Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
prosessi

Re: Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viesti Kirjoittaja prosessi »

NuoriD kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Tuli vielä yksi vastaus, jota en myöskään viitsi laittaa julkisesti näkyviin, koska se oli niin hyväntahtoinen ja neuvova. Kiltti ja vähän yksinkertainen mies, joka haluaa antaa tuollaiselle naiselle vielä mahdollisuuden saada elämänsä kuntoon. Eiköhän tässä ole nyt nähty, että suunnilleen jokainen nainen saa ainakin vähän vastauksia, ja jos ilmoitus olisi ollut aito, tämä viimeisin vastaus olisi aikuisten oikeesti ollut se prinssi jota kaivattiin juuri tuollaiselle naiselle. Poistin ilmoituksen.
Ilmoituksesi ei kuitenkaan ollut aivan 130%:nen, koska laitoit olevasi akateeminen ja taisit laittaa horoskooppiin, että et usko niihin ja puhuii vielä piilareistakin silmien väri kysymyksessä.

Nuo kertoivat fiksulle lukijalle, että kyse on kieli poskessa tehdystä ilmoituksesta.
Totta. Vaikka itse asiassa muuten laitoin jonkin horoskooppimerkin näkyviin, arvelin jopa tyhmimpien tajuavan ilmoituksessa olevan jotain hämärää, jos en olisi edes uskonut horoskooppeihin. Tavallaanhan voisi kuvitella jonkun maailmanparantajahörhöhumanistinaisen ajautuvan elämässä harhateille.
Jos olisit laittanut koulutukseksi peruskoulun ja horoskooppimerkin näkyviin, sekä pelkästään silmien värin, niin toivoakseni RaivoR ja 29-vuotias komistus olisivat jättäneet vastaamatta. Muussa tapauksessa olen menettänyt uskoni miehiin.
Minä olen menettänyt uskoni miehiin jo aikaa sitten.

Tosin aiemmin mainitsemani teräsmies ei ole vieläkään menettänyt uskoaan minuun, joten ehkä vielä jossain vaiheessa reiluuden nimissä joudun tapaamaan sen. Kohta en enää keksi uusia totuudenmukaisia keinoja pelotella sitä. Enkä itse asiassa saanut toista tapaustakaan pelästymään edes sillä, että totuudenmukaisesti kerroin Elukan olevan mukelon takia mukana kuvioissa hyvin aktiivisesti, joten yhteyttä pidetään useita kertoja viikossa. No, ehkä tuo on pienempi uhka kuin kilometrin pudotus joltakin jyrkänteeltä alas. Kyseistä henkilöä en varmaan kyllä uskaltaisi tavatakaan, se on liian... ...jotain. Liian.

Mutta ainakin tästä tempauksesta voi vetää sen johtopäätöksen, että deitti.net sopii minulle mennen tullen paremmin kuin mikään muu tapa tutustua miehiin, sillä kumpaankaan noista yllämainituista tuskin olisin törmännyt missään muualla, eikä tuollaisia tapauksia yksinkertaisesti ole olemassakaan kovinkaan paljon, joten sattumalta sellaiseen törmääminen on enemmän kuin epätodennäköistä.
Viimeksi muokannut prosessi, 08.05.2009 14:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NuoriD

Re: Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

prosessi kirjoitti:
Minä olen menettänyt uskoni miehiin jo aikaa sitten.
.
:think:

Luulen, että miehiin täytyy suhtautua kuin koiriin. Ne ovat uskollisia ja luotettavia sekä palvelualttiita, kun ne kouluttaa hyvin. Mutta silti parhaitenkin koulutettu koira lähtee helposti seuraamaan ketä tahansa, joka heiluttelee herkullista makkaran pätkää ja riittävän nälkäisenä muukin kelpaa.
prosessi

Re: Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viesti Kirjoittaja prosessi »

NuoriD kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Minä olen menettänyt uskoni miehiin jo aikaa sitten.
.
:think:

Luulen, että miehiin täytyy suhtautua kuin koiriin. Ne ovat uskollisia ja luotettavia sekä palvelualttiita, kun ne kouluttaa hyvin. Mutta silti parhaitenkin koulutettu koira lähtee helposti seuraamaan ketä tahansa, joka heiluttelee herkullista makkaran pätkää ja riittävän nälkäisenä muukin kelpaa.
No mutta kun minä en halua kouluttaa. Syystä että sellaisen seurauksena niistä tulee palvelualttiita ja miellyttämishaluisia, eivätkä ne enää ole mielenkiintoisia. Jos haluaisin orjan, ostaisin sellaisen.
NuoriD

Re: Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

prosessi kirjoitti: No mutta kun minä en halua kouluttaa. Syystä että sellaisen seurauksena niistä tulee palvelualttiita ja miellyttämishaluisia, eivätkä ne enää ole mielenkiintoisia. Jos haluaisin orjan, ostaisin sellaisen.
Sehän se on elämän ongelma. Ei voi valmistaa munakasta rikkomatta munia.

Mutta tarvitko miestä johonkin? Jos et, niin sittenhän tässä ei ole mitään ongelmaa (paitsi miehille).
NuoriD

Re: Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Mutta en kyllä tajua, miksi se menee niin, että vaikka nainen laittaisi minkä ilmon tahansa, niin siihen tulee vastauksia, mutta miesten perustavallisiin ei tule?

disclaimer: kaikki eo. vuodatus perustuu netistä lukemaani, eli minulla ei ole tietoa, onko todella näin.
prosessi

Re: Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viesti Kirjoittaja prosessi »

NuoriD kirjoitti:
prosessi kirjoitti: No mutta kun minä en halua kouluttaa. Syystä että sellaisen seurauksena niistä tulee palvelualttiita ja miellyttämishaluisia, eivätkä ne enää ole mielenkiintoisia. Jos haluaisin orjan, ostaisin sellaisen.
Sehän se on elämän ongelma. Ei voi valmistaa munakasta rikkomatta munia.

Mutta tarvitko miestä johonkin? Jos et, niin sittenhän tässä ei ole mitään ongelmaa (paitsi miehille).
En ole vielä onnistunut partenogeneesissä, vaikka kovasti olen yrittänyt. Ilmeisesti tahdonvoimani ei riitä, tai jotain.
NuoriD

Re: Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

prosessi kirjoitti:
En ole vielä onnistunut partenogeneesissä, vaikka kovasti olen yrittänyt. Ilmeisesti tahdonvoimani ei riitä, tai jotain.
Mikäli tarkoitat, että haluaisit toisenkin lapsen, niin ongelma on ilmeinen (homma on kait onnistunut vain kerran, tosin lähdeviitteiden luotettavuus on asetettu kyseenalaiseksi)

Mutta mikäli et enää aio lisääntyä, niin asiahan on jo hoidettu.
NuoriD

Re: Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

exPertti kirjoitti:
En tiedä Prosessista, mutta onko riivinrautasi kotona saanut sinut ajattelemaan että naisista on sinulle vain jälkeläisten tekemiseen?
Ööö.. Nyt en ymmärrä. Tarkastelin asiaa pelkästään prossun näkökulmasta. Kysyin häneltä, tarvitseeko hän miestä johonkin, ja hän toi esiin yksin tapahtuvan lisääntymisen ilmeiset vaikeudet.
Viimeksi muokannut NuoriD, 24.04.2009 11:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
prosessi

Re: Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viesti Kirjoittaja prosessi »

NuoriD kirjoitti:
prosessi kirjoitti:En ole vielä onnistunut partenogeneesissä, vaikka kovasti olen yrittänyt. Ilmeisesti tahdonvoimani ei riitä, tai jotain.
Mikäli tarkoitat, että haluaisit toisenkin lapsen, niin ongelma on ilmeinen (homma on kait onnistunut vain kerran, tosin lähdeviitteiden luotettavuus on asetettu kyseenalaiseksi)

Mutta mikäli et enää aio lisääntyä, niin asiahan on jo hoidettu.
Kyllä minä haluaisin, kuten esim tästä ketjusta käy ilmi.
NuoriD

Re: Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

exPertti kirjoitti:
Jotenkin olin lukevinani tuosta henkilökohtaisiakin mielipiteitä rivien välistä. Jos näin ei ollut niin anteeksi.
Asia ok.

Minä toki uskon parisuhteeseen ja rakkauteen. Yritin vain sondeerata prossun tilannetta, eli haluaako hän miehen, ja jos haluaa, niin miksi.

Itse toki uskon, että suurin osa ihmisistä haluaa parisuhteen (myös minä).
NuoriD

Re: Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

prosessi kirjoitti:
Kyllä minä haluaisin, kuten esim tästä ketjusta käy ilmi.
Ok. Poimin tuolta ilmeisen avainlauseen, eli;

"Minulle ei ole ollenkaan epäselvää, että haluaisin lisää lapsia, mutta koska alkaa pahasti näyttää siltä, etten todellakaan enää huoli minkäänsorttista miestä, kyseinen halu tulee melko todennäköisesti jäämään toteutumatta, eikä tule tulemaan mitään me-halua tai me-päätöstä. "

Eli onko todella noin kuten kirjoitat? Eli haluat vain lisää lapsia? Vai onko kuitenkin niin, että haluat myös rakkautta, läheisyyttä ja pysyvän parisuhteen?
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

prosessi kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Luulen, että miehiin täytyy suhtautua kuin koiriin. Ne ovat uskollisia ja luotettavia sekä palvelualttiita, kun ne kouluttaa hyvin. Mutta silti parhaitenkin koulutettu koira lähtee helposti seuraamaan ketä tahansa, joka heiluttelee herkullista makkaran pätkää ja riittävän nälkäisenä muukin kelpaa.
No mutta kun minä en halua kouluttaa. Syystä että sellaisen seurauksena niistä tulee palvelualttiita ja miellyttämishaluisia, eivätkä ne enää ole mielenkiintoisia. Jos haluaisin orjan, ostaisin sellaisen.
Aika karulta kuulostaa minunkin mielestäni. Yhdessä tapahtuva kasvaminen on nähdäkseni yksipuolista kouluttamista parempi vaihtoehto - molempia olen tainnut ihan käytännössäkin kokeilla. :oops:

Jos on valmis sekä oppimaan että opettamaan, myös mielenkiintoisen henkilön kanssa voi saada muodostettua toimivan suhteen. Useinhan mielenkiintoisuus edellyttää erilaisuutta (ei kaikenkattavaa vaan tiettyjen piirteiden osalta toteutuvaa), mutta toisistaan poikkeavat ihmiset eivät välttämättä ilman vaivannäköä tule keskenään toimeen.

Edit: kielioppivirhe
Viimeksi muokannut EveryWoman, 24.04.2009 14:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
prosessi

Re: Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viesti Kirjoittaja prosessi »

NuoriD kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Kyllä minä haluaisin, kuten esim tästä ketjusta käy ilmi.
Ok. Poimin tuolta ilmeisen avainlauseen, eli;

"Minulle ei ole ollenkaan epäselvää, että haluaisin lisää lapsia, mutta koska alkaa pahasti näyttää siltä, etten todellakaan enää huoli minkäänsorttista miestä, kyseinen halu tulee melko todennäköisesti jäämään toteutumatta, eikä tule tulemaan mitään me-halua tai me-päätöstä. "

Eli onko todella noin kuten kirjoitat? Eli haluat vain lisää lapsia? Vai onko kuitenkin niin, että haluat myös rakkautta, läheisyyttä ja pysyvän parisuhteen?
Varmaan haluaisin, mutta kuten tässä ketjussa totesin, olen menettänyt uskoni miehiin. Ei niin, etteikö maailma olisi täynnä ihan kelvollisia miehiä, mutta kun minä itse en ole mikään ihan kenelle tahansa sopiva tapaus. Enkä enää oikein jaksa uskoa, että sellaista miestä löytyisi, joka oikeasti pärjäisi kanssani niin hyvin, että hän jaksaisi jopa rakastaa minua. Enkä ole valmis leikkimään tyhmää ja avutonta luodakseni illuusioita, vaikka sillä tuon ongelman periaatteessa voisi kiertää. Kun sinä kysyit, tarvitsenko minä miestä mihinkään, niin enhän minä tosiaankaan tarvitse kuin yhteen asiaan, ja siihenkin urpiaisella oli vaihtoehtoja. Ja kestääkö yksikään mies ajatusta siitä, ettei häntä oikeasti tarvita, että hänen kanssaan viihdytään vain koska se on kivaa?
NuoriD

Re: Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

prosessi kirjoitti: Varmaan haluaisin, mutta kuten tässä ketjussa totesin, olen menettänyt uskoni miehiin. Ei niin, etteikö maailma olisi täynnä ihan kelvollisia miehiä, mutta kun minä itse en ole mikään ihan kenelle tahansa sopiva tapaus. Enkä enää oikein jaksa uskoa, että sellaista miestä löytyisi, joka oikeasti pärjäisi kanssani niin hyvin, että hän jaksaisi jopa rakastaa minua. Enkä ole valmis leikkimään tyhmää ja avutonta luodakseni illuusioita, vaikka sillä tuon ongelman periaatteessa voisi kiertää. Kun sinä kysyit, tarvitsenko minä miestä mihinkään, niin enhän minä tosiaankaan tarvitse kuin yhteen asiaan, ja siihenkin urpiaisella oli vaihtoehtoja. Ja kestääkö yksikään mies ajatusta siitä, ettei häntä oikeasti tarvita, että hänen kanssaan viihdytään vain koska se on kivaa?
No ihan silleen aikuisten oikeasti niinQ uskon, että kyllä kunnon miehiä on olemassa ja jopa sellaisia, jotka eivät tarvitse koirakoulutusta.

Ongelma on tietysti markkinoiden epätäydellisyys, jonka uskon johtuvan siitä, että kaikki informaatio markkinaosapuolista ei ole kaikkien saatavilla.

Maailmassa on siis aivan varmasti mies, joka on sinulle hyvä valinta ja jolle sinä olet hyvä valinta ja jonka kanssa elätte onnelisina elämänne loppuun loppuun asti.

Ongelmana on miten löydätte toisenna ja miten tunnistatte toisenne löytäessänne.

Mutta sinähän olet nettideitistä löytänyt jo kaksi hyvää miestä; Elukan ja Aarnen, eli eikö tuo kannusta jatkamaan?
Nehemiah James

Re: Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

prosessi kirjoitti: Ja kestääkö yksikään mies ajatusta siitä, ettei häntä oikeasti tarvita, että hänen kanssaan viihdytään vain koska se on kivaa?
Jotkut taitavat jopa toivoa tuota. Toisin päin se käy pitkän päälle juurikin koulutetun koiran roolista. Både och olisi tietenkin Jackpot.
prosessi

Re: Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viesti Kirjoittaja prosessi »

NuoriD kirjoitti:Mutta sinähän olet nettideitistä löytänyt jo kaksi hyvää miestä; Elukan ja Aarnen, eli eikö tuo kannusta jatkamaan?
Aarne on hyvä ystävä ja Elukka on ex. Ei vältsisti kannusta jatkamaan.

Tosin toinen tapaus toimitti äskettäin aikansa venkoiltuaan valokuvansakin, väitti kuvan toimittamisen häiritsevän keskustelua. Oli oikeassa, kyseisen kuvan perusteella kyseessä on komein ikinä näkemäni mies. En taida enää osata vastata sille mitään. Liian. Liian. Liian. (Eikä kyseessä itse asiassa edes ole minun ilmoitukseeni vastannut tapaus, vaan yksi niistä joiden ilmoituksia lähdin kommentoimaan katalan kriittisesti...)
Viimeksi muokannut prosessi, 08.05.2009 14:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
prosessi

Re: Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viesti Kirjoittaja prosessi »

exPertti kirjoitti:Joskus on hyvä ja lähes pakollistakin käydä tässä murheen alhossa. Yleensä sieltä masennuksen alakuopasta voi tulla hyödyllistäkin mukana ellei sitten jää sinne kuoppaan vellomaan määrättömäksi ajaksi.
En käyttäisi tässä yhteydessä sanaa masennus, koska nautin aivan liikaa elämästäni. Ehkä juuri siksi minusta tuntuukin siltä, ettei ole pienintäkään tarvetta tinkiä vaatimuksistani, koska olen niin tyytyväinen nykytilanteeseen, minkä seurauksena sitten kukaan ei kelpaa. Niinpä ei olekaan mitään kuoppaa, mistä voisi päästä pois.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

prosessi kirjoitti:Liian. Liian. Liian.
Kuinka niin?
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

prosessi kirjoitti:Kun sinä kysyit, tarvitsenko minä miestä mihinkään, niin enhän minä tosiaankaan tarvitse kuin yhteen asiaan, ja siihenkin urpiaisella oli vaihtoehtoja. Ja kestääkö yksikään mies ajatusta siitä, ettei häntä oikeasti tarvita, että hänen kanssaan viihdytään vain koska se on kivaa?
Täsmälleen samaa olen miettinyt minäkin aikanani. Sopivan tyypin löydyttyä ja opittuani luottamaan häneen olen kuitenkin huomannut myös tarvitsevani häntä. Ei siten, ettenkö pärjäisi elämässä varsin hyvin myös yksin, mutta kuitenkin jollakin aivan olennaisella ja tärkeällä tavalla. Hän on siis ajan kuluessa onnistunut tekemään itsestään minulle tarpeellisen.

Jos minulta kysytään, niin tuo onkin paras tapa päätyä suhteeseen. Jos jo ennen suhdetta omassa elämässä ammottaa jonkinlainen valmiiksi muotoutunut tarvitsevuuden aukko, johon toisen pitäisi sitten itsensä sovittaa, siitä voi seurata kai lähinnä jompi kumpi seuraavista tilanteista:
1. hän onnistuu siinä, minkä jälkeen olet hänestä ikävällä tavalla riippuvainen, koska et koe voivasi selviytyä ilman häntä :arrow: suhde kehittyy epätasapainoiseksi; tai
2. hän epäonnistuu siinä, jolloin suhdetta ei tule tai siitä tulee lähtökohtaisesti puutteellinen ja onneton.

Jos taas kumppani saa itse muotoilla itselleen sopivan aukon täytettäväksi, homma toimii paremmin, koska tämä ei estä sinua pärjäämästä ilman häntä, mutta aukon täytyttyä elämäsi on kuitenkin niin paljon aiempaa rikkaampaa ja mahdollisuutesi niin paljon monipuolisemmat, että myönnät mielelläsi tarvitsevasi häntä.

Tätä on hieman vaikea selittää, koska konsepti on näennäisesti niin ristiriitainen, mutta näin olen itse sen kokenut.
prosessi

Re: Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viesti Kirjoittaja prosessi »

EveryWoman kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Liian. Liian. Liian.
Kuinka niin?
Välillä tulee tarve sanoa, etten ole mikään vuori, johon saa kiinnitellä vapaasti kiipeilyhakoja sopiviin kohtiin.
Viimeksi muokannut prosessi, 01.05.2009 21:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

^Tuon perusteella: nyt välittömästi aivot narikkaan ja antaudu!
Nehemiah James

Re: Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

prosessi kirjoitti:Minulla on hassu taito...
Näetköhän sä tässä nyt jotain mitä haluat nähdä, etkä suinkaan kykene objektiivisesti tarkkailemaan tilannetta? Jotenkin pelottavaa tekstiä, että ihmissuhteilu olisi noin suunnitelmallista ja laskelmoitua peliä. Etkö kykene mitenkään näkemään asiaa niin, että mies reagoi asioihin spontaanisti omana itsenään?
prosessi

Re: Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viesti Kirjoittaja prosessi »

EveryWoman kirjoitti:^Tuon perusteella: nyt välittömästi aivot narikkaan ja antaudu!
:D Pitäisi pystyä jatkamaan sitä keskusteluakin... ...joka, hmmm, on saavuttanut aika kummallisia ulottuvuuksia.
prosessi

Re: Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viesti Kirjoittaja prosessi »

EDIT: Heitin aivot narikkaan ja tulin kahdesti.
Viimeksi muokannut prosessi, 24.04.2009 15:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
prosessi

Re: Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Nehemiah James kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Minulla on hassu taito...
Näetköhän sä tässä nyt jotain mitä haluat nähdä, etkä suinkaan kykene objektiivisesti tarkkailemaan tilannetta? Jotenkin pelottavaa tekstiä, että ihmissuhteilu olisi noin suunnitelmallista ja laskelmoitua peliä. Etkö kykene mitenkään näkemään asiaa niin, että mies reagoi asioihin spontaanisti omana itsenään?
Jos kyseessä olisi toisenlainen mies, tuskin näkisin sitä noin. Ymmärtäisit, jos lainaisin tänne keskusteluamme, mutten lainaa.
Viimeksi muokannut prosessi, 01.05.2009 21:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.