Eikä. Sex and the City oli hauska sarja, Desperate Housewifes vain tylsä ja pöhkö. Katsoin toisenkin osan, jotten tuomitsisi liian hätäisesti, mutta edelleenkin mulle on EVVK miksi se kertojaääni teki itsemurhan. Hahmot eivät ole tarpeeksi kiinnostavia.nypari kirjoitti:mutta samantyyppinen kuin 'Sex in the city', joten jätän rauhaan...
Desperate Housewives alkaa tänään!
Re: Desperate Housewives alkaa tänään!
Nukahdin kesken toisen jakson. Saiskos lyhyen tiivistelmän tapahtumista, kiitos!
-
- Kitinäaddikti
Mun mielestäni ne muijat on turhauttavan avuttomia. Niinku että ei voi olla nelikymppinen, eronnut nainen noin hermostuksissaan ja vaivautunut jostain deiteille pyytämisestä. Ja sama nelikymppinen ei osannu tehdä mitään sille tulipalon alullekaan. ÄH. Kaipaan todellisia samastumiskohteita enkä mitään koheltajia.
Vertasin näitä kahta(jaa se oli and eikä in!) huumorin ja koko sarjan naisnäkökulman kontekstissa. Onhan niitä eroja, toki, toki.Aito_Johanna kirjoitti:Eikä. Sex and the City oli hauska sarja, Desperate Housewifes vain tylsä ja pöhkö. Katsoin toisenkin osan, jotten tuomitsisi liian hätäisesti, mutta edelleenkin mulle on EVVK miksi se kertojaääni teki itsemurhan. Hahmot eivät ole tarpeeksi kiinnostavia.nypari kirjoitti:mutta samantyyppinen kuin 'Sex in the city', joten jätän rauhaan...
Tämä riippuu kahdesta asiasta:Aito_Johanna kirjoitti:Sex and the City oli hauska sarja, Desperate Housewifes vain tylsä ja pöhkö.
- Näytetäänkö naispuoliset hahmot positiivisessa vaiko negatiivisessa valossa
- Onko katsoja itse mies vai nainen
Suhtautuminen sarjaan valitaan "mun oma sukupuoli on parempi" -periaatteen mukaisesti.
Tähän samaan syssyyn voisi vetää myös "Kumman Kaa" -sarjan. Karmeita naisia kertakaikkiaan. Pitäisikö heihin samaistua, vai nauraa heidän käytökselleen, vaiko vetää herne nenään siitä että heidän kamalaa käyttäytymistään glamorisoidaan, vai jotain ihan muuta?
Minusta sinkkuelämää, täydellisiä naisia ja kumman kaa ovat kaikki ihan ok sarjoja.
Mitä se kertoo minusta?
Mitä se kertoo minusta?
Vaimosi ei anna vaihtaa kanavaa, sen se kertoo.WanhaPervo kirjoitti:Minusta sinkkuelämää, täydellisiä naisia ja kumman kaa ovat kaikki ihan ok sarjoja.
Mitä se kertoo minusta?
Oikeesti minä kyllä suosittelin täydellisiä naisia hänelle..HellBell kirjoitti:Vaimosi ei anna vaihtaa kanavaa, sen se kertoo.WanhaPervo kirjoitti:Minusta sinkkuelämää, täydellisiä naisia ja kumman kaa ovat kaikki ihan ok sarjoja.
Mitä se kertoo minusta?
Meillä on käytössä demokraattinen arvonta, jos äänestämällä ei päästä halutusta kanavasta sopuun.
-
- Kitisijä
Otin ekan jakson nauhalle, mutta en alun jälkeen jaksanutkaan katsoa loppuun. Olen vähän niinku päättänyt sitäpaitsi, että en enää koukuta itteeni mihinkään sarjaan, vaikka kui suitsutettais.
...BB:tä odotellessa
...BB:tä odotellessa
Voin uskoa tämän..WanhaPervo kirjoitti: Oikeesti minä kyllä suosittelin täydellisiä naisia hänelle..
..
Miksi yrität taas lietsoa sukupuolten välistä sotaa?AarneAnkka kirjoitti:Tämä riippuu kahdesta asiasta:Aito_Johanna kirjoitti:Sex and the City oli hauska sarja, Desperate Housewifes vain tylsä ja pöhkö.
- Näytetäänkö naispuoliset hahmot positiivisessa vaiko negatiivisessa valossa
- Onko katsoja itse mies vai nainen
Suhtautuminen sarjaan valitaan "mun oma sukupuoli on parempi" -periaatteen mukaisesti.
Tähän samaan syssyyn voisi vetää myös "Kumman Kaa" -sarjan. Karmeita naisia kertakaikkiaan. Pitäisikö heihin samaistua, vai nauraa heidän käytökselleen, vaiko vetää herne nenään siitä että heidän kamalaa käyttäytymistään glamorisoidaan, vai jotain ihan muuta?
Sinkkuelämässä pääosassa ovat naiset, ja heistä näytetään sekä positiivisia että negatiivisia puolia. Ei siinä mielestäni aseteta naisia paremmiksi kuin miehiä. (vai käsitinkö väärin, tarkoititko edes tätä?) Sarjassahan sitä paitsi on monta varsin sympaattista mieshahmoa.
Kumman kaa on minusta hauska. Nauran heidän käytökselleen. Hulvattoman karmeita naikkosia totta tosiaan.
"Kumman kaa?" toimii miesyleisölle paremmin kuin mainitut Sinkkuelämää ja tämä uusi tapaus. Ensimmäisessä on ronskimpi, äijämäinen ote ja sukupuoliroolit vedetty sopivan reilusti yli ja sekaisin. En lähtisi edes vertaamaan Kumman kaa-sarjaa näihin kahteen muuhun.
Miksi näet sodanlietsontaa siellä, tuolla ja tässä? Sinä se tässä taidat olla se joka haluaa sotia.Aito_Johanna kirjoitti:Miksi yrität taas lietsoa sukupuolten välistä sotaa?
Jos et huomannut niin se "mun oma sukupuoli on parempi" oli kritiikkiä joka kohdistui molempiin sukupuoliin, ei sinuun. Ihmisillä on halu pelata omaan pussiin, ja monista sarjoista tupataan tykkäämään / ei-tykkäämään tältä pohjalta.
-
- Kitinän väärinkäyttäjä
Ja Sex and the Cityssä hahmot olivat tarpeeksi kiinnostavia? Herramajee. Yksi Bree Van De Camp pieksee 100-0 vaikka kaikki sinkkuelämien hahmot yhteenlaskien. Marcia Cross on vaan NIIN hyvä.Aito_Johanna kirjoitti:Hahmot eivät ole tarpeeksi kiinnostavia.
Mutta miten se siis liittyy noihin sarjoihin?AarneAnkka kirjoitti: Jos et huomannut niin se "mun oma sukupuoli on parempi" oli kritiikkiä joka kohdistui molempiin sukupuoliin, ei sinuun. Ihmisillä on halu pelata omaan pussiin, ja monista sarjoista tupataan tykkäämään / ei-tykkäämään tältä pohjalta.
Ei mitenkään.Aito_Johanna kirjoitti:Mutta miten se siis liittyy noihin sarjoihin?
Se taisi sitten olla