MAALISKUUSSA Syömään erikoista ruokaa

Info tulevista miiteistä
Vihtahousu

Re: MAALISKUUSSA Syömään erikoista ruokaa

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Ai tuon ajankohta, mulla taitaa olla saunavuoro just silloin!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: MAALISKUUSSA Syömään erikoista ruokaa

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kai sitä voisi vetää muutakin soppaa naamaan kuin omatekoista.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Edith

Re: MAALISKUUSSA Syömään erikoista ruokaa

Viesti Kirjoittaja Edith »

Eiks tossa ollut Swirl ja Lolitakin kiinnostuneita? Ja Bluntly? Mutta jos sovitte jotain uutta vaiks Facebookissa, ni viittiskö joku ilmottaa mulle vaiks yksärillä?
Herra Manala

Re: MAALISKUUSSA Syömään erikoista ruokaa

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Edith kirjoitti:Eiks tossa ollut Swirl ja Lolitakin kiinnostuneita? Ja Bluntly? Mutta jos sovitte jotain uutta vaiks Facebookissa, ni viittiskö joku ilmottaa mulle vaiks yksärillä?
No eikö sitä nyt voi julkisesti tänne ilmoittaa, kun on kerran ketjukin jo tehty? Mulle pamahti 8.3 kaverin kolmekymppiset.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12358
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: MAALISKUUSSA Syömään erikoista ruokaa

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Olen tulossa jos ei satu esteitä.

Tosin röpöttäminen kiinnostaa enemmän kuin syöminen. 8)
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Bliss

Re: MAALISKUUSSA Syömään erikoista ruokaa

Viesti Kirjoittaja Bliss »

^Ylläolevan kaltaisten takia ehkä mielummin facebook-ryhmässä tai yksärillä... :roll:

Mun ehkä ainakin vaihtui tiukkaan EIhin juuri.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: MAALISKUUSSA Syömään erikoista ruokaa

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Bliss kirjoitti:^Ylläolevan kaltaisten takia ehkä mielummin facebook-ryhmässä tai yksärillä... :roll:
*muistuttaa, ettei FB suojaa meikäläiseltä*

Mutta tämä tapahtuma jää väliin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Bliss

Re: MAALISKUUSSA Syömään erikoista ruokaa

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Bluntly kirjoitti: *muistuttaa, ettei FB suojaa meikäläiseltä*
Muru, sä kuulut ihan eri settiin kuin aikaisemmin mainittu :)
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: MAALISKUUSSA Syömään erikoista ruokaa

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Ympryrätalon Rosso?
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
sanctus

Re: MAALISKUUSSA Syömään erikoista ruokaa

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Mylwin kirjoitti:Ympryrätalon Rosso?
Rosson raastepöytää ei olekaan tullut kokeiltua sitten vuoden 2000. Kannatan.

Kuva
NuoriDaavid

Re: MAALISKUUSSA Syömään erikoista ruokaa

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Bliss kirjoitti:^Ylläolevan kaltaisten takia ehkä mielummin facebook-ryhmässä tai yksärillä... :roll:

Mun ehkä ainakin vaihtui tiukkaan EIhin juuri.
Miksi dissaat homieta?
SaintJohnPerse

Re: MAALISKUUSSA Syömään erikoista ruokaa

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

.................................
Viimeksi muokannut SaintJohnPerse, 15.03.2008 13:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NuoriDaavid

Re: MAALISKUUSSA Syömään erikoista ruokaa

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

SaintJohnPerse kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Bliss kirjoitti:^Ylläolevan kaltaisten takia ehkä mielummin facebook-ryhmässä tai yksärillä... :roll:

Mun ehkä ainakin vaihtui tiukkaan EIhin juuri.
Miksi dissaat homieta?
Oletko Homie?
*tarkistaa mustasta kirjasta*

Ehkä (muistiinpanot epäselviä)
Herra Manala

Re: MAALISKUUSSA Syömään erikoista ruokaa

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Bliss kirjoitti:^Ylläolevan kaltaisten takia ehkä mielummin facebook-ryhmässä tai yksärillä... :roll:
Okei. Tossa on kyllä päivän paras pointti. Mutta tollaset ideat vaan jättää mutkin kelkasta.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: MAALISKUUSSA Syömään erikoista ruokaa

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Herra Manala kirjoitti:
Bliss kirjoitti:^Ylläolevan kaltaisten takia ehkä mielummin facebook-ryhmässä tai yksärillä... :roll:
Okei. Tossa on kyllä päivän paras pointti. Mutta tollaset ideat vaan jättää mutkin kelkasta.
Ja onhan se töykeää (mun mielestä) pitää miitti yksärien voimin.. Voisin tietenkin keksiä jonkin henkilökohtaisen tekosyyn perustaa oma tapaaminen, ja kun en kutsu sitä miitiksi, tarkoittaa se sitä, ettei sinne tarvitse kutsua kuin ne kauniit ja rohkeat.
The great club outshines the individual, always and forever.
Bliss

Re: MAALISKUUSSA Syömään erikoista ruokaa

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Herra Manala kirjoitti:
Bliss kirjoitti:^Ylläolevan kaltaisten takia ehkä mielummin facebook-ryhmässä tai yksärillä... :roll:
Okei. Tossa on kyllä päivän paras pointti. Mutta tollaset ideat vaan jättää mutkin kelkasta.
Mun kanta perustuu siihen, että mielestäni kyseisen henkilön mielipiteet mm. alaikäisiin sekaantumisesta/pedofiileistä ovat NIIN vastenmielisiä, että en halua tavata naamatusten.
Chap

Re: MAALISKUUSSA Syömään erikoista ruokaa

Viesti Kirjoittaja Chap »

Bliss kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:
Bliss kirjoitti:^Ylläolevan kaltaisten takia ehkä mielummin facebook-ryhmässä tai yksärillä... :roll:
Okei. Tossa on kyllä päivän paras pointti. Mutta tollaset ideat vaan jättää mutkin kelkasta.
Mun kanta perustuu siihen, että mielestäni kyseisen henkilön mielipiteet mm. alaikäisiin sekaantumisesta/pedofiileistä ovat NIIN vastenmielisiä, että en halua tavata naamatusten.
Jätä skidi kotiin, niin Homie jättää kyllä rauhaan.

Mä osallistun jos Vadim ei tuu paikalle leikkimään kabyssimiestä.
NuoriDaavid

Re: MAALISKUUSSA Syömään erikoista ruokaa

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Bliss kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:
Bliss kirjoitti:^Ylläolevan kaltaisten takia ehkä mielummin facebook-ryhmässä tai yksärillä... :roll:
Okei. Tossa on kyllä päivän paras pointti. Mutta tollaset ideat vaan jättää mutkin kelkasta.
Mun kanta perustuu siihen, että mielestäni kyseisen henkilön mielipiteet mm. alaikäisiin sekaantumisesta/pedofiileistä ovat NIIN vastenmielisiä, että en halua tavata naamatusten.
OK
Herra Manala

Re: MAALISKUUSSA Syömään erikoista ruokaa

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Bliss kirjoitti:Mun kanta perustuu siihen, että mielestäni kyseisen henkilön mielipiteet mm. alaikäisiin sekaantumisesta/pedofiileistä ovat NIIN vastenmielisiä, että en halua tavata naamatusten.
Mun siihen, etten mä himassanikaan syö ruokaani vessassa paskanhajussa istuen.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: MAALISKUUSSA Syömään erikoista ruokaa

Viesti Kirjoittaja Niba »

Missä se Vessa oli? Ai niin Turussa! Siellä voi syödä tai varmaan juoda vessassa, kaikki tapaamani turgulaiset kehuvat Puutorin Vessaa, vaikka hädän yllätttäessä pirun kaukana on. Onse Manala kun ei voisi dyödä vessassa? Kuulemma Veskissä olis hyvät viski-valikoimat, mutta voiko turgulaisen sanaan luottaa? Turun murrekin voi vähän ikävästi tarttua lahkeeseen jos tuolla käy.

Kuva
Pyyhin Netikettiin..
Edith

Re: MAALISKUUSSA Syömään erikoista ruokaa

Viesti Kirjoittaja Edith »

Näh, pitäsköhän nyt tehdä niin, että nyörtyisin ja anelisin, että ottasitte mut takas fb-ryhmään? Ottasitteko? Mut ei mein oo nyt just tosiaan ens viikonloppuna mentävä mihkään.
Bluntly kirjoitti: Mutta tämä tapahtuma jää väliin.
Et kai meinannu City-miittiin mennä? Tälläkin laatupalstalla kun on väkeä, joka häviää kiinnostavuudessa paistetuille muikuille.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: MAALISKUUSSA Syömään erikoista ruokaa

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Edith kirjoitti:Et kai meinannu City-miittiin mennä?
Jokseenkin eri asia. Syöminen kun on pyhä juttu niin ärsyttää jos joku örveltää vieressä vaikkakin tässä tapauksessa onkin harmiton&hiljainen.

Tämä tietenkin itsekkäästi näkökannasta nyt kun oma alkoholinkäyttö kotioven ulkopuolella on hyvin rajoittunutta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Edith

Re: MAALISKUUSSA Syömään erikoista ruokaa

Viesti Kirjoittaja Edith »

Pyydän lisättäväksi Pikkusormi pystyssä -hymiön ja nimettäväksi Bluntlyksi.
aimohaiku

Re: MAALISKUUSSA Syömään erikoista ruokaa

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Elppis kirjoitti:Ehdotellaan, pistän myöhemmin samaan topikkiin äänestyksen jos halukkaita näyttäisi löytyvän.
Pitäisikö tämä muuttaa muotoon "sopivia halukkaita"? :)
Edith

Re: MAALISKUUSSA Syömään erikoista ruokaa

Viesti Kirjoittaja Edith »

Bluntly kirjoitti:
Edith kirjoitti:Et kai meinannu City-miittiin mennä?
Jokseenkin eri asia. Syöminen kun on pyhä juttu niin ärsyttää jos joku örveltää vieressä vaikkakin tässä tapauksessa onkin harmiton&hiljainen.

Tämä tietenkin itsekkäästi näkökannasta nyt kun oma alkoholinkäyttö kotioven ulkopuolella on hyvin rajoittunutta.
Mä ihmettelin sun vastausta ja mietin, minkä logiikan planeetalla sä elät, mutta nythän tää selviääkin, kun kattokaa nääs, joskus taannoin kävin Cityssä (joo, ei pitäis, mut kirjotin sinne yhden viestinkin ja noin) ja mulle oli jäänyt mieleen, että niillä/teillä olis ens viikonloppuna joku miitti, vaiks, kun kävin äsken taas Cityssä (ei pitäis), ni huomasin, et ei ookaan.
Vastaa Viestiin