Tjurstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
killkill

Re: Tjurstai

Viesti Kirjoittaja killkill »

masa kirjoitti:Meinaatko että siis IRL? En mä uskalla tavata ketään.
Stnan tissiposki. Kun mä sen takkiliivin sulle aikoinaan myin, se oli tarkoitettu miehelle eikä pojulle.

Nyt menet ja hoidat homman - kunnolla ja livenä. Ni!
masa

Re: Tjurstai

Viesti Kirjoittaja masa »

BettyB. kirjoitti:*lipoo huuliaan*

Sori, mut mä tulin jo. *nolona*


Nyt täytyyy mennä paskalle. Hoitelehan ittes jooko. Sori viel. moi.
ninnithequeen

Re: Tjurstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Voi reps :D
masa

Re: Tjurstai

Viesti Kirjoittaja masa »

killkill kirjoitti: Nyt menet ja hoidat homman - kunnolla ja livenä. Ni!
´
Ei kerkee. WOWit menossa kato..
killkill

Re: Tjurstai

Viesti Kirjoittaja killkill »

^ Make Love, Not Warcraft! :D
1108

Re: Tjurstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

killkill kirjoitti:Make Love, Not Warcraft!
Pakko kai kun loppu peliaika :cry:
Geetz

Re: Tjurstai

Viesti Kirjoittaja Geetz »

BettyB. kirjoitti:-- Sun sykkivä kuulostaa kyl ihanalle, laittasiks sä sen heti sisään ku vähän pyllistän. Hiivaakaan ei oo tuntunu pariin päivään ku opin ekopalstalta et se lähtee bulgarianjugurtilla!
Oot sä ny jo pitkään ollu aika bueno mut viimeistään tällä vedät viihdyttävyydessä pisteet himppeen, ihkuu!
BettyB.

Re: Tjurstai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Geetz kirjoitti:Oot sä ny jo pitkään ollu aika bueno mut viimeistään tällä vedät viihdyttävyydessä pisteet himppeen, ihkuu!
Pakko hei yrittää ku tääl on joku skabakin menossa ja kaikkee. Ja mun pitää olla aina paras!
1108

Re: Tjurstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Pakko sanoa, mä olen HOT! Vaatteet tekevät miehen. :]
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Tjurstai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Eipä tuu tästä päivästä mitään. En taida ikinä enää juoda alkoholia. Äsken löysin puolikkaan avatun tölkin, johon olin vahingossa tumpannut röökin. Kitkerä sivumaku, mutta ei auttanut kuin pari minuuttia. Kävisinkö sittenkin Siwassa?
Geetz

Re: Tjurstai

Viesti Kirjoittaja Geetz »

^ Yäääk! Viikonpäiväketjut on nykyään ihan luettavia.
mustanikki

Re: Tjurstai

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

BettyB. kirjoitti:
Geetz kirjoitti:Oot sä ny jo pitkään ollu aika bueno mut viimeistään tällä vedät viihdyttävyydessä pisteet himppeen, ihkuu!
Pakko hei yrittää ku tääl on joku skabakin menossa ja kaikkee. Ja mun pitää olla aina paras!
Toi BB on alkanut olee aika hotti viimeaikoina. Jotenkin kuumottaa, mutta toi bulgarian jugurtti oli kaiken kruunu ;)
Geetz

Re: Tjurstai

Viesti Kirjoittaja Geetz »

mustanikki kirjoitti:Jotenkin kuumottaa, mutta toi bulgarian jugurtti oli kaiken kruunu ;)
Niin just, päivän fiksuna tietona kaikille. Käynkin testailemassa.
BettyB.

Re: Tjurstai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

^^ Voi sinä ujo piimä! Ollaan yhtä hapanmaitoa koko sakki :h:
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tjurstai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Gat kirjoitti:Eipä tuu tästä päivästä mitään. En taida ikinä enää juoda alkoholia.
Hahaa! Kato Dumis, sain AA-kaverin!
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Vihtahousu

Re: Tjurstai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

sipsi kirjoitti:
Gat kirjoitti:Eipä tuu tästä päivästä mitään. En taida ikinä enää juoda alkoholia.
Hahaa! Kato Dumis, sain AA-kaverin!
Onneva, onnekse ei sit ikinä heruttele sua, muuten vaan kuulut melkein sen kohderyhmään :D
masa

Re: Tjurstai

Viesti Kirjoittaja masa »

6 vuoden piina on ohi ja anoppi vaihtoi hiippakuntaa. Nyt on kärsimys ohi.

Keveitä multia.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Tjurstai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Oi onnea, kotitonttu oli jättänyt sängyn alle vielä yhden täyden puolen litran tölkin. Kokeilen helpottaisko se ja riittäisikö. Siwaan mennessä kun pitäisi viedä myös roskat ja se olisi liian rasittavaa.

Edit: tölkki auttoi vähän aikaa, mutta ei enää. Joisinko kahvia vai kävisinkö runkilla vai molemmat? Jospa välttäisin lisäkaljan hakemista.
isohaara

Re: Tjurstai

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Taisin tänään valita ensimmäisen kerran uran ja elämän väliltä... Ensi viikolla pitäisi toteuttaa täydellinen kioski kuntoon -projekti, kun seuraavalla viikolla tulee kaikkien maiden myyntijohtajat - firmojen kakkosmiehet, sanan molemmissa merkityksissä - vierailulle ja nuuskimaan paikkoja. Ukaasi on, että paikka on hienommassa kunnossa kuin avajaisissa, ts. vain mahdoton on kyllin hyvää. Ja maksoi mitä maksoi. Minä olen vastuuhenkilö, pää giljotiinissa.

Vaatii noin 16 tunnin työpäiviä seitsemänä päivänä viikossa, ei ruokaa, paljon kahvia. Paljon stressiä.

Näytön paikkana suorastaan taivaallinen; sekä koko Eurooppa että koko kotimainen firma näkee mun työni tuloksen. Onnistuminen toisi mainetta ja kunniaa, nimi uraputkijonossa ottaisi aimo harppauksen - hyvä saumakin vielä, kun yksi myyntijohtaja otti tällä viikolla lopputilin.

Paha vain että olen ensi viikon lomalla, kallistan kuppia kavereiden kanssa Tampereella.
Geetz

Re: Tjurstai

Viesti Kirjoittaja Geetz »

masa kirjoitti:6 vuoden piina on ohi ja anoppi vaihtoi hiippakuntaa. Nyt on kärsimys ohi.

Keveitä multia.
Meinasin pommittaa sua syytöksillä ja märillä veskipaprupalleroilla mut kerkesin ennen viestini lähettämistä tajuta sun puhuneen kai anopin kärsimyksestä...

Keveitä multia.

Nyt täytyy vuokrata leffa ja tehä herkkuruokaa, erehdyin kaivelemaan menneitä oikein urakalla siskon kanssa ja ollaan molemmat aivan dööd poks zäp valmiina multiin.
isohaara kirjoitti:Paha vain että olen ensi viikon lomalla, kallistan kuppia kavereiden kanssa Tampereella.
Josko se Tampereen porukka odottais viikon pari. :D
Bliss

Re: Tjurstai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Käytin puoli tuntia elämästäni lättyjen paistamiseen. Kahdella pannulla 1,5 litraa taikinaa. Niitä tuli tuskallisen paljon. Mitä helvettiä mä teen sille kasalle? :D
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tjurstai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

ninnithequeen kirjoitti:Sokerikrapula?
Semmonen juu.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tjurstai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

isohaara kirjoitti:Näytön paikkana suorastaan taivaallinen; sekä koko Eurooppa että koko kotimainen firma näkee mun työni tuloksen. Onnistuminen toisi mainetta ja kunniaa, nimi uraputkijonossa ottaisi aimo harppauksen - hyvä saumakin vielä, kun yksi myyntijohtaja otti tällä viikolla lopputilin.

Paha vain että olen ensi viikon lomalla, kallistan kuppia kavereiden kanssa Tampereella.
EEEEIIIIIIIIIHHHH!!!!!!!111
Mä olen pohjattoman kunnianhimoinen, ja tuollainen tilaisuus on käytettävä hyväksi, eteenpäin hinnalla millä hyvänsä! **ttu sä perut sen loman ja vedät homman kotiin viimeistä pilkkua myöten. Kalifiksi kalifin paikalle, ja heti!

Mun kunnianhimo kohdistuu kaikkien muiden paitsi omaan uraani.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Savannah

Re: Tjurstai

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Nonnih, jäin kiinni työkaverille kitinöinnistä. Lähetin hänelle kuvankaappauksen ruudustani mailissa ja meni vähän aikaa kunnes hän soitti ja kysyi nauraen, että mikä on kitinä? Että näin :D
1108

Re: Tjurstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Isohaara tulee vetään keittoa Tampereelle, ura vai Tampere? No vittu Tampere!
Vastaa Viestiin