Keneltä näytät?
Re: Keneltä näytät?
Nämä liittyy enemmän ehkä yleiseen olemukseen kuin suoraan ulkonäköön.
1) mielestäni muistutan hakattua koiranpentua
2) useammalle läheiselle tuon mieleen Nightmare Before Christmasin Sallyn
1) mielestäni muistutan hakattua koiranpentua
2) useammalle läheiselle tuon mieleen Nightmare Before Christmasin Sallyn
Joo ja jos leikkaisin hiukset pois, nämä olisi myös aika lähellä.Haemaeraemies kirjoitti:1.Omasta mielestäni olen sekoitus syöpäpotilasta ja keskitysleiriläistä.
Älä ainakaan suunnittele leikkaavasi kaljua. Jokainen nainen näyttää karulta kaljuna.hermine kirjoitti:Joo ja jos leikkaisin hiukset pois, nämä olisi myös aika lähellä.Haemaeraemies kirjoitti:1.Omasta mielestäni olen sekoitus syöpäpotilasta ja keskitysleiriläistä.
ps. Minua on sanottu luonnon lapseksikin. Olin naisen kanssa uimassa järvessä.
-
- Kitinäaddikti
1) Itseltäin näytän, kas kummaa.
2) (geneerinen)Nälkiintynyt puolalainen
2) (geneerinen)Nälkiintynyt puolalainen
vittu mä tähän mitään laita
-
- Kitisijä
Vitsailen joskus näyttäväni jommalta kummalta, mutta oikeasti en onnistu näyttämään kummaltakaan satunnaisesta hiuksettomuudestani huolimatta. En ainakaan itse huomaa eikä kukaan tunnusta.Haemaeraemies kirjoitti:1.Omasta mielestäni olen sekoitus syöpäpotilasta ja keskitysleiriläistä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
1. Omasta mielestäni A-luokan adonikselta.
2. Muiden mielestä mm.
-Mick Jaggerilta (kumihuulet, useamman lähimmäisen kommentti)
-Alphavillen laulajalta (kuvassa oik.), yksittäinen känninen vosanderi
-David Johansenilta (alias Buster Pointdexter, kuvassa oik.), puolentusinaa kommenttia
-apinalta (luokkakaveri + oma tytär kysyi vakavissaan 5-6 -vuotiaana: "Miksi sä isi näytät ihan apinalta?")
-sammakolta (kaverin tyttöystävä)
-ulkomaalaiselta
-samojediläisten jälkeläiseltä (rikosrekisterimerkintää tekevä poliisi)
-tolta (joku vosu baarissa tuli hakemaan miestänsä pois juttelemasta minun kanssani, juteltiin joulukinkuista, "miten sä voit olla mieluummin täällä jottelemassa TON näkösen sällin kanssa kuin meidän pöydässä?")
- Biefran neekeriltä (veljeni kommentti ruokapöydässä, painoin tuolloin 52 kg/177cm)
-homolta (muutama sair.hoit.opiskelija)
-tytöltä (luokkakaverin äiti luokkakuvasta)
- maailman oksettavimman näköiseltä otukselta (ex-vaimo)
- Elton Johnilta (sisko)
2. Muiden mielestä mm.
-Mick Jaggerilta (kumihuulet, useamman lähimmäisen kommentti)
-Alphavillen laulajalta (kuvassa oik.), yksittäinen känninen vosanderi
-David Johansenilta (alias Buster Pointdexter, kuvassa oik.), puolentusinaa kommenttia
-apinalta (luokkakaveri + oma tytär kysyi vakavissaan 5-6 -vuotiaana: "Miksi sä isi näytät ihan apinalta?")
-sammakolta (kaverin tyttöystävä)
-ulkomaalaiselta
-samojediläisten jälkeläiseltä (rikosrekisterimerkintää tekevä poliisi)
-tolta (joku vosu baarissa tuli hakemaan miestänsä pois juttelemasta minun kanssani, juteltiin joulukinkuista, "miten sä voit olla mieluummin täällä jottelemassa TON näkösen sällin kanssa kuin meidän pöydässä?")
- Biefran neekeriltä (veljeni kommentti ruokapöydässä, painoin tuolloin 52 kg/177cm)
-homolta (muutama sair.hoit.opiskelija)
-tytöltä (luokkakaverin äiti luokkakuvasta)
- maailman oksettavimman näköiseltä otukselta (ex-vaimo)
- Elton Johnilta (sisko)
1. Omasta mielestäni näytän ihan pieneltä possulta.
2. Muiden kommentit: Heidi Wilman, Jonna Tervomaa.
En kommentoi.
2. Muiden kommentit: Heidi Wilman, Jonna Tervomaa.
En kommentoi.
-
- Kitisijä
1. Omasta mielestäsi ?
Kaikkein mieluusti ihan vain itseltäni ja tietysti kauniilta
2. Muiden mielestä / kehen sinua on verrattu ulkonäöllisesti ?
Jos yksikin kerta riittää.. niin..
Meiju Suvakselta
Naapurin tytöltä (tuntematon mies tuli paarissa kysyyn et olenko se ja se ja se keneksi luultiin oli siis naapurin tyttö lapsuudesta)
Elviksen tyttäreltä
Janis Joplinilta
hmm.. nyt ei tule muita mieleen.. kertokaa lisää
Ja enemän kuin usein sanotaan sekä äidin että isän näköiseksi.. näyttääköhän ne siis keskenään samalta? Olen tästä kyllä eri mieltä.. siis, että mitään erityistä yhdennäköisyyttä olisi.
Kaikkein mieluusti ihan vain itseltäni ja tietysti kauniilta
Jos yksikin kerta riittää.. niin..
Meiju Suvakselta
Naapurin tytöltä (tuntematon mies tuli paarissa kysyyn et olenko se ja se ja se keneksi luultiin oli siis naapurin tyttö lapsuudesta)
Elviksen tyttäreltä
Janis Joplinilta
hmm.. nyt ei tule muita mieleen.. kertokaa lisää
Ja enemän kuin usein sanotaan sekä äidin että isän näköiseksi.. näyttääköhän ne siis keskenään samalta? Olen tästä kyllä eri mieltä.. siis, että mitään erityistä yhdennäköisyyttä olisi.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Keneltä näytät:
1. Omasta mielestäsi ?
V1: Itseltäni, en ole löytänyt vielä kaksoisolentoa.
V2: Veljeeni x1000000 0000000 000000000 000000 0000 0 0 0 0 0 kertaa
1. Omasta mielestäsi ?
V1: Itseltäni, en ole löytänyt vielä kaksoisolentoa.
V2: Veljeeni x1000000 0000000 000000000 000000 0000 0 0 0 0 0 kertaa
Omasta mielestäni en keneltäkään erityisesti. Muiden mielestä: Kaikkien serkkujen siskojen kaimojen kaverin näköinen. Kauniitten ja rohkeitten Hullu-Sheilaksikin on sanottu ja pahin mitä kuulin joskus opiskellessa oli mustalainen...
Fagarin mielestä Anne Hecheltä, everwoodilaiselta kotiäidiltä. No ei kauaksi mennyt tuokaan
1. En tiedä keneltä näytän, joku kumma tyyppi mua mulkoilee peilistä aamuisin. Kukalie.
2. On erehdytty sanomaan hämähäkkimieheksi (peter-look). Tämän jälkeen olen kasvattanut parran ja antanut hiusten kasvaa pituutta. Sen jälkeen mua on kuittailtu che guevaraksi. Hrr.
2. On erehdytty sanomaan hämähäkkimieheksi (peter-look). Tämän jälkeen olen kasvattanut parran ja antanut hiusten kasvaa pituutta. Sen jälkeen mua on kuittailtu che guevaraksi. Hrr.
Palikkanaamalta. Näytän jokseenkin normaalilta jos olen täysin ilmeetön. Joskus muinoin ehkä kuvittelin olevani vähän Mel Gibsonin ja Kurt Russelin välimuoto osittain silloisen hiustyylini takia (=en käynyt parturissa puoleen vuoteen vaan annoin pehkon kasvaa vapaasti), mutta en oikeasti ollut sinne päinkään. Toiveajattelua, olin niin nuori ja naiivi.Elppis kirjoitti:1. Omasta mielestäsi ?
Muistan ulkonäköäni verratun johonkin kuuluisuuteen kaksi kertaa, ja järkytykseni oli suuri että molempina kertoina verrattiin yleisiin inhokkeihin:2. Muiden mielestä / kehen sinua on verrattu ulkonäöllisesti ?
- Ron Moss/Ridge F. (ja tämä naiselta joka inhosi kyseisen näyttelijän ulkonäköä)
- Patrick Swayze (ovatko asiat todella näin huonosti?)
Ainoa mitä tunnustan on että kuontaloni on joskus ollut samanmallinen kuin kyseisillä herroilla "huippuvuosinaan". Takatukka ruleD.
Niin kun kuuluisuuksien näköisistä puhutaan, eräs tuttu nainen on ulkonäöltään ja olemukseltaan enemmän kuin vähän Buffy (Sarah Michelle Gellar). Sama hymykin. Vois ihan hyvin olla vaikka sen isosisko. En kuulemma ole ainoa joka on sanonut samaa.
EDIT: Ai niin ja tunnen myös yhden Mika Häkkis-kloonin. Striking resemblance.
Viimeksi muokannut Hebuli, 25.10.2005 14:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Kitisijä
Musta sä näytät ihan v...n hyvältä! Sulla on kaunis kookas nenä ja suu. Itse asiassa taisin tässä kehua vähän itseänikin samalla.Hebuli kirjoitti:Palikkanaamalta. Näytän jokseenkin normaalilta jos olen täysin ilmeetön. Joskus muinoin ehkä kuvittelin olevani vähän Mel Gibsonin ja Kurt Russelin välimuoto osittain silloisen hiustyylini takia (=en käynyt parturissa puoleen vuoteen vaan annoin pehkon kasvaa vapaasti), mutta en oikeasti ollut sinne päinkään. Toiveajattelua, olin niin nuori ja naiivi.
Kikkelis kokkelis.
Vähän OT, mutta se Sarah näyttää tikkarilta: pään kohdalla pallo, ja sellainen tikku jatkeena.Hebuli kirjoitti: Niin kun kuuluisuuksien näköisistä puhutaan, eräs tuttu nainen on ulkonäöltään ja olemukseltaan enemmän kuin vähän Buffy (Sarah Michelle Gellar). Sama hymykin. Vois ihan hyvin olla vaikka sen isosisko. En kuulemma ole ainoa joka on sanonut samaa.
-
- Kitisijä
Ennen kun käytin tummennettuja silmälaseja ja letti oli pitkähkö minua kutsuttiin John Lennoniksi...
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
No juu, eli erittäin siro ja pieni olemukseltaan, kuten tämä tuttukin. Todellinen kynäniska, mikä tosin yleensä sopii naiselle. Pallopää so. isopää ei kyseessä kuitenkaan ole. Paremminkin pyyhekumi sen kynän päässä.Exsat kirjoitti:Vähän OT, mutta se Sarah näyttää tikkarilta: pään kohdalla pallo, ja sellainen tikku jatkeena.
Miksi pahinta? Romanikauneus voi olla hyväkin juttu.pajazzo kirjoitti:.. Kauniitten ja rohkeitten Hullu-Sheilaksikin on sanottu ja pahin mitä kuulin joskus opiskellessa oli mustalainen...
-
- Kitisijä
1. Mervi Tapolan ja rikoskomissaario Maria Kallion välimuoto
2. Christina Ricci ja Exsat ..
Nämä siis galleriakommenttejen perusteella.
2. Christina Ricci ja Exsat ..
Nämä siis galleriakommenttejen perusteella.
-
- Kitisijä
1. Luuserilta (tai isäni nuorena)
2. Isäni nuorena, Ismo Leikola, Ihmemieheltä, Yhdeltä Olululaiselta/Vaasalaiselta/Kontulalaiselta/Tamperelaiselta Makelta/Peralta/Sepiltä/Junnulta jne.
Tuntuu siltä, että ulkonäköni jää ihmisten mieleen (en tiedä onko se positiivista vai negatiivista) ja muistutan aina jotain. Kaupungilla lampsiessa ihmiset, joita en ole mielestäni ikinä nähnytkään, moikkailevat ja sitten jouduin miettimään pääni puhki tunnenko tuota kaveria mistään vai en... Ehkä olen vaan tyhmä?!
2. Isäni nuorena, Ismo Leikola, Ihmemieheltä, Yhdeltä Olululaiselta/Vaasalaiselta/Kontulalaiselta/Tamperelaiselta Makelta/Peralta/Sepiltä/Junnulta jne.
Tuntuu siltä, että ulkonäköni jää ihmisten mieleen (en tiedä onko se positiivista vai negatiivista) ja muistutan aina jotain. Kaupungilla lampsiessa ihmiset, joita en ole mielestäni ikinä nähnytkään, moikkailevat ja sitten jouduin miettimään pääni puhki tunnenko tuota kaveria mistään vai en... Ehkä olen vaan tyhmä?!
-
- Kitisijä
Beseechin laulajalta sinä näytät!! Ei Lotalta vaan Erikiltä, etenkin miittimaskeissa yhdennäköisyys on niin hätkähdyttävä että voit toimia korvaajana milloin vain.Runkkis kirjoitti: ...
Elämä kantaa, jos sen antaa
Joka on minkä näköinen?Melnais kirjoitti:Beseechin laulajalta sinä näytät!! Ei Lotalta vaan Erikiltä, etenkin miittimaskeissa yhdennäköisyys on niin hätkähdyttävä että voit toimia korvaajana milloin vain.Runkkis kirjoitti: ...
-
- Kitisijä
En löytänyt heti yksittäiskuvaa, mutta noista ryhmäsessioista etualalla valkeassa paidassa keekoileva tumma pitkätukka. Huomaa meikit. =)Runkkis kirjoitti: Joka on minkä näköinen?
http://www.beseechfanclub.com/gallery/s ... ctures.php
Elämä kantaa, jos sen antaa
1. Itseltani ensisijaisesti.Elppis kirjoitti:1. Omasta mielestäsi ?
2. Isaani, serkkuuni, mummiini, Igoriin, Quasimodoon, eksyneeseen koiranpentuun, UFOon, ja siihen, etta aion hypata kielekkeelta alas.