Maanantai on paska päivä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Aito_Johanna

Re: Maanantai on paska päivä

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Vieläkö se ninni - numba-matsi jatkuu? Mikä tilanne?
1108

Re: Maanantai on paska päivä

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Aito_Johanna kirjoitti:Mikä tilanne?
Ninni meni jakaan fjönttaansa Itä-Helsingin viimesimpään räkälään ja minä suunnittelen kaverin omakotitalon autotallin puusepänverstaan pohjaa AutoCAD:lla. Kohta valmis, pitää vaan vääntää 3D:ksi ennen lähetystä eteenpäin.
Pyry-Matias

Re: Maanantai on paska päivä

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Nythän se työpäivä vasta alkaa eli duunista himaan jäpittämään, kun muijan porukat saapuvat neitseelliselle TKS:lle 8)
ninnithequeen

Re: Maanantai on paska päivä

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sheri on taas kipee. Eläinlääkärireissu siis edessä :(

En mä tajuu mikä sil on. Sohvan tai sängyn alla nököttää ja suhisee siskolleen. Voi helvetin helvetti.
Bliss

Re: Maanantai on paska päivä

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Tällä viikolla luvassa töitä enemmän kuin esim. joulukuussa yhteensä :?
Voi olla täti vähän väsy perjantaina....
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantai on paska päivä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Bliss kirjoitti:Tällä viikolla luvassa töitä enemmän kuin esim. joulukuussa yhteensä :?
Voi olla täti vähän väsy perjantaina....
Torstaihin asti voi tulla kivan pitkiä päiviä. Unohdin vain pyytää ylityöluvan tälle päivälle, joten perjantai taitaa olla aikas lyhyt.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantai on paska päivä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bliss kirjoitti:Tällä viikolla luvassa töitä enemmän kuin esim. joulukuussa yhteensä :?
Voi olla täti vähän väsy perjantaina....
Mulla työkaverit pois töistä lapsensa tai oman vikansa takia eli siis "yksin töissä" +100 työläistä..
No tehdään mitä ehditään ei viitti kiirehtää ettei tuu paskaa jälkeä..
Mulla on jo väsy..
Pyyhin Netikettiin..
SaintJohnPerse

Re: Maanantai on paska päivä

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Googlebot kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:Eikä se reissu, vaan se, etten osanut sanoa, lähdenkö nyt vai en, ennenkuin olin varannut ne lennot... (en kuulemma vastannut kysymykseen) ja kaveri, joka sohvalle menen punkkaamaan on nainen (jota en ole edes pannut)
Sanoi killkill mitä sanoi, tuo selittänee varsin paljon naisen "irrationaalista" käytöstä, varsinkin jos hänelle on päässyt muodostumaan häntäheikkimäinen kuva miehestä joka saattaa pyörittää useampaakin naista samanaikaisesti.
Niin... Ikävä kyllä olet oikeassa. Ne muutamat kiukut joita meillä on ollut, ovat juuri johtuneet siitä, että sinkkuaikoina Ankka seikkaili jonkin verran. Vaikka se on mennyttä aikaa, enkä mielestäni "anna mitään aihetta mustasukkaisuuteen", niin välillä häneen iskee luottamuspula mua kohtaan.

En oikein tiedä mitä tehdä? Poistaa facebookista kaikki exien/vanhojen panojen profiilit? Not... hmmm... onkohan ND:na vaimollakin tälläisiä kohtauksia? Tuleeko minustakin jossain vaiheessa hänen kaltaisensa tossukka ja jätän Kitinänkin sen takia? Tuskimpa... Mutta yritetään, nyt jotenkin luottamusta ansaita.
Rouva Pupu

Re: Maanantai on paska päivä

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Geetz kirjoitti: Sanoo kun vituttaa.
Samoin täällä. Toimii puolin ja toisin. Puolin ja toisin siirrytään myös takavasemmalle.
Geetz kirjoitti: Se huomauttaa kun en huomaa tarpeeks
Täällä huomauttaa, jos en huomaa häntä tarpeeksi. Motkottaa kun en siivoa tiskauksen jälkeen pesuallasta tai en vie roskia tarpeeksi usein.
Geetz kirjoitti: (ja se muistaa muistuttaa ilmeelleni, että siivoaa kyllä itse lattian ihan heti kohta kun on peilannu vaan hetken uutta päätään)
Niin tuttua :)

Geetz kirjoitti:Ei kehtaa jatkaa kun se taas tekee ärsyttävimpänsä eli kitinöi olan takaa. :twisted:
Lol, mutta jälleen kerran tuttua :)


Kouluhommia iso kasa tekemättä, joten yötä myöden pitää taas painaa. Sain kuin sainkin ylennyksen. T: pikkupomo
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Maanantai on paska päivä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Elppis kirjoitti:Mennääx huomenna taas? (EDIT: Kääk - siellä ei ole enää edes jonossa tilaa :()
Nyt kun katsoin, niin tilaa näyttäisi olevan. Eli eikös rynnätä sinne. Rekisteröidyin nyt minäkin siellä sivuilla.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Geetz

Re: Maanantai on paska päivä

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Rouva Pupu kirjoitti:--
Tiedätkö mä niin ennakoinkin, että vain sinä ja / tai elppa vaivautuu kirjottamaan edes jotain kysymykseni jatkeeksi. :D

Onnittelut senkin piatch!!!
Tix

Re: Maanantai on paska päivä

Viesti Kirjoittaja Tix »

Geetz kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:--
Tiedätkö mä niin ennakoinkin, että vain sinä ja / tai elppa vaivautuu kirjottamaan edes jotain kysymykseni jatkeeksi. :D

Onnittelut senkin piatch!!!
Ei kyse ole vaivautumisesta, vaan kohteliaasta pidättäytymisestä, oikeasti piti pinnistellä "ensanomitään, ensanomitään, ensanomitään"... :P

Onnittelut pupuskalle, pomota hellästi mutta vaativasti.
Enttu

Re: Maanantai on paska päivä

Viesti Kirjoittaja Enttu »

hampaat tarkastettu,kaupungilla heiluttu,illalla vähän nettiä ja telkkaa,
thats it,siinähän se päivä pulkassa ...
SikaMika

Re: Maanantai on paska päivä

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Tänään on ollut aika paska päivä. Johtunee siitä, että piti sairauden potemisen sijaan lähteä lauantaina baariin. Ja juopotella sitten koko yö pokeria aivan liian isoilla panoksilla pelaten (en tosin hävinnyt juuri mitään). Ja jatkaa juopottelua vielä pitkälle sunnuntai-iltapäivään.
Onneksi oli tälle päivälle pakollisia&hyödyllisiä menoja tiedossa, joten sain perseen ylös sängystä ja järkättyä samalle reissulle muitakin hyödyllisiä menoja. Viimein tuli hyviäkin uutisia: saan levätä perjantaihin asti äärimmäisen iisien työtehtävien parissa ja vieläpä pikkupomoa leikkien, joten lasku arkeen ja nousu uuteen elämään on mahdollisimman pehmeä. Saunakin oli aika jees, taidan käpertyä sänkyyn kirjan kanssa.

Sanomattakin selvää, etten juo enää ikinä viinaa. Onneksi tipaton tammikuu on pian ohi, en olisi jaksanut enää viikonloppuakaan!
Bliss

Re: Maanantai on paska päivä

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Saako nyt mennä nukkumaan? Mun kone on ajastettu sulkeutumaan arkisin klo 22.00 :D
Geetz

Re: Maanantai on paska päivä

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Tix kirjoitti:Ei kyse ole vaivautumisesta, vaan kohteliaasta pidättäytymisestä, oikeasti piti pinnistellä "ensanomitään, ensanomitään, ensanomitään"... :P
Mitenmukaniin? HÄ? Älä yritä!
No jatka nyt vaan, oon ärhäkkänä tänään. Miehen PMS vituttaa.
Vastaa Viestiin