Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Tix

Re: Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viesti Kirjoittaja Tix »

prosessi kirjoitti:Arvelit, että kärsin Numban keuhkoamisesta? :D Ota huomioon, että en kertonut minkälainen se seuraava kuva on... Osaan käyttää PhotoShoppii!
En. Arvelin että Numba kärsii avattarestasi. Turhaa kärsimystä.
1108

Re: Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Tix kirjoitti:Turhaa kärsimystä.
Joka onneksi loppui.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Suvinen kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:Minulla on tunne, että tähän ketjuun pitäisi sanoa jotakin.
Minulla on tunne, että minun pitäisi kirjoittaa blogia eikä millekään keskustelupalstalle, mutku en jaksa vaivautua.
Heleppoa. Perustat vaan omalla nimelläsi varustetun ketjun, johon sitten ylhäisessä yksinäisyydessäsi kirjoittelet, tyyliin SA. Itseasiassa jokainen tällä palstalla ansaitsisi oman ketjun :P
Voi Suvi siun suusta ilman kirkasta ajatusta sutkausia suistat!
Kuulosti siltä kuin toivoisit jotain yksinäisyyttä palstalleni kun sitä niin korostat!
Olen asiasta puhunut henkilöille, jotka lähettävät sinänsä hauskat vastauksensa yv:nä, et kirjoittaisivat palstalle suoraan, mutta he "eivät halua väärinkäsityksiä", eikä leimautua! Tällaista tää maailma on. Minua tää varovaisuus aina harmittaa, mut toisaalta on aina kiva saada postia.
Ja privavastaajat ...(edit)
Aliarvioit minun älyäni, jos luulet että kirjoittaisin palstalleni suurella vaivalla eikä sitä luettaisi! Mulla on aivan tarpeeksi elämänkokemusta ja ymmärrystä, että sitä luetaan (ehkä tuo 5700 lukijaa siitä on "jonkinnäköinen todistekin, hehheh!). Ja aivan tarpeeksi elämänkokemusta, että niitä lukijoita paljon myös ärsyttää palstani ja tyylini, ja tarkoituksella haluavat olla osallistumatta siihen! Se on hyvin inhimillinenkin piirre.
Minä en muuten ole tyhmä vaikka itse sanonkin! Tunnistan nämä suusuppuun-persoonat varsin helposti!! Mutta ei ole ongelmallinen asia todellakaan, koska niin karsiutuvat ns. avoimet reilut luonteet paremmin!

Tässä on nimittäin JÄLLEEN KERRAN se ihmisten harmaa piirre mukana eli kateuden sukulaistunne. Ja halu ikäänkuin kostaa, mollata, nollata ja vähätellä! Mutta myös antaa tällainen ikäänkuin tyydytystä tuova kannanotto!! Mutta se ei millään tavalla ikinä ole tarkoittanut kohdallani, ettei juttujani lueta. Onhan ne oikeasti ihan värikkäitä osittain ainakin, onhan se kai ihan selkeä asia, vaikka nyt näin itse sanonkin taas. Kait se on sentään fakta!!Com'on!!

Älä sinä Suvi ystäväni sorru sellaiseen tarkoitukselliseen vähättelyyn elämäsi aikana. Etkä mielestäni avoimuudessasi ole sortunutkaan! Siksi olen pitänyt sinusta, niinkuin hieman provokatiivisesti olen selvittänyt sulle joskus, heh, julkisella palstalla. Se, että tunnut kivalta naiselta, ei kuitenkaan ole ollut mitään tyhjää puhetta vaan kirkas tosiasia. Se tunne on tullut ajatuksiini sinun rehellisestä kirjoitustavastasi ja sinänsä sellaisesta avoimesta suhtautumisesta. Siinä ei ole sitä tiettyjen Kitinätyyppine katkeruutta mukana vaikka juttelet myös epäonnistumisista! Muista elämässä muistaa nämä hyvät puolesi. Niitä on valtavasti! Sinun ei kannata tilata itsellesi huonoa elämää!!!!
Älä erehdy luulemaan, ettei ihmiset näe toisessa ihmisessä kaunista puolta. Mutta ainakin minä näen ja oletan että muutkin näkevät ne harmaat puolet myös! Se ei kuitenkaan pidä paikkansa että kaikki näkevät, vaikka olen nuorena LUULLUT niin!! Ne mustat puoletkin vaan kuuluvat ihmiseen sisimpään! Elämän hieno puoli täällä Suomessa on, että elämään tutustuminen, ihmisiin tutustuminen, on vapaaehtoista ja ihmisillä on mahdollisuus ajatella ja järjestää oma elämänsä!
Sinä, vaikka tietyllä tavalla olet hippaisen ehkä ylirohkeakin kirjoittaja naiseksi, olet silti niin ihanan rehellinen ja EI-ITSEÄNSÄ TÄYNNÄ, että olet aina virkistävä! Mutta ethän aliarvioi ystävääsi Stadinarskaa!!
Ja onhan mulla todella paljon vastauksia siellä palstalapsellanikin monelta ihmiseltä! Niinkuin Mussukkakin tietää! Pienellä vaivallahan sen heti huomaa tilastosta, et jokaisen postauksen jälkeen sitä luetaan, mutta harvoin kyllä toki vastataan! Vakiovastaajat ovat ihq asia ja vierailijat ihq yllätys!!!! Käy sinäkin. Saat värilliset halit ja pusunkin aina kun haluat!!


Mussukka sulle halit ja terkut :)

ARSKALTA
Viimeksi muokannut Stadinarska, 08.01.2008 15:54. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Suvinen kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
Suvinen kirjoitti: Heleppoa. Perustat vaan omalla nimelläsi varustetun ketjun, johon sitten ylhäisessä yksinäisyydessäsi kirjoittelet, tyyliin SA. Itseasiassa jokainen tällä palstalla ansaitsisi oman ketjun :P
Voi Suvi siun suusta ilman ajatusta sutkausia suistat!
Kuulosti siltä kuin toivoisit jotain yksinäisyyttä palstalleni kun sitä niin korostat!

Ja onhan mulla todella paljon vastauksia siellä monelta ihmiseltä! Niinkuin Mussukkakin tietää! Pienellä vaivallahan sen heti huomaa tilastosta, et jokaisen postauksen jälkeen sitä luetaan, mutta harvoin kyllä toki vastataan!
Voi höpsänköpsäkkää sun kanssas!

Enhän tuossa arvostellut tahi toivonut yksinäisyyttä palstallesi! Sehän oli vallan mainio idea pistää pystyyn oma ketju, kuten kaikki ovat huomanneet. Siksipä samaa ehdotin Prossullekin, koska tykkää kirjoittaa paljon ja omista jutuistaan. Ehkä vähän vinoilin, mutta oikeastaan olin kyllä ihan tosissani :)

Vai oliko itselläsi purkauksesi takana kenties pelko, että Prossu oman ketjun perustaessaan kenties söisi sinun fanikantaasi? :wink:
Mussukka, mä editoin tuota kirjoitustani aikalailla. Viitsitkö lukea sen uudelleen. Sitä aina lähettää liian aikaisin. Muutama selittävä sidesana tuli laitettua enemmän ja muutama lisäselvitys!!

No, tuo oli multa liikaa ajateltu tuo, et toivoisit mulle yksinäisyyttä.Sorry! En usko sitä itseasiassa itsekään!! Halusin vain korostaa, etten niin "yksin" ole! Se oli mun primitiivireaktio, kun ajatuksesi oli kuitenkin niin väärä tällä kertaa! Toki nyt samalla joku Freud etsisi minusta syitä, miksi minun piti asiaa selitellä! Se on jonkinlaista itsekkyyttä sekin, joo! Kyllä minä omat heikommat puoleni tiedän, mutta kyllä totisesti koetan olla laajakatseinen ihminen ja ymmärtävä ja ystävällinen. Ne arvot antaa kuitenkin itselle ja toisille enemmän ja kantaa hedelmää!!!

Ai Prossun palsta? En oikein usko, että hän tähän laittaisi omaa palstaa vaikka asiaansa esiintuova persoona hän onkin. Minunkin lapsipalstani tuli ihan oikeasti "vahingossa" kun olin lopettamassa silloin ihan oikean typerän palstaterrorin vuoksi!! Olen herkkä epäoikeudenmukaisuudelle! Sit siitä on tullut pulska lapsi jonka sukupuolta en tiedä!
Mut vahingossa. En ihan olisi kehdannut ikäänkuin tarkoituksella aloittaa omaa blogiani. Onhan siinä aikalailla väärinkäsityksen mahdollisuutta että olisin ihan tosi itsekäs ihminen! En minä sitä ole, pitää nyt vielä lisätä!

Kiitos ihq Mussukka, kun kommentoit!! :)

Arskis
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
prosessi

Re: Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Tix kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Arvelit, että kärsin Numban keuhkoamisesta? :D Ota huomioon, että en kertonut minkälainen se seuraava kuva on... Osaan käyttää PhotoShoppii!
En. Arvelin että Numba kärsii avattarestasi. Turhaa kärsimystä.
Huolesi Numbasta on liikuttavaa.
prosessi

Re: Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viesti Kirjoittaja prosessi »

1108 kirjoitti:
Tix kirjoitti:Turhaa kärsimystä.
Joka onneksi loppui.
Vaihdan ehkä silti.
prosessi

Re: Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Suvinen kirjoitti:Siksipä samaa ehdotin Prossullekin, koska tykkää kirjoittaa paljon ja omista jutuistaan. Ehkä vähän vinoilin, mutta oikeastaan olin kyllä ihan tosissani :)
Eikös täällä hyvin suurelta osin kirjoiteta omista jutuista, kunnolliset keskustelut ovat ikävän harvinaisia. Minäkin olen paremman puutteessa päätynyt vain raportoimaan, ehkä siis tosiaan pitäisi lopettaa koko kitinöinti kuitenkin. Täytyisi vain keksiä parempaa tekemistä.
Zeb

Re: Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viesti Kirjoittaja Zeb »

prosessi kirjoitti:Minäkin olen paremman puutteessa päätynyt vain raportoimaan, ehkä siis tosiaan pitäisi lopettaa koko kitinöinti kuitenkin.
Etkä lopeta! Lupaa ei ole myönnetty eikä myönnetä!
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

prosessi kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Siksipä samaa ehdotin Prossullekin, koska tykkää kirjoittaa paljon ja omista jutuistaan. Ehkä vähän vinoilin, mutta oikeastaan olin kyllä ihan tosissani :)
Eikös täällä hyvin suurelta osin kirjoiteta omista jutuista, kunnolliset keskustelut ovat ikävän harvinaisia. Minäkin olen paremman puutteessa päätynyt vain raportoimaan, ehkä siis tosiaan pitäisi lopettaa koko kitinöinti kuitenkin. Täytyisi vain keksiä parempaa tekemistä.
Minä luin kaikki 3 ensimmäistä viestiäsi mielenkiinnolla. Älä lopeta kitinöintiä. Odotan mielenkinnolla sadun jatkoa.

Ehkä minä vain olen tylsä, ja haluan siksi lukea raporttejasi. Sadut on kivoja.

PS. Ei avattaressasi ole mitään vikaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18756
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vikaa vikaa vikaa, aina löytyy vikaa, mikään ei käy eikä sovi, onko sinulla pahanhajuinen vuoto, zeesus.. tai hengitys jos ei muuta niin sinulla on ainakin se!
Pyyhin Netikettiin..
PerttiMakimaa

Re: Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

prosessi kirjoitti:Lisäks ootte sekoboltseja.
Lopultakin olet asian ytimessä. Et sinäkään hassumpi ole. :)
Vihtahousu

Re: Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

prosessi kirjoitti:
Tix kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Arvelit, että kärsin Numban keuhkoamisesta? :D Ota huomioon, että en kertonut minkälainen se seuraava kuva on... Osaan käyttää PhotoShoppii!
En. Arvelin että Numba kärsii avattarestasi. Turhaa kärsimystä.
Huolesi Numbasta on liikuttavaa.
Do not kiusaa, kun lakimies kerrankin uskalsi näyttää omaavansa vielä jotain rippeitä sielustaan...
PerttiMakimaa

Re: Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

prosessi kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:Jos sadusta pois pääseminen ei onnistu pitää tässä julkisesti toivoa, että haltijakummisi antaa sinulle seuraavaksi kymmenen hyvää ja kaunista asiaa. Jos se alentaisi elämäntuskatason sopivalle tasolle.
Ei kannata tuollaisia toivoa, elämäntuska on nimittäin polttoaineeni, ilman sitä ei mistään tulisi mitään.
BTW. Kyllä tuo sinun saamasi kohtelu sukulaistesi taholta aikamoiselta sadulta tuntuukin. Sellaiselta, jossa susi syö kaikki ja on muutenkin suhteellisen synkät tunnelmat. Eikä metsästäjä tule lopussa pelastamaan.
Ehkä niitä hymiöitä sitten pitäisi käyttää. Minun sukulaiseni ovat parhaita sukulaisia, parempia ei olisi voinut saada. En vaihtais edes rahaa vastaan.
Tuo on kyllä totta. Suomalainen lamaantuu jos huomaa yhtenä kauniina päivänä olevansa tyytyväinen/onnellinen. Onneksi on helppoa keksiä jotakin murheenaiheita. Kansanluonteemme antaa apua siihen, sanoisinko, prosessiin... :)

Kukaan ei ostanut? Harva kai loppupeleissä kaipaisi erilaisia vanhempia. Mutta hyväksyntää ja kunnioitusta valitsemaansa elämänsuuntaa kohtaan usea vanhemmiltaan kaipaa.
prosessi

Re: Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Vihtahousu kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Tix kirjoitti: En. Arvelin että Numba kärsii avattarestasi. Turhaa kärsimystä.
Huolesi Numbasta on liikuttavaa.
Do not kiusaa, kun lakimies kerrankin uskalsi näyttää omaavansa vielä jotain rippeitä sielustaan...
Minä vain huolestuin, että se menettää työnsä, jos tuo sielun olemassaolo käy ilmi, joten katsoin parhaaksi yrittää korjata tilanteen.
prosessi

Re: Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viesti Kirjoittaja prosessi »

PerttiMakimaa kirjoitti:Kukaan ei ostanut? Harva kai loppupeleissä kaipaisi erilaisia vanhempia. Mutta hyväksyntää ja kunnioitusta valitsemaansa elämänsuuntaa kohtaan usea vanhemmiltaan kaipaa.
Hyväksyntä ja kunnioitus ovat yliarvostettuja. (No ei vaineskaan, kyllä nuo siinäkin parhaansa yrittävät, minä en vain tee sitä heille kovinkaan helpoksi...)
prosessi

Re: Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Tänään testailin puoli päivää josko keksisin jotain parempaa tekemistä kuin kitinöinti. Keksinhän minä, katselin olohuoneessa mukelon leikkimistä, ja kun mukelo kyllästyi leikkimään, otin sen syliini ja istuskelimme sylikkäin kunnes pienempi meistä nukahti. Siinä sitten katselin ulos ikkunasta, jonka tarkoitusta en koskaan ennen ole tajunnut, koska se sijaitsee vanhempieni olohuoneen korkeassa päädyssä aivan katonrajassa, eikä siitä näe muuta kuin taivaan, muutaman lähellä olevan koivunoksan ja kauempana muutaman kuusenlatvan. Nyt se kuitenkin näytti taideteokselta, kun puut piirtyivät vitivalkoista taivasta vasten, ja kehyksenä olivat olohuoneen valkoiset tiiliseinät. Tuijotin sitä ja mietin omiani, vakuuttuakseni ikkunan muuttumisesta tauluksi niin voimakkaasti, että kun kuusenlatvaan yllättäen lensi varis, minä lähes säikähdin.

Päädyin myös tekemään inventaarion muutamasta kitinäläisestä keskustelijasta, jonka postaaminen tänne ei ole kovinkaan fiksua, mutta postaan sen silti. Moinen juolahti mieleeni lähinnä sen takia, että tuon eilisen viestini perusteella mietin enemmänkin Kitinässä käytyjä keskusteluja ja niiden ominaispiirteitä. Mielestäni täältä löytyy vain kolme keskustelijaa, jotka keskustelevat keskustelut loppuun asti, EW, urpiainen ja Manala. Vadim tekee niin välillä, mutta usein hän taitaa kyllästyä joko aiheeseen tai keskustelun etenemistapaan niin, ettei häntä enää innosta jatkaa eteenpäin. Tix puolestaan kiertää kaikki hauskat sudenkuopat, jotka juuri olisivat se mielenkiintoisin puoli keskustelusta. Elco ilkeilee väärille henkilöille, eikä sitten itse kestä vastatulta. ND, Chap ja huima ovat oivallisia keskustelun eteenpäinviejiä, Mäkimaa vetoaa huumoriin silloin kun kuvittelee olevansa heikoilla, myös silloin kun ei oikeastaan sitä ole, Zeb on oiva tajunnanvirtalähde ja Suvinen lopettaa hauskat kinat ennen aikojaan. Viimeisenä tutkailtavana minä itse, joka yritän ahdistaa keskustelukumppaneitani nurkkaan ja ihmettelen sitten, miksei kukaan leiki mun kaa. Elämä on.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mä taidan tosiaan jossain vaiheessa blokata itseltäni kitinän, jos tulos on se, että vauva sylissä ajattelen kitinän kirjoittajia ja "inventoin".

:shock:
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16689
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

prosessi kirjoitti:kolme keskustelijaa, jotka keskustelevat keskustelut loppuun asti
En tiedä, johdattiko minut tähän tunnelmaan oikeasti vain alustuksesi viipyilevästä ikunnasta-ulos-tuijottamisesta ja ajatuksiinsa vaipumisesta, mutta minusta tässä jutussa keskustelujen keskustelemisessa loppuun asti on jotenkin kovin alakuloinen ja lamaantunut pohjavire. Tai siis se ei oikein assosioidu onnistumiseen ja tavoittelemisen arvoiseen, vaan pikemminkin kuvaan vanhasta pariskunnasta, joka istuu tuvassa äänettä - ei tyytyväisyyttään vaan vieraantuneisuuttaan ja avuttomuuttaan. Ehkä tämä kertoo jotain keskusteluista. Tai sitten minusta.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
prosessi

Re: Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Elppis kirjoitti:Mä taidan tosiaan jossain vaiheessa blokata itseltäni kitinän, jos tulos on se, että vauva sylissä ajattelen kitinän kirjoittajia ja "inventoin".

:shock:
:D En usko et sun tarttee, et oo mä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viesti Kirjoittaja Elppis »

prosessi kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Mä taidan tosiaan jossain vaiheessa blokata itseltäni kitinän, jos tulos on se, että vauva sylissä ajattelen kitinän kirjoittajia ja "inventoin".

:shock:
:D En usko et sun tarttee, et oo mä.
Tai sitten kylmä totuus on se, ettei mun ajatuskapasiteetti riitä noin pitkäkestoiseen ajatuksenjuoksuun :P
The great club outshines the individual, always and forever.
prosessi

Re: Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viesti Kirjoittaja prosessi »

urpiainen kirjoitti:
prosessi kirjoitti:kolme keskustelijaa, jotka keskustelevat keskustelut loppuun asti
En tiedä, johdattiko minut tähän tunnelmaan oikeasti vain alustuksesi viipyilevästä ikunnasta-ulos-tuijottamisesta ja ajatuksiinsa vaipumisesta, mutta minusta tässä jutussa keskustelujen keskustelemisessa loppuun asti on jotenkin kovin alakuloinen ja lamaantunut pohjavire. Tai siis se ei oikein assosioidu onnistumiseen ja tavoittelemisen arvoiseen, vaan pikemminkin kuvaan vanhasta pariskunnasta, joka istuu tuvassa äänettä - ei tyytyväisyyttään vaan vieraantuneisuuttaan ja avuttomuuttaan. Ehkä tämä kertoo jotain keskusteluista. Tai sitten minusta.
Ei noita kahta kappaletta kuulunut kytkeä yhteen. Kyllä minun mielestäni alakuloisempaa on jättää keskusteluja käymättä kun vielä olisi paljon sanottavaa, siitähän se vieraantuminen alkaa.
prosessi

Re: Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Elppis kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Mä taidan tosiaan jossain vaiheessa blokata itseltäni kitinän, jos tulos on se, että vauva sylissä ajattelen kitinän kirjoittajia ja "inventoin".

:shock:
:D En usko et sun tarttee, et oo mä.
Tai sitten kylmä totuus on se, ettei mun ajatuskapasiteetti riitä noin pitkäkestoiseen ajatuksenjuoksuun :P
Vaihdetaaks? Voisin yrittää ryhtyy hyödylliseks.
prosessi

Re: Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Zeb kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Minäkin olen paremman puutteessa päätynyt vain raportoimaan, ehkä siis tosiaan pitäisi lopettaa koko kitinöinti kuitenkin.
Etkä lopeta! Lupaa ei ole myönnetty eikä myönnetä!
Sit sunki pitää tajunnanvirtailla! Ja tänään on parempi päiväki ku eilen, ku mukelolla oli sillon huonosukanväripäivä, tänään sen vaatteet sointuu yhteen jopa helistimen kaa.
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

prosessi kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
prosessi kirjoitti: :D En usko et sun tarttee, et oo mä.
Tai sitten kylmä totuus on se, ettei mun ajatuskapasiteetti riitä noin pitkäkestoiseen ajatuksenjuoksuun :P
Vaihdetaaks? Voisin yrittää ryhtyy hyödylliseks.
Haluaisin lisätä tähän jotain nerokasta, mutta ajatuskapasiteetti ei riitä, kun asiaa ei ole esitetty sähkömekaanisesti.

Kun tämä sähkötoiminen venttiili aukeaa niin se päästää (ajatus)virtauksen tuonne.
Zeb

Re: Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viesti Kirjoittaja Zeb »

prosessi kirjoitti:Zeb on oiva tajunnanvirtalähde
Otan tämän kohteliaisuutena! 8) Kysymykset ovat paljon mielenkiintoisempia kuin varsinkaan oikeat vastaukset, joita kellään ei loppujen lopuksi yleensä edes ole.
Vastaa Viestiin