Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
prosessi

Re: Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viesti Kirjoittaja prosessi »

NuoriD kirjoitti:Kuinka suuri osa heistä sitten on vapailla markkinoilla ja haku päällä ja suunnilleen oikeasta ikäryhmästä? Todella pienistä todennäköisyyksistä puhutaan.
Ei hän edes ollut haku päällä, hän oli jo ehtinyt päätyä siihen lopputulokseen, ettei parisuhdekelpoisia naisia ole olemassakaan. Ilmoitus oli pähkähullu etsintäkuulutus, jossa etsittiin jotain aivan muuta kuin kumppania, ja johon kukaan muu minun lisäkseni ei ollut edes reagoinut. Minä vastasin kertoakseni, että ilmoitus oli pähkähullu. Se kun oli avautuminen, eikä mikään deitti-ilmoitus.
prosessi

Re: Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Hassu juttu, mutta en kykene raportoimaan mukelon ja tuon yhden tapaamisesta, vaikka siitä olisi todella paljon raportoitavaa. (Niin, minuthan siis manipuloitiin tutustuttamaan nuo jo nyt toisiinsa, vaikken oikeastaan ollut siihen valmis, olen kykenemätön pitämään puoliani missään asiassa...) Jotenkin muutenkin on vähän sellainen tunne, että julkisen elämäni esiriput ovat menossa kiinni, näytös on lähestymässä loppuaan. Näkökulmassakaan en ole jaksanut keskustella enää aikoihin, kun on ollut parempaakin keskusteluseuraa tarjolla, ja kitinä puolestaan tosiaan on ollut jonkinlainen henkisen itsensäpaljastuksen areena, jolle nykyelämäni ei oikein sovi. Saa nähdä, ehkä nämä fiilikset vielä muuttuvat, mutta nyt mennään näillä.

- Mitä sä oikeen teet?
- Luen sun ajatuksia.
- No mitä mä ajattelen?
- En kerro, kiusaantuisit vaan.
prosessi

Re: Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viesti Kirjoittaja prosessi »

NuoriD kirjoitti:
Paha Keisari kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Todennäköisyys, että kaksi miesystävääsi ovat tuossa ÄO-luokassa on Vähemmän kuin 1/(1000x1000) eli alle 1 miljoonasta. Olet melkoinen ÄÖ magneetti.
Tuo väite pitäisi paikkaansa vain, jos miesystävien määrä olisi vain kaksi ja jos ne olisivat jotenkin toisistaan riippuvaisia.
Ei vaan se pitäisi paikkansa, jos miesystäviä olisi vain kaksi ja ne olisivat toisistaan riippumattomia.
Vaan oikeastaanhan nuo eivät ole toisistaan riippumattomia. Älykkyyteen liittyy monenlaisia erityisominaisuuksia, kuten kyky sujuvaan kirjalliseen kommunikointiin, ja toisaalta taas hahmotusvaikeuksia sen suhteen, miten naiset yleensä toimivat. On hyvin luonnollista, että sellaisiin ihmisiin törmää netin välityksellä, missä ei ole sosiaalisia tai maantieteellisiä rajoituksia, ja että he ovat sinkkuja.

Noin muuten täytyy kyllä sanoa, että vasta nyt olen oikein tosissani tajunnut ihmiskunnan potentiaalin, ja miten alkeellisessa vaiheessa ihmiskunta vielä tänä päivänä on. Ja sitä potentiaalia löytyy aivan varmasti ihan kaikista paljon enemmän kuin siitä tulee käyttöön, sillä jo sen näkeminen, miten toinen sai mukelon yhden päivän aikana oppimaan kymmenkunta uutta sanaa, oli aika havainnollistavaa sen suhteen, miten joustava ihmismieli oikein on.
NuoriD

Re: Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

prosessi kirjoitti:
Älykkyyteen liittyy monenlaisia erityisominaisuuksia---ja toisaalta taas hahmotusvaikeuksia sen suhteen, miten naiset yleensä toimivat.
:D Ei kai äly estä sen hahmottavista, miten naiset yleensä toimivat? Millä mekansimilla tuo hahmotusvaikeus syntyisi?
prosessi

Re: Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viesti Kirjoittaja prosessi »

NuoriD kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Vaan oikeastaanhan nuo eivät ole toisistaan riippumattomia. Älykkyyteen liittyy monenlaisia erityisominaisuuksia---ja toisaalta taas hahmotusvaikeuksia sen suhteen, miten naiset yleensä toimivat.
:D Ei kai äly estä sen hahmottavista, miten naiset yleensä toimivat? Millä mekansimilla tuo hahmotusvaikeus syntyisi?
Ehkä hahmotusvaikeus oli väärä sana, ennemminkin kyseessä varmaan on vastentahtoisuus hyväksyä sitä.
Paha Keisari

Re: Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viesti Kirjoittaja Paha Keisari »

prosessi kirjoitti:Vaan oikeastaanhan nuo eivät ole toisistaan riippumattomia. Älykkyyteen liittyy monenlaisia erityisominaisuuksia, kuten kyky sujuvaan kirjalliseen kommunikointiin, ja toisaalta taas hahmotusvaikeuksia sen suhteen, miten naiset yleensä toimivat. On hyvin luonnollista, että sellaisiin ihmisiin törmää netin välityksellä, missä ei ole sosiaalisia tai maantieteellisiä rajoituksia, ja että he ovat sinkkuja.
Oletko tavannut kaikki miesystäväsi netin kautta, vai mitä oikein yrität tällä sanoa? Tahdotko sanoa, että tunnet vetoa vain sellaisiin älykkäisiin sosiaalisesti rajoittuneisiin miehiin, jotka eivät voi naisiin kuin netin kautta?
Noin muuten täytyy kyllä sanoa, että vasta nyt olen oikein tosissani tajunnut ihmiskunnan potentiaalin, ja miten alkeellisessa vaiheessa ihmiskunta vielä tänä päivänä on. Ja sitä potentiaalia löytyy aivan varmasti ihan kaikista paljon enemmän kuin siitä tulee käyttöön, sillä jo sen näkeminen, miten toinen sai mukelon yhden päivän aikana oppimaan kymmenkunta uutta sanaa, oli aika havainnollistavaa sen suhteen, miten joustava ihmismieli oikein on.
Maailma on aina erilainen rakastuneen silmin, siinä ei ole mitn uutta.
NuoriD

Re: Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

prosessi kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Vaan oikeastaanhan nuo eivät ole toisistaan riippumattomia. Älykkyyteen liittyy monenlaisia erityisominaisuuksia---ja toisaalta taas hahmotusvaikeuksia sen suhteen, miten naiset yleensä toimivat.
:D Ei kai äly estä sen hahmottavista, miten naiset yleensä toimivat? Millä mekansimilla tuo hahmotusvaikeus syntyisi?
Ehkä hahmotusvaikeus oli väärä sana, ennemminkin kyseessä varmaan on vastentahtoisuus hyväksyä sitä.
Tämähän menee aina vain mielenkiintoisemmaksi. Mitä naisissa yleensä ilmeneviä vastenmielisyyksiä älykkäät miehet eivät halua hyväksyä?
Paha Keisari

Re: Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viesti Kirjoittaja Paha Keisari »

NuoriD kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Älykkyyteen liittyy monenlaisia erityisominaisuuksia---ja toisaalta taas hahmotusvaikeuksia sen suhteen, miten naiset yleensä toimivat.
:D Ei kai äly estä sen hahmottavista, miten naiset yleensä toimivat? Millä mekansimilla tuo hahmotusvaikeus syntyisi?
Palataan taas älyn määritelmään. Matemaattisesti lahjakas voi olla sosiaalisesti nolla. Filosofiasta sujuvasti väittelevä ei välttämättä hahmota yksinkertaista geometristä ongelmaa.
Paha Keisari

Re: Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viesti Kirjoittaja Paha Keisari »

NuoriD kirjoitti:Tämähän menee aina vain mielenkiintoisemmaksi. Mitä naisissa yleensä ilmeneviä vastenmielisyyksiä älykkäät miehet eivät halua hyväksyä?
Esimerkiksi sitä, että briljantin älyn ohi voi mennä tinttitukka, käytöstavat, lihakset tai möreä ääni :D
NuoriD

Re: Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Paha Keisari kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Älykkyyteen liittyy monenlaisia erityisominaisuuksia---ja toisaalta taas hahmotusvaikeuksia sen suhteen, miten naiset yleensä toimivat.
:D Ei kai äly estä sen hahmottavista, miten naiset yleensä toimivat? Millä mekansimilla tuo hahmotusvaikeus syntyisi?
Palataan taas älyn määritelmään. Matemaattisesti lahjakas voi olla sosiaalisesti nolla. Filosofiasta sujuvasti väittelevä ei välttämättä hahmota yksinkertaista geometristä ongelmaa.
Totta kai voi, mutta prossu väitti, että älykkyydestä automaattisesti seuraisi ongelmia naisten kanssa.
prosessi

Re: Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Paha Keisari kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Vaan oikeastaanhan nuo eivät ole toisistaan riippumattomia. Älykkyyteen liittyy monenlaisia erityisominaisuuksia, kuten kyky sujuvaan kirjalliseen kommunikointiin, ja toisaalta taas hahmotusvaikeuksia sen suhteen, miten naiset yleensä toimivat. On hyvin luonnollista, että sellaisiin ihmisiin törmää netin välityksellä, missä ei ole sosiaalisia tai maantieteellisiä rajoituksia, ja että he ovat sinkkuja.
Oletko tavannut kaikki miesystäväsi netin kautta, vai mitä oikein yrität tällä sanoa? Tahdotko sanoa, että tunnet vetoa vain sellaisiin älykkäisiin sosiaalisesti rajoittuneisiin miehiin, jotka eivät voi naisiin kuin netin kautta?
En kaikkia, mutta ensimmäisen mitatusti älykkääni itse asiassa esihistoriallisina aikoina ylen teksti-tv:n nuortensivujen kautta, ja tämän nyt tietenkin netin kautta. Molemmat ovat todenneet naisten pelkäävän heitä, vaikkeivät he olekaan sosiaalisesti rajoittuneita, enemmänkin sellaisella vähän uhkaavalla tavalla määrätietoisia.
Noin muuten täytyy kyllä sanoa, että vasta nyt olen oikein tosissani tajunnut ihmiskunnan potentiaalin, ja miten alkeellisessa vaiheessa ihmiskunta vielä tänä päivänä on. Ja sitä potentiaalia löytyy aivan varmasti ihan kaikista paljon enemmän kuin siitä tulee käyttöön, sillä jo sen näkeminen, miten toinen sai mukelon yhden päivän aikana oppimaan kymmenkunta uutta sanaa, oli aika havainnollistavaa sen suhteen, miten joustava ihmismieli oikein on.
Maailma on aina erilainen rakastuneen silmin, siinä ei ole mitn uutta.
:D Näinhän se menee. Mutta kyllä sanavaraston kasvattaminen ~33% päivässä on aikamoinen suoritus, vaikka kuinka katsoisi rakastuneen silmin.
NuoriD

Re: Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Eilen mietin prossun mielitietyn ÄÖ:tä. Se kun on valtava, olisiko jopa korkeimpia koskaan mitattuja?

Esim. Einsteinin ÄÖ:ksi on arvioitu 160-165.

Tietysti voidaan ajatella, että valtava äly ei automaattisesti tarkoita Nobel-palkintoa ja nimeä ihmiskunnan historiassa. Suuret saavutukset vaativat myös valtavaa työtä, pelkkä lahjakkuus ei riitä.

Voisihan ihmisellä olla luonnostaan esim. suunnattoman hyvät jalkapalloilijan ominaisuudet, mutta jos hän ei koskaan harrastaisi urheilua, vaan ainoastaan makaisi sohvalla ja katsoisi tv:tä, häntä ei koskaan keksittäisi.
prosessi

Re: Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viesti Kirjoittaja prosessi »

NuoriD kirjoitti:Tämähän menee aina vain mielenkiintoisemmaksi. Mitä naisissa yleensä ilmeneviä vastenmielisyyksiä älykkäät miehet eivät halua hyväksyä?
Sitä, ettei asioista voi puhua niiden oikeilla nimillä ja niin kuin ne ihan oikeasti ovat. Kiertelyä, kaartelua, pimittämistä ja sellaista hienotunteisuutta, joka herkästi lipsuu epärehellisyyden puolelle.
Paha Keisari

Re: Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viesti Kirjoittaja Paha Keisari »

prosessi kirjoitti:En kaikkia, mutta ensimmäisen mitatusti älykkääni itse asiassa esihistoriallisina aikoina ylen teksti-tv:n nuortensivujen kautta, ja tämän nyt tietenkin netin kautta. Molemmat ovat todenneet naisten pelkäävän heitä, vaikkeivät he olekaan sosiaalisesti rajoittuneita, enemmänkin sellaisella vähän uhkaavalla tavalla määrätietoisia.
Oletko itse yhtä mieltä siitä, että kyse olisi siitä, että naiset pelkäävät heitä? Mielenkiinnon puute <> pelko.
:D Näinhän se menee. Mutta kyllä sanavaraston kasvattaminen ~33% päivässä on aikamoinen suoritus, vaikka kuinka katsoisi rakastuneen silmin.
Riippuu vähän mäkökulmasta. Lapset oppivat kaikkein eniten uusista ihmisistä jotka vaivautuvat näyttämään heille jotain uutta, koska pohjimmiltaan lasten oppiminen on enimmäkseen apinointia, harvemmin omia oivalluksia. Kertoo enemmän lapsen tarkkaivaisuuden asteesta kuin kohteen älykkyydestä, imo. Ja yksi siihen tarkkaavaisuuteen vaikuttava tekijä on varmasti oma käytöksesi ko. henkilöä kohtaan, joka sekin taitaa olla uutta ja ainutlaatuista.
prosessi

Re: Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viesti Kirjoittaja prosessi »

NuoriD kirjoitti:Eilen mietin prossun mielitietyn ÄÖ:tä. Se kun on valtava, olisiko jopa korkeimpia koskaan mitattuja?

Esim. Einsteinin ÄÖ:ksi on arvioitu 160-165.

Tietysti voidaan ajatella, että valtava äly ei automaattisesti tarkoita Nobel-palkintoa ja nimeä ihmiskunnan historiassa. Suuret saavutukset vaativat myös valtavaa työtä, pelkkä lahjakkuus ei riitä.

Voisihan ihmisellä olla luonnostaan esim. suunnattoman hyvät jalkapalloilijan ominaisuudet, mutta jos hän ei koskaan harrastaisi urheilua, vaan ainoastaan makaisi sohvalla ja katsoisi tv:tä, häntä ei koskaan keksittäisi.
Juuri noin. Itse asiassa kuulemma Suomestakin kyllä löytyy yli 200 tuloksia. Ja varmaan on aika luonnollista, että nuo korkeimmat tulevat jossain vaiheessa mitatuiksi, koska kyseisiä henkilöitä varmaan kiinnostaa muita enemmän tietää tuloksensa.
prosessi

Re: Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Paha Keisari kirjoitti:
prosessi kirjoitti:En kaikkia, mutta ensimmäisen mitatusti älykkääni itse asiassa esihistoriallisina aikoina ylen teksti-tv:n nuortensivujen kautta, ja tämän nyt tietenkin netin kautta. Molemmat ovat todenneet naisten pelkäävän heitä, vaikkeivät he olekaan sosiaalisesti rajoittuneita, enemmänkin sellaisella vähän uhkaavalla tavalla määrätietoisia.
Oletko itse yhtä mieltä siitä, että kyse olisi siitä, että naiset pelkäävät heitä? Mielenkiinnon puute <> pelko.
Uskon kyllä pelkoon, sillä sitähän voi esiintyä myös mielenkiinnon puutteen rinnalla, ja etenkin tämä jälkimmäinen tapaus pelottaa tavallaan minuakin. Ulkonäkönsä osalta molemmat ovat ainakin sellaista tyyppiä, joka vetoaa monenlaisiin naisiin, mutta voin hyvin kuvitella heidän molempien intensiivisyyden herättävän monenlaisia negatiivisia tunteita lähes yhtä monissa naisissa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23568
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

prosessi kirjoitti:Saa nähdä, ehkä nämä fiilikset vielä muuttuvat, mutta nyt mennään näillä.

- Mitä sä oikeen teet?
- Luen sun ajatuksia.
- No mitä mä ajattelen?
- En kerro, kiusaantuisit vaan.
No jos tuo on älymystön tapa riiailla niin olen oikestaan ihan onnellinen, että kuulun käyrän toiseen ääripäähän.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
prosessi

Re: Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Bluntly kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Saa nähdä, ehkä nämä fiilikset vielä muuttuvat, mutta nyt mennään näillä.

- Mitä sä oikeen teet?
- Luen sun ajatuksia.
- No mitä mä ajattelen?
- En kerro, kiusaantuisit vaan.
No jos tuo on älymystön tapa riiailla niin olen oikestaan ihan onnellinen, että kuulun käyrän toiseen ääripäähän.
:D Ehkä tuo onkin minun tapani tehdä pilaa itsestäni, ja tässä tapauksessa myös vastakappaleesta. Eihän riiailu nyt sentään onnistu mitenkään, ellei ensin heitä aivoja narikkaan. Tai vesilintua.
Paha Keisari

Re: Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viesti Kirjoittaja Paha Keisari »

prosessi kirjoitti:Ulkonäkönsä osalta molemmat ovat ainakin sellaista tyyppiä, joka vetoaa monenlaisiin naisiin
Pitkiä, tummia, komeita, ridgeleukaisia ja tarzanvartaloita?
NuoriD

Re: Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Paha Keisari kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Ulkonäkönsä osalta molemmat ovat ainakin sellaista tyyppiä, joka vetoaa monenlaisiin naisiin
Pitkiä, tummia, komeita, ridgeleukaisia ja tarzanvartaloita?
Mä olen varattu.
prosessi

Re: Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Paha Keisari kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Ulkonäkönsä osalta molemmat ovat ainakin sellaista tyyppiä, joka vetoaa monenlaisiin naisiin
Pitkiä, tummia, komeita, ridgeleukaisia ja tarzanvartaloita?
Jeps. Tämä jälkimmäinen on jonkin verran hoikkarakenteisempi kuin aiempi, mutta sen sijaan sillä on hymykuopat ja enemmän pituutta.
Paha Keisari

Re: Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viesti Kirjoittaja Paha Keisari »

NuoriD kirjoitti:
Paha Keisari kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Ulkonäkönsä osalta molemmat ovat ainakin sellaista tyyppiä, joka vetoaa monenlaisiin naisiin
Pitkiä, tummia, komeita, ridgeleukaisia ja tarzanvartaloita?
Mä olen varattu.
Ei se mitään, en mä harrasta miehiä. Eikä varmaan prosessin miesystäväkään?
prosessi

Re: Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Paha Keisari kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
Paha Keisari kirjoitti:
Pitkiä, tummia, komeita, ridgeleukaisia ja tarzanvartaloita?
Mä olen varattu.
Ei se mitään, en mä harrasta miehiä. Eikä varmaan prosessin miesystäväkään?
En ole vielä kertonut sille setan testin tuloksestani, joten se ei tiedä harrastavansa miehiä... Vartaloni on johtanut sitä aika tehokkaasti harhaan.
Paha Keisari

Re: Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viesti Kirjoittaja Paha Keisari »

prosessi kirjoitti:En ole vielä kertonut sille setan testin tuloksestani, joten se ei tiedä harrastavansa miehiä... Vartaloni on johtanut sitä aika tehokkaasti harhaan.
Kyllä siinä vielä itku tulee kun näkee peniksesi.
prosessi

Re: Reportaaseja uudenvuodenyöstä alkaen

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Paha Keisari kirjoitti:
prosessi kirjoitti:En ole vielä kertonut sille setan testin tuloksestani, joten se ei tiedä harrastavansa miehiä... Vartaloni on johtanut sitä aika tehokkaasti harhaan.
Kyllä siinä vielä itku tulee kun näkee peniksesi.
Onneksi se on näkymätön.