Olen ihastunut sinuun

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
huima

Olen ihastunut sinuun

Viesti Kirjoittaja huima »

Herran jumala miltä se tuntuukaan kuulla nuo sanat, kun sitä ei juurikaan osaa odottaa. Tai miltä se tuntuu, kun toinen ihminen antautuu eteesi haavoittuvaisena itsenään ja rohkeasti kertoo tunteensa.

Se yllättää aina.

Mutta mitä jos ihastumisen tunnustaa ihminen, jota et ole voinut ajatella syystä tai toisesta romanttisessa mielessä - mutta jonka kohdalla tiedät, että toisessa yhteydessä voisit hyvin tuntea häntä kohtaan voimakkaasti. Hän on hauska, fiksu, nuori ja seurassasi seksikäs - periaatteessa siis kaikkea mitä olet aina halunnut. Ihminen joka on myös nähnyt eri puolesi, ja joka ymmärtää ja hyväksyy ne... joka halatessaan sanoo, että "tämä tuntuu juuri niin hyvälle kuin kuvittelin. Mikään mikä tuntuu näin hyvälle, ei voi olla väärin".

*huokaus*

Siitä on ikuisuus, kun kukaan on viimeksi sanonut olevansa ihastunut minuun - ilman että olisin itse kertonut kiinnostumistani tai ihastumistani ensiksi. Ja jotenkin tuntuu, että en osaa oikein hanskata tätä. Olen niin tottunut, että menen itse head over heels ihastumaan ja tiedän mitä haluan. Nyt se tuntuu niin oudolta kuulla toisen ihmisen sanovan ne samat sanat: "tiedän mitä haluan"

*huokaus*

Olen pitkään ollut ihastunut toiseen nuoreen naiseen, jonka kanssa mitään ei ole kuitenkaan voinut tapahtua - paitsi pään seinäänlyöntiä. Mutta olen kaivannut häntä, sillä kaikki hänen kanssaan koettu on tuntunut niin luonnolliselta ja poissa ollessa olen tuntenut fyysisesti ikävää. Hän on tuntunut niin oikealle ja hyvälle kuin se on koskaan voinut tuntua, enkä ole pystynyt kiinnostumaan kenestäkään muusta.

Mutta nyt olo on kuin olisi isketty päähän useamman kerran vasemmalta ja oikeata...

Mistään tunteesta ei voi olla varma, sillä kaikki aikaisemmat mielikuvat ja roolit menivät kerrasta rikki ja sekaisin. Mikä on oikeasti välittämistä ja syvällistä tunnetta, mikä puhdasta intohimoa ja mikä taas osoitetun mielenkiinnon herättämään vastakaikua. Entä mikä taas läheisyydenkaipuuta ja halua tuntea ihminen lähelläni.

Menipä siis pasmat täysin sekaisin.

Inhottavaa tässä on, että tietää ja tuntee jotakin tuota naista kohtaan - mutta nyt ei voi olla täysin varma mitä kaikkea ja mikä on riittävästi. En halua satuttaa tai loukata ketään, enkä tehdä mitään jos en ole varma tunteista.

Se on niin paljon helpompaa olla ihastunut ja varma ihastumisestaan.

*huokaus*

Naiset.

*huokaus*

Vaihdetaan paljonkäytetyt ihmissuhdeongelmat vähänkäytettyyn Playstation 2:een ja NHL'96-peliin. Tai olkoon vaikka NHL'95.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Olen ihastunut sinuun

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

huima kirjoitti:Mutta mitä jos ihastumisen tunnustaa ihminen, jota et ole voinut ajatella syystä tai toisesta romanttisessa mielessä - mutta jonka kohdalla tiedät, että toisessa yhteydessä voisit hyvin tuntea häntä kohtaan voimakkaasti.
Minä olen ollut aika samanlaisessa tilanteessa, sinä ihastuneena osapuolena.

Tosin aluksi tilanne ei ollut kovin vakava. Seurustelimme kummatkin tahoillamme, ja minä satuin siitä huolimatta ihastumaan tähän, sanotaanko vaikka Urpoon (nimi muutettu!). Kerroin ihastumisesta ensimmäisenä poikaystävälleni ja seuraavaksi Urpolle itselleen. Sanoin tosin saman tien, että asia ei ole mitenkään vakava, vaan ainakin minun kannaltani pelkästään myönteinen juttu riippumatta hänen vastaihastuksensa olemassaolosta. Olimme hyviä koulukavereita joka tapauksessa ja se riitti minulle silloin hyvin. Urpo otti tiedon vastaan yllättyneenä, ja sanoi lopulta ettei se hänellekään tietty mitenkään negatiivista ole. Sekin tuli selväksi ettei hän ollut minuun ihastunut, tykkäsi ihan kaverina vain.

Myöhemmin sitten erosin poikaystävästäni, ja kävipä niinkin että hän erosi tyttöystävästään. Seuraavana keväänä tunteeni kuumenivat astetta vakavammalle tasolle. Vietimme paljon aikaa yhdessä erään projektin vuoksi, ja loppukeväästä kärvistelin tunteideni kanssa jo ihan tosissani. Muistaakseni en kuitenkaan maininnut asiasta enää sen kummemmin (ja kumma olisikin ollut ellei tilanteen vakavoitumista olisi huomannut käytöksestäni). Oletin että hän palaisi asiaan jos tunteet sillä puolella olisivat muuttuneet. Aloimme jäädä projektin kokouksien jälkeen yhdessä kaupungille syömään tai vain hengaamaan, ja jossakin vaiheessa aloin jäädä hänen luokseen yöksi kun omaan kämppääni oli silloin vielä ärsyttävän pitkä matka eikä viimeiseen junaan tehnyt mieli juosta kesken juttujemme. Olin vielä tässäkin vaiheessa kärvistelystäni huolimatta ihan tyytyväinen tilanteeseen, sainhan viettää hänen kanssaan ihanaa aikaa mielin määrin. Kaikki tuntui niin hyvältä ja oikealta, että minua ei haitannut edes seksin puuttuminen kanssakäymisestämme, vaikka en yleisesti ottaen epäseksuaalinen olekaan.

Sitä en tiedä, miltä minusta olisi tuntunut, jos Urpo olisi alkanut tänä aikana seurustella jonkun toisen kanssa. Se olisi varmaan ollut kurjaa vähintäänkin siksi, että me tuskin olisimme silloin viettäneet yhdessä yhtä paljon aikaa - ja kai minä olisin ollut myös tuskaisen mustasukkainen. Mutta kun muita ei ollut, hidas eteneminen ei haitannut minua.

Tällä halusin kai sanoa vain sen, että ei välttämättä ole huono ratkaisu kertoa ihastuneelle rehellisesti pitävänsä hänestä ystävänä mutta ei romanttisella tavalla. Ainakaan jos voi myös pysyä hänen ystävänään samalla tavalla kuin ennenkin. Oikeastaan muut vaihtoehdot ovat itsestään selvästi huonompia. Tietenkään ei pidä valehdella olevansa romanttisesti kiinnostunut jos ei ole (vaikka onkin mahdollista että kiinnostus herää myöhemmin), ja toisaalta välien totaalinen katkaisukaan ei palvele ketään. Jos voit olla tytölle ystävällinen, etkä pelästy hänen ihastumistaan ja ala sen seurauksena kohtelemaan häntä etäisemmin kuin ennen, mitään ongelmaa ei pitäisi olla.

Urpo kertoi myöhemmin, että minun ihastumisestani tietäminen oli jotenkin jarruttanut hänen omien tunteidensa kehittymistä. Tuohon en ainakaan voi ihastua -tyyppinen asenne oli ollut jotenkin alitajuisesti hänellä päällä. Lopulta hän kuitenkin eräänä iltana ravintolassa sanoi minulle: "Olen hiljattain tajunnut, että maailmassa on vain kaksi naista, joita voisin ajatella tulevien lasteni äitinä. Toinen on ensimmäinen tyttöystäväni, ja toinen olet sinä".
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Olen ihastunut sinuun

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

huima kirjoitti:Inhottavaa tässä on, että tietää ja tuntee jotakin tuota naista kohtaan - mutta nyt ei voi olla täysin varma mitä kaikkea ja mikä on riittävästi. En halua satuttaa tai loukata ketään, enkä tehdä mitään jos en ole varma tunteista.
Olet kuitenkin varma siitä, että et ole varma. Niin kauan kuin et ole varma, kannattanee pysytellä ystävänä mutta tutustua toiseen paremmin. Sitten kun olet, tiedät sen itsekin. Ystävänä pysytteleminen ei tarkoita etteikö toisen hyviä ominaisuuksia voisi kehua.
Faghag

Re: Olen ihastunut sinuun

Viesti Kirjoittaja Faghag »

huima kirjoitti: Mistään tunteesta ei voi olla varma, sillä kaikki aikaisemmat mielikuvat ja roolit menivät kerrasta rikki ja sekaisin. Mikä on oikeasti välittämistä ja syvällistä tunnetta, mikä puhdasta intohimoa ja mikä taas osoitetun mielenkiinnon herättämään vastakaikua. Entä mikä taas läheisyydenkaipuuta ja halua tuntea ihminen lähelläni.

Menipä siis pasmat täysin sekaisin.

Inhottavaa tässä on, että tietää ja tuntee jotakin tuota naista kohtaan - mutta nyt ei voi olla täysin varma mitä kaikkea ja mikä on riittävästi. En halua satuttaa tai loukata ketään, enkä tehdä mitään jos en ole varma tunteista.

Se on niin paljon helpompaa olla ihastunut ja varma ihastumisestaan.
Tässä on vanhan kuumakallen ohje: Chillaa. Olet nuori, sinulla ei ole kiire minnekkään ja tarjolla on kaksi ihanaa polkua, jota tutkia. Joten tutki niitä rauhassa, tutustu kyseessä oleviin ihmisiin syvemmin ja nauti siitä, että sinulla on sisälläsi mukavia myllertäviä tuntemuksia.

Minun on aina helpompi ollut "ihastua" fyysisessä merkityksessä, mutta jokaisen tuollaisen kiihkeän, seksuaalisen suhteen jälkeen olen voinut todeta: Olipas kuumaa kyytiä, mutta se oli vain seksiä. Fyysinen nälkä ja seksuaalinen ihastuminen saattavat aluksi tuntua kaiken nielevältä ja voimakkaalta energialta, jonka luulee kestävän pidemmälle. Mutta ei se kestä. Tosin hauskaahan se oli niin kauan kuin intohimoa kesti :wink:

Olen aina ollut huono ihastumaan ihmisiin ihmisinä, ainakaan aikuisena. Olen aina onnistunut jopa patologisella tavalla löytämään heistä niin suuria vikoja henkiseltä ja moraaliselta tasolta, että on ollut helpompaa keskittyä pelkkään fyysiseen puoleen. Joten onhan se selvää, että "ihastuksia" on vain tullut ja mennyt, ilman, että kehenkään olisi viitsinyt sen kummemmin sitoutua.

Tämän hetkinen suhteeni on siksi niin erilainen, koska olen ihastunut mieheen henkisellä tasolla ja samalla toimii se irstas fyysinenkin puoli. Ensimmäistä kertaa sitten teiniaikojen minulla on mies ystävänä. Aidosti.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Olen ihastunut sinuun

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Anna ajan kulua, odottele, katso ja huokaile lisää...
Kyllä se siitä. Mutta välillä on oikesti vaikeaa tuntea itseään niin hyvin, että kykenisi sanomaan minkä motiivin voimalla sitä milloinkin liikkuu. Onko ihastunut, vai vain ihastunut ihastuneena olemisen tunteeseen, onko se edes ihastumista vai vain jotain fyysistä...
Asioilla on tapana selkeytyä, ja tuohan oli aika yllätys sinulle? Kun hetken aikaa selvittelet päätäsi, niin luulen, että tilanne näyttää paljon selkeämmältä.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
pertzi

Re: Olen ihastunut sinuun

Viesti Kirjoittaja pertzi »

Naisilla tämä odota ja katso -taktiikka toimii, kun mies yleensä jaksaa yrittää. Ja jos ei mies jaksa enempää yrittää, niin seuraava ehdokas on jo kulman takana. Miehillä tämä taktiikka ei taas toimi. Jos jahkailet, niin sinuun ihastunut tyttö päättelee, että sinua ei kiinnosta, ja etsii seuraavan ihastumisen kohteen. Joudut siis tekemään päätöksesi nopeasti. Aikaa ei ole tuhlatavaksi.

p.
slam

Re: Olen ihastunut sinuun

Viesti Kirjoittaja slam »

Millä saakelilla minä saisin naisen polvistumaan jalkojeni juureen ja anomaan rakkauttani? :lol: Muutaman naisen kanssa olen väitellyt jonkin aikaa. Ensin saattavat olla, että ehanaa poika. "Ota kiinni" 8).

Kohta ovat niin vaikeita, että vaikeempaa "tapausta" saa etsiä jostakin orpokodista. Kaikkien kanssa, joita olen yrittänyt on käynyt yllätten lähes samalla tavalla. Olen kyselellyt, että mikä minussa on vikana? "Ei sinussa mitään" Minä en vaan voi. Kaikilla on ollut aina jotain omia vaikeuksia. Mun täytyy auttaa yhtä ihmistä en ehdi olemaan kanssasi. Mitä minä siinä haittaan mukana??? Sekin muija vaan toitotti, että pidän sinusta, mutta en nyt vaan voi... En nyt vaan voi rakastua?

Ajan kanssa olen kyllästynyt kyselemään niiltä, että miten ne nyt pärjää? Mitä nyt? mitä kuuluu? kuinka pärjäät? pöö!

(en jaksa prkl... Pakko luottaa viisaan kaverini sanoihin; "naisen iskeminen on niin raskas prosessi, että siihen ei jaksa ryhtyä". Lisäisin itse vielä mukaan sanat; epätietoinen, kiduttava prosessi.

-Minulle on pari kertaa tehty ehdotuksia, mutta en ole lämmennyt. Ei kait pusupäiden tarvitse ehdotella. Niiltä on itse kysyttävä, mutta kysyminen on aika vaikeeta. :x

ps. Odottelen, että joskus onnistaisi... kai se on taas mentävä eteenpäin. :P vaikka olen taaskin ihan puulla päähän lyöty. :P
Faghag

Re: Olen ihastunut sinuun

Viesti Kirjoittaja Faghag »

slam kirjoitti:Millä saakelilla minä saisin naisen polvistumaan jalkojeni juureen ja anomaan rakkauttani? :lol: Muutaman naisen kanssa olen väitellyt jonkin aikaa. Ensin saattavat olla, että ehanaa poika. "Ota kiinni" 8).

Kohta ovat niin vaikeita, että vaikeempaa "tapausta" saa etsiä jostakin orpokodista. Kaikkien kanssa, joita olen yrittänyt on käynyt yllätten lähes samalla tavalla. Olen kyselellyt, että mikä minussa on vikana? "Ei sinussa mitään" Minä en vaan voi. Kaikilla on ollut aina jotain omia vaikeuksia. Mun täytyy auttaa yhtä ihmistä en ehdi olemaan kanssasi. Mitä minä siinä haittaan mukana??? Sekin muija vaan toitotti, että pidän sinusta, mutta en nyt vaan voi... En nyt vaan voi rakastua?

Ajan kanssa olen kyllästynyt kyselemään niiltä, että miten ne nyt pärjää? Mitä nyt? mitä kuuluu? kuinka pärjäät? pöö!

(en jaksa prkl... Pakko luottaa viisaan kaverini sanoihin; "naisen iskeminen on niin raskas prosessi, että siihen ei jaksa ryhtyä". Lisäisin itse vielä mukaan sanat; epätietoinen, kiduttava prosessi.

-Minulle on pari kertaa tehty ehdotuksia, mutta en ole lämmennyt. Ei kait pusupäiden tarvitse ehdotella. Niiltä on itse kysyttävä, mutta kysyminen on aika vaikeeta. :x
Rakkaudessa on sellainen hassu juttu, että sen kerjääminen tai perässä juokseminen ei koskaan tuota tulosta. Rakkaus on lahja, se tulee luokse sen jälkeen, kun olet päättänyt, että elämässä on muutakin tekemistä, kuin yrittää etsiä sitä oikeaa, joka tekee onnelliseksi.

Tee ensin itsesi onnelliseksi. Luin taas tänä aamuna Carlos Ruiz Zafónin kirjaa Tuulen varjo, josta seuraava siteeraus:"Joskus erehdymme pitämään ihmisiä arpalippuina, luulemme että he ovat olemassa vain tehdäkseen totta järjettömistä haaveistamme."
slam

Re: Olen ihastunut sinuun

Viesti Kirjoittaja slam »

pertzi kirjoitti:Naisilla tämä odota ja katso -taktiikka toimii, kun mies yleensä jaksaa yrittää. Ja jos ei mies jaksa enempää yrittää, niin seuraava ehdokas on jo kulman takana. Miehillä tämä taktiikka ei taas toimi. Jos jahkailet, niin sinuun ihastunut tyttö päättelee, että sinua ei kiinnosta, ja etsii seuraavan ihastumisen kohteen. Joudut siis tekemään päätöksesi nopeasti. Aikaa ei ole tuhlatavaksi.

p.
Riistan kanssa on oltava varuillaan, mutta mies ei olekkaan enää metsällä, vaan on valitettavasti arvotonta riistaa. Kaiketi sulosilla tyttösillä riittää uroksia, niin paljon kimpussa, että eivät paljoa jaksa miehestä oikeasti kiinnostua.

Ne ovat emäkissoja, jotka saavat seurakseen kehrääviä kolleja. Miehet on heille pelkkiä seksivälineitä. Samoja, kun dildot. Ei paree ihastua tai saat itkeä itsesi uneen. 8)
slam

Re: Olen ihastunut sinuun

Viesti Kirjoittaja slam »

Faghag kirjoitti: Rakkaudessa on sellainen hassu juttu, että sen kerjääminen tai perässä juokseminen ei koskaan tuota tulosta. Rakkaus on lahja, se tulee luokse sen jälkeen, kun olet päättänyt, että elämässä on muutakin tekemistä, kuin yrittää etsiä sitä oikeaa, joka tekee onnelliseksi.

Tee ensin itsesi onnelliseksi. Luin taas tänä aamuna Carlos Ruiz Zafónin kirjaa Tuulen varjo, josta seuraava siteeraus:"Joskus erehdymme pitämään ihmisiä arpalippuina, luulemme että he ovat olemassa vain tehdäkseen totta järjettömistä haaveistamme."
Turha koiralta on keppiä kerjätä. Itse se on heitettävä.

Yrittämättä jättämällä saa ikuisen poikamiehen maineen. Se on lahja, joka annetaan syntymässä. :lol: Siitä voi joko päästä eroon tai sitten status jää iäksi voimaan omiin historian kirjoihin aineellisten tekojen historian lehdille. :lol:

::::::::::::::::::::::::::::::

ps. Noh. Jos toinen ei välitä, niin sitten hän ei tee niin. Turha kait sitä on pitempään vääntää. Liian pitkään vääntämällä saa vain väkisin yrittäjän maineen. :lol:

Onhan se elämänkin suhteen monesti "laskettava housut alas" ja "annettava kusen roiskua pitkin kinttuja" ja lakattava ponnistelemasta turhia. Kielteisyys on kokijalleen helvetti, mutta asian ymmärtäminen olkoon vastapuolelle autuus.
Viimeksi muokannut slam, 11.10.2005 12:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Faghag

Re: Olen ihastunut sinuun

Viesti Kirjoittaja Faghag »

slam kirjoitti:Ne ovat emäkissoja, jotka saavat seurakseen kehrääviä kolleja. Miehet on heille pelkkiä seksivälineitä. Samoja, kun dildot. Ei paree ihastua tai saat itkeä itsesi uneen. 8)
Hih, hauskasti sanottu. Miten sä olet noin lutunen? Tekisi mieli puristella sua.
slam

Re: Olen ihastunut sinuun

Viesti Kirjoittaja slam »

Faghag kirjoitti:
slam kirjoitti:Ne ovat emäkissoja, jotka saavat seurakseen kehrääviä kolleja. Miehet on heille pelkkiä seksivälineitä. Samoja, kun dildot. Ei paree ihastua tai saat itkeä itsesi uneen. 8)
Hih, hauskasti sanottu. Miten sä olet noin lutunen? Tekisi mieli puristella sua.
Olen kujeellisessa mielentilassa. Jos itseeni oikein pystyn lukemaan. Oli mukavoo urheilla ja leppee on olotila. Nälkä kutittelee mahan pohjia. Saavuttakoon ruoka pian tuon pötsin ;)
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Olen ihastunut sinuun

Viesti Kirjoittaja Ann »

Tässähän nyt on ongelmana se, että kaikki action on päänsisäistä. Kun toinen on saavuttamattomissa, niin karuselli pyörii.

Tätä on kokeiltu viimeksi yläasteella. Silloin oli kivempaa katsella poikia kauempaa.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Exsat

Re: Olen ihastunut sinuun

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Mä olen joskus tehnyt sen virheen, että otin aivan todella mukavan pojan pitkäaikaisen ihastuksen "korvikkeeksi", kun en haluamaani saanut. Koko suhteen ajan olinkin sitten tyytymätön kaikkeen, miehessä ei sinällään ollut mitään vikaa, paitsi että hän ei ollut se toinen (ainoastaan hieman saman näköinen :wink: ).

Eihän se sitten toiminut mitenkään päin, ja jälkikäteen tuon kieroutuneen ajatusmallin havaittuani käsitin, että itseasiassa se korvikepoika olisikin ollut ehkä vielä hauskempi kuin se ensimmäinen ihastus. No, aina ei voi voittaa, ja meillä kaikilla kolmella menee nykyään ihan kivasti erillään. Ehkä sen kuului sitten mennä niin.

Mutta pointti oli, että jos on joku vahva ihastus olemassa valmiiksi, niin voi olla vaikeaa siirtää niitä tunteita vain humps johonkin toiseen vaikka kuinka haluaisi. Hankala on ihmisen mieli.
slam

Re: Olen ihastunut sinuun

Viesti Kirjoittaja slam »

En koske naisiin enää ikänä tai ainakaan pitkään aikaan. Ihastumisessa ei ole mitään järkeä. Vittu, kun en pysty unohtamaan taaskaan. Olisi minullekin vaan helpotus. Tähän yleensä paras lääke olisi uusien naisten tapaaminen, mutta ei taida auttaa nyt sekään. Ei kukaan näin pitkään voi pyörittää moista karusellia, Jonka Ann mainitti...
Viimeksi muokannut slam, 11.10.2005 17:58. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
SingleMalt

Re: Olen ihastunut sinuun

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

slam kirjoitti:Vaihtaisin moisen kidutuksen pois
Usko pois, "mikään ei tunnu miltään"-tunnetta et halua. Se, ettei ole ihastunut pitkään aikaan mihinkään, on vielä kammottavampaa.

Vai onko edes 2 vuotta pitkä aika? Elinkautiselta se ainakin tuntuu.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Olen ihastunut sinuun

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Faghag kirjoitti:Rakkaudessa on sellainen hassu juttu, että sen kerjääminen tai perässä juokseminen ei koskaan tuota tulosta. Rakkaus on lahja, se tulee luokse sen jälkeen, kun olet päättänyt, että elämässä on muutakin tekemistä, kuin yrittää etsiä sitä oikeaa, joka tekee onnelliseksi.
Tuo on viisaan imhisen puhetta....


... ja myös rakastuneen!
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Olen ihastunut sinuun

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

pertzi kirjoitti:Naisilla tämä odota ja katso -taktiikka toimii, kun mies yleensä jaksaa yrittää. Ja jos ei mies jaksa enempää yrittää, niin seuraava ehdokas on jo kulman takana. Miehillä tämä taktiikka ei taas toimi. Jos jahkailet, niin sinuun ihastunut tyttö päättelee, että sinua ei kiinnosta, ja etsii seuraavan ihastumisen kohteen. Joudut siis tekemään päätöksesi nopeasti. Aikaa ei ole tuhlatavaksi.
Et tainnut lukea ylläolevaa juttuani? Minä odotin miestä ihastuttuani ihan rauhassa yhteensä n. 2,5 vuotta, ilman minkäänlaista yrittämistä miehen puolelta. Älä yleistä tuolla tavalla - se johtaa vain turhiin hankaluuksiin.
slam

Re: Olen ihastunut sinuun

Viesti Kirjoittaja slam »

M-ojo kirjoitti:
Faghag kirjoitti:Rakkaudessa on sellainen hassu juttu, että sen kerjääminen tai perässä juokseminen ei koskaan tuota tulosta. Rakkaus on lahja, se tulee luokse sen jälkeen, kun olet päättänyt, että elämässä on muutakin tekemistä, kuin yrittää etsiä sitä oikeaa, joka tekee onnelliseksi.
Viisaita sanoja. Tämä on melkein suoraan Raamatun lehdiltä. Istuin ja katselin kedon kukkia, eivät ne vettä kerjää, mutta saavat sateensa. :)

Baaritiski saattaisi olla sellainen paikka, jossa saisi sadetta ja muutakin mahlan mäskiä. :lol: Taitaa olin paikkani olla liian syrjäinen.

Aivan varmasti, jos ihastun kerron sen heti naiselle. Sitä virhettä en enää tee, että istun ihastus mielessäni "10 vuotta" omissa oloissani, kuten nuorna tein. Tehkööt hän sillä tiedolla sitten, mitä lystää. Omapahan on asiansa.

Liiallinen yrittäminen ja jankkaaminen on tietysti ihan turhaa toimintaa. Olen pyrkinyt olemaan kunnolla, mutta mulla tää pää on tälläinen paskahuusi, josta tulee tavaraa ulos enemmän, kun tarpeeksi. Anteeksi siitä.
pertzi

Re: Olen ihastunut sinuun

Viesti Kirjoittaja pertzi »

EveryWoman kirjoitti:
pertzi kirjoitti:Naisilla tämä odota ja katso -taktiikka toimii, kun mies yleensä jaksaa yrittää. Ja jos ei mies jaksa enempää yrittää, niin seuraava ehdokas on jo kulman takana. Miehillä tämä taktiikka ei taas toimi. Jos jahkailet, niin sinuun ihastunut tyttö päättelee, että sinua ei kiinnosta, ja etsii seuraavan ihastumisen kohteen. Joudut siis tekemään päätöksesi nopeasti. Aikaa ei ole tuhlatavaksi.
Et tainnut lukea ylläolevaa juttuani? Minä odotin miestä ihastuttuani ihan rauhassa yhteensä n. 2,5 vuotta, ilman minkäänlaista yrittämistä miehen puolelta. Älä yleistä tuolla tavalla - se johtaa vain turhiin hankaluuksiin.
Tai sitten sinä voit olla onnellinen siitä, että et ole tässä suhteessa keskiverto nuori nainen.

p.
slam

Re: Olen ihastunut sinuun

Viesti Kirjoittaja slam »

pertzi kirjoitti:
Tai sitten sinä voit olla onnellinen siitä, että et ole tässä suhteessa keskiverto nuori nainen.

p.
Kauniit silmät ja hyvä suu. Tässä tapauksessa kilometrin odostusjono ei taida riittää. Monet ostavat stocmannilta vuoronumeron päästäkseen laukomaan häpelliset sanansa naisen korville. Tarkoituksena sanoa; "hej, mä isken sua"

p. this was provo ;)

Kuva
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Olen ihastunut sinuun

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ihan mielenkiinnosta olisi mukava kuulla joskus tuo lause. Pettäisivätkö polveni vai epäilisinkö sanojan mielenterveyttä, kas siinä kysymys.

No sitten takaisin todellisuuteen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
nypari

Re: Olen ihastunut sinuun

Viesti Kirjoittaja nypari »

En tiedä onko se yhtä turhauttavaa kuulla "Olen ihastunut suhun." sellaisilta naisilta, joita kohtaan samaa tunnetta ei ole kuin se, että ei kuule tuota lausetta koskaan. Lopputuloshan on sama. Olen viime aikoina kuullut lauseen useammankin kerran(no okei, kaksi vaan), mutta vääriltä henkilöiltä.

Tunteeni ovat olleet tuolloin hämmentyneen vaivautuneet. Esimerkiksi työkaverin kohdalla tilanne on muuttunut jälkeenpäin jotenkin ahdistavaksi.

Oikean kumppanin löytämisestähän tässä on kyse, eikä mistään muusta. Samat ongelmat siis kaikilla meillä.
Avatar
Klaara
Kitinäaddikti
Viestit: 75
Liittynyt: 03.10.2005 18:14

Re: Olen ihastunut sinuun

Viesti Kirjoittaja Klaara »

"Olen ihastunut sinuun." Kuinkahan monen ihmissuhteen alamäki noista sanoista on alkanut? :roll:
Edith

Re: Olen ihastunut sinuun

Viesti Kirjoittaja Edith »

EveryWoman kirjoitti:
pertzi kirjoitti:Naisilla tämä odota ja katso -taktiikka toimii, kun mies yleensä jaksaa yrittää. Ja jos ei mies jaksa enempää yrittää, niin seuraava ehdokas on jo kulman takana. Miehillä tämä taktiikka ei taas toimi. Jos jahkailet, niin sinuun ihastunut tyttö päättelee, että sinua ei kiinnosta, ja etsii seuraavan ihastumisen kohteen. Joudut siis tekemään päätöksesi nopeasti. Aikaa ei ole tuhlatavaksi.
Et tainnut lukea ylläolevaa juttuani? Minä odotin miestä ihastuttuani ihan rauhassa yhteensä n. 2,5 vuotta, ilman minkäänlaista yrittämistä miehen puolelta. Älä yleistä tuolla tavalla - se johtaa vain turhiin hankaluuksiin.
Komppikset. Mäkin olen ollut parin vuoden ajan yksipuolisesti ihastunut. Mutta muahan ei kityssä naiseksi lasketakaan.
Vastaa Viestiin