Sinkuille Miitti???

Info tulevista miiteistä
Sundance Kid

Re: Sinkuille Miitti???

Viesti Kirjoittaja Sundance Kid »

^ Vieläkö se dille jotain mussuttaa?!
Tix

Re: Sinkuille Miitti???

Viesti Kirjoittaja Tix »

Geetz kirjoitti:
Sundance Kid kirjoitti:Jaahas. Ai että niinku kaikki näkemisen arvoiset. Noreen tollaset dillet, sano!
Äh, tää menee nyt ihan vituiks, mähän tulin tähän ketjuun vaan Tixin perässä huomiota kerjäämään! Ja nyt joudun niin ku jakaaaaa!
Peipe, sä et oo näkemisen vaan kokemisen arvoinen. Uh.
Enttu

Re: Sinkuille Miitti???

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Koska sinkkubileet on epätoivoista,niin nyt kun on luntakin,mentäiskö porukalla pulkkailemaan esim laskiaisena,miten toi otsikko vaihdetaan,
mä en enää muista selkeesti ollu liikaa poissa :!:
masa

Re: Sinkuille Miitti???

Viesti Kirjoittaja masa »

Enttu kirjoitti:Koska sinkkubileet on epätoivoista,niin nyt kun on luntakin,mentäiskö porukalla pulkkailemaan esim laskiaisena,miten toi otsikko vaihdetaan,:

Älä turhaa vaihda. Sait jo homeboysta seuraa. Voit kato laskea vaikka homeboylla mäkeä.
Geetz

Re: Sinkuille Miitti???

Viesti Kirjoittaja Geetz »

:dillepärskähtelyä:
Tix

Re: Sinkuille Miitti???

Viesti Kirjoittaja Tix »

masa kirjoitti:Älä turhaa vaihda. Sait jo homeboysta seuraa. Voit kato laskea vaikka homeboylla mäkeä.
Millä vitulla sen kasan sais muka raahattua mäen päälle?
masa

Re: Sinkuille Miitti???

Viesti Kirjoittaja masa »

Tix kirjoitti:
masa kirjoitti:Älä turhaa vaihda. Sait jo homeboysta seuraa. Voit kato laskea vaikka homeboylla mäkeä.
Millä vitulla sen kasan sais muka raahattua mäen päälle?
Jos sinne mäen päälle veis hiekkalaatikon. Se juoksis aina sinne?
BettyB.

Re: Sinkuille Miitti???

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Uh, kuulostaa niin kuumalle miitille että osallistun satavarmasti. Mutta vaan sillä ehdolla että sitten kanssa scoretan!!
Geetz

Re: Sinkuille Miitti???

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Kummalta mielummin?
BettyB.

Re: Sinkuille Miitti???

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Geetz kirjoitti:Kummalta mielummin?
Ei välii kunhan saanti on varmaa!!

Oon kato herkässä tilassa ja reboundia vailla!
Geetz

Re: Sinkuille Miitti???

Viesti Kirjoittaja Geetz »

BettyB. kirjoitti:Oon kato herkässä tilassa ja reboundia vailla!
Muistelisin ja olettaisin, että kumpikin heistä ois alati herkässä tilassa, joten tota settiä varmaan tulee paikalle pari muutakin kattelee. Minä minä minä! 8)
BettyB.

Re: Sinkuille Miitti???

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Geetz kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Oon kato herkässä tilassa ja reboundia vailla!
Muistelisin ja olettaisin, että kumpikin heistä ois alati herkässä tilassa, joten tota settiä varmaan tulee paikalle pari muutakin kattelee. Minä minä minä! 8)
Tässä kyllä käy varmaan niin että toinen on niin kokematon että laukeaa käsilleen/housuihinsa, ja toista kiinnostaa enemmän hyvin rasvattu karvainen perse (en omista!!). Jälkimmäinen saattaa myös olla niin tiukassa tinassa ettei ota enää eteen...
Geetz

Re: Sinkuille Miitti???

Viesti Kirjoittaja Geetz »

BettyB. kirjoitti:Tässä kyllä käy varmaan niin että toinen on niin kokematon että laukeaa käsilleen/housuihinsa, ja toista kiinnostaa enemmän hyvin rasvattu karvainen perse (en omista!!). Jälkimmäinen saattaa myös olla niin tiukassa tinassa ettei ota enää eteen...
Hetkeksi herännyt kiimani lerpahti zäp. :D
Voit vielä pelastaa iltapäiväni kertomalla kuinka todnäk paikalle eksyneet ketjussa kekkaloineet muut sedät tappelevat mirristäs!!11

Pystynkin kuvittelemaan tän ite.
BettyB.

Re: Sinkuille Miitti???

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Geetz kirjoitti:Voit vielä pelastaa iltapäiväni kertomalla kuinka todnäk paikalle eksyneet ketjussa kekkaloineet muut sedät tappelevat mirristäs!!11
Hmmm... piti oikeen kurkata että ketäs muita tässä ketjussa on häiriköineen ja aika tasokas otos! Panisin!

Haluatko tietää tarkemmin, miten ja missä?
Geetz

Re: Sinkuille Miitti???

Viesti Kirjoittaja Geetz »

BettyB. kirjoitti:Haluatko tietää tarkemmin, miten ja missä?
En kykene kieltäytyy, vaikka miten koitan.
Panisin!!
BettyB.

Re: Sinkuille Miitti???

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Geetz kirjoitti:En kykene kieltäytyy, vaikka miten koitan.
Panisin!!
Mennään järjestyksessä (noratut puuttuu listalta):

Dumari: Tää on paha, koska palstalla on nyt viime aikoina ollu niin ruusunpunasia juttuja. Luulen et Dumis on siis pohjimmiltaan ihan romantikko, ja siks panisinkin sitä tosi hellästi ja pitkään. Ei ku ei, en panis ollenkaan vaan rrrrrrakastelisin. Silleen pikkutyttömäisen kevyesti. Makuuhuoneessa.

Bluntly: Tää tartteis elämäänsä kunnon dominan. Pukisin siis päälle pitkää saapasta, verkkosukkaa ja nahkaa. En nöyryyttäisi mutta sopivalla tavalla alistaisin. Toisaalta täälläkin piilee alla ujo romantikko, että ehkä tän roolituksen jälkeen kokkaisin kunnon pihvit, ja jälkkäriks tarjoilisin kermavaahtoa kropaltani.

Tix: Nyt mun on vaikee päättää että onko tässä kuvioissa palstan laskelmoivan viileä Tix, vai se toinen kenestä oon nähnyt tuolla elävässä maailmassa muutaman pilkahduksen. Mulla on kaks vaihtoehtoa... Toisessa olen juristiketkun viettelevä sihteerikkö tai kolleega, päällä istuvaa villakangasta, jalassa stilettoa ja hillityn jakkupuvun alla rietasta pitsiä sukkanahaliiveineen. Virheetön kampaus ja verenpunaista huulipunaa. Paikkana isolla ikkunalla varustettu toimisto, jota varten tiukka pystypano.
Toisaalta Tixiä viehättää pikkutyttömäinen viattomuus, ehkä jopa kevyehkö yksinkertaisuus. Sellainen, että Tix saa johdattaa sen julman rakkauden aisansa erittäin isällisen opettavaiseen tyyliin sinne neitseelliseen lemmenonkaloon. Hellää, hidasta ja herkkää. Sitä suurta ensirakkautta :h:

Sundance Kid: No joo, tää ei oo mikään eilisen teeren poika. Tässä mä nään sitä sellasta maata järisyttävää intohimoa. Sellasta kiihkoa mikä alkaa siellä kaupan kassajonossa pienenä kuiskauksena korvaan, vaihtorahan etsimisenä farkun etutaskusta ja sitten räjähtävää toimintaa eteisen oven kolahtaessa kiinni. Hame korviin ja action! Saattaa tapahtua myös jo hississä matkalla parkkihalliin tai autossa.

masa: Tää on vaikein. Mä luulen että vähän kaikkea yllä mainittua. Pala sieltä, toinen täältä. Masa aims to please, samoin minä. Vähän kaikkea, vähän kaikkialla. Mutta usein. Vaihdellen tarpeen mukaan.

Uh!
Bliss

Re: Sinkuille Miitti???

Viesti Kirjoittaja Bliss »

SinkkuMiitti on ihan okei, kunhan se on kahdekeskinen priva, ja saa valita toisen osapuolen ihan ite 8)
Geetz

Re: Sinkuille Miitti???

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Senkin BB-biatch!! Ärsyttävän epäsinkkuja noi miehet. Äh. Mielikuvat kärsii, täytyy hakee koht kaikes rauhas päiväsaunassani vähän tuntumaa... Thanks. 8)
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Sinkuille Miitti???

Viesti Kirjoittaja huima »

BettyB. kirjoitti:
Uh!
Päivän parasta antia. Repeilin urakalla.
BettyB.

Re: Sinkuille Miitti???

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

huima kirjoitti:Päivän parasta antia. Repeilin urakalla.
Hei, sulle vaan parasta!
Rouva Pupu

Re: Sinkuille Miitti???

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

huima kirjoitti: Päivän parasta antia. Repeilin urakalla.
:komp:
SikaMika

Re: Sinkuille Miitti???

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

huima kirjoitti:
Päivän parasta antia
Tämä on. Betty sai orastavan aamupanetukseni voimistumaan muutaman pykälän (Richterin asteikolla). Muutenkin ketju on jopa parempi kuin Niban muinainen risteilyketju-kohellus!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Sinkuille Miitti???

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

SikaMika kirjoitti: Betty sai orastavan aamupanetukseni voimistumaan muutaman pykälän (Richterin asteikolla).
Kai tuon noinkin voi sanoa. Piti väsätä pari dokkaria, mutta ei tässä voi enää alkaa pakertamaan ettei kuolitapausten ja verotusten sekaan eksy nahkaa ja kermavaahtoa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Rouva Pupu

Re: Sinkuille Miitti???

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Palstalla yltyy panetus, mutta mua kiinnosti tuo pihvi ja kermavaahto niinQ. Tuli mielihaluja.
ninnithequeen

Re: Sinkuille Miitti???

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Rouva Pupu kirjoitti:Palstalla yltyy panetus, mutta mua kiinnosti tuo pihvi ja kermavaahto niinQ. Tuli mielihaluja.
Meil on sisäfilepiffejä tänään :dream:

Kermavaahdosta en tiiä...
Vastaa Viestiin