UUSI AIHE - Sunnuntai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
BettyB.

Re: UUSI AIHE - Sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Mulla on tylsää, viihdyttäkää mua!
Pyry-Matias

Re: UUSI AIHE - Sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Haen tässä työajalla :oops: pari lippua illan näytökseen Menetetty maa. Onko joku kerinnyt jo väjjyä?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: UUSI AIHE - Sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja Gat »

Suvinen kirjoitti: Jyväskylän keskusta
Minä olen käynyt Jyväskylässä vain luokkaretkellä (siihen aikaan käytiin vain kotimaan retkillä, cooleinta Vaajakosken Panda- suklaatehtaalla) Ja kahdesti, siis kahdesti treffeillä. Arvennette, että en saanut. Pillua siis. Jälkimmäisen paluumatkalla kytät puhallutti minua, mutta onneksi misu oli vain yrttiteetä litkivä ja tarjoava hippi. Se ufokontaktihenkilö, joka tarokkikorteista mulle katsoi, että duunini on olla nykymaailman suuri henkinen ja hengellinen johtaja. Mutta ei antanna pilluu. Tyypillistä. Ei se mitään, mun osa tai osattomuus tässä maailmassa.
Savannah

Re: UUSI AIHE - Sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Nyt on tämän päivän nettinaurut blakkarissa ja sitten voikin suunnata ajelemaan kartingia. Kohtuullisen hauskaa puuhaa, suosittelen.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: UUSI AIHE - Sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ei jaksanut enää alkaa porailemaan paskakokkareiden puhdistusharjalle reikiä seinään joten saavat naapurit nauttia huomennakin suloäänistä.

Pistin sensijaan kahdeksan rehua ruukkuihin, yksi jäi ilman.

Viikonlopun uurastuksesta taidan palkita itseni yhdellä maukkaalla olusella.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
1108

Re: UUSI AIHE - Sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Remontti-Reiska on aivan saatanan tumpelo skaiffari, ei sinänsä tullut yllätyksenä. Tai jos äijä oli ollut eilen Apupoikansa kanssa remppaamassa paikallisissa juottoloissa, sen verta väsyneeltä laatoitusnäytös vaikutti.
Bliss

Re: UUSI AIHE - Sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Olis vähän surkee fiilis :(
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: UUSI AIHE - Sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Bliss kirjoitti:Olis vähän surkee fiilis :(
:paijaa:
The great club outshines the individual, always and forever.
Tix

Re: UUSI AIHE - Sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja Tix »

Gat kirjoitti:ALASTOMANA? :shock:
Kuule, kaikki tytöt on niiden vaatteiden alla ihan ALASTI!
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: UUSI AIHE - Sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja Gat »

Tix kirjoitti:
Gat kirjoitti:ALASTOMANA? :shock:
Kuule, kaikki tytöt on niiden vaatteiden alla ihan ALASTI!
Tämä on viehättänyt minua aina! Siis ovat vaatteidensa alla nakuna! Tisut, peppu ja pillu!!! Suunnittelen myös (tosin Cityn juttua toistaen) uutta kyselyä Kitinämisujen suihku- ja kylpy- ja saunatottumuksista. Keräämieni suihkukuvasarjojen tukemana. Viimeksi ei tullut tarpeeksi runks-kuvauksia.
ninnithequeen

Re: UUSI AIHE - Sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Voihan vittu. Vanha duunikaveri sekä myös serkkuni lapsen isä on hirttäny ittensä viime yönä. Tulipas hyvä mieli... Itse asiassa vihastuttaa enemmänkin. Kuin joku voi tehä noin 7-vuotiaalle pojalleen???
Savannah

Re: UUSI AIHE - Sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Aivan uskomattoman hauskaa puuhaa tuo carting! Voisin tehdä sitä vaikka joka päivä. Ensimmäisellä kierroksella tulin neljänneksi ja toisella kierroksella toiseksi. Voitto jäi saamatta, mutta hauskaa oli silti. Hiukan kyllä jäi syömään tuo toiseksi tuleminen, mutta toisaalta minä en olekaan mikään aktiiviharrastaja, vaan sunnuntaikuljettaja. Tosin olisin varmaankin jäänyt kolmanneksi ellen olisi kiilannut yhden kaverin eteen mutkassa. Kilpailuviettiset ihmiset ovat kyllä hauskoja :)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: UUSI AIHE - Sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Savannah kirjoitti:Aivan uskomattoman hauskaa puuhaa tuo carting!
Toi on siis ihan penaalista koko touhu. Viimeksi ei persus mahtunut yhdenkän kärryn penkkiin ja muutenkaan tulos ei ole kovin hyvä kun painoa on tuplaten muihin kilpailijoihin nähden.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Savannah

Re: UUSI AIHE - Sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Bluntly kirjoitti:Viimeksi ei persus mahtunut yhdenkän kärryn penkkiin ja muutenkaan tulos ei ole kovin hyvä kun painoa on tuplaten muihin kilpailijoihin nähden.
Autojen koko vaihtelee jonkin verran, mutta aika lelujahan ne taitavat kyllä kaikki loppujen lopuksi olla.
prosessi

Re: UUSI AIHE - Sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Nyt olen sitten tyhjentänyt talon teevarastot. Ihan tyhmää, varsinkin kun parhaat teelaadut olivat Venäjältä asti, eikä isi ainakaan hiihtolomaviikon aikana hae niitä sieltä minulle lisää. Lupasi kyllä seuraavalta matkaltaan tuoda niitä muovikassillisen, mutku haluisin niitä heti!
Rouva Pupu

Re: UUSI AIHE - Sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Aikamoista anaalisoimista täällä on näemmä ilmassa. Mut hei Prossu. Minnuu kiinnostais kuulla MTT ja B5 samankaltaisuuksista?
prosessi

Re: UUSI AIHE - Sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Rouva Pupu kirjoitti:Aikamoista anaalisoimista täällä on näemmä ilmassa. Mut hei Prossu. Minnuu kiinnostais kuulla MTT ja B5 samankaltaisuuksista?
Augh. Toivoin ettei ketään oikeasti kiinnostaisi, sillä kunnollinen selonteko edellyttäisi noiden uudelleenkatselua. Noita joksoja kun pystyy parittamaan ihan suoraan, ne vain eivät ole samassa järjestyksessä, vaan B5:ssä ne on järjestetty kuljettamaan myös kokonaistarinaa eteenpäin. Molemmissa sarjoissahan on kyse jaksokohtaisista selvitettävistä mysteereistä, toisessa vain tapahtumapaikkana pikkukylä, toisessa taas avaruusasema. Kovin merkityksellistä eroa noilla ei ole noin paikkoina, vaikka lavasteet tietenkin kovin erilaisilta näyttävätkin.

Elukka joskus aikoinaan halusi minun katsovan B5:det läpi, ja minä aloin jossain vaiheessa ihmetellä sitä, miten tutuilta jaksot vaikuttivat. Kun lopulta tajusin yhteyden, Elukka tietenkin piti minua pähkähulluna. Asia jäi kuitenkin vaivaamaan häntä sen verran, että hän päätti tarkistaa josko epäilyilläni olisi pohjaa, ja - yllätys, yllätys - J. Michael Straczynski on kuin onkin sekaantunut myös Murhasta tuli totta -sarjaan, tuottajana ja käsikirjoittajana.
prosessi

Re: UUSI AIHE - Sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Rouva Pupu kirjoitti:Aikamoista anaalisoimista täällä on näemmä ilmassa. Mut hei Prossu. Minnuu kiinnostais kuulla MTT ja B5 samankaltaisuuksista?
Niin joo, ja kaikki Murhasta tuli totta -sarjan kylän päähahmot löytyvät myös B5:den diplomaattikunnasta, vain itse Jessica Fletcher on jätetty pois, mikä selittynee sillä, että B5:teen hän olisi ollut liian dominoiva hahmo.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: UUSI AIHE - Sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja Vadim »

No pitihän tämä arvata. Olen vilustumassa.
prosessi

Re: UUSI AIHE - Sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Vadim kirjoitti:No pitihän tämä arvata. Olen vilustumassa.
Olet saanut tartunnan netin välityksellä. Olen parantumassa.
BettyB.

Re: UUSI AIHE - Sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Olisin halunnut ruokakauppaan, mutta eihän täällä superrikkaiden asuinalueella sellasia ole. Ne vissiin elää pyhästä hengestä tjtn. Taksi onneks ajelutti mua jonnekin hevonvitunkuuseen, mistä löytyi 7-eleven, halleluja. Oon ihan turkasen jumissa täällä hotellissa, onneks huomenna alkaa kurssi. Pakko tyytyä hotlan pariin ravintolaan, kun ei täällä muitakaan ole eikä ilman autoa minnekään pääse. Perjantaina onneks ihan ytimeen, siellä pääsee liikkumaan vaikka kävellen.

No, kävin sentäs shoppaamassa parit kengät ja kassillisen vaatteita. Helpotti hetkeks.
Vihtahousu

Re: UUSI AIHE - Sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Cävin Cäsinolla. Pelasin 15e pokeriautomaattiin ja ehkä fessen ravipeliin kolikoina. Ei voittoja, dokasin 5 bisseä ja pari wirtasta. Ravipelissä metelöitiin sen verran että Jasper Pääkkönenkin tuli ziigaa että nyt on hi-rollerit kehissä :D Säästin sataseni minkä meinasin tunkea black jackiiin koska vieressä kaveri heitteli viis-satasia kehiin kuin meikä euroja pokerikoneeseen.

Nyt slaissi pizzaa ja yks sittari ennen yöpuuta.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: UUSI AIHE - Sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja Vadim »

BettyB. kirjoitti:Olisin halunnut ruokakauppaan, mutta eihän täällä superrikkaiden asuinalueella sellasia ole. Ne vissiin elää pyhästä hengestä tjtn. Taksi onneks ajelutti mua jonnekin hevonvitunkuuseen, mistä löytyi 7-eleven, halleluja. Oon ihan turkasen jumissa täällä hotellissa, onneks huomenna alkaa kurssi. Pakko tyytyä hotlan pariin ravintolaan, kun ei täällä muitakaan ole eikä ilman autoa minnekään pääse. Perjantaina onneks ihan ytimeen, siellä pääsee liikkumaan vaikka kävellen.

No, kävin sentäs shoppaamassa parit kengät ja kassillisen vaatteita. Helpotti hetkeks.
Amerikoissa eläminen on totisesti vaikeaa!
BettyB.

Re: UUSI AIHE - Sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Vadim kirjoitti:Amerikoissa eläminen on totisesti vaikeaa!
No ainakin näin turistina! Tämä Oak Brook, missä tällä hetkellä majailen, on ökyrikkaiden asuinaluetta. Paikallinen ostoskeskus on täynnä merkkiliikeitä (ei ehkä kuitenkaan mitään sulle, kultaseni, ihan vaan sellasta Burberry/Banana Republic/Guess-tasoa), ja kaikki höpöhöpöily on tiukasti kiellettyä (esim. ruokakaupat). Olisin kaivannut ihan vaan drugstorea tai jotain perus ruokakauppaa, muttei sellasia täällä suvaita, ne on kaikki tuolla Oakbrook Terracen puolella, missä asustaa vähän rahvaampi väki (siellä on myös muutan paikka nimeltä Utopia). Autoa en viitsinyt vuokrata ihan vaan ruokakakauppailun takia, olen kiertänyt tämän alueen jo ennekin ja toisekseen tänään satoi vettä kun aisaa.

Kävin kylvyssä ja kohta värjään kulmakarvat, pukeudun uuteen ihkuun mekkoon ja uusiin seksikkäisiin korkkareihin, ja painun päivälliselle.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: UUSI AIHE - Sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vadim kirjoitti:No pitihän tämä arvata. Olen vilustumassa.
Flunssa voi voi, ei kai se henki nyt ole lähdössä? Tuntuuko siltä et jokin kiristäisi kurkkuasi? Kyl' sulla on vaikeaa miten mä kestän sun huonon olon? Miten sä kestät sun huonon olon?
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin