Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
NuoriD

Re: Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

prosessi kirjoitti:
Jotenkin pelottavaa, poistinkin myös tuon uuden ilmoituksen kun vastausten määrä ja laatu alkoi ahdistaa liikaa. Nuo osaavat kaikki jopa yhdyssanat ja pilkkusäännöt.
Miksi ahdistaa ja pelottaa saada vastauksia deitti-ilmoitukseensa?

Olen ymmärtänyt, että naisen on jokseenkin mahdotonta laatia deitti-imoitusta, johon ei vastattaisi.

Mutta kokeilepa tällaista:

"Hei!

Oletko sadun ritari?

Olen kolmen lapsen yksinhuoltaja (mieheni istuu juuri vankilassa mustasukkaisuuspäissään tekemästään taposta). Siat polttivat vielä äijän lomatkin, kun alkoi viime lomalla taas tappelemaan, hakkasi yhden jätkän, joka lähipubissa jutteli mulle.

Nyt oon miettinyt, että täytyy tuosta äijästä päästä eroon. Mutta se ei usko, että mä en enää halua sitä.

Läydänkö näin kunnon miehen? Kirjoitellaan!"
elco

Re: Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriD kirjoitti: Olen kolmen lapsen yksinhuoltaja (mieheni istuu juuri vankilassa mustasukkaisuuspäissään tekemästään taposta).
Multa on mennyt kokonaan ohi, että Elukka on tappanut jonkun ja on nyt vankilassa?
NuoriD

Re: Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

elco kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: Olen kolmen lapsen yksinhuoltaja (mieheni istuu juuri vankilassa mustasukkaisuuspäissään tekemästään taposta).
Multa on mennyt kokonaan ohi, että Elukka on tappanut jonkun ja on nyt vankilassa?
Tieteellisen tutkimuksen nimissä voimme hieman venyttää totuutta. Jos tuokin ilmoitus saa akateemisen puutarhurin ja kumppanit heruttamaan, niin uskon, että nainen ei voi kirjoittaa viestiä, joka ei poikisi vastauksia.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23545
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kuva
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Paha Keisari

Re: Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viesti Kirjoittaja Paha Keisari »

^ Repesin.

Piti ihan tämän keskustelun herättämänä mennä kattomaan deitti-ilmoja. Olikohan viides vai kuudes ylhäältä alas naksuteltuna, kun törmäsi ihan helmeen. Itsetunto ainakin kunnossa.

http://www.city.fi/deitti/71671/
bliss

Re: Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viesti Kirjoittaja bliss »

Paha Keisari kirjoitti: http://www.city.fi/deitti/71671/
Ton on pakko olla läppää :shock:


Irtoiskohan tällä:
Pahantuulinen, parhaat päivänsä jo viime vuosituhannella nähnyt yh-äiti etsii komeaa, nuorekasta ja hyvin toimeentulevaa seuraa.
Paha Keisari

Re: Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viesti Kirjoittaja Paha Keisari »

bliss kirjoitti:nuorekasta
Haluat vastauksia isäsi ikäisiltä?
bliss

Re: Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viesti Kirjoittaja bliss »

Paha Keisari kirjoitti:
bliss kirjoitti:nuorekasta
Haluat vastauksia isäsi ikäisiltä?
Enkä! Mä oon ihan kohta ite isäni ikäinen. Eiku...
NuoriD

Re: Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

bliss kirjoitti:



Pahantuulinen, parhaat päivänsä jo viime vuosituhannella nähnyt yh-äiti.
*kiihottuu*
prosessi

Re: Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viesti Kirjoittaja prosessi »

http://www.city.fi/deitti/71691/

No niin, ND. Kohta se selviää.
NuoriD

Re: Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

prosessi kirjoitti:http://www.city.fi/deitti/71691/

No niin, ND. Kohta se selviää.
:D

Kai saan kutsun häihin?
nastamuumio

Re: Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Taas tätä samaa. Mä olen ainakin niin lahjakas, että olen voinut saada deitti-ilmoitukseen alle kymmeen vastausta (muistaakseni jopa alle viisi, muta ainakin alle kymmenen on totta) tyypeiltä, jotka eivät joko ole lukeneet ilmoitustani lainkaan tai jotka ovat lukeneet, mutta ymmärtäneet vain sanan nainen.
NuoriD

Re: Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

nastamuumio kirjoitti: nainen.
*kiihottuu*
NuoriD

Re: Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Jos prossu kohtaa elämänsä miehen mun kirjoittamalla deitti-ilmoituksella niin mitä se tarkoittaa mun kannalta? :apuva:
Nehemiah James

Re: Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

No ainakin saadut vastaukset tulee julkistaa tällä palstalla ja mielellään myös prossun oma vastine.
prosessi

Re: Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Nehemiah James kirjoitti:No ainakin saadut vastaukset tulee julkistaa tällä palstalla ja mielellään myös prossun oma vastine.
:cheer: Sain jo ensimmäisen vastaukseni! Se näköjään myönsi olevansa prinssi.
Otsikko: mahtava kombo

Olen. Lisäksi arvostan infinitiivivirheitä!

http://www.city.fi/deitti/70934/
Ilmeisesti jokaiselle naiselle löytyy joku, jopa ND:lle. Vai miten se menikään?
Nehemiah James

Re: Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Tuli vähän samanlainen olo kuin mainoksesta josta ei lainkaan voi tietää mitä siinä mainostetaan. Mut onhan hän kuitenkin nähnyt Lauran livenä...
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

^Mun mielestä tuosta tulee harvinaisella tavalla kuva ihan oikeasta ihmisestä. Toisin kuin niistä kaavamaisista "Olen huumorintajuinen ja musiikkia kuunteleva, urheilullinen ja siisti mies" -luetteloinneista.

Ei sopisi itselleni (kuten ei juuri kukaan muukaan), mutta uskon hänen kyllä löytävän ottajansa.
Nehemiah James

Re: Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

EveryWoman kirjoitti:^Mun mielestä tuosta tulee harvinaisella tavalla kuva ihan oikeasta ihmisestä. Toisin kuin niistä kaavamaisista "Olen huumorintajuinen ja musiikkia kuunteleva, urheilullinen ja siisti mies" -luetteloinneista.

Ei sopisi itselleni (kuten ei juuri kukaan muukaan), mutta uskon hänen kyllä löytävän ottajansa.
Niin kuin tuosta Prossun esille laittamasta ilmosta ja siihen tulleesta vastauksestakin voi päätellä, niin jokaiselle kyllä löytyy ottajansa.

Itse en vain saa millään tavalla kiinni sitaateista, Laurasta ja Sipoosta, etenkään kun hän kokee toisessa kappaleessa tarvetta selittää ettei noista mistään mitään tiedä, mutta onhan hän kuitenkin Lauran tavannut livenä. Pointti siinä kai oli tuo kiinnostus politiikasta ja yhteiskunnallisista asioista. Mutta minä ajattelenkin insinöörimäisen suoraviivaisesti ja tykkään kattella raskalaisia viiruja ;)

Edit: Kuka stana täällä kitinässä varastelee kirjaimia?!?!
prosessi

Re: Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Nehemiah James kirjoitti:Niin kuin tuosta Prossun esille laittamasta ilmosta ja siihen tulleesta vastauksestakin voi päätellä, niin jokaiselle kyllä löytyy ottajansa.

Itse en vain saa millään tavalla kiinni sitaateista, Laurasta ja Sipoosta, etenkään kun hän kokee toisessa kappaleessa tarvetta selittää ettei noista mistään mitään tiedä, mutta onhan hän kuitenkin Lauran tavannut livenä. Pointti siinä kai oli tuo kiinnostus politiikasta ja yhteiskunnallisista asioista. Mutta minä ajattelenkin insinöörimäisen suoraviivaisesti ja tykkään kattella raskalaisia viiruja ;)
Minä itse asiassa pystyin seuraamaan kyseisen henkilön assosiaatioketjua, jopa naurahdin parissa kohdassa. Lisäksi voin helposti arvata miksi hän vastasi ND:n ilmoitukseen: laitoin koukuksi korkeakoulukoulutuksen. Se oli riittävän epäilyttävää saadakseen hänet tajuamaan, että tässä on nyt jokin juoni taustalla, ja uteliaisuus heräsi.

Valitettavasti sain myös toisen vastauksen, henkilöltä jolla mitä ilmeisimmin on jokin kehitysvamma tai ainakin vakava mielenterveydellinen ongelma. Sitä vastausta en todellakaan laita tänne, mutta sen verran kyseisestäkin tapauksesta voisi todeta, että tulin todella surulliseksi, sillä kyseisen henkilön kohdalla kyse ei varmasti ollut mistään muusta kuin siitä, että jos sellainen ihminen yleensäkään haluaa löytää jonkun, rima on kaivettava maahan. Ja niinhän hän tuohon ilmoitukseen vastatessaan teki, oli valmis riskeeraamaan jopa henkensä ja terveytensä löytääkseen edes jonkun.
prosessi

Re: Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Kolmas vastaus:
sulla on ehkä kreisein ilmoitus ikinä :)

mut siltä varalta että sulla on vaan hyvä huumorintaju niin päätin vastata.

mä olen kaikinpuolin mies joka vie jalat alta naiselta ku naiselta vaikka muurahaispesässäistuen.

29v yrittäjä ja mun nimi on ***
Ja mukana kuva oletettavasti yleisten mittapuiden mukaan komeasta miehestä. ND ei ole riittävän vakuuttava yh-äiti, edes ventovieraat eivät usko sen juttuja!
prosessi

Re: Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Ja taas uusi vastaaja, joka ei kuulemma lyö eikä tee muutakaan tyhmää. Melkein meinasin vastata, että se valehtelee, koska tuohon ilmoitukseen vastaaminen oli todistettavasti tyhmää...
prosessi

Re: Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Tuli vielä yksi vastaus, jota en myöskään viitsi laittaa julkisesti näkyviin, koska se oli niin hyväntahtoinen ja neuvova. Kiltti ja vähän yksinkertainen mies, joka haluaa antaa tuollaiselle naiselle vielä mahdollisuuden saada elämänsä kuntoon. Eiköhän tässä ole nyt nähty, että suunnilleen jokainen nainen saa ainakin vähän vastauksia, ja jos ilmoitus olisi ollut aito, tämä viimeisin vastaus olisi aikuisten oikeesti ollut se prinssi jota kaivattiin juuri tuollaiselle naiselle. Poistin ilmoituksen.
NuoriD

Re: Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

EveryWoman kirjoitti:^Mun mielestä tuosta tulee harvinaisella tavalla kuva ihan oikeasta ihmisestä. Toisin kuin niistä kaavamaisista "Olen huumorintajuinen ja musiikkia kuunteleva, urheilullinen ja siisti mies" -luetteloinneista.

Ei sopisi itselleni (kuten ei juuri kukaan muukaan), mutta uskon hänen kyllä löytävän ottajansa.
Mun mielestäni tuo RaivoR:n ilmoitus oli erittäin hyvä.
NuoriD

Re: Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

prosessi kirjoitti:Tuli vielä yksi vastaus, jota en myöskään viitsi laittaa julkisesti näkyviin, koska se oli niin hyväntahtoinen ja neuvova. Kiltti ja vähän yksinkertainen mies, joka haluaa antaa tuollaiselle naiselle vielä mahdollisuuden saada elämänsä kuntoon. Eiköhän tässä ole nyt nähty, että suunnilleen jokainen nainen saa ainakin vähän vastauksia, ja jos ilmoitus olisi ollut aito, tämä viimeisin vastaus olisi aikuisten oikeesti ollut se prinssi jota kaivattiin juuri tuollaiselle naiselle. Poistin ilmoituksen.
Ilmoituksesi ei kuitenkaan ollut aivan 130%:nen, koska laitoit olevasi akateeminen ja taisit laittaa horoskooppiin, että et usko niihin ja puhuii vielä piilareistakin silmien väri kysymyksessä.

Nuo kertoivat fiksulle lukijalle, että kyse on kieli poskessa tehdystä ilmoituksesta.

Jos olisit laittanut koulutukseksi peruskoulun ja horoskooppimerkin näkyviin, sekä pelkästään silmien värin, niin toivoakseni RaivoR ja 29-vuotias komistus olisivat jättäneet vastaamatta. Muussa tapauksessa olen menettänyt uskoni miehiin.