Prejantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Prejantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tai kaverin metsän raivaamista kun palkkio on oikea.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Tix

Re: Prejantai

Viesti Kirjoittaja Tix »

Geetz kirjoitti:Menetin osan yöunistani kun pohdin Jereä. Eikö se niin ole, että tosi superit todisteet nyt oltava siitä, että niitä mömmöjä on tietosesti rahotettu, että niin ku tyhmyys ja muka silmien sulkeminen ei vielä vie linnaan? Ja kiristys-osuudella varmaan aika iso paino-arvo, vai onko?
Niin siis mun nähdäkseni kyse ei ole avunannosta rikokseen jos maksaa mitä on pystyssä eikä kysele mihin rahat menee. Jos taas voidaan osoittaa, että antoi fyrkkaa tietoisena käyttötarkoituksesta ja joku oma hyöty osotettavissa, niin sitten se on selvä peli. Toistaiseksi ei ole ainakaan julkisuudessa tullut esiin mitään niin selvää, että tuomio olisi likimainkaan varma.
ninnithequeen

Re: Prejantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

sipsi kirjoitti: Ja nyt koska kaikki haluaa aivan välttämättä kuulla Itä-Helsinki uutisia, niin kerron (no, tää on ehkä lähinnä Ninnille suunnattu uutinen): Meitsin kantabaari on huomenna vikaa päivää auki, ja siihen tulee kuulemma tilalle joku intialainen ruokaravintola. (Mitä ihmettä? Missä mä sitten hengaan?)
MITÄÄÄÄÄH??? Siis Easti vai? Just ku saatiin siihen suomalainen omistajakin!

No eipä taida siinä kohtaa Itistä ruokaravintola pärjätä kun on se Ravintolamaailma ylhäällä ihan erikseen ja varaa valita....
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Prejantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

prosessi kirjoitti:
Niba kirjoitti:Vaikka ei saiskaa niin mitä hauskaa tässä oli?
Pitäiskö aina ihan kaikessa olla jotain hauskaa?
Sä et pysty nyt himmentämään mun päivää, aina pitää olla kivaa että voisi nauttia kivasta.. Kauheesti anteeksi että aloitin jonkun keskustelun kanssasi. Tai ilmaisin ärtsymystä mistään.

Töissä vasta 10.15 TPK, meinasin valittaa kun koskoo joka paikkaan mutta sitten muistin ostaneeni ibuprofeiinia olkalaukussa valmiiksi olevan Panadolin seuraksi!. Tästä saa jo kohtuullisen koktailin kahvin kanssa.. sekakäyttöö.. Hyvästi kivut!

Kamalahti onkin ihan NÖSSÖ, jätkä joutunu vippikierteeseen! Hyvä ettei ole käyttänyt mobiilivippejä! Voisi olla jo Johnny No knees..
Niin ja alkoholisti, 23 tuhatta auki Hifkille? 10 kuopiolaiselle..
Lastenkotiin tuo joutaisi eikä mihinkään vankilaan tuhlaamaan meidän rahoja! :evil:
Pyyhin Netikettiin..
Geetz

Re: Prejantai

Viesti Kirjoittaja Geetz »

http://www.iltalehti.fi/jaakiekko/20080 ... 3_jk.shtml

Laittakoon nyt ne asiat kuntoon ja mömmöpäät aseilla hillujat linnaan. Ugh. Lähden myrskyyn. Hyvää viikkistä kaikille.
Rouva Pupu

Re: Prejantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

killkill kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Erittäin huono ilma parin tunnin automatkaan polttareiden takia.
Ei lumimyrsky, ydintalvi tai Ilmestyskirjan Neljä Ratsumiestä ole mikään syy skipata kaverin polttareita!
Hei haloo, on tässä munkin suunnitelmat uhattuna! On tiedossa tyttöjen iltaa ja lukemiseen painottuvaa viikonloppua *Bliss*! Oon valmis uhraamaan nämä kuule tosta vaan jos se niinQ estää ihan vitun paskoilla teillä tämmösessä kelissä ajamisen, niinQ!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Prejantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mä en nyt tiedä mihin topikkiin mä tän tuikitärkeän tiedotteen laittaisin, SikaMikan tavoin isken sen teidän kaikkien nähtäville: äsken oli pirun kipeä maha, oksetti ja pieni vitutus aavistuksesta ettei kaikki ole hyvin alkoi.. KUNNES syy selvisi. Yhtäkkiä pinkaisin vessaan ja varmaan kuukauden jättiPOOP lähti sisimmästä. Ihanaa!

Lolita - mun pitää käydä uudestaan vaa'alla :wink:

Tiedotus loppuu, toivottavasti nautitte.

PS. heti tämän purkauksen jälkeen ovesta tuli miehen kaveri ja kaksi salskeaa 18-vuotiasta nuorta miestä. Oooh, sain kehuja söpöstä mahastani (pakko niiden on kehua, turpiin olis muuten tullu) ja siististä kodista. Just maanittelin äidille että lattia on paskanen ja muutenkin sekaista. Se sit siitä, mä sain syyn olla siivoamatta tänään!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Prejantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Sitä se urheilu Elppa teettää, mulle kävi melkein samoin :D

(Aasinsilta)

Just muuten huomasin, että on vähän tuolla alapalkissakin sanat muuttuneet. Käykääpä katsomassa montako online ja mitä lajia ovat.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
milli

Re: Prejantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Elppis kirjoitti:Mä en nyt tiedä mihin topikkiin mä tän tuikitärkeän tiedotteen laittaisin, SikaMikan tavoin isken sen teidän kaikkien nähtäville: äsken oli pirun kipeä maha, oksetti ja pieni vitutus aavistuksesta ettei kaikki ole hyvin alkoi.. KUNNES syy selvisi. Yhtäkkiä pinkaisin vessaan ja varmaan kuukauden jättiPOOP lähti sisimmästä. Ihanaa!
Kakka on kyllä iloinen asia.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Prejantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Lolita kirjoitti: Just muuten huomasin, että on vähän tuolla alapalkissakin sanat muuttuneet. Käykääpä katsomassa montako online ja mitä lajia ovat.
Nekin on ollut siellä jo muutaman päivän :)
The great club outshines the individual, always and forever.
Rouva Pupu

Re: Prejantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

milli kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Mä en nyt tiedä mihin topikkiin mä tän tuikitärkeän tiedotteen laittaisin, SikaMikan tavoin isken sen teidän kaikkien nähtäville: äsken oli pirun kipeä maha, oksetti ja pieni vitutus aavistuksesta ettei kaikki ole hyvin alkoi.. KUNNES syy selvisi. Yhtäkkiä pinkaisin vessaan ja varmaan kuukauden jättiPOOP lähti sisimmästä. Ihanaa!
Kakka on kyllä iloinen asia.
Kerron teille tytsät semmosen tosiasian, että tuollainen vatsaakiertäväpakkopäästäpöntölle- kakan vapauttaminen voittaa orgasmin.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Prejantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Rouva Pupu kirjoitti:
Kerron teille tytsät semmosen tosiasian, että tuollainen vatsaakiertäväpakkopäästäpöntölle- kakan vapauttaminen voittaa orgasmin.
Harvoin mä virnuilen näin leveästi orgasmin jälkeen, oikeassa olet!
The great club outshines the individual, always and forever.
milli

Re: Prejantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Elppis kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:
Kerron teille tytsät semmosen tosiasian, että tuollainen vatsaakiertäväpakkopäästäpöntölle- kakan vapauttaminen voittaa orgasmin.
Harvoin mä virnuilen näin leveästi orgasmin jälkeen, oikeassa olet!
Kyllä kunnon paska huonon panon voittaa.
Mistä tulikin mieleeen... on "luovan tauon" paikka.
Ja kohta pian sen jälkeen sinne salille. Kivoja tällaiset työpäivät, yksi niistä eduista kun on perhefirmassa töissä =)
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Prejantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

ninnithequeen kirjoitti: MITÄÄÄÄÄH??? Siis Easti vai? Just ku saatiin siihen suomalainen omistajakin!

No eipä taida siinä kohtaa Itistä ruokaravintola pärjätä kun on se Ravintolamaailma ylhäällä ihan erikseen ja varaa valita....
No nimenomaan Easti! Ihan typerää! Ja sanoin just samaa, että eikö niitä ruokakuppiloita oo siellä ihan tarpeeks jo ennestäänki.
Huomenna on kyl ehkä pakko mennä sinne vähän fiilistelee. 8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Prejantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

sipsi kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: MITÄÄÄÄÄH??? Siis Easti vai? Just ku saatiin siihen suomalainen omistajakin!

No eipä taida siinä kohtaa Itistä ruokaravintola pärjätä kun on se Ravintolamaailma ylhäällä ihan erikseen ja varaa valita....
No nimenomaan Easti! Ihan typerää! Ja sanoin just samaa, että eikö niitä ruokakuppiloita oo siellä ihan tarpeeks jo ennestäänki.
Huomenna on kyl ehkä pakko mennä sinne vähän fiilistelee. 8)
PRKL, pitäiskö itteki tulla kokikselle, for old times' sake.
The great club outshines the individual, always and forever.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Prejantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Elppis kirjoitti:
PRKL, pitäiskö itteki tulla kokikselle, for old times' sake.
Vallan mainio idea. Tääkin päivä kyl kävis, jos huominen on nihkeä.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
prosessi

Re: Prejantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Nyt tää lähtis niinku kaupungille.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Prejantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ja tämä lähtee leikkimään hippaa...motarille.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
killkill

Re: Prejantai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Rouva Pupu kirjoitti:Hei haloo, on tässä munkin suunnitelmat uhattuna!
Piti itsekin perua huominen dyykkireissu, jotta vaimo saa toivomaansa laatuaikaa... joten tavallaan ymmärrän huolesi.
ninnithequeen

Re: Prejantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

sipsi kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
PRKL, pitäiskö itteki tulla kokikselle, for old times' sake.
Vallan mainio idea. Tääkin päivä kyl kävis, jos huominen on nihkeä.
No mää en tuu khyl. Tärkeempää tekemistä kotioloissa, kuten perheen kanssa vapaa weekend plus että mun Minimaailmasta tilattu paketti tuli :mrgreen:
Pyry-Matias

Re: Prejantai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Nukuin kellon ympäri. Muroja helttaan, Aamulehti ja Kauppiin valkoisille baanoille.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Prejantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:
sipsi kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
PRKL, pitäiskö itteki tulla kokikselle, for old times' sake.
Vallan mainio idea. Tääkin päivä kyl kävis, jos huominen on nihkeä.
No mää en tuu khyl. Tärkeempää tekemistä kotioloissa, kuten perheen kanssa vapaa weekend plus että mun Minimaailmasta tilattu paketti tuli :mrgreen:
Tuhlasit kuitenkin koko kuukauden kaljarahat viime lauantaina!
The great club outshines the individual, always and forever.
Zeb

Re: Prejantai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Miten keittolautasellisesta, ruisleipäpalasta ja maitolasillisesta voi tulla ähky? Olenko sairas?
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Prejantai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Ihana talvi! Myrskystä mitään tietoakaan, rannikolla tuulee aina.

Ihq! Saan letin/kulmat/ripset kuntoon. Illalla lupaan hurjastella kannat kohti kattoa!
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
ninnithequeen

Re: Prejantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
sipsi kirjoitti:Vallan mainio idea. Tääkin päivä kyl kävis, jos huominen on nihkeä.
No mää en tuu khyl. Tärkeempää tekemistä kotioloissa, kuten perheen kanssa vapaa weekend plus että mun Minimaailmasta tilattu paketti tuli :mrgreen:
Tuhlasit kuitenkin koko kuukauden kaljarahat viime lauantaina!
En ihan kaikkea, mutta kivasti meni :oops:

Loput tuhlaan johonkin älykkäämpään, kuten nukkekoteihini.
Vastaa Viestiin