Tunteikas Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lilo kirjoitti:Eikös Suomessa 14.2 ole ystävänpäivä, ei mikään parisuhdepäivä?
Kyllä semmonen parisuhdepäivä pitäis olla. Ihan vaan niitä juntteja varten jotka pitävät kumppaniaan itsestäänselvyytenä vuoden jokaisena päivänä.
killkill

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Chubs kirjoitti:jos vielä sais jonkun mielenterveyshäiriön ihan paperille...hmmm.
Tänään Yle Teemalla klo 21 näyttelijä Stephen Fry kertoo elämästään kaksisuuntaisen mielialahäiriön kanssa. Ei muuta kuin katsomaan ja muistiinpanoja tekemään :)

Suvinen: ymmärsinkö oikein, että myit kämppäsi pois ja olet menossa vuokralle? Miksi ihmeessä?
Viimeksi muokannut killkill, 14.02.2008 12:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bliss

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ninnithequeen kirjoitti: Kyllä semmonen parisuhdepäivä pitäis olla. Ihan vaan niitä juntteja varten jotka pitävät kumppaniaan itsestäänselvyytenä vuoden jokaisena päivänä.
Semmoset sietää pistää kilometritehtaalle, pois parisuhteesta. Helvettiäkö semmosta mukana roikottamaan, ei siinä parisuhdepäivä mitään pelasta! :vapaavalintainen hymiö:
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

ninnithequeen kirjoitti:
Kyllä semmonen parisuhdepäivä pitäis olla. Ihan vaan niitä juntteja varten jotka pitävät kumppaniaan itsestäänselvyytenä vuoden jokaisena päivänä.
Ai? Eiks pikemminkin "sayonara, dorka!"-päivä? :roll:

Jos suhde on huono, ei sitä mitkään ruusut kerran vuodessa pelasta.

(Jahas, Bliss ehtikin jo.)
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Chubs

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja Chubs »

killkill kirjoitti:
Chubs kirjoitti:jos vielä sais jonkun mielenterveyshäiriön ihan paperille...hmmm.
Tänään Yle Teemalla klo 21 näyttelijä Stephen Fry kertoo elämästään kaksisuuntaisen mielialahäiriön kanssa. Ei muuta kuin katsomaan ja muistiinpanoja tekemään :)
Kiitti vinkistä! Oon aika fani, mutta enpäs tommosesta oo tiennytkään. Eikös se ole se sama hulluuden laji kuin Britneyllä epäillään olevan? Taitaa olla Stephenin lääkitys paremmin kohdallaan.
1108

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Ei äkkiseltään uskois että minkki ajaa työkseen IndyCar -sarjassa.

http://sportsillustrated.cnn.com/featur ... a-patrick/

Nuuh!!!

Kuva
Viimeksi muokannut 1108, 14.02.2008 12:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
masa

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja masa »

ninnithequeen kirjoitti: jotka pitävät kumppaniaan itsestäänselvyytenä vuoden jokaisena päivänä.

Koskas sinä olet viimeksi pukeutunut seksihepeniin, mennyt ukon luo soffalle, tarjonnut sille kylmän oluen ja imaissut pähkinät nieluusi?
ninnithequeen

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lilo kirjoitti: Jos suhde on huono, ei sitä mitkään ruusut kerran vuodessa pelasta.
Ei mun suhde huono ole, siitä nyt vaan puuttuu nuo ruusut. Ja herran käsitys romantiikasta on se että malttaa olla pieraisematta saunassa.

Saan mäkin ees kerran vuodessa haluta olla rinsessa :evil:
killkill

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Chubs kirjoitti:Taitaa olla Stephenin lääkitys paremmin kohdallaan.
Ainakin helvetin paljon mieluummin sitä katselee kuin Britukkaa (esim. Blackadder-sarjassa). Sitä paitsi aihe kiinnostaa, kun välillä tuntuu että itselläkin välillä pyörii jonkinlainen pibolaari päässä :)
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

ninnithequeen kirjoitti:Saan mäkin ees kerran vuodessa haluta olla rinsessa :evil:
Entäs se ruusu naistenpäivänä?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Stinky

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^^^Etkö sä itse pysty tuomaan romantiikkaa tein elämään? Miks sen pitää aina olla miehen tehtävä?
Viimeksi muokannut Stinky, 14.02.2008 12:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

ninnithequeen kirjoitti:

Ei mun suhde huono ole, siitä nyt vaan puuttuu nuo ruusut. Ja herran käsitys romantiikasta on se että malttaa olla pieraisematta saunassa.

Saan mäkin ees kerran vuodessa haluta olla rinsessa :evil:
No oikeastaan en edes ajatellut kommenttia sinun suhdettasi koskevana, vaan ihan yleisesti.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
1108

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:Saan mäkin ees kerran vuodessa haluta olla rinsessa
Ruusunen?
ninnithequeen

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Stinky kirjoitti:^^^Etkö sä itse pysty tuomaan romantiikkaa tein elämään? Miks sen pitää aina olla miehen tehtävä?
Mä en jaksa palata tähän taas...

Koita siinä olla romanttinen, ku isäntä nukahtaa klo 21 ja kersa vasta myöhemmin. Ehkä, siis EHKÄ parin kuukauden päästä päästään kahdestaan ulos :roll:

Ja jos ei jo selvinnyt: tuo ei romantiikasta perusta paskan vertaa. Hyvä ruoka ja laatuaika perheen kanssa riittää sille täydellisesti. Valitettavasti mä olen kuitenkin myös nainen, en pelkkä äiti kuten hää joskus tuntuu olettavan. Ja joojoo, just nyt on töissä kaaosta jne.

*huokaus*
ninnithequeen

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lolita kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Saan mäkin ees kerran vuodessa haluta olla rinsessa :evil:
Entäs se ruusu naistenpäivänä?
Mä en laske sitä, koska sillon se ostaa ruusun äidilleen ja muksullekin :D
Stinky

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Okei, mun on helppo sanoo et muksu hoitoon ja romantiikkaa peliin. Toisilla ei ehkä vaan ole mahdollisuutta tuohon et hoitopaikka järjestyis tuosta vaan.
Mut eihan romantiikkaa tarvitse olla se että pääsee yhdessä ulos. Kuten joku joskus jo tokas, niin kynttilöitä saunaan ja rentouttava hieronta toiselle. Tai jotain. Eikai se romantiikka aina ole ulos syömään ja juomaan ja kotiin nussimaan..
killkill

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja killkill »

ninnithequeen kirjoitti:Ja herran käsitys romantiikasta on se että malttaa olla pieraisematta saunassa.
NUUH!

Tosiaan, tässä alkaa itselläkin olla hieman kiire kehitellä rouvalle jotain ystävänpäivä-kivaa ...
Viimeksi muokannut killkill, 14.02.2008 12:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Stinky kirjoitti: Eikai se romantiikka aina ole ulos syömään ja juomaan ja kotiin nussimaan..
Eikö?! SHIT! Nyt tuli sit muutos illan suunnitelmiin ;) *pyyhkii pois syömisen ja juomisen listalta*
The great club outshines the individual, always and forever.
Stinky

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Elppis kirjoitti:
Stinky kirjoitti: Eikai se romantiikka aina ole ulos syömään ja juomaan ja kotiin nussimaan..
Eikö?! SHIT! Nyt tuli sit muutos illan suunnitelmiin ;) *pyyhkii pois syömisen ja juomisen listalta*
*tish*

Pus ja hyvää ystinpäivää ♥
ninnithequeen

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Stinky kirjoitti:Kuten joku joskus jo tokas, niin kynttilöitä saunaan ja rentouttava hieronta toiselle. Tai jotain. Eikai se romantiikka aina ole ulos syömään ja juomaan ja kotiin nussimaan..
Hih. Voin kuvitella: kynttilöitä saunassa, tunnelmallinen musiikki ja viis vee paljussa loiskuttamassa ja kiljumassa ilosta. Toooosi romantic :D

Ihan oikeesti, ei tuo vekara anna meidän olla sekuntiakaan kahdestaan, joten...

Viimeksi kun oltiin kahdestaan yö kotona ja muksu hoidossa, oltiin niin totaalisen poikki että nukahdettiin klo 20 illalla. Ei sinänsä mitään pahaa, nukkuminen on kertakaikkisen aliarvostettua.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Stinky kirjoitti: Pus ja hyvää ystinpäivää ♥
:h:

Mä voisin haluta sellasen ison vaaleanpunaisen sydänmallisen munkin right about now :P

Mut mulle nyt maistuu munkki, oli päivä mikä vaan.
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppa, tämmönen ilmesty Sukupostin etusivulle, onko tuttu?
http://sukuposti.fi/galleria.php?rotu=5&image=188638
1108

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Onko Stinky ex Jumppanorsu vai kuvittelenko mie aivan vituralleen?
Bliss

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

1108 kirjoitti:Onko Stinky ex Jumppanorsu vai kuvittelenko mie aivan vituralleen?
Kuvittelet vituralleen. :)
Chubs

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja Chubs »

Ninni, osta jääkaappirunomagneetteja ja sano, että illalla on kivaa jos aamulla on kiva rakkausruno rustattu jääkaapin oveen. Toimi exän kanssa, vaikka runo olikin yleensä: "rakas, osta maito" tms. Vaihtotaloutta, vaihtotaloutta nääs.
Vastaa Viestiin