Mulkkersson maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
aimohaiku

Re: Mulkkersson maanantai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Bliss kirjoitti: www.etuovi.com + kohdenumero 520729 :h:
Mä HALUUUUUUN ton!
Lainamäärä: 485 000,00 euroa
Laina-aika: 30 v
Kuukausierä: 2 603,58 euroa
Todellinen vuosikorko: 5,2 %

Aika kallista.
Bliss

Re: Mulkkersson maanantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

aimohaiku kirjoitti: Aika kallista.
No on, jos sen aikoo pelkällä lainarahalla maksaa.
aimohaiku

Re: Mulkkersson maanantai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Bliss kirjoitti:
aimohaiku kirjoitti: Aika kallista.
No on, jos sen aikoo pelkällä lainarahalla maksaa.
Taitaa kyllä pankinjohtajakin jo sanoa siihen jotain. Kiva asunto. Olen vain kateellinen.
isohaara

Re: Mulkkersson maanantai

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Aika jännä tapa kelata omaa elämää taaksepäin; oon näköjään säästänyt kaikki saamani laskut syksystä 2003 eteenpäin. Tylsää on näköjään ollut, vain muutama sakko ja poliklinikkamaksu. :?
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Mulkkersson maanantai

Viesti Kirjoittaja huima »

aimohaiku kirjoitti:
Bliss kirjoitti:
aimohaiku kirjoitti: Aika kallista.
No on, jos sen aikoo pelkällä lainarahalla maksaa.
Taitaa kyllä pankinjohtajakin jo sanoa siihen jotain. Kiva asunto. Olen vain kateellinen.
Nää hinnat on sitä luokkaa, että siinä vaiheessa kun rahastan tämän kämpän pois - on suunta ulkomaille. Perkele ei Helsinki ole mikään Lontoo tai New York.
Bliss

Re: Mulkkersson maanantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

aimohaiku kirjoitti: Olen vain kateellinen.
Älä ole, mä en voi muuttaa pois täältä nykyisestä ennen vuotta 2010 tai 2011, tuo tuskin on enää silloin myynnissä :(
(Tai ei sen puoleen mikään muukaan kaikista kivoista löydöistäni)
Herra Manala

Re: Mulkkersson maanantai

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Herra Manala kirjoitti:Löytyy ajastimet, jäljelläolevat ajat ja pesuveden todelliset lämpötilat näytöstä
Jumalauta, eikä tässä vielä kaikki! Lingotessaan se näyttää rummun kierrokset minuutissa 10rpm:n tarkkuudella! Tällaista mä oon aina halunnu!
Bliss

Re: Mulkkersson maanantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Herra Manala kirjoitti:Tällaista mä oon aina halunnu!
Mikäs se olikaan se juttu pojista ja leluista...? :)
Pyry-Matias

Re: Mulkkersson maanantai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Aika kertova tilanne tämänhetkinen. Katselen perheemme ainoasta töllöstä Täydelliset Naiset-sarjaa. Tabun aseman elämässäni jo hyvin varhain saavuttanut Urheiluruutu näkyi huushollissamme tänään(kin) kaikki kaksi ja puoli minuuttia. Kahta televisiota emme kuulemma hanki :cry:
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Mulkkersson maanantai

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Voihan berberi.
Työvuoroja valitessa voisi tietysti käyttää aivojaan, ettei joutuisi maanantaina 4h koulupäivän jälkeen jumittamaan 6h töissä yhtä soittoa.
Nyt pitäisi sitten pyöräyttää viikon koulutehtävät ja siivota kämppä viikonlopun jäljiltä.
Miten perseen pyörittäminen P. Diddyn uusimman kertakäyttösinglen tahtiin tuntuu paljon houkuttelevammalta vaihtoehdolta?
Tai huominen ilta poikaystävän ja suklaajäätelön kanssa...
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Rouva Pupu

Re: Mulkkersson maanantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Upeeta kattoo Metallican videoita skriiniltä ja huudattaa kotiteatteria, uh. Haluan sen uuden vahvistimen, uh uh.

Parempi puolisko saa kuulemm hedarin. Oottas vaan kunhan saan mun singstarin! viikottaiset voicen killerkaraoket on pientä siihen verrattuna.
1108

Re: Mulkkersson maanantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Herra Manala kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Löytyy ajastimet, jäljelläolevat ajat ja pesuveden todelliset lämpötilat näytöstä
Jumalauta, eikä tässä vielä kaikki! Lingotessaan se näyttää rummun kierrokset minuutissa 10rpm:n tarkkuudella! Tällaista mä oon aina halunnu!
Mutta toistaako se BlueRay:tä?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mulkkersson maanantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Pyry-Matias kirjoitti:Aika kertova tilanne tämänhetkinen. Katselen perheemme ainoasta töllöstä Täydelliset Naiset-sarjaa. Tabun aseman elämässäni jo hyvin varhain saavuttanut Urheiluruutu näkyi huushollissamme tänään(kin) kaikki kaksi ja puoli minuuttia. Kahta televisiota emme kuulemma hanki :cry:
Perheemme miesyksilö ilmoitti tuntevansa tuskasi ja samaistuvansa vahvasti.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Mulkkersson maanantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Pyry-Matias kirjoitti:Aika kertova tilanne tämänhetkinen. Katselen perheemme ainoasta töllöstä Täydelliset Naiset-sarjaa. Tabun aseman elämässäni jo hyvin varhain saavuttanut Urheiluruutu näkyi huushollissamme tänään(kin) kaikki kaksi ja puoli minuuttia. Kahta televisiota emme kuulemma hanki :cry:
http://areena.yle.fi/hae?pid=170097

... tosin "Kuvamateriaaliin ei internet-oikeutta".
Viimeksi muokannut aasi, 25.02.2008 22:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
BettyB.

Re: Mulkkersson maanantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Pyry-Matias kirjoitti:Kahta televisiota emme kuulemma hanki :cry:
Tallentava digidigi?
Hermann Hoth

Re: Mulkkersson maanantai

Viesti Kirjoittaja Hermann Hoth »

Pyry-Matias kirjoitti:Aika kertova tilanne tämänhetkinen. Katselen perheemme ainoasta töllöstä Täydelliset Naiset-sarjaa. Tabun aseman elämässäni jo hyvin varhain saavuttanut Urheiluruutu näkyi huushollissamme tänään(kin) kaikki kaksi ja puoli minuuttia. Kahta televisiota emme kuulemma hanki :cry:
Kyllä se siitä. :paijaa:
Tää vanha taas ... Parempi tossun alla kuin taivasalla. :roll: (boxi missä kovalevy varmaan auttaa)
Hermann Hoth

Re: Mulkkersson maanantai

Viesti Kirjoittaja Hermann Hoth »

McJanne kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Mää rakastuin just äsken :h:

www.etuovi.com + kohdenumero 520729 :h:

Mä HALUUUUUUN ton!
Mä ajattelin jos sijoittas tän viikon karkkirahat tähän:

http://www.skv.fi/ + SKV-avain: 832310
Ei hullumpia ... jos sattuu olemaan ~1M€ irtonaista. Blissille riittänee puolikaskin.
Pyry-Matias

Re: Mulkkersson maanantai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

^^^ On meillä tallentava poksi, mutta Urheiluruudun sisältö happanee nopiaan. Ja sillä on omalla paikallaan pääuutisten jälkeen oma tärkeä roolinsa...vaikea selittää. Mut en mä sitä viitsi nauhoittaa, kun tuleehan noita muitakin urheilukoosteita, vaikkei ne sama asia olekaan.
NuoriDaavid

Re: Mulkkersson maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Pyry-Matias kirjoitti:^^^ On meillä tallentava poksi, mutta Urheiluruudun sisältö happanee nopiaan. Ja sillä on omalla paikallaan pääuutisten jälkeen oma tärkeä roolinsa...vaikea selittää. Mut en mä sitä viitsi nauhoittaa, kun tuleehan noita muitakin urheilukoosteita, vaikkei ne sama asia olekaan.
Täyskärit on hyvä ohjelma. Aina katsotaan yhdessä sohvalla ja mussutetaan karkkia.
BettyB.

Re: Mulkkersson maanantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

^^ No eiks voi nauhottaa niitä Täyskäreitä? Ja sitten vaikka alottaa kattominen heti Urhiksen jälkeen? Älkää ny pliis tehkö tästä liian vaikeeta!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mulkkersson maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

BettyB. kirjoitti:^^ No eiks voi nauhottaa niitä Täyskäreitä? Ja sitten vaikka alottaa kattominen heti Urhiksen jälkeen? Älkää ny pliis tehkö tästä liian vaikeeta!
Meillä katotaan yhteisymmärryksessä Num3rot.
The great club outshines the individual, always and forever.
masa

Re: Mulkkersson maanantai

Viesti Kirjoittaja masa »

Pyry-Matias kirjoitti:Aika kertova tilanne tämänhetkinen. Kahta televisiota emme kuulemma hanki
Eikös se dooris asu sun luona sun asunnossa tällä hetkellä?
Oletko ND vai Pyris? Pyris menee kauppaan ja hankii makkariin 37 tuumaisen litttutöllön seinälle kysymättä doorikselta mitään. Jos et nyt sitä tee, odottaa sinua ND:n kohtalo.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mulkkersson maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

masa kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:Aika kertova tilanne tämänhetkinen. Kahta televisiota emme kuulemma hanki
Eikös se dooris asu sun luona sun asunnossa tällä hetkellä?
Oletko ND vai Pyris? Pyris menee kauppaan ja hankii makkariin 37 tuumaisen litttutöllön seinälle kysymättä doorikselta mitään. Jos et nyt sitä tee, odottaa sinua ND:n kohtalo.
:D Se olin muuten minä joka halusi toisen television ja mies sitä vastaan (hetken). Pyris, nyt vielä kun suhde on "tuore", niin kannattaa se töllö hankkia, keksi vaikka tekosyynä että kaveri luopui ilmaiseksi.. Ei sitä todellistä hintaa tartte kertoa ;) Vähän myöhemmin sua vaan rupee oikeasti vituttamaan kun et saa katsoa mitä haluat, et saa pelailla (jos sellaista harrastat). Tai no, riippuu tietty naisestas, sehän voi olla kuinka cool policewuman tahansa, en mä vaan tiiä.
The great club outshines the individual, always and forever.
NuoriDaavid

Re: Mulkkersson maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:Aika kertova tilanne tämänhetkinen. Kahta televisiota emme kuulemma hanki
Eikös se dooris asu sun luona sun asunnossa tällä hetkellä?
Oletko ND vai Pyris? Pyris menee kauppaan ja hankii makkariin 37 tuumaisen litttutöllön seinälle kysymättä doorikselta mitään. Jos et nyt sitä tee, odottaa sinua ND:n kohtalo.
Come to the dark side, we have cookies
Herra Manala

Re: Mulkkersson maanantai

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

McJanne kirjoitti:Öh, minä luulin että kaikilla on jo digidigidigidigidigidigidigidigidigi -virittimet tietokoneissa :C
Miksi olisi?
Vastaa Viestiin