Maanatai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Zeb

Re: Maanatai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Vadim kirjoitti:Olen pahoillani, kultaseni! Vuoden lopussa on ollut kiireistä ja alussa apeaa. En tosin voi luvata, että vaisuus katoaa mihinkään.
Ei se mitään, muruseni! Riittää jos lupaat edes pikkuisen yrittää.
Olen pitkästynyt, enkä vain kitisemiseen.
Niin mäkin. Ja turhautunut lisäksi.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Maanatai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Suvinen kirjoitti: Koska täytän kolmekymmentä, niin luultavasti kuolen pois, eikö?
Kamalan vanha akka, jonka tarttis jo vähitellen tiirailla jopa itseään vanhempia, mieluiten varakkaita mutta vihertäviä (hometta tai ei) miehiä.

Sinun suhteesi sanottakoon, että fantasiani tähän asti ovat olleet kilttejä, vain Saunaan pääsyä kanssasi. Vaikka et sekasaunasta pidäkään. Onko sinulla saunaakaan käytössä? Kohta aion unelmoida myös selänpesusta.
Zeb

Re: Maanatai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Suvinen kirjoitti:Ai onko Dave häipynyt? En huomannutkaan.
Höh, miten sen muka voi olla huomaamatta?
Zeb

Re: Maanatai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

prosessi kirjoitti:
Vadim kirjoitti:Tuleeko ND enää koskaan takaisin? Tietääkö kukaan?
Veikkaisin paluuta toukokuussa.
Aika pitkä aika :|

Mistä moinen veikkaus? Sisäpiiritietoo?!?
Avatar
more
Kitinän uhri
Viestit: 568
Liittynyt: 26.08.2006 9:10
Paikkakunta: Tixi

Re: Maanatai

Viesti Kirjoittaja more »

PÄivän aikaansaannosten osalta olis voinut totella kiinalaisen onnenkeksin ohjetta Aku Ankassa. "Tänään mikään ei suju mielesi mukaan, paras siis jäädä peiton alle".
Almost as brutal as the onslaught of "Matti ja Teppo" - Iron Gland
prosessi

Re: Maanatai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Zeb kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Vadim kirjoitti:Tuleeko ND enää koskaan takaisin? Tietääkö kukaan?
Veikkaisin paluuta toukokuussa.
Aika pitkä aika :|

Mistä moinen veikkaus? Sisäpiiritietoo?!?
Eiku yleensä ihmiset pystyvät ylläpitämään ryhdistäytymistään puoli vuotta, jos oikein tosissaan yrittävät.
prosessi

Re: Maanatai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Argh, nyt sitten täällä evakossa ärsyttää, ettei mukelolle tullut mukaan vaihtovaatteisiinsopivanvärisiä sukkia. Mutta ainakin keksin fiinin uuden yhdyssanan.
prosessi

Re: Maanatai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Suvinen kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Argh, nyt sitten täällä evakossa ärsyttää, ettei mukelolle tullut mukaan vaihtovaatteisiinsopivanvärisiä sukkia. Mutta ainakin keksin fiinin uuden yhdyssanan.
Saako ehdottaa pientä muokkausta?

"Vaihtovaatevärisopiva" istuisi paremmin yhdyssanaksi.
Totta. Se kuulostaa kuitenkin ehkä jopa liian paljon harkitulta sanahirviöltä, kun taas tuo minun hirviöni vain lipsahti näppikseltä, enkä mahtanut sille mitään.
1108

Re: Maanatai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

mustaenkeli kirjoitti:Nyt ei kuulosta ihan samalta kämpältä, ku missä oon visiteerannu...
Messukylään!
SikaMika

Re: Maanatai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Oho.

Nukuin hyvin. Heräsin kiroilematta saati karjahtelematta. Olin melko pirteänä koko pitkän työpäivän, enkä halunnut kertaakaan kuolla saadakseni univelat kuitattua. Ei vituta eikä masenna.
Ei siis vaadittu kuin yksi selvä viikonloppu, ja väestörekisteriin kuuluvasta juoppoSiasta leipoutui ihan oikean Jeesus! Ei hyvää päivää... :)

Olenhan muistanut ennenkin päivitellä sitä, että ryssät haisee i h a n v i t u n pahalle? Tiedän, että olen. Tänään työpaikan saunassa näin erään tapauksen, tunnistin kyseisen kansalaisuuden edustajaksi heti ja äänivarmennus asiaan tuli hetkeä myöhemmin. Kaveri pesi itsensä ihan asianmukaisesti - joskin pelkällä lafkan tarjoamalla saippualla - ja meinasinkin ihan heltyä taputtamaan kaveria olalle ja kertoa kyynel silmäkulmassa tämän tehneen kerrankin jotain oikein.
Mutta ei. Kohta pukkarin puolella haisi taas hiki ja paska, ja ihmettelin mistä nyt tuulee. Kah, samainen ryssähän se siellä kiskoi ennen pesua lattialle ronttaamansa, metrien päähän tuoksuvat alusreleet takaisin niskaansa. Itkin ja nauroin ääneen...
Sundance Kid

Re: Maanatai

Viesti Kirjoittaja Sundance Kid »

I feel like a King!
Tix

Re: Maanatai

Viesti Kirjoittaja Tix »

Sundance Kid kirjoitti:I feel like a King!
Kun kissa on poissa, hiiret hyppii pöydällä...
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Maanatai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Zeb kirjoitti:
Chap kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Elämä ilman ND:tä ei vaan tunnu samalta :( Lisäksi Vadim ja Chapkin ovat olleet kovin vaisuja :( :( :(
Joo, on se saatanasta!
Näin on!
Siis miksi ND on lähtenyt? Ette kai niin sinisilmäisiä ole, että uskotte,ettei hän ole täällä uudella nimellä? Vai tiedätkö Zeb, että ND on todella lopettanut. Kyllähän tämä aikaa vie!

Minäkin joudun melkein lopettamaan aikamoisen tapahtumakevään vuoksi, kaikenlaisine aktiviteetteineen, mutta kuten olen luvannut, vastaan aina omalla palstallani!

Tarkoittaa sitä, että jos haluat väriterapiaa, parahin Zebhyr, niin sitä aina saat haluamasi annoksen Stadinarskan värimellastuspalstalta ja vastaukseni kaikkiin elämän kysymyksiin!
PARAS puoli palstani suhteen on, että se on täysin vapaaehtoinen, ja ilmainen. Olen oikeasti sitä mieltä, että melkoinen tarjous!!

Miten sitten käykään, jos kaikki vastaavat? Silloin joudun pettämään asiakkaani! Mutta se on ihan sama asia että jos kaikki alkaisivat vastustaa bensanhinnankorotusta ja jättäisivät tankkaamatta! Ei sellaista tapahdu, heh!
Mutta ylläpidän palstaani kuitenkin koska se on oma palstalapseni!

Zebterkuin Stadinarska :)
...ja tervetullos lapin lumoista kotiin ja Kitinään!
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Sundance Kid

Re: Maanatai

Viesti Kirjoittaja Sundance Kid »

Tix kirjoitti:Kun kissa on poissa, hiiret hyppii pöydällä...
Juuri nyt olen yksinvaltias!! Kissa oli kovin anteeksipyytelevällä tuulella ilmoittaessaan narmuttaneensa autoa työmatkalla. Olin kovin joviaali siinäkin tilanteessa. "Mitäs pienistä!!" sanoi Kuningas heilutellessaan valtikkaansa.
Tix

Re: Maanatai

Viesti Kirjoittaja Tix »

Sundance Kid kirjoitti:Mitäs pienistä!!" sanoi Kuningas heilutellessaan valtikkaansa.
Olet alasti ja katselit heiluvaa penistäsi sanoessasi tuon?
Sundance Kid

Re: Maanatai

Viesti Kirjoittaja Sundance Kid »

Tix kirjoitti:Olet alasti ja katselit heiluvaa penistäsi sanoessasi tuon?
Surkastui kun on toi lämminvesivaraaja paskana :roll: .
Rouva Pupu

Re: Maanatai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Mä haistan nämä penisjutut jo kaukaa.
Sundance Kid

Re: Maanatai

Viesti Kirjoittaja Sundance Kid »

Rouva Pupu kirjoitti:Mä haistan nämä penisjutut jo kaukaa.
No hei se boileri!! Ei oo päässy pesulle ;)
Rouva Pupu

Re: Maanatai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Sundance Kid kirjoitti: No hei se boileri!! Ei oo päässy pesulle ;)
Tästä ei kyllä erotiikka enää parane. Mansikoita ja pallihikeä. :dream:
Sundance Kid

Re: Maanatai

Viesti Kirjoittaja Sundance Kid »

Rouva Pupu kirjoitti:Mansikoita ja pallihikeä. :dream:
Pah! Kyllä mä sut tunnen!! Haluat mansikkasi sper... kermalla. Vaahdotetulla ;)
Rouva Pupu

Re: Maanatai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Sundance Kid kirjoitti: Pah! Kyllä mä sut tunnen!! Haluat mansikkasi sper... kermalla. Vaahdotetulla ;)
:p: Tämä mun sper... kermapumppu operaatio ei nyt oikein etene. Sulavat liikkeet ja naksuvat laNteet, sano.
Sundance Kid

Re: Maanatai

Viesti Kirjoittaja Sundance Kid »

Rouva Pupu kirjoitti::p: Tämä mun sper... kermapumppu operaatio ei nyt oikein etene. Sulavat liikkeet ja naksuvat laNteet, sano.
Kunnon ote mikrofoonista, notkeet laNteet ja elvistä peliin. Jos ei toimi, niin se on mikrofiinissa vika, tai äänentoistolaitteissa, sano. Esiintyjä rulaa!!!!
BettyB.

Re: Maanatai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Jaahas. Kotiuduttu Porvoon sairaalasta. Tiesin toki olevani tasapainoton, mutta että vestibulaarineuroniitti! Tää oli kyllä viimenen niitti!! *homohihittää*

Perskules jos ei ala kohta korvienväli paranemaan niin amputoin koko kuulan! Se olis nyt sitten saikkua alkuun viikko ja jos ei sillä tokene niin pannaan pari lisää. Ja autolla omatoiminen liikkuminen kielletty. Sehän onkin pirun näppärää kun asun TÄÄLLÄ VITUN KUUSESSA!!

Huh. Helpotti.
slam

Re: Maanatai

Viesti Kirjoittaja slam »

vuoden paras maanantai, vaikka alku oli kankea. :)
Sundance Kid

Re: Maanatai

Viesti Kirjoittaja Sundance Kid »

BettyB. kirjoitti:jos ei sillä tokene niin pannaan lisää.
No mitäs läksit ja jätit mut kylmäks!! *oikeasti olen kyllä mukana sun rintamassa ja huolissas sun voinnista*
Vastaa Viestiin