Tipaton Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
BettyB.

Re: Tipaton Torstai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

^ Pääseks kirjautuu kalorilaskuriin?
ninnithequeen

Re: Tipaton Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ukko seisoo jossain kohtaa Espoota "pienessä" ruuhkassa :?
Geetz

Re: Tipaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Geetz »

BettyB. kirjoitti:^ Pääseks kirjautuu kalorilaskuriin?
Pääsen.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Tipaton Torstai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Tää päivä on ollut todella syvältä. Aamulla duunimatkalla painava treenikassini luisui olkapäältä ja otin peukalolla vastaan. Peukalo tietenkin turposi heti ihan valtavasti eikä toiminut ollenkaan. Diacorissa otettiin kuvat ja sitten lähettivät Töölön tapaturma-asemalle. Odotin siellä melkeen kuusi tuntia raivosta kiehuen ja nälissäni - en viitsinyt edes lähteä ruokaa hakemaan, kun kahden ja puolen tunnin kohdalla mulle kerrottiin, että olen seuraava. VITTU! Peukalosta on nivelsiteet poikki ja joudun leikkaukseen maanantaiaamuna seittemältä. Vituttaa ja itkettää ja raivostuttaa ja vaikka mitä. Saa taas vittu nähdä, milloin sitä pääsee taas salille. VITTU!
Geetz

Re: Tipaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Geetz »

^ Siis AINA ja KOKOAJAN sulle sattuu jotain. :shock:
Tai siis tuntuu siltä. Hö...
ninnithequeen

Re: Tipaton Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Geetz kirjoitti:^ Siis AINA ja KOKOAJAN sulle sattuu jotain. :shock:
Tai siis tuntuu siltä. Hö...
Samaa mieltä.

Kyllä voi yhelle ihmiselle tapahtua.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Tipaton Torstai

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Viimeksi neljä vuotta sitten sattui muistaakseni. Mursin silloin häntäluuni. Tästä väliltä ei nyt tule mitään mieleen. Voi olla tietysti, että kiihtyneen tilani vuoksi en vaan muista. Sitä ennen tosin sattui ja tapahtui jatkuvasti...
Geetz

Re: Tipaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Geetz »

^ No ehän mä nyt niin kauas voi muistaa. Sekotan vaan siis ihmisiä.
ninnithequeen

Re: Tipaton Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

swirl kirjoitti:^Viimeksi neljä vuotta sitten sattui muistaakseni. Mursin silloin häntäluuni. Tästä väliltä ei nyt tule mitään mieleen. Voi olla tietysti, että kiihtyneen tilani vuoksi en vaan muista. Sitä ennen tosin sattui ja tapahtui jatkuvasti...
Mulle on jääny mieleen jostain Citystä kyl että jatkuvasti sattui jotain.
BettyB.

Re: Tipaton Torstai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Geetz kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:^ Pääseks kirjautuu kalorilaskuriin?
Pääsen.
Miks mä en pääse??? Kirjautumatta kyllä toimii mutta kun yritän loggaa sisään, nakkaa mulle The page you are looking for is currently unavailable. The Web site might be experiencing technical difficulties, or you may need to adjust your browser settings.-jargonia päin naamaa. Onko mut bannattu, mitä häh??
Geetz

Re: Tipaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Geetz »

BettyB. kirjoitti:Onko mut bannattu, mitä häh??
Joo kyllä sut on bannattu. Oot varmaan chattaillu törkeyksiä! (kerran sain privaviestiä, etten sais kiroilla ja marmattaa niin paljoa siel, viddu oon ollu ihan hiljaa sen jälkeen :D )

Kokeilehan käynnistellä uusiks, tyhjätä muisti ja kaikki.
BettyB.

Re: Tipaton Torstai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Geetz kirjoitti:Kokeilehan käynnistellä uusiks, tyhjätä muisti ja kaikki.
Ei auta, prkl! Äh, boottaan ja kokeilen kotona uusiks. Nyt lähden kotiin, morjens!
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Tipaton Torstai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Helvetti kun ootte kirjoittaneet taas ihan perkeleesti päivän aikana!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
SaintJohnPerse

Re: Tipaton Torstai

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Sain sen hakemani paikan. Jouduin kyllä tinkimään palkasta jonkin verran, mutta se korvaantuu lisääntyneellä vapaa ajalla ja pienemmällä stressillä. Ja olisi kerrankin mahdollisuus ja energiaa jatkaa hieman opintoja. Hyvä fiilis pitkästä aikaan!

Tänään voisi juoda muutaman oluen :D
SikaMika

Re: Tipaton Torstai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Houhou! Olipas aika jännä keli fillaroida! Lunta satoi saatanallisen vastatuulen voimasta suoraan kasvoihin, jouduin ajamaan puolet matkasta silmät kiinni. Välillä avasin öögat tiedustellakseni edessä siintävää maastoa ja sitten taas sokkona suoraan eteenpäin muutama sekunti. Totesin fillarihuoltamon pojille notta ilmoja pidellyt, sain myötätuntoiset naurut vastineeksi; kundeilla oli töistä päästyään edessä fillarimarssi kotiin. Kysyivät, milloin haluan menopelini takaisin, vilkaisin ulos ikkunasta ja totesin, että eipä taida olla hirveäkään kiire! Haen sen maanantaina jos Väestörekisteri suo, hintaa operaatiolle tulee maks. pari kymppiä, joten ilman itkupotkuja tästäkin selvittiin.

Muuten rahaa sitten hassaantuikin reissussa. Tuli hankittua salikortti seuraavaksi 8:ksi kuukaudeksi, lisäravinteita ja maksettua salin kaappivuokra. Olisi pitänyt vaan pysyä kotona...

Fillarointi kasteli "vedenpitävät" ulkovaatteet ja salilla ähkiminen alusvaatteet, joten nyt olen kuuman suihkuni ansainnut. Parhaat asiat elämässä ovat ilmaisia (tai maksuttomia ((tai johonkin toiseen maksuun sisältyviä))(((tai maksullisia))) :]
SikaMika

Re: Tipaton Torstai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

SaintJohnPerse kirjoitti:Sain sen hakemani paikan.
Congrats, vanha runkku(tonttu)!! :ohyeah:
Tix

Re: Tipaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Tix »

SaintJohnPerse kirjoitti:Sain sen hakemani paikan. Jouduin kyllä tinkimään palkasta jonkin verran, mutta se korvaantuu lisääntyneellä vapaa ajalla ja pienemmällä stressillä. Ja olisi kerrankin mahdollisuus ja energiaa jatkaa hieman opintoja. Hyvä fiilis pitkästä aikaan!

Tänään voisi juoda muutaman oluen :D
Eli haastattelija oli nainen?
SaintJohnPerse

Re: Tipaton Torstai

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Tix kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:Sain sen hakemani paikan. Jouduin kyllä tinkimään palkasta jonkin verran, mutta se korvaantuu lisääntyneellä vapaa ajalla ja pienemmällä stressillä. Ja olisi kerrankin mahdollisuus ja energiaa jatkaa hieman opintoja. Hyvä fiilis pitkästä aikaan!

Tänään voisi juoda muutaman oluen :D
Eli haastattelija oli nainen?
kaksi naista...
Bliss

Re: Tipaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

SaintJohnPerse kirjoitti:...
Sulla on mielenkiintonen status facebookissa... :D
Tix

Re: Tipaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Tix »

SaintJohnPerse kirjoitti:
Tix kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:Sain sen hakemani paikan. Jouduin kyllä tinkimään palkasta jonkin verran, mutta se korvaantuu lisääntyneellä vapaa ajalla ja pienemmällä stressillä. Ja olisi kerrankin mahdollisuus ja energiaa jatkaa hieman opintoja. Hyvä fiilis pitkästä aikaan!

Tänään voisi juoda muutaman oluen :D
Eli haastattelija oli nainen?
kaksi naista...
Eli sait osan palkasta threesomena?
SaintJohnPerse

Re: Tipaton Torstai

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Bliss kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:...
Sulla on mielenkiintonen status facebookissa... :D
Tarjoan oluen, jos arvaat mistä se tulee...
SaintJohnPerse

Re: Tipaton Torstai

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Tix kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:
Tix kirjoitti:
Eli haastattelija oli nainen?
kaksi naista...
Eli sait osan palkasta threesomena?
Otin ne eri aikaan...
Edith

Re: Tipaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mä näin töissä Swirlin työpaikan insinöörejä. Ne muisti mut vielä, vaik siitä on jo kaks ja puol vuotta ku viimeks. :h:

Olin kyl just tappelemassa taulukoiden kanssa, enkä ehtiny kertoo, et oon vieläki sinkku.
Enttu

Re: Tipaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Enttu »

huomen kiire päivä,ulos syömään,ateneumiin,vertaisryhmään ja leffaan ...
nukunkin aamulla pitempään,kaikki ok kunhan citykäytävässä kahelta
Bliss

Re: Tipaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Bliss kirjoitti:Ouuuu, kiihkeä ilta tiedossa. Mun ihq håttis tulee tänään kotiin. :h:
:h::h::h::h::h:
Mihin tarvitsee miehiä kun kotona on Mäcci. Nuuuuuh.
Vastaa Viestiin