Muskelipano

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Panisitko vai et?

Olen mies ja tööttäisin
4
13%
Olen mies ja en tööttäisi
11
37%
Olen nainen ja tööttäisin
0
Ei ääniä
Olen nainen ja en tööttäisi
13
43%
Niba
2
7%
 
Ääniä yhteensä: 30

prosessi

Re: Muskelipano

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Zeb kirjoitti:Yhdistän kai mielessäni siihen muita tarkemmin tässä määrittelemättömiä ei-toivottuja ominaisuuksia, kuten ulkonäkönarsisimin. Enkä tiedä mistä johtuu, mutta vinkuheinän puoleinen ruumiinrakenne jostain syystä miellyttää enemmän myös esteettistä silmääni.
Saatat sinäkin päästä safin noreen. Minä kun taisin jossain vaiheessa aika kovin sanoin puhua vinkuheinien puolesta, vaikken niin hirveän nirso ole ollutkaan, etteivätkö muunkinmalliset miehet kuin vinkuheinät olisi miellyttäneet.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Muskelipano

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Viehtymys vinkuheiniin kumpuaa epäilyksettä ja itsestäänselvästi mieltymyksestä pikkupoikiin! Senkin alistajat! Pederastit! Hyväksikäyttäjät!

- Pelastakaa edes vinkuheinät ry
Zeb

Re: Muskelipano

Viesti Kirjoittaja Zeb »

prosessi kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Yhdistän kai mielessäni siihen muita tarkemmin tässä määrittelemättömiä ei-toivottuja ominaisuuksia, kuten ulkonäkönarsisimin. Enkä tiedä mistä johtuu, mutta vinkuheinän puoleinen ruumiinrakenne jostain syystä miellyttää enemmän myös esteettistä silmääni.
Saatat sinäkin päästä safin noreen. Minä kun taisin jossain vaiheessa aika kovin sanoin puhua vinkuheinien puolesta, vaikken niin hirveän nirso ole ollutkaan, etteivätkö muunkinmalliset miehet kuin vinkuheinät olisi miellyttäneet.
Pääseekö sinne muka dissaamalla lihaskimppuja? Juu, siis eihän tuo niin tarkkaa ole, preferenssi vaan yhdessä asiassa. On toki tärkeämpiäkin asioita. Varsinkin, jos kyseessä on luonnostaan lihaksikkaamman puoleinen koiras, joka ei juokse jatkuvasti siellä punttia punnertamassa.
prosessi

Re: Muskelipano

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Vadim kirjoitti:Viehtymys vinkuheiniin kumpuaa epäilyksettä ja itsestäänselvästi mieltymyksestä pikkupoikiin! Senkin alistajat! Pederastit! Hyväksikäyttäjät!

- Pelastakaa edes vinkuheinät ry
Varo vaan!
Zeb

Re: Muskelipano

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Vadim kirjoitti:Viehtymys vinkuheiniin kumpuaa epäilyksettä ja itsestäänselvästi mieltymyksestä pikkupoikiin! Senkin alistajat! Pederastit! Hyväksikäyttäjät!

- Pelastakaa edes vinkuheinät ry
Aito laatuvinkuheinä on myös pitkä, joten jo tällä kriteerillä pikkupojat ovat turvassa minulta. Ole huoleti! Sitä paitsi olen kaiken muun pahan lisäksi myös ikärasisti.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Muskelipano

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Zeb kirjoitti:Pääseekö sinne muka dissaamalla lihaskimppuja? Juu, siis eihän tuo niin tarkkaa ole, preferenssi vaan yhdessä asiassa. On toki tärkeämpiäkin asioita. Varsinkin, jos kyseessä on luonnostaan lihaksikkaamman puoleinen koiras, joka ei juokse jatkuvasti siellä punttia punnertamassa.
Näissä keskusteluissa törmää kahteen yllättävään asenteeseen:

1) On ihan mahdotonta, että kukaan voisi pitää erilaisista naisista/miehistä, kuin mistä minä pidän.

2) On kertakaikkisen törkeää ja paheksuttavaa ja vaikeasti ymmärrettävää, ellei rikollista, että kukaan voisi pitää erilaisista naisista/miehistä, kuin mitä minä olen.
Zeb

Re: Muskelipano

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Vadim kirjoitti:- Pelastakaa edes vinkuheinät ry
Onkos siellä muuten joku vinkuheinä vinkumassa? :P
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Muskelipano

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Zeb kirjoitti:
Vadim kirjoitti:Viehtymys vinkuheiniin kumpuaa epäilyksettä ja itsestäänselvästi mieltymyksestä pikkupoikiin! Senkin alistajat! Pederastit! Hyväksikäyttäjät!

- Pelastakaa edes vinkuheinät ry
Aito laatuvinkuheinä on myös pitkä, joten jo tällä kriteerillä pikkupojat ovat turvassa minulta. Ole huoleti! Sitä paitsi olen kaiken muun pahan lisäksi myös ikärasisti.
No sehän vasta törkeää onkin! Se loukkaa sinua nuorempien ihmisoikeuksia ja -arvoa.

Pojille pitäisi sanoa: "Stand up for your love rights!"
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Muskelipano

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Zeb kirjoitti:
Vadim kirjoitti:- Pelastakaa edes vinkuheinät ry
Onkos siellä muuten joku vinkuheinä vinkumassa? :P
Yksikseni vingun täällä ja viheltelen.
prosessi

Re: Muskelipano

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Zeb kirjoitti:Aito laatuvinkuheinä on myös pitkä, joten jo tällä kriteerillä pikkupojat ovat turvassa minulta. Ole huoleti! Sitä paitsi olen kaiken muun pahan lisäksi myös ikärasisti.
Tuo yksi puolivuotias pikkupoika ei ole turvassa minulta, mutta en taida olla kovin hyvä alistaja, kun sitä vain naurattaa jos rypistän sille kulmiani kun se roistoilee. Jostain kumman syystä se silti yleensä uskoo, mikä on minulle ainakin toistaiseksi mysteeri.
Zeb

Re: Muskelipano

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Vadim kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Pääseekö sinne muka dissaamalla lihaskimppuja? Juu, siis eihän tuo niin tarkkaa ole, preferenssi vaan yhdessä asiassa. On toki tärkeämpiäkin asioita. Varsinkin, jos kyseessä on luonnostaan lihaksikkaamman puoleinen koiras, joka ei juokse jatkuvasti siellä punttia punnertamassa.
Näissä keskusteluissa törmää kahteen yllättävään asenteeseen:

1) On ihan mahdotonta, että kukaan voisi pitää erilaisista naisista/miehistä, kuin mistä minä pidän.

2) On kertakaikkisen törkeää ja paheksuttavaa ja vaikeasti ymmärrettävää, ellei rikollista, että kukaan voisi pitää erilaisista naisista/miehistä, kuin mitä minä olen.
En kai mä sanonut kumpaakaan noista? En ainakaan tarkoittanut. Minullehan on ollut vain etua siitä, jos muut jättävät vinkuheinät minulle. Omasta ulkomuodostani en ihan helpolla saa kompleksia kehitettyä, riittää että edes joku pitää siitä.
Zeb

Re: Muskelipano

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Vadim kirjoitti:No sehän vasta törkeää onkin! Se loukkaa sinua nuorempien ihmisoikeuksia ja -arvoa.

Pojille pitäisi sanoa: "Stand up for your love rights!"
Alat pikku hiljaa kuulostaa Gattacalta ja Stadinarskalta :wink:
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Muskelipano

Viesti Kirjoittaja Vadim »

prosessi kirjoitti:
Vadim kirjoitti:Viehtymys vinkuheiniin kumpuaa epäilyksettä ja itsestäänselvästi mieltymyksestä pikkupoikiin! Senkin alistajat! Pederastit! Hyväksikäyttäjät!

- Pelastakaa edes vinkuheinät ry
Varo vaan!
No varonkin!

Tiesitkö muuten, että olet syypää lisääntyviin nuorten miesten syömishäiriöihin? Puhumattakaan kaikista itsetuntoa rokottavista muista asioista, poikaparkojen esineellistämisestä ja sensellaisesta, ja siitä, etten oikein mahdu enää Diorin pukuuni, kun olen surkutellut tätä miessukupuolen kohtaloa siinä määrin, että ainoana lohtunani on ollut syöminen ja ehkä juominenkin. Roisto! Eikä minulla ole edes nyt varaa uusiin. Tämä ei ole ihmisarvoista elämää. Mikseivät poliitikot ja YK tee jotain?
prosessi

Re: Muskelipano

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Vadim kirjoitti:Näissä keskusteluissa törmää kahteen yllättävään asenteeseen:

1) On ihan mahdotonta, että kukaan voisi pitää erilaisista naisista/miehistä, kuin mistä minä pidän.

2) On kertakaikkisen törkeää ja paheksuttavaa ja vaikeasti ymmärrettävää, ellei rikollista, että kukaan voisi pitää erilaisista naisista/miehistä, kuin mitä minä olen.
Mitä yllättävää noissa asenteissa on? Onhan se nyt ihan käsittämätöntä, jos joku ei pidä toispuoleisista hörökorvista, kun minulla kerran sellainen on!
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Muskelipano

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Zeb kirjoitti:
Vadim kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Pääseekö sinne muka dissaamalla lihaskimppuja? Juu, siis eihän tuo niin tarkkaa ole, preferenssi vaan yhdessä asiassa. On toki tärkeämpiäkin asioita. Varsinkin, jos kyseessä on luonnostaan lihaksikkaamman puoleinen koiras, joka ei juokse jatkuvasti siellä punttia punnertamassa.
Näissä keskusteluissa törmää kahteen yllättävään asenteeseen:

1) On ihan mahdotonta, että kukaan voisi pitää erilaisista naisista/miehistä, kuin mistä minä pidän.

2) On kertakaikkisen törkeää ja paheksuttavaa ja vaikeasti ymmärrettävää, ellei rikollista, että kukaan voisi pitää erilaisista naisista/miehistä, kuin mitä minä olen.
En kai mä sanonut kumpaakaan noista? En ainakaan tarkoittanut. Minullehan on ollut vain etua siitä, jos muut jättävät vinkuheinät minulle. Omasta ulkomuodostani en ihan helpolla saa kompleksia kehitettyä, riittää että edes joku pitää siitä.
Juujuu etet! Viittasin ehkä muihin henkilöihin (noreen pääsyä odotellessa).
Zeb

Re: Muskelipano

Viesti Kirjoittaja Zeb »

prosessi kirjoitti:Jostain kumman syystä se silti yleensä uskoo, mikä on minulle ainakin toistaiseksi mysteeri.
Olet sen näkökulmasta erittäin suuri ja erittäin vahva. Lisäksi ainoa ruuanlähde ja tärkein seura. Pelottavaa muuten ajatella millainen valta vanhemmilla on lapsiinsa.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Muskelipano

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Zeb kirjoitti:
Vadim kirjoitti:No sehän vasta törkeää onkin! Se loukkaa sinua nuorempien ihmisoikeuksia ja -arvoa.

Pojille pitäisi sanoa: "Stand up for your love rights!"
Alat pikku hiljaa kuulostaa Gattacalta ja Stadinarskalta :wink:
Älä lausu turhaan epäjumalieni nimiä.

He kyllä kuulostavat vähän erilaiselta. Kuulostanko siis molemmilta yhtä aikaa vai eri aikaan kultakin?
Zeb

Re: Muskelipano

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Vadim kirjoitti:Juujuu etet! Viittasin ehkä muihin henkilöihin (noreen pääsyä odotellessa).
OK! Ja juu, kyllä sutkin varmaan joku voi norata, kun kerta prossunkin. En kyllä ymmärrä mitä kellään voi olla harmittomia homoja vastaan :(
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Muskelipano

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Zeb kirjoitti:
Vadim kirjoitti:Juujuu etet! Viittasin ehkä muihin henkilöihin (noreen pääsyä odotellessa).
OK! Ja juu, kyllä sutkin varmaan joku voi norata, kun kerta prossunkin. En kyllä ymmärrä mitä kellään voi olla harmittomia homoja vastaan :(
Niinpä! Mehän ollaan niin iloisiakin, ainakin englanniksi.
Zeb

Re: Muskelipano

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Vadim kirjoitti:He kyllä kuulostavat vähän erilaiselta. Kuulostanko siis molemmilta yhtä aikaa vai eri aikaan kultakin?
Kuulostat tietysti niiden keskiarvolta :wink: Tai ainakin hallitset sen itkuvirsiosuuden. Et vaan taida olla ihan tosissasi.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Muskelipano

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Zeb kirjoitti:
Vadim kirjoitti:He kyllä kuulostavat vähän erilaiselta. Kuulostanko siis molemmilta yhtä aikaa vai eri aikaan kultakin?
Kuulostat tietysti niiden keskiarvolta :wink: Tai ainakin hallitset sen itkuvirsiosuuden. Et vaan taida olla ihan tosissasi.
ET OTA MINUA TOSISSASI?

:cry:
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Muskelipano

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Lähdenkin tästä itkemään itseni uneen, hyvästi!

Heisit, tsybyt. :wink:
Zeb

Re: Muskelipano

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Vadim kirjoitti:ET OTA MINUA TOSISSASI?

:cry:
Valitan, et ole aina oikein uskottava!
prosessi

Re: Muskelipano

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Vadim kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Varo vaan!
No varonkin!

Tiesitkö muuten, että olet syypää lisääntyviin nuorten miesten syömishäiriöihin? Puhumattakaan kaikista itsetuntoa rokottavista muista asioista, poikaparkojen esineellistämisestä ja sensellaisesta, ja siitä, etten oikein mahdu enää Diorin pukuuni, kun olen surkutellut tätä miessukupuolen kohtaloa siinä määrin, että ainoana lohtunani on ollut syöminen ja ehkä juominenkin. Roisto! Eikä minulla ole edes nyt varaa uusiin. Tämä ei ole ihmisarvoista elämää. Mikseivät poliitikot ja YK tee jotain?
Mitä ne muka voisivat tehdä? Eikä minun vaikutuspiirini missään tapauksessa voi olla kovin laaja, joten käytännöllisintä noiden näkökulmasta on vain sulkea silmänsä tapahtuneelta ja leikkiä että se on silkkaa mielikuvitusta. Mutta selvästikin sinulla on pakottava tarve kärsiä jostain, ellei kadonneesta puhelinnumerosta, niin minun roistoudestani. Itse asiassa vetoan siihen, ettet mitenkään voi osoittaa pukuunmahtumattomuutesi johtuvan minusta, kun se puhelinnumerokin kerran on ollut hukassa!
Zeb

Re: Muskelipano

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Vadim kirjoitti:Lähdenkin tästä itkemään itseni uneen, hyvästi!

Heisit, tsybyt. :wink:
HYVÄSTI! (Ja hyviä kauneusunia :wink: )

Kappas, tulipa tällä kertaa sitten sabotoitua muskeliketjua. Anteeks masa!!
Vastaa Viestiin