Torstaipäivä.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
killkill

Re: Torstaipäivä.

Viesti Kirjoittaja killkill »

Elppis kirjoitti:Olen ruvennut antamaan niille jo tähtiä, niin leffamaisia ovat
Muista kirjoittaa myös arvostelu "Katsoin Leffan" -osioon..
Hermann Hoth

Re: Torstaipäivä.

Viesti Kirjoittaja Hermann Hoth »

masa kirjoitti:... autokin ois helppo löytää. Ei tartte olla kuin diesel, automaatti, neliveto, farmari ja vähintään 100 kw. Hintakin sais olla siinä alle kolmen kympin, joten näitä autojahan onkin tarjolla ihan helvetisti.
http://www.nettiauto.com/listAdvSearchF ... find_agent
Valikoimat on aika suppeat. Joko traktori tai glonkswagen. Jos ihan kilometritöntä versiota ajattelit, niin tiukkaa taitaa rahnan puolesta noilla tiedoilla tehdä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstaipäivä.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

killkill kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Olen ruvennut antamaan niille jo tähtiä, niin leffamaisia ovat
Muista kirjoittaa myös arvostelu "Katsoin Leffan" -osioon..
:D PItäiskin ruveta kirjoittamaan noita ylös ihan kunnolla, myydä ne sitten enite tarjoavalle kustantajalle. Mähän olen lähes Ruusunen.
The great club outshines the individual, always and forever.
masa

Re: Torstaipäivä.

Viesti Kirjoittaja masa »

Hermann Hoth kirjoitti: Valikoimat on aika suppeat. Joko traktori tai glonkswagen.
Jeps. Volkkarin vehkeitä ei enää tähän taloon tule, enkä volgaakaan halu, ainakaan noin karuilla kilsoilla. Totta puhuen, en kyllä kuolemaksenikaan pysty ymmärtämään, mistä ihmeestä Vw-konsernin vehkeillä on niin kova maine.

Seuraava auto tulee joukosta Hyundai SantaFe tai Tucson, Nissan Xtrail, Honda CRV, Toyota Rav4 tai vastaava. Köhnyä tarttee vaan hiukka lisää.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Torstaipäivä.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Elppis kirjoitti:Huomenna taas on enemmän tekemistä kuin jaksaisi.
Aamuherätyksen voit suosiolla siirtää myöhäisemmäksi, mun vesijumppa peruuntui yllättävien menkkojen takia. Tiistaina sit vaikka.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Torstaipäivä.

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Hermann Hoth kirjoitti:
sipsi kirjoitti:... ei mikään pelasta näitä tunnemurheita.
Silti: Voimia. :paijaa:
Ihku! Kiitos. Eikä mulla oikeasti mikään ole hätänä, ainakaan pahasti, on vaan semmonen surullinen fiilis.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstaipäivä.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Lolita kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Huomenna taas on enemmän tekemistä kuin jaksaisi.
Aamuherätyksen voit suosiolla siirtää myöhäisemmäksi, mun vesijumppa peruuntui yllättävien menkkojen takia. Tiistaina sit vaikka.
Pirun menkat ;) Tiistai it is!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Torstaipäivä.

Viesti Kirjoittaja saira »

1108 kirjoitti:Jiipii, silmälasit hajosi. Nyt vituttaa.
http://www.favoptic.com/?language=FI
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
BettyB.

Re: Torstaipäivä.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Oon shokissa! Ihmettelin kolesteroliarvojeni yllättävää noususuhdannetta, vaikka mielestäni elän pääosin hyvinkin terveellisesti. Ja tänään se sitten iski, ravitsemustietämyksessäni on (tai no, oli) aukko! Kookosmaidon mentävä aukko. Olin ynnännyt päässäni kookosrasvan olevan kasvisperäisenä hyvää, pehmeää rasvaa, mutta se peijooni onkin säännön vahvistava poikkeus, ja luokitellaan koviin rasvoihin! Ja mä käytän sitä päivittäin! No, enpä käytä enää, korvaan sen nyt sitten jatkossa jollain ~5% ruokakermalla.

Huomenna simulaattoriin katsomaan Jean ässää, jee :]
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstaipäivä.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

BettyB. kirjoitti:
Huomenna simulaattoriin katsomaan Jean ässää, jee :]
Harkitsin ihan samaa, tosin luovuin ajatuksesta kun ajattelin omaa vaatetustańi...
The great club outshines the individual, always and forever.
Rahkapussi

Re: Torstaipäivä.

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

killkill kirjoitti:
KillKill luottaa selvästi heterouteensa valitsemalla avatareksi itse kreivi Robert de Montesquieun, 1800-luvun dekadentin dandyn, joka oli kuuluisa esteetti ja homoseksuaali. Muistaakseni tuon muotokuvan on maalannut Jacques-Emile Blanche. Sama hemmo ikuisti myös kreivin ystävän, Marcel Proustin.

EDIT: Muotokuva onkin Giovanni Boldinin maalaama. Tieto löytyy tekstistä.

Lisää tietoa hemmosta:

"MONTESQUIOU, COUNT ROBERT DE (1855-1921)

French aristocrat, poet, and aesthete. Descended from the d'Artagnan of The Three Musketeers, he spent most of his wealth on collecting art objects and throwing parties, as well as vanity-press editions of his own books. He was the model for Jean des Esseintes in the novel A Rebours by Joris-Karl Huysmans (1884), Phocas in Jean Lorrain's novel Mons de Phocas [1902), the Peacock in Rostand's play Chantecler [1910), and Baron de Charlus in Proust's Sodome et Gomorrhe (1921), all of which portray his flamboyance and homosexuality. However, he was so afraid of scandal that he avoided associating with notorious homosexuals and was so discreet in his sexual life that there is no proof that he ever had sex with any of the handsome young men in his entourage.
The great love of his life was a South American, Gabriel Yturri, whom he met in 1885 and who died in 1905. Montesquiou wrote some poems on homosexual themes. Although he was a glittering center of Parisian society, he is remembered today only as the original of Charlus and des Esseintes, and Giovanni Boldini's portrait of him is on the cover of the Penguin paperback edition of Huysmans' novel.

BIBLIOGRAPHY.
Philippe Jullian, Prince of Aesthetes, New York: Viking, 1968.

Stephen Wayne Foster "

Lähde:
http://www.williamapercy.com/wiki/image ... squieu.pdf
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstaipäivä.

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Sanoinhan, että kirjailijat ovat ihmissyöjiä.
Rahkapussi

Re: Torstaipäivä.

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

Vadim kirjoitti:Sanoinhan, että kirjailijat ovat ihmissyöjiä.
Kommentoit nykyisin erittäin lakonisesti, lähes aforismein. Ihailtavaa, oikeasti.
prosessi

Re: Torstaipäivä.

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Vadim kirjoitti:Sanoinhan, että kirjailijat ovat ihmissyöjiä.
Vain jos niissä itsessään ei ole tarpeeksi syötävää.
killkill

Re: Torstaipäivä.

Viesti Kirjoittaja killkill »

Rahkapussi kirjoitti:uottaa selvästi heterouteensa valitsemalla avatareksi itse kreivi Robert de Montesquieun, 1800-luvun dekadentin dandyn, joka oli kuuluisa esteetti ja homoseksuaali
Saisi Google liittää kuvahakuunsa "homo!"-varoituksen perkele...
Viimeksi muokannut killkill, 28.02.2008 14:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rahkapussi

Re: Torstaipäivä.

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

killkill kirjoitti:
Rahkapussi kirjoitti:Robert de Montesquieun, 1800-luvun dekadentin dandyn, joka oli kuuluisa esteetti ja homoseksuaali
Saisi Google liittää kuvahakuunsa "homo!"-varoituksen perkele...
Hei, oikeesti, asiahemmo toi on. Eli ainakin loisteliaan elämän... ja onhan tuo muotokuva helevetin hyvä!
milli

Re: Torstaipäivä.

Viesti Kirjoittaja milli »

Ajattelin, että olisin tänään tehnyt pidemmän päivän, jotta huomenna voisi lähteä aikaisemmin.. nyt ainakin tuntuisi viitsiminen olla aika vähissä.
killkill

Re: Torstaipäivä.

Viesti Kirjoittaja killkill »

Rahkapussi kirjoitti:ja onhan tuo muotokuva helevetin hyvä!
Kieltämättä ilmeessä ja posessa on sopivan itsetietoista ja yläluokkaista asennetta - se mua tuossa kuvassa viehättikin.
Tsaari

Re: Torstaipäivä.

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

BettyB. kirjoitti: Huomenna simulaattoriin katsomaan Jean ässää, jee :]
No huh. Alunperin minäkin olin menossa sinne, mutta sitten minulle kerrottiin puoliskon toimesta ettei mulla ole asiaa sinne koska itse menee kavereidensa kanssa jubileeraamaan ko paikkaan.
BettyB.

Re: Torstaipäivä.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Tsaari kirjoitti:No huh.
No aatteleppa. Molemmat elämäsi naiset samassa rakennuksessa. Uh!
Tsaari

Re: Torstaipäivä.

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

BettyB. kirjoitti:
Tsaari kirjoitti:No huh.
No aatteleppa. Molemmat elämäsi naiset samassa rakennuksessa. Uh!
Huh, tulee ihan hiki. Taitaa olla syytä pysytellä kaukana koko paikasta, vaikka tämän possen lupasin sinne roudata.
BettyB.

Re: Torstaipäivä.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Tsaari kirjoitti:possen lupasin sinne roudata.
Awww... söpöä :h:
Pyry-Matias

Re: Torstaipäivä.

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Täytyy taas poiketa Nordeassa täyttämässä kolarikuponki. Toissapäivänä jonossa hallille tuli pusu perään, ja siitä törmäsin etummaiseen autoon. Peltihommia. Eniten harmittaa se, kun myöhästyin Ipan avausmaalista.

Vaihdoin tänään muuten Pokerihuoneen "kivipuutarhan" Pokerheaveniin. Robottipokeri kun ei juuri tuota.

Mutta rahvaan pariin jonottamaan------->
1108

Re: Torstaipäivä.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Nääh, tää menee ostaan ihan optikolta.

Ja by the way, pakkaatko jälkikasvusi huomenna autoon ja täräytetään metsään paistaan makkaraa jos on kaunis keli? Tää voi tarjota natiaiselle kyrsän, ehkä äiteellekin jos se osaa käyttäytyä.

EDIT: Tekstiviestin kirjoittaminen on niin hapokasta.
1108

Re: Torstaipäivä.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

killkill kirjoitti:se mua tuossa kuvassa viehättikin.
Coming soon: Invincible GayDaddy!
Vastaa Viestiin