Pariskunnille miitti

Info tulevista miiteistä

Jookosta

Äänestys päättyi 27.01.2008 10:17

joo
5
38%
ehkä
5
38%
eikun Enthun bileisiin
3
23%
 
Ääniä yhteensä: 13

BettyB.

Re: Pariskunnille miitti

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Crowbar kirjoitti:Kyllähän naiset ovat todistaneet sen jo niin rankasti ettei niillä ole makua tai mitään itsekunnioitusta. Silti se jotenkin pääsee aina yllättämään.
Mitäpä tästä muuta. Naiset on elukoita. Ja äänioikeuskin niille annettu. Vitun ahmat.
Sulla ei siis ilmeisesti ole? Sitä naista siis.
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Pariskunnille miitti

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Hahhah! Äläs nyt hermostu. Se on ihan ok, että keräät vain jätetynnyreitä viereesi ja joskus vähän annatkin. Se on sitä peruselämää kun on huono maku. Liejun nussimisesta ei kuitenkaan kannata äyskiä muille.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Geetz

Re: Pariskunnille miitti

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Crowbar sentäs yrität. Sinkkumiittiinkin osallistumassa!
Zeb

Re: Pariskunnille miitti

Viesti Kirjoittaja Zeb »

^
Voi sitä pariutuneenakin olla kivaa kun vaan valitsee seuransa. En sitten tiedä miten eroaa siitä, että sinkkuna valitsee seuransa.
Pyry-Matias

Re: Pariskunnille miitti

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Crowbar kirjoitti:Jos tolla pellellä on avovaimo niin syön pääni.
Ja sä et saa edes pillua. Kulta, ei mene tasan nallekarkit :pikkugee:
SaintJohnPerse

Re: Pariskunnille miitti

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Pyry-Matias kirjoitti:
Crowbar kirjoitti:Jos tolla pellellä on avovaimo niin syön pääni.
Ja sä et saa edes pillua. Kulta, ei mene tasan nallekarkit :pikkugee:
kissatappelu!
prosessi

Re: Pariskunnille miitti

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Zeb kirjoitti:^
Voi sitä pariutuneenakin olla kivaa kun vaan valitsee seuransa. En sitten tiedä miten eroaa siitä, että sinkkuna valitsee seuransa.
Eikä voi! Sinäkin menit valitsemaan seurasi viime lauantaina ihan tuon miittihahmotelman mukaisesti, minä ja mukelohan sotkimme systeemit kokonaan. Meidän takiamme sorruittekin peli-illan sijaan tekemään epäilyttäviä diilejä sen miehesi kaverin joukkoisyydestä ja kommuunielämästä, jossa hän toimisi teidän kaikkien lasten kollektiivisena koti-isänä.
Zeb

Re: Pariskunnille miitti

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Suvinen kirjoitti:No jaa. Mitä muistan omasta parisuhteestani parhaiten (pahiten) oli miehen ystävät, joiden tyttöystäviä yleensä en vaan jaksanut sietää. Oli täyttä tuskaa joskus yrittää sitten patsastella läpi näitä "pariskuntaillanistujaisia", kun sata kertaa mielummin olisi ollut kotona tai vaikka omien kavereiden kanssa baarissa. Meillä oli totaalisesti eri ystäväpiirit, mikä teki yhteisestä vapaa-ajanvietosta yleensä kaksistaan istumista. En kaipaa. Yksi ehdottomasti parhaista yksinolon puolista on juuri se - yksinolo.
Mikä niissä tyttiksissä sitten oli vikana? Jonkun toisen kanssa vois ystäväpiirit sopia paremmin yhteen, olis minustakin aika ankeaa jos ainoa yhteinen aika olisi kaksin käkkimistä. Mä yritän ratkoa tätä dilemmaa myös parittamalla omat ystäväni miehen ystävien kanssa, varsin kätevää! (Onnistumisprosentti on toistaisesi kyllä ollut aika vaatimaton.)
Zeb

Re: Pariskunnille miitti

Viesti Kirjoittaja Zeb »

prosessi kirjoitti:Eikä voi! Sinäkin menit valitsemaan seurasi viime lauantaina ihan tuon miittihahmotelman mukaisesti, minä ja mukelohan sotkimme systeemit kokonaan. Meidän takiamme sorruittekin peli-illan sijaan tekemään epäilyttäviä diilejä sen miehesi kaverin joukkoisyydestä ja kommuunielämästä, jossa hän toimisi teidän kaikkien lasten kollektiivisena koti-isänä.
Epäilen, että peli-illan muuttuminen diili-illaksi johtui enimmäkseen just tuosta epäilyttävästä kaverista, jota kiinnosti ne diilit enemmän kuin Alias 8)
prosessi

Re: Pariskunnille miitti

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Suvinen kirjoitti:Meillä oli totaalisesti eri ystäväpiirit, mikä teki yhteisestä vapaa-ajanvietosta yleensä kaksistaan istumista. En kaipaa. Yksi ehdottomasti parhaista yksinolon puolista on juuri se - yksinolo.
Tuo onkin asia, joka on aina ihmetyttänyt minua. Miten on mahdollista päätyä yksiin niin erilaisen ihmisen kanssa, että tämän ystäväpiirikään ei miellytä?
prosessi

Re: Pariskunnille miitti

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Zeb kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Eikä voi! Sinäkin menit valitsemaan seurasi viime lauantaina ihan tuon miittihahmotelman mukaisesti, minä ja mukelohan sotkimme systeemit kokonaan. Meidän takiamme sorruittekin peli-illan sijaan tekemään epäilyttäviä diilejä sen miehesi kaverin joukkoisyydestä ja kommuunielämästä, jossa hän toimisi teidän kaikkien lasten kollektiivisena koti-isänä.
Epäilen, että peli-illan muuttuminen diili-illaksi johtui enimmäkseen just tuosta epäilyttävästä kaverista, jota kiinnosti ne diilit enemmän kuin Alias 8)
Sen ajatuskulku saattoi kieltämättä toimia jotenkin tyyliin: Hmmm... ...vauva... ...hmmm... ...ZINGGG... ...hei, mä tiiän miten noita tehdään!... ...kuka tekis sellasia mun kaa?
Zeb

Re: Pariskunnille miitti

Viesti Kirjoittaja Zeb »

prosessi kirjoitti:Sen ajatuskulku saattoi kieltämättä toimia jotenkin tyyliin: Hmmm... ...vauva... ...hmmm... ...ZINGGG... ...hei, mä tiiän miten noita tehdään!... ...kuka tekis sellasia mun kaa?
Arvelisin kyllä että aika monikin, mitä nyt yhtään olen tilannetta sivusta seuraillut 8) Ehkä ongelma onkin siinä et kaveri haluais vaan vauvan muttei mitään naista riesakseen?
Bliss

Re: Pariskunnille miitti

Viesti Kirjoittaja Bliss »

prosessi kirjoitti:Miten on mahdollista päätyä yksiin niin erilaisen ihmisen kanssa, että tämän ystäväpiirikään ei miellytä?
Valitettavan helposti. Tai ainakin mulle on käynyt niin joka ikinen kerta.
prosessi

Re: Pariskunnille miitti

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Zeb kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Sen ajatuskulku saattoi kieltämättä toimia jotenkin tyyliin: Hmmm... ...vauva... ...hmmm... ...ZINGGG... ...hei, mä tiiän miten noita tehdään!... ...kuka tekis sellasia mun kaa?
Arvelisin kyllä että aika monikin, mitä nyt yhtään olen tilannetta sivusta seuraillut 8) Ehkä ongelma onkin siinä et kaveri haluais vaan vauvan muttei mitään naista riesakseen?
Hankala homma kieltämättä, ja kovin ymmärrettävä. En minäkään haluaisi mitään naista riesakseni.
Geetz

Re: Pariskunnille miitti

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Bliss kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Miten on mahdollista päätyä yksiin niin erilaisen ihmisen kanssa, että tämän ystäväpiirikään ei miellytä?
Valitettavan helposti. Tai ainakin mulle on käynyt niin joka ikinen kerta.
Mulla taas ei koskaan. Kuormasta syömisen etuja. :D
Zeb

Re: Pariskunnille miitti

Viesti Kirjoittaja Zeb »

prosessi kirjoitti:Hankala homma kieltämättä, ja kovin ymmärrettävä. En minäkään haluaisi mitään naista riesakseni.
Itse asiassa mietin just samaa.
Tix

Re: Pariskunnille miitti

Viesti Kirjoittaja Tix »

Bliss kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Miten on mahdollista päätyä yksiin niin erilaisen ihmisen kanssa, että tämän ystäväpiirikään ei miellytä?
Valitettavan helposti. Tai ainakin mulle on käynyt niin joka ikinen kerta.
Hmm .. melkein vois sanoa amen.
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Pariskunnille miitti

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

Tarvitsette ison asunnon kaikkine lapsinenne, vai aiotteko varata jonkin muun tilan käyttöönne? :o
ninnithequeen

Re: Pariskunnille miitti

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jyrki73 kirjoitti:Tarvitsette ison asunnon kaikkine lapsinenne, vai aiotteko varata jonkin muun tilan käyttöönne? :o
Meillä oli just viis veen synttärikemut. Jotenkuten mahtu kakara- ja aikuislaumat.
prosessi

Re: Pariskunnille miitti

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Zeb kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Hankala homma kieltämättä, ja kovin ymmärrettävä. En minäkään haluaisi mitään naista riesakseni.
Itse asiassa mietin just samaa.
Oikeastaan minun tilanteeni on suorastaan ihanteellinen. Yksi mukelo on jo olemassa, joten minkään biologisten kellojen takia ei tarvitse kelpuuttaa mitään puolivillaista, ja mukelolla on erinomainen isä, joten kaikki naistenlehtien miehenmallihöpinätkään eivät voisi asettaa mitään pariutumispaineita, vaikka sellaisiin jostain syystä alkaisin uskoa. Lisäksi Elukalla on jo mielenkiintoisia naisjuttuja viritteillä, joten kokonaisuus vaikuttaisi kaikenkaikkiaan kaikkien osapuolten etujen mukaiselta. Tuntuu siltä, että aivan kaikki on mahdollista.
Googlebot

Re: Pariskunnille miitti

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Messissä!
Zeb

Re: Pariskunnille miitti

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Googlebot kirjoitti:Messissä!
Isket ensin Homeboyn tai Crowbarin sinkkumiitistä ja tulette sitten yhdessä pariskuntamiittiin?
Avatar
urasiili
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 102
Liittynyt: 13.06.2007 23:41
Paikkakunta: Laalaalandia

Re: Pariskunnille miitti

Viesti Kirjoittaja urasiili »

Mä voin hyvin kuvitella tilanteen, jossa pyydän puolikasta tulemaan mukaan tapaamaan ihmisiä joita minäkään en oikeastaan tunne yhtään.
Kukkuluuruu!
Herra Manala

Re: Pariskunnille miitti

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

urasiili kirjoitti:Mä voin hyvin kuvitella tilanteen, jossa pyydän puolikasta tulemaan mukaan tapaamaan ihmisiä joita minäkään en oikeastaan tunne yhtään.
Ai. Mä kyllä ratkaisisin tilanteen tulemalla yksin miittiin ja istumalla vaan ensimmäisen naisen viereen silleen iholle. Eli vanhan kokemuksen perusteella todennäköisesti Letkun tai Snapan. Ei noilla tytöillä muuta vientiä ole kuitenkaan, eikä kukaan kuitenkaan kysele mitään. Se on hiljaisen hyväksynnän meininki. Tai ehkä pikemminkin hiljaisen tuomion, mutta siihen tottuu kun isä pieksee.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pariskunnille miitti

Viesti Kirjoittaja Niba »

Herra Manala kirjoitti:
urasiili kirjoitti:Mä voin hyvin kuvitella tilanteen, jossa pyydän puolikasta tulemaan mukaan tapaamaan ihmisiä joita minäkään en oikeastaan tunne yhtään.
Ai. Mä kyllä ratkaisisin tilanteen tulemalla yksin miittiin ja istumalla vaan ensimmäisen naisen viereen silleen iholle. Eli vanhan kokemuksen perusteella todennäköisesti Letkun tai Snapan. Ei noilla tytöillä muuta vientiä ole kuitenkaan, eikä kukaan kuitenkaan kysele mitään. Se on hiljaisen hyväksynnän meininki. Tai ehkä pikemminkin hiljaisen tuomion, mutta siihen tottuu kun isä pieksee.
Tuot sentään kivesparisi paikalle?
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin