Kantsisko mun yrittää iskee joku Kitinämisu?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Kantsiksko Gattacan vielä yrittää iskee Kitinämisu?

KYLLÄ, oi kyllä!!
10
27%
Kyllä ja just MINUT!!
2
5%
Ei helvetissä, vedä käteen Gat!!
25
68%
 
Ääniä yhteensä: 37

Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Kantsisko mun yrittää iskee joku Kitinämisu?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Mulla on dilemma, kantsisko yrittää iskee joku Kitinämisu. Hänelle voin tätä nätimmin esittää, mutta toki haluaisin myös liikkua Sisällään. Siis vasta tokilla tai kolmansilla treffeillä ellei ekoilla.

Tässä on se probleema, että ei-CityKitinä-naisteni kanssa vaivannäköni on ollut enimmäkseen turhaa. Ja sitten pari Kitinämisua on väittänyt julkisesti paskaa mun tyylistä, joka on ollut molemminpuolista (kiitos nakukuvista!!).

Uusien kanssa sellainen zydemi, että suhteen edistymisestä privana en itse kerro. (TJEU misu). Ja sitten itse Aktista en kerro, vaikka annan Misulle valtuudet kertoa Kaiken, hyvää tai huonoa. Vaikka kertoa mustanikkinä tai ehkä ei ollenkaan, jos on sillen ujo tai epärela, ettei Nautinnosta haluu kertoa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kantsisko mun yrittää iskee joku Kitinämisu?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Mä just huomasin, kuka oli rekkautuneena tänne paskanjauhantaan , ja samalla aikaa joku oli ruksannut "kyllä ja just minut" Satumaa? -Sattumaa? Mutta en mie uskalla.... äh... pitäis MIEHISTYÄ!!
Tix

Re: Kantsisko mun yrittää iskee joku Kitinämisu?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Gat kirjoitti:Mä just huomasin, kuka oli rekkautuneena tänne paskanjauhantaan , ja samalla aikaa joku oli ruksannut "kyllä ja just minut" Satumaa? -Sattumaa? Mutta en mie uskalla.... äh... pitäis MIEHISTYÄ!!
Tuota noin. Se että joku säälistä antaa <> iskeä. Puhu mielummin vaikka vonkaamisesta. Tai vaikka pullorassien taivuttelusta, lopputulos ei oikeastaan muutu miksikään. Alakäyräsi jää laukeilemaan kuudesti ihan omin voimin.
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Kantsisko mun yrittää iskee joku Kitinämisu?

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

En kommentoi, en kommentoi, :tiistai: en kommentoi, en kommentoi, :tiistai: en kommentoi...
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kantsisko mun yrittää iskee joku Kitinämisu?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Suvinen kirjoitti:Hei. Nyt on lauantai-ilta. Oikeastiko istut koneen ääressä juomassa karhua ja selaat Kitinää? Ota taksi ja ampaise Varkauden keskustaan nollavyöhykkeelle jahtaamaan nuorta lihaa. Jos ei veikkaa, ei voi voittaa.

P.S. Älä kommentoi kännissä mun galleriaa, kiitos.
Arvasit tän päivän Toiminnan!! Tosin samalla heitän herjaa Petrin Uskontie-foorumiin, kännissä saatana! Niin ja mähän ASUN Warkauven keskustassa. Hyvä kun Pikkumustan akku on Tyhjä.

Hei mä POISTIN ne kännijutut galleriastasi. Ja nyt kun olen kännissä niin en huomaa kovin pahaa pakkia ylläolevassa viestissäsi. Mutta mä olen niiiin ujo... Siis naisen tarttee sanoa mulle jotain nättiä, kuten "tule mun sisään" niin että flaksaa. tai sekin toimi kun yksi misu kysyi K-kaupassa: "Onhan sulla varmasti kortsuja?"
Viimeksi muokannut Gat, 05.01.2008 20:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
isohaara

Re: Kantsisko mun yrittää iskee joku Kitinämisu?

Viesti Kirjoittaja isohaara »

:rofl: Aika hyvin jo näinkin lyhyt ketju onnistuu tiivistämään pähkinänkuoreen tämän palstan luonteen.
Hermann Hoth

Re: Kantsisko mun yrittää iskee joku Kitinämisu?

Viesti Kirjoittaja Hermann Hoth »

Ei.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kantsisko mun yrittää iskee joku Kitinämisu?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Hermann Hoth kirjoitti:Ei.
The jury is out.
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Kantsisko mun yrittää iskee joku Kitinämisu?

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

Gat kirjoitti:
Hermann Hoth kirjoitti:Ei.
The jury is out.
The truth is out there
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kantsisko mun yrittää iskee joku Kitinämisu?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Jyrki73 kirjoitti:
Gat kirjoitti:
Hermann Hoth kirjoitti:Ei.
The jury is out.
The truth is out there
Tuli split decision niinkuin nyrkkeilyssä joskus. Kunhan huomisen selviän, ja selviän, saatan vastata. Nyt ei KaNata. Karhua.
Zeb

Re: Kantsisko mun yrittää iskee joku Kitinämisu?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Aina kannattaa yrittää. Kunhan on ensin sisäistänyt riittävän syvällisesti myös sanan "ei" merkityksen.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kantsisko mun yrittää iskee joku Kitinämisu?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Zeb kirjoitti:Aina kannattaa yrittää. Kunhan on ensin sisäistänyt riittävän syvällisesti myös sanan "ei" merkityksen.
??? No siihenhän minä olen treffeilläni tottunut. Ei mitään uutta. Yleensä en kyllä tohdi "sellaisia", jos "sitä ihtiään" tarkoitat, ehdotellakaan.

Haa! Jo kaksi on ilmoittautunut ruksaamalla! Tunnustakaa!
Zeb

Re: Kantsisko mun yrittää iskee joku Kitinämisu?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Gat kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Aina kannattaa yrittää. Kunhan on ensin sisäistänyt riittävän syvällisesti myös sanan "ei" merkityksen.
??? No siihenhän minä olen treffeilläni tottunut. Ei mitään uutta. Yleensä en kyllä tohdi "sellaisia", jos "sitä ihtiään" tarkoitat, ehdotellakaan.
OK! Tämä selvä. Siksi äänestinkin Kyllä, oi kyllä! Mut koskee myös vonkuuta.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12354
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kantsisko mun yrittää iskee joku Kitinämisu?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Äänestin kyllä.

Aina sama juttu - Gat vonkaa, jotkut antavat neuvoja ja jotkut pottuilevat tyyliin et sä mitään saa, et ole ennenkään saanut. Matalamielistä...
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
BettyB.

Re: Kantsisko mun yrittää iskee joku Kitinämisu?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Homeboy65 kirjoitti:Äänestin kyllä.

Aina sama juttu - Gat vonkaa, jotkut antavat neuvoja ja jotkut pottuilevat tyyliin et sä mitään saa, et ole ennenkään saanut. Matalamielistä...
Pitäsköhän sunkin yrittää pokaa joku kitinämisu?
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12354
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kantsisko mun yrittää iskee joku Kitinämisu?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

BettyB. kirjoitti: Pitäsköhän sunkin yrittää pokaa joku kitinämisu?
Kyllä muuten, mutta lemmikkilampaani tulisi mustasukkaiseksi... :mrgreen:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Aito_Johanna

Re: Kantsisko mun yrittää iskee joku Kitinämisu?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Kuinka monen pitää äänestää ei-vaihtoehtoa, jotta uskot otoksen olevan tarpeeksi suuri ja tuloksen siis luotettava ja tyydyt vastaukseen etkä enää ikinä kysy samaa?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18753
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kantsisko mun yrittää iskee joku Kitinämisu?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Aito_Johanna kirjoitti:Kuinka monen pitää äänestää ei-vaihtoehtoa, jotta uskot otoksen olevan tarpeeksi suuri ja tuloksen siis luotettava ja tyydyt vastaukseen etkä enää ikinä kysy samaa?
Opettajamainen asennoituminen, perustuu luuloon että opetus menisi perille.
Pyyhin Netikettiin..
Herra Manala

Re: Kantsisko mun yrittää iskee joku Kitinämisu?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Gat kirjoitti:Mä just huomasin, kuka oli rekkautuneena tänne paskanjauhantaan , ja samalla aikaa joku oli ruksannut "kyllä ja just minut" Satumaa? -Sattumaa? Mutta en mie uskalla.... äh... pitäis MIEHISTYÄ!!
Se olin minä.
Gat kirjoitti: Hyvä kun Pikkumustan akku on Tyhjä.
Onko se paska ollut vielä puolta vuottakaan yhtäjaksoisesti käytössä ilman vikoja?
Zeb

Re: Kantsisko mun yrittää iskee joku Kitinämisu?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Aito_Johanna kirjoitti:Kuinka monen pitää äänestää ei-vaihtoehtoa, jotta uskot otoksen olevan tarpeeksi suuri ja tuloksen siis luotettava ja tyydyt vastaukseen etkä enää ikinä kysy samaa?
Tarkoittaako tämä, että enemmistö on aina oikeassa vaiko sitä, että Kitinä-äänestyksissä ko. aiheesta saadaan ajasta ikuisuuteen sama lopputulos? Toisaalta, G-miehellä voi olla gallupinsa taustalla edelleen vaihtoehtoisia motiiveja, joilla ei ole mitään tekemistä em. juttujen kanssa. Itse asiassa epäilisin näin olevan.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kantsisko mun yrittää iskee joku Kitinämisu?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Eihän tässä voi olla saamisenkaipuu motivaationa ensinkään, tämähän on pelkkää teatteria. Vähän niinkuin kreikkalaisessa tragediassa tai amerikkalaisessa komediassa - yleisö tietää jo ensi metreiltä, kuinka tässä käy. Ainoa jäljelle jäävä kysymys on, kumpi näistä on käsillä. Tai reisillä. Kertokee, ootte ennenkin kertoneet!
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12354
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kantsisko mun yrittää iskee joku Kitinämisu?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Vadim kirjoitti: Kertokee, ootte ennenkin kertoneet!
10 * 5= 50.

M.O.T.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kantsisko mun yrittää iskee joku Kitinämisu?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Herra Manala kirjoitti:
Gat kirjoitti:Mä just huomasin, kuka oli rekkautuneena tänne paskanjauhantaan , ja samalla aikaa joku oli ruksannut "kyllä ja just minut" Satumaa? -Sattumaa? Mutta en mie uskalla.... äh... pitäis MIEHISTYÄ!!
Se olin minä.
Ethää ollut, koska olet salannut rekkautuneena olosi, jota ei kaikki tee.
Tai sitten tunnustit just olevasi KitinäMisu.
Herra Manala kirjoitti:
Gat kirjoitti: Hyvä kun Pikkumustan akku on Tyhjä.
Onko se paska ollut vielä puolta vuottakaan yhtäjaksoisesti käytössä ilman vikoja?
No ei. Kuukausi sitten ei käynnistynyt, piti häpeällisesti viedä trailerilla solenoidin liuskan vaihtoon. Nyt sama juttu, paitsi että vaikuttaa tokan kokeilun jälkeen, että akku on tyhjentynyt ihan itsekseen, ei mitään sähköä enää. Kas kun mulla nykyään on parin viikon taukoja, etten aja ollenkaan, kun Siwa on niin lähellä. Nykyautot kuluttelee sähköä ihan ittekseen ja akku on vanha. Tänään soitin akkuliikeeseen, eivät suostu tulemaan uuden akun kanssa tänne apulaitteineen. Itse en viittis akkua irrotella, koska nykyajan neitiautoissa kaikki kalibroinnit menee sekaisin. Ainakin niin isän Mitsubishissa jonka kaikki järki meni akun irrotuksen takia. Käynnistys toisesta autosta ei kumma kyllä onnistu. No joo.. kesällä itsekin tyhjensin Pikkumustan akun, olin kännissä (mutta ajamatta) jättänyt CD:n soimaan. Akun irrotus ja lataus ei tuottanut ongelmia, automaagisesti Lantikka kalibroi elektroniikkansa itse. Mihin kuuluu takaoven lasin alas-ylös- vetäminen sähkömoottorilla. Mutta nyt se lasi on takuudella umpijäässä, ja se yritys polttaisi ehkä sulakkeen. Friikun paskin homma on just tuo pakkaseen sopimaton takaluukku, jonka aukeamiseenkin tarvii takalasin liikkua. Muuten hyvä se avautuva takalasi, helpottaa lastausta. Tosin Pikkumusta taitaa olla Lutka, aukoo itsekseen takalasia maasturiuroksille.. mutta siitä olen kertonut toisaalla.
Zeb kirjoitti:Toisaalta, G-miehellä voi olla gallupinsa taustalla edelleen vaihtoehtoisia motiiveja, joilla ei ole mitään tekemistä em. juttujen kanssa. Itse asiassa epäilisin näin olevan.
En ihan apokryfiaasi tajua. Mutta joo, tämä ketju ja muu viestittely on vahvistanut, että teoriassa olisi mahdollista minun treffata jotakuta Kitinämisua. Elkee spekuloiko. Sikäli kannatti, mutta epäröin jatkaa asiaa.. ei Misun haluttavuuden vaan oman raukkamaisuuteni takia...
Viimeksi muokannut Gat, 07.01.2008 16:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
prosessi

Re: Kantsisko mun yrittää iskee joku Kitinämisu?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Vadim kirjoitti:Eihän tässä voi olla saamisenkaipuu motivaationa ensinkään, tämähän on pelkkää teatteria. Vähän niinkuin kreikkalaisessa tragediassa tai amerikkalaisessa komediassa - yleisö tietää jo ensi metreiltä, kuinka tässä käy. Ainoa jäljelle jäävä kysymys on, kumpi näistä on käsillä. Tai reisillä. Kertokee, ootte ennenkin kertoneet!
Ei saa kysyä tuollaisia kysymyksiä, olen addiktoitunut vastaamaan epäilyttäviin kysymyksiin. Noin roolihahmona Gattaca ei ole tarpeeksi siloiteltu soveltuakseen amerikkalaiseen komediaan, niissä kun tuontyyppiset roolihahmot herättävät kuitenkin pohjimmiltaan myötätuntoa, kun taas Gattaca vetää melko usein niin överiksi, että myötätunnon rippeetkin katoavat jäljettömiin. Sen sijaan kreikkalaisten tragedioiden hahmot taitavat melko useinkin olla tuolla tavalla epämukavia, niissä kun ei edes pyritä mihinkään mukaonnellisiin loppuihin.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kantsisko mun yrittää iskee joku Kitinämisu?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Autoselvennykseni Manalalle ja muu aineisto edellisen sivun lopussa. Mua narsistia Vituttaa, että jotkut tekstini jää lukematta vain sivun vaihtumisen vuoksi.
Vastaa Viestiin