Sunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
1108

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:Söpöä pistää vaimo vittuilemaan.
Niinhän se meni, sinähän sen tiedät.

Söpöä kutsua säälittävää luuseria kaverikseen (puhun entusta, en niistä muuista) ja puukottaa selkään niin että veri lentää taivaaseen.

Total Laattapiste Collection.
ninnithequeen

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Söpöä pistää vaimo vittuilemaan.
Niinhän se meni, sinähän sen tiedät.

Söpöä kutsua säälittävää luuseria kaverikseen (puhun entusta, en niistä muuista) ja puukottaa selkään niin että veri lentää taivaaseen.

Total Laattapiste Collection.
Jos sä meinaat sitä privaviestiäni jonka kaikelle kansalle laitoit, voin selventää hiukan: sulla on ollu käsittämätön tapa vittuilla Entulle, ja siksi mainitsin odottavani jo oikeen mitä sä sille heität kun toinen on vihdoin löytänyt onnen. Mä olen aivan varma että itse tajusit pointin, mutta haluat sitä nyt täällä vääristellä.

Täysin turha täällä nyt ketään mielistellä, kun miettii mitä kaikkea sieltä sun näppikseltäs on aikanaan tullut.
Googlebot

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

prosessi kirjoitti:Tänään ehkä teenkin jotain muuta kuin keitän kahvia. Jota en tietenkään edes voi keittää, koska sitä ei ole.
Minä tiskasin. Ja vaihdoin vuodevaatteet. Ja pesen pyykkiä. Jos ylitän itseni, imuroin.

Yhyhyy, varvas on edelleen kuitenkin sen verran arka etten uskalla mennä treeneihin tänään. Ja just ku opettaja lupasi että tänään harjoiteltaisiin asetekniikoita pitkästä aikaa. Vähitellen alkaa kyrsiä muulloin aina opetella samaa "tuhat ja yksi tapaa vääntää toisen kättä jos tämä ottaa sinua kraiverista kiinni". Been there, done that, ripped the t-shirt.

Jos tämä sitten olisi elokuva- ja Age of Mythology - Titans expansion pack päivä jälleen kerran. Jääkaappiinkin on jostain ilmestynyt Marabou Dajmia, turkinpippureita, Mentos-pötkylä, pistaasipähkinöitä ja pari kaljaa.
1108

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:Jos sä meinaat sitä privaviestiäni jonka kaikelle kansalle laitoit, voin selventää hiukan: sulla on ollu käsittämätön tapa vittuilla Entulle, ja siksi mainitsin odottavani jo oikeen mitä sä sille heität kun toinen on vihdoin löytänyt onnen.
Enttu on säälittävä luuseri, en tosin ole kokenut että olemme entun kanssa kavereita niinkuin sinä olet kokenut hänet kaveriksesi. En tiedä säälittävämpää tekoa kuin puhua paskaa ihmisestä jota kutsuu kaverikseen, melkoista aivottomuutta. Sinullehan se ei tuota tuskaa, kertoo paljon suhtautumisestasi ystäviisi. Toivon että et opeta asiaa puskassanussitulle äpärällesi, saa kakara edes joitakin mahkuja selvitä elämässä.
ninnithequeen

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Jos sä meinaat sitä privaviestiäni jonka kaikelle kansalle laitoit, voin selventää hiukan: sulla on ollu käsittämätön tapa vittuilla Entulle, ja siksi mainitsin odottavani jo oikeen mitä sä sille heität kun toinen on vihdoin löytänyt onnen.
Enttu on säälittävä luuseri, en tosin ole kokenut että olemme entun kanssa kavereita niinkuin sinä olet kokenut hänet kaveriksesi. En tiedä säälittävämpää tekoa kuin puhua paskaa ihmisestä jota kutsuu kaverikseen, melkoista aivottomuutta. Sinullehan se ei tuota tuskaa, kertoo paljon suhtautumisestasi ystäviisi. Toivon että et opeta asiaa puskassanussitulle äpärällesi, saa kakara edes joitakin mahkuja selvitä elämässä.
Kerrohan mitä paskaa olen Entusta puhunut? Olisi hurjan kiva tietää.

Ja anteeksi, etten ole naimisissa lapseni isän kanssa. Yhdessä kuitenkin olemme kaiken katkeran paskankin jälkeen. Sekös sua näköjään harmittaa.
Aito_Johanna

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

prosessi kirjoitti:Tänään ehkä teenkin jotain muuta kuin keitän kahvia. Jota en tietenkään edes voi keittää, koska sitä ei ole.
Minä keitän kahvia, kunhan astianpesukone saa kannun pestyksi. Ihan vain tiedoksi, jos jotakuta kiinnostaa.
1108

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:Sekös sua näköjään harmittaa.
Tuntuu että sinua harmittaa, voin todeta että minua ei asia lotkauta mihinkään suuntaan.

Niin se enttu juttu.
ninnithequeen pikaviestitti Cityssä kirjoitti:Parikin jo keksin sun suustas ku Enttu hehkutti treffejään...:D
Kukaan ei tähänkään asti ole laittanut sanoja suuhuni, älä kuvittele että pystyt siihen. Onko tapanasi muuten useastikin miettiä paskaa "ystävistäsi", vai onko enttu spesiaali?
ninnithequeen

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:
ninnithequeen pikaviestitti Cityssä kirjoitti:Parikin jo keksin sun suustas ku Enttu hehkutti treffejään...:D
Kukaan ei tähänkään asti ole laittanut sanoja suuhuni, älä kuvittele että pystyt siihen. Onko tapanasi muuten useastikin miettiä paskaa "ystävistäsi", vai onko enttu spesiaali?
Lähinnä mä mietin kyllä sua ja sun juttujas. Osaat vetää niin överiksi ettei tosikaan. Ja tässähän se taas nähtiin.
prosessi

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Aito_Johanna kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Tänään ehkä teenkin jotain muuta kuin keitän kahvia. Jota en tietenkään edes voi keittää, koska sitä ei ole.
Minä keitän kahvia, kunhan astianpesukone saa kannun pestyksi. Ihan vain tiedoksi, jos jotakuta kiinnostaa.
Minäkin keitin, kun sitä nyt taas löytyy talosta. Sitä ennen keitin teetä. Kohta saatan taas olla kofeiinihumalassa. Onneksi täältä ei sentään löydy espressoa, siitä ei hyvää seuraisi.
ninnithequeen

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Sekös sua näköjään harmittaa.
Tuntuu että sinua harmittaa, voin todeta että minua ei asia lotkauta mihinkään suuntaan.
Miten sä sitten jaksat vuosi vuoden jälkeen juosta ketjuissa mun perässä haukkumassa kaikki mun tekemiset, sanomiset ja perheeni vielä siinä sivussa? Ei voi käsittää.
Enttu

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Enttu »

oon mä luuseri ... sitä ei voi kieltää,käyn kääntymässä töissä,ovet menee aina kiinni,tulkaa joku ampumaan mut,parempi kuolleena kuin elävänä :!:
1108

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:Ei voi käsittää.
Ketjussa_polttava_alkoholisti_äiti on aina yhtä hauska aihe kirjoittaa.
Oho, unohdin: Ketjussa_polttava_alkoholisti_narkkari_äiti, olihan sulla se amfetamiini tilanne aikoinaan.
ninnithequeen

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ei voi käsittää.
Ketjussa_polttava_alkoholisti_äiti on aina yhtä hauska aihe kirjoittaa.
Oho, unohdin: Ketjussa_polttava_alkoholisti_narkkari_äiti, olihan sulla se amfetamiini tilanne aikoinaan.
Jep jep, juurikin näitä kaikkia. (tulin just tupakalta)

Eiköhän tässä ole taas kunnianloukkaukset kasassa :D
Pyry-Matias

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Numba, yksipuolinen ja jatkuva paskanheitto on ehkä väsyneintä mihin ihminen pystyy. Jos kerran olet niin taitava ja älykäs kuin annat ymmärtää, niin miksi valitset palstan "helpoimmat" kohteet? Tajuatko kuinka pellen itsestäsi teet?
1108

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Pyry-Matias kirjoitti:Tajuatko kuinka pellen itsestäsi teet?
Laita noreen tai pidätä, itsehän lehmä kerjäs verta nenästään.
Onko se lentokone, onko se lintu, ei se on paskaa puhuva kyttä speedoissa.
ninnithequeen

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:Tajuatko kuinka pellen itsestäsi teet?
Laita noreen tai pidätä, itsehän lehmä kerjäs verta nenästään.
Onko se lentokone, onko se lintu, ei se on paskaa puhuva kyttä speedoissa.
Ei ole verta tullu vielä, eikä ees kyyneltäkään. Lähinnä väsynyt hymy ollut suupielessä. Saattaa johtua eilisistä juhlista toki sekin.
Herra Manala

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Opetelkaa nyt jumalauta edes vittuilemaan.
ninnithequeen

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Herra Manala kirjoitti:Opetelkaa nyt jumalauta edes vittuilemaan.
Teach me daddy!
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Hassuja te ootte täällä...
Pikkumies valvotti läpi yön ja ny noi mun miehet tuhisee kilpaa sohvalla.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
BettyB.

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Asiaa, sossupokea, krapulasunnuntain pelastus! Mut pankaa ny täyslaidallinen, ei tällästä pikkunokittelua jaksa kauaa kattella...

*hakee popparit*
Bliss

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Ottakaa vähän järeämmät aseet käyttöön, ei tartte koko viikkoa vääntää!
Bliss

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

BettyB. kirjoitti:krapulasunnuntai
Oliks sulla kivaa...? :wink:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Bliss kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:krapulasunnuntai
Oliks sulla kivaa...? :wink:
Lisää sossupokea kehiin, liittyikö tähän se joku komistus, jonka puhelinnumerosta täällä on keskusteltu?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lolita kirjoitti:
Bliss kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:krapulasunnuntai
Oliks sulla kivaa...? :wink:
Lisää sossupokea kehiin, liittyikö tähän se joku komistus, jonka puhelinnumerosta täällä on keskusteltu?
Just meinasin kysyä samaa :P
Bliss

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Lolita kirjoitti:liittyikö tähän se joku komistus, jonka puhelinnumerosta täällä on keskusteltu?
Ei mun tietääkseni :o
Ko. komistus oli vlopun Hämeenlinnassa, kyselin muuten vaan, kun B. oli viihteellä.
Vastaa Viestiin