Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
1108

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Bliss kirjoitti:Anna sille kipulääkettä
Tai täräytä avokämmenellä päin taulua, unohtuu se korvasärky ja tulee opetus että maailma on julma ja itkemällä ei pärjää.
1108

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:hehkutat uutta paikkaa ja liksaa.
Vittu että olet tyhmä viemärilutka, missä kohtaa olen hehkuttanut uutta firmaa ja liksaa???
ninnithequeen

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bliss kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Valitettavasti vaan pikkuneiti valittaa korvaansa.
Anna sille kipulääkettä ja vie lääkäriin vasta sitten, jos korva on vielä huomennakin kipeä. Muksun 11 korvatulehduksen kokemuksella..
Täsmälleen samaa sanoi anoppi. Ukko on kauhuissaan, että hänen rinsessansa ny kuolee tähän paikkaan.

Katellaan, kuhan tulevat kaupasta kotiin. Voi itku sentään. Huusin kyllä jo kerran siitä että oli pihalla kovassa tuulessa ilman korvaläpällistä pipoa. Anopille juurikin....
ninnithequeen

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:hehkutat uutta paikkaa ja liksaa.
Vittu että olet tyhmä viemärilutka, missä kohtaa olen hehkuttanut uutta firmaa ja liksaa???
Et oo tosissas....
1108

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

1108 kirjoitti:Jos minulle ei makseta palkkaa siten kuten pitää maksaa niin mie en katsele kauaa. Ois 3-4 firmaa kiinnostunut ja tökkäsin pari rautaa tuleen lisää äsken. Hienoa huomata että omaan maineen alallani jota arvostetaan ja josta ollaan kiinnostuneita.
Arvoisa vatipää: Missä kohtaa mainostan?
ninnithequeen

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:
1108 kirjoitti:Jos minulle ei makseta palkkaa siten kuten pitää maksaa niin mie en katsele kauaa. Ois 3-4 firmaa kiinnostunut ja tökkäsin pari rautaa tuleen lisää äsken. Hienoa huomata että omaan maineen alallani jota arvostetaan ja josta ollaan kiinnostuneita.
Arvoisa vatipää: Missä kohtaa mainostan?
Arvoisa idiootti: olet hehkuttanut täälläkin jo sata kertaa kuinka vaihdat firmaa ku tulee parempi liksa ja autot ja kaikki: ja taas hetken päästä vaihtamassa.

Mut sä ootkin aina ollu kova puhumaan. Teot on vähissä. *pus*
masa

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja masa »

1108 kirjoitti:Ihana tunne, otin juuri lopputilin.
Sähän vaihdat useammin duunia, kuin Gattaca kalsareita.
isohaara

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja isohaara »

No ny on kyllä..kahteen viikkoon ei ole olut maistunut ja hirveetä kiirettä vaan pitänyt duunissa. Nyt kun viimeinkin kerkee levähtään niin alko samantein suukin napsuun.

KALIAA

Lepp~eetä :lol:
Bliss

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Ei täs muuta, mutta oli pakko rikkoa isohaaran viiden suora tuolta etusivulta :)
isohaara

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja isohaara »

^Noni! Nyt en ainaka kutsu sua kaveriks feisbookkiin~!

Eivaa, päätin testata et kuinka moni eksistä hyväksyy kaverikutsun...kai sitä tälleenkin voi testata objektiivisesti oman kusipäisyytensä.
BettyB.

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Nythän on sillä tavalla että kävin juuri ostamassa uudet juoksukengät erittäin asiantuntevän pojun opastuksella. Ans kattoo vieläkö polvet kenkkuaa. Nyt lähden testikympille, palaan asiaan asianmukaisessa ketjussa. Hilirimpsis!
aimohaiku

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Kyllä asia nyt on niin, että minä lähden Absoluuttisen Nollapisteen keikalle.
Vihtahousu

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Pizza syöty, saunottu, olutta juotu... kohta se illan vika pakollinen ja sitten nukkumaan.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:
1108 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:hehkutat uutta paikkaa ja liksaa.
Vittu että olet tyhmä viemärilutka, missä kohtaa olen hehkuttanut uutta firmaa ja liksaa???
Et oo tosissas....
So what? Urpolla menee hyvin; mikäs sen parempaa kuin monen firman kiinnostus, hyvä liksa ja duuni mitä oikeasti haluaa tehdä? Sentään 1108 ei ole samanlainen valittaja kuten esim. minä, joka hilluu epätyydyttävässä duunissa tekosyiden takia, vaan tekee asialle jotain.

Tai siis näin mä ainakin tän näen. Jos duuni kusee, pitää vaihtaa duunia duuniin joka ei kuse. Jos sekin kusee jossain vaiheessa, ja duunia voi vaihtaa polttamatta siltoja, niin mikä ettei!

Ninni - eiköhän niitä siivoojan töitä voi tehdä lähempänäkin kuin Espoo? Tiedän, että on kyse työnantajasta, mutta mikset edes katso muita mahdollisuuksia? (esim. kassa lähikaupassa 1-3 kertaa viikossa? Osa-aikainen perhepäivähoitaja naapurustossa? Puistotäti?)

t. teköpyhä ääshoul
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Mulla on niiiiiin tylsää. Oon miettiny ja melkein pari tuntia että pääsispä jo nukkuun!!! Tässä taitaakin toteutua tahaton tipaton tammikuu muuten nyt, ihan vahingossa ja suunnittelematta. Oon vaan niiiiiiiiin allerginen viinalle, ett ei helvetti vähempää vois kiinnostaa. Oon niin väsynytkin koko ajan että voisin vaan nukkua koko ajan.
isohaara

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Jep, pitäis vaan osata lähtee kun ei homma työnantajan osalta miellytä..

Ja Ninnille tosiaan tarjoisin omassa kioskissa äärimmäisen joustavia tunteja + hyvää tuntiliksaa :D Tuu, tuu ny, ei tartte tehä enempää kuin mitä ei taho, ja saa pompotella nuorempiaan.
Herra Manala

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

ninnithequeen kirjoitti:Valitettavasti vaan pikkuneiti valittaa korvaansa. Kaikkihan varmaan tietää mistä tää johtuu, eikö niin, Manala?
Veikkaisin paskamutsia. Mitä itse veikkaisit?
Zeb

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Leikin photoshopilla kun olis kiva saada oma kuva avatariksi, mutta toisaalta en halua siitä tunnistettavaa. Tää on vaikeaa, miten turmella kuvaa silleen sopivasti? Viikset ei riitä!
prosessi

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Zeb kirjoitti:Leikin photoshopilla kun olis kiva saada oma kuva avatariksi, mutta toisaalta en halua siitä tunnistettavaa. Tää on vaikeaa, miten turmella kuvaa silleen sopivasti? Viikset ei riitä!
Sellanen musta laatikko silmien eteen, tietty!
Zeb

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

prosessi kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Leikin photoshopilla kun olis kiva saada oma kuva avatariksi, mutta toisaalta en halua siitä tunnistettavaa. Tää on vaikeaa, miten turmella kuvaa silleen sopivasti? Viikset ei riitä!
Sellanen musta laatikko silmien eteen, tietty!
Joo, tosi tyylikäs! :D Ja ihan kun sitten ei enää tunnistaisi...
Hermann Hoth

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Hermann Hoth »

Zeb kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:Ei se erityisen vaikeaa olekaan. Jossain malleissa tehtynä aikaa viepää ja hankalaa. Ja kun ei ole oma auto, niin ei kehtaisi mitään rikkoakaan. Ikään kuin, kuten sanoin, ei olisi edes tarkoitus, että autoilija itse sen tekisi. Kyseessä pitäisi olla kuitenkin jokaisen autoilijan perusjuttu. Nämä kaksi faktaa eivät siis kohtaa.
No kuka hemmetti nyt korjaamoon vie polttimonvaihtoon? Tämän tiedon perusteella ei kandee ainakaan Mondeota hankkia, ettekste sellaisilla ajele? (En kyllä hankkisi muutenkaan, muistaakseni tosi muovisen oloinen auto, yh.)
Samasta tehtaasta tulee sinunkin "kruunun jalokivi" ... ainakin nykyään. :wink:
Mutta aiheeseen ... ei polttimoita tähän mennessä ole ollut vaikea vaihtaa. Olenpahan vaan kuullut kauhustooreja aiheesta joidenkin merkkien kohdalla tyyliin "irroita auton etupuskuri ja umpio ...". :shock:
prosessi

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Zeb kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Leikin photoshopilla kun olis kiva saada oma kuva avatariksi, mutta toisaalta en halua siitä tunnistettavaa. Tää on vaikeaa, miten turmella kuvaa silleen sopivasti? Viikset ei riitä!
Sellanen musta laatikko silmien eteen, tietty!
Joo, tosi tyylikäs! :D Ja ihan kun sitten ei enää tunnistaisi...
Lähetä se kuva minulle sähköpostiin, voisin vähän leikkiä ja postata sinulle jokusen ehdotuksen takaisin.
Zeb

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

prosessi kirjoitti:Lähetä se kuva minulle sähköpostiin, voisin vähän leikkiä ja postata sinulle jokusen ehdotuksen takaisin.
Argh! Kun en edes tiedä mikä kuva vois olla pohjana, ja nyt huomasin ettei niitä oikeastaan edes löydy koneelta. Tarvii katsoo toi ulkoinen kovalevy.
prosessi

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Zeb kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Lähetä se kuva minulle sähköpostiin, voisin vähän leikkiä ja postata sinulle jokusen ehdotuksen takaisin.
Argh! Kun en edes tiedä mikä kuva vois olla pohjana, ja nyt huomasin ettei niitä oikeastaan edes löydy koneelta. Tarvii katsoo toi ulkoinen kovalevy.
Onneks ei oo kiire, mulla on aikaa vaikka muille jakaa.
1108

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:Arvoisa idiootti: olet hehkuttanut täälläkin jo sata kertaa kuinka vaihdat firmaa ku tulee parempi liksa ja autot ja kaikki: ja taas hetken päästä vaihtamassa.
Mitä kohta et ymmärtänyt, se että olet viemärilutka vai sitä että otin lopputilin sen takia että tiliäni ei kuulunut. Kuten yleensä olet tyhmä huora.
Pääsikö enttu muuten neitsyydestään sinun avulla? Mainoisti kerran että pääsi neitsyydestään, jonkun "naisen" kanssa.
Mut sä ootkin aina ollu kova puhumaan. Teot on vähissä.
Ei helvetti, etkös sinä ollut menossa naimisiin joskus aikoinaan? Mihinkäs se into katosi?
Kai sitä lapsen takia mies katsoo huoraa silmään ja pieksee töitä että lehmälle jää rahaa kaljotella lähibaarissa.
Vastaa Viestiin