Mikä on mieliasentosi ja kuinka monta ihmistä siihen kuuluu?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikä on mieliasentosi ja kuinka monta ihmistä siihen kuuluu?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Faghag kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Mua ärsyttää se, että mä olen tähän vähän liian ujo :oops: Ironista on se, että olen ratsastava ihminen (siis oikeilla hevosilla). Miehen pitäis vaan osata sanoa askel-laji, niin sitten se sujuis ;)
Heh, musta tuntuu, että naisen ujouilu on miehestä aika vastustamatonta, itse asiassa aika kiihottavaakin... miehelle tulee sellainen olo, että hän vie ja toinen murisee ;) Mites se Gina sanoo: "Tytöt tarvitsevat hellän oriin."
Hmm.. kannukset kehiin ja buutsit jalkaan? JIIHAA! Tosin lassoamisen mä jätän muille hevosnaisille ;) Kyllä mä ratsastan, mutta etukenossa :?
The great club outshines the individual, always and forever.
slam

Re: Mikä on mieliasentosi ja kuinka monta ihmistä siihen kuuluu?

Viesti Kirjoittaja slam »

Faghag kirjoitti:
No elä muuta virka :-D
niin votun seksua, että oikeen pyörryn... :lol: taidan haistella mies hormoonejani unissani.

Minua ei käytetä minään ratsastusalustana. En ole mikään eteismatto :lol:
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Mikä on mieliasentosi ja kuinka monta ihmistä siihen kuuluu?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Faghag kirjoitti:neukkarin pöydällä selällään maaten.
Neuvolan pöydällä? Perverssi.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Mikä on mieliasentosi ja kuinka monta ihmistä siihen kuuluu?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Selällään on mukavinta, mutta useimmiten duunaan istualtaan tietokoneen ääressä. :oops:

Yksi henkilö, jos ei Madame Palmia ja hänen viittä tytärtään erikseen lasketa :oops:
safi

Re: Mikä on mieliasentosi ja kuinka monta ihmistä siihen kuuluu?

Viesti Kirjoittaja safi »

Hyi helvetti, että on epäeroottinen ketju, jopa minun mittapuullani mitattuna. Kityn historian pohjanoteeraus kerta kaikkiaan. Lähinnä tulee mieleen kilpailu kuka kusee pisimmälle.

Vastaan silti kysymykseen: Seksi on parhaimmillaan kahden ihmisen välisenä yksityisasiana ja silloin, kun kaikki etenee omalla painollaan ilman etukäteen suunniteltua tarkkaa ohjelmaa ja akrobaatin taitoja vaativaa temppuilua.
SingleMalt

Re: Mikä on mieliasentosi ja kuinka monta ihmistä siihen kuuluu?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

safi kirjoitti:Hyi helvetti, että on epäeroottinen ketju, jopa minun mittapuullani mitattuna.
Luit kuitenkin läpi alusta loppuun jokaisen tekstin?

Voin kertoa. Mä en lukenut. Ei kiinnosta toisten kammaritouhut pätkääkään..
safi

Re: Mikä on mieliasentosi ja kuinka monta ihmistä siihen kuuluu?

Viesti Kirjoittaja safi »

SingleMalt kirjoitti: Luit kuitenkin läpi alusta loppuun jokaisen tekstin?
Trööt! Jälleen väärin. Luin otteita sieltä täältä ja niistä tein tämän erittäin fiksun yhteenvedon :wink:
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Mikä on mieliasentosi ja kuinka monta ihmistä siihen kuuluu?

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Faghag kirjoitti:
martza kirjoitti:Yleensä 69 asennnosta minä en tykkää, koska en voi keskittyä kahteen asiaa yhtäaikaan. Se ei vaan musta tunnu niin kiihottavalta kuin vuorotellen suihinotot.
Kivaa, että joku muukin on tästä asennosta samaa mieltä :-D Mä haluan aina tehdä asiat 100%, niin suihinoton kuin sen suuseksin saamisen ja samanaikaisuus tässä häiritsee kovasti. Asia kerrallaan ja siinä järjestyksessä.
:komp:
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Feiz

Re: Mikä on mieliasentosi ja kuinka monta ihmistä siihen kuuluu?

Viesti Kirjoittaja Feiz »

safi kirjoitti:Hyi helvetti, että on epäeroottinen ketju, jopa minun mittapuullani mitattuna. Kityn historian pohjanoteeraus kerta kaikkiaan. Lähinnä tulee mieleen kilpailu kuka kusee pisimmälle.

Vastaan silti kysymykseen: Seksi on parhaimmillaan kahden ihmisen välisenä yksityisasiana ja silloin, kun kaikki etenee omalla painollaan ilman etukäteen suunniteltua tarkkaa ohjelmaa ja akrobaatin taitoja vaativaa temppuilua.
This song is dedicated to the sandy vaginas in the house!
http://www.starterupsteve.com/swf/Group_X_video.html
Geetzu

Re: Mikä on mieliasentosi ja kuinka monta ihmistä siihen kuuluu?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

safi kirjoitti:Hyi helvetti, että on epäeroottinen ketju, jopa minun mittapuullani mitattuna. Kityn historian pohjanoteeraus kerta kaikkiaan. Lähinnä tulee mieleen kilpailu kuka kusee pisimmälle.
Miten ihmeessä? Itse kun luen tätä pelkästään normaalina ajatusten vaihtona niin ihan hämmästyin tuota kommenttias... Tää paikkahan olis tosi tylsä jos ei vaikka jostain syystä voisi keskustella omista kokemuksistaan ja mielipiteistään liittyen ihmissuhteisiin (kityssä harvoin on muuta kiinnostavaa kuin ihmiset). Ja seksiin.
Nowaysis

Re: Mikä on mieliasentosi ja kuinka monta ihmistä siihen kuuluu?

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Mylwin kirjoitti:
Faghag kirjoitti:neukkarin pöydällä selällään maaten.
Neuvolan pöydällä? Perverssi.
Niin siis mistä ajattelit että ne kaikki vauvat ois muuten sinne neuvolaan tullu?
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Mikä on mieliasentosi ja kuinka monta ihmistä siihen kuuluu?

Viesti Kirjoittaja martza »

Geetzu kirjoitti: safi kirjoitti:
Hyi helvetti, että on epäeroottinen ketju, jopa minun mittapuullani mitattuna. Kityn historian pohjanoteeraus kerta kaikkiaan. Lähinnä tulee mieleen kilpailu kuka kusee pisimmälle.


Miten ihmeessä? Itse kun luen tätä pelkästään normaalina ajatusten vaihtona niin ihan hämmästyin tuota kommenttias... Tää paikkahan olis tosi tylsä jos ei vaikka jostain syystä voisi keskustella omista kokemuksistaan ja mielipiteistään liittyen ihmissuhteisiin (kityssä harvoin on muuta kiinnostavaa kuin ihmiset). Ja seksiin.
Samaa ihmettelen minäkin. Mun mielestä hyvin asiallinen keskustelu erotiikasta. Kaukana epäerottisuudesta. Hyvin asiallinen ketju. :wink:
Jos tutkailee KITYN ketjuja yleensä niin kyllä hyvin moni ketju on täällä täyttä sontaa joita en viitsi edes lukea ja edes kommentoida muille. Luen vain mielenkiintoisimmat. Ja neuvoksi, älä mene ollenkaan erotiikkapalstalle. Siellä on varmasti aiheena on erotiikka, joka ei sinua kiinnosta, niin älä lue niitä laisinkaan. :wink:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Faghag

Re: Mikä on mieliasentosi ja kuinka monta ihmistä siihen kuuluu?

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Mylwin kirjoitti: Perverssi?
Olen :oops:
Faghag

Re: Mikä on mieliasentosi ja kuinka monta ihmistä siihen kuuluu?

Viesti Kirjoittaja Faghag »

safi kirjoitti:Hyi helvetti, että on epäeroottinen ketju, jopa minun mittapuullani mitattuna. Kityn historian pohjanoteeraus kerta kaikkiaan. Lähinnä tulee mieleen kilpailu kuka kusee pisimmälle.
Minkä sille voi, kun on se kikkeli mielessä koko ajan, ja jos ei ole, niin sitten se kyrpä otsassa.

100% panetus kaiken aikaa :h:
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Mikä on mieliasentosi ja kuinka monta ihmistä siihen kuuluu?

Viesti Kirjoittaja martza »

Faghag kirjoitti: Minkä sille voi, kun on se kikkeli mielessä koko ajan, ja jos ei ole, niin sitten se kyrpä otsassa.

100% panetus kaiken aikaa
Olet naispuolinen minä. Mulla on taasen pinppi mielessä melkein koko ajan. Onneksi se ei nyt ihan ohjaa käyttäytymistäni väärään suuntaan.

Hormoonit hyrrää 100%:sti.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
AarneAnkka

Re: Mikä on mieliasentosi ja kuinka monta ihmistä siihen kuuluu?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Faghag kirjoitti:kun on se kikkeli mielessä koko ajan
Mist hei saa kikkeleitä joita naiset ei saa millään mielestään, ja mihin kilohintaan? Mäkin tahdon! (Vai onx mul semmone jo? Voix joku niiq tarkistaa???????)
Faghag

Re: Mikä on mieliasentosi ja kuinka monta ihmistä siihen kuuluu?

Viesti Kirjoittaja Faghag »

AarneAnkka kirjoitti:
Faghag kirjoitti:kun on se kikkeli mielessä koko ajan
Mist hei saa kikkeleitä joita naiset ei saa millään mielestään, ja mihin kilohintaan? Mäkin tahdon! (Vai onx mul semmone jo? Voix joku niiq tarkistaa???????)
Aarne, tämä voi olla sulle kaamea järkytys, mutta ne kikkelit ovat yleensä kiinni miespuolisessa ihmisnisäkkäässä, joka voi pahimmassa tapauksessa olla luonteeltaan aikamoinen mulkku :(
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikä on mieliasentosi ja kuinka monta ihmistä siihen kuuluu?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

No niinpä niin, rakkaat runkkarit. On taas aika avautua seikkailuistani eteläisessä Amerikassa. Minut nimittäin vietteli 19-vuotias mulattityttö. Muuten ihan kivaa, paitsi ettei halunnut itseään juuri koskettavan jalkovälistä millään ruumiinosalla. Lesbot(kin) ovat outoja. Kokemus olisi kyllä ollut miljoona kertaa ihanampi, jos mamma olisi ollut bi ja mukana mies tai jos olisin saanut edes ihan vähän vaan lipsaista sen tytön pimpsaa. Mutta kun ei. Ihan vähän vain sain hivellä, mikä kyllä olikin sangen kiihottavaa. Mietin, että onpa kivaa olla enimmäkseen heteronainen, kun naiset ovat niin oikullisia. Miehet onneksi melkein aina haluavat kaikkea, mitä minäkin. Heh.
Lentokoneessa taas tapasin pienen suloisen saksalaisen toimittajamiehen (kumma kyllä blondiini), jonka kanssa päädyimme koneen vessaan iloittelemaan. Tosin kauan sitä hekumaa ei kestänyt, kun joku koputti oveen. Emme kuitenkaan nähneet käteen, kun tulimme ulos.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikä on mieliasentosi ja kuinka monta ihmistä siihen kuuluu?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Keikaus kirjoitti: Emme kuitenkaan nähneet käteen, kun tulimme ulos.
Ahhahaahh, en osaa kirjoittaa! Käteenveto on tainnut olla mielessä.
Kikkelis kokkelis.
WanhaPervo

Re: Mikä on mieliasentosi ja kuinka monta ihmistä siihen kuuluu?

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Innokkaana Wikittäjänä tässä vielä terminologiaa keskustelun helpottamiseksi;

http://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_seksiasennoista

Jos jollakin on tuohon lisättävää, niin siitä vaan wikittämään
Faghag

Re: Mikä on mieliasentosi ja kuinka monta ihmistä siihen kuuluu?

Viesti Kirjoittaja Faghag »

WanhaPervo kirjoitti:Innokkaana Wikittäjänä tässä vielä terminologiaa keskustelun helpottamiseksi;

http://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_seksiasennoista

Jos jollakin on tuohon lisättävää, niin siitä vaan wikittämään
"Varoitus: osassa asennoista penis saattaa taipua kovastikin taaksepäin ja sen pitää olla puolipehmeässä tilassa. Erityistä varovaisuutta tulee kiinnittää erektiossa olevaa penistä taivutettaessa, koska vaarana on peniksenmurtuma ja sen myötä pysyviä vammoja." :shock:
WanhaPervo

Re: Mikä on mieliasentosi ja kuinka monta ihmistä siihen kuuluu?

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Faghag kirjoitti:
WanhaPervo kirjoitti:Innokkaana Wikittäjänä tässä vielä terminologiaa keskustelun helpottamiseksi;

http://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_seksiasennoista

Jos jollakin on tuohon lisättävää, niin siitä vaan wikittämään
"Varoitus: osassa asennoista penis saattaa taipua kovastikin taaksepäin ja sen pitää olla puolipehmeässä tilassa. Erityistä varovaisuutta tulee kiinnittää erektiossa olevaa penistä taivutettaessa, koska vaarana on peniksenmurtuma ja sen myötä pysyviä vammoja." :shock:
Vaikuttaa turhalta varoitukselta. Kyllä kipu tulee ennen murtumaa eli jos ei kovin satu, niin antaa mennä vaan.
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Mikä on mieliasentosi ja kuinka monta ihmistä siihen kuuluu?

Viesti Kirjoittaja alja »

killkill kirjoitti: Klaffin kanssa täytyy muistaa olla varovainen, ainakin miesnäyttelijöiden erogeenisia alueita lähikuvatessa :D
*kiihottUUUU* :P
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
slam

Re: Mikä on mieliasentosi ja kuinka monta ihmistä siihen kuuluu?

Viesti Kirjoittaja slam »

Mylwin kirjoitti:
Faghag kirjoitti:neukkarin pöydällä selällään maaten.
Neuvolan pöydällä? Perverssi.
Naiset pitäisi lukita synnytysosastoille, jossa heitä käydään vain nussimassa. Miehet saisivat viettää laatuaikaa keskenään kaupungilla seurustellen.

esimerkki keskustelusta:

"prkl", "vittu", "juokse", "tee", "komma här", "vedä", "mene naisiin" :lol:
Gina

Re: Mikä on mieliasentosi ja kuinka monta ihmistä siihen kuuluu?

Viesti Kirjoittaja Gina »

Elppis kirjoitti:
Faghag kirjoitti: Mites se Gina sanoo: "Tytöt tarvitsevat hellän oriin."
Hmm.. kannukset kehiin ja buutsit jalkaan? JIIHAA! Tosin lassoamisen mä jätän muille hevosnaisille ;) Kyllä mä ratsastan, mutta etukenossa :?


Musta puhutaan täällä! Toi on yhdestä räppi biisistä en kyllä muista kuka sen esittää mutta se on niin julmetun hauska :lol:

Kyllä mun on tunnustetteva että tässä asiassa tuon mielelläni työt kotiin ;)
Vastaa Viestiin