Torstaipäivä.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
killkill

Re: Torstaipäivä.

Viesti Kirjoittaja killkill »

1108 kirjoitti:Coming soon: Invincible GayDaddy!
Jos vaimo rupeaa pirttihirmuksi: niin onkin! Lähden maailmalle ja luon uran Merkittävänä Drag-artistina! (eikä nyt puhuta kiihdytysautoista)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Torstaipäivä.

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pyry-Matias kirjoitti:Vaihdoin tänään muuten Pokerihuoneen "kivipuutarhan" Pokerheaveniin.
Kokeileppa Everestin mainiota talletustarjousta ja itä-euroopan ihmeitä, joilla ei taida olla hajuakaan pokerin säännöistä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
prosessi

Re: Torstaipäivä.

Viesti Kirjoittaja prosessi »

prosessi kirjoitti:
Vadim kirjoitti:Sanoinhan, että kirjailijat ovat ihmissyöjiä.
Vain jos niissä itsessään ei ole tarpeeksi syötävää.
Itse asiassa taisin hätiköidä tuonkin myöntämisen suhteen. Itse asiassa tuo kyseinen de Montesquieu taisikin olla kirjailijansyöttäjä, joka syötti itsensä mahdollisimman monelle kirjailijalle nähdäkseen, mitä omituisia tulkintoja nämä hänestä tulisivat tekemään. Herra ei osannut päättää, halusiko hän tosielämänsä julkisuuteen vai ei, joten hän antoi kirjailijoiden luoda itselleen monta julkista fiktiivistä elämää. Kätevä tapa tehdä itsestään oikeasti kuolematon.
Pyry-Matias

Re: Torstaipäivä.

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Bluntly kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:Vaihdoin tänään muuten Pokerihuoneen "kivipuutarhan" Pokerheaveniin.
Kokeileppa Everestin mainiota talletustarjousta ja itä-euroopan ihmeitä, joilla ei taida olla hajuakaan pokerin säännöistä.
Mikä tahansa lienee rahallisesti tuottoisampi kuin kivipuutarha. Ei tuolla pärjää kuin robottipokerilla, joskin kehittävää se on (aluksi). Mitä itse on pelaajien kansallisuuksia vertaillut, niin pohjoismaalaiset ovat keskimäärin parhaita. Etelä-eurooppalaiset useimmiten paisteja. Varmasti itä-eurooppalaisekin ovat paistikkaita.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Torstaipäivä.

Viesti Kirjoittaja saira »

1108 kirjoitti:
Ja by the way, pakkaatko jälkikasvusi huomenna autoon ja täräytetään metsään paistaan makkaraa jos on kaunis keli? Tää voi tarjota natiaiselle kyrsän, ehkä äiteellekin jos se osaa käyttäytyä.

EDIT: Tekstiviestin kirjoittaminen on niin hapokasta.
Kuulostais kivalta! Aamupäivällä teen yhdet kynnet, vapaudun joskus siinä yhden-kahden pintaan tällä tietoa.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
aimohaiku

Re: Torstaipäivä.

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Uusi strategiani joutui heti koetukselle. Puhelimeeni tulvi iltapäivällä viestejä, joihin teki niin mieli vastata jotain vittumaista. En kuitenkaan vastannut, hyvä minä. Mut hei, mä lähden nyt maalle.
Aava

Re: Torstaipäivä.

Viesti Kirjoittaja Aava »

sipsi kirjoitti:Auttaako sydänsuruihin se, että roudailee himaansa jotain ihme tyyppejä x yökylään? (Ei.)
Mut mikä sitten auttaa?

Semmonen ihan vitun kova treenaaminen. Äläkä vaan pysähdy ajattelemaan, onko siinä mitään järkeä. On siinä. Se nyt ei vaan ehkä ihan kaikille näy :D

Ja tietyntyylinen musa, kuten prosessikin neuvoi. Itse suosin noina hetkinä joitain Linkin Parkin biisejä, esim. Numb, Faint, No more sorrow...
1108

Re: Torstaipäivä.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

saira kirjoitti:vapaudun joskus siinä yhden-kahden pintaan tällä tietoa.
[EI OLE PERVOA]Mennäänkö siitinjärvelle paistaan makkaraa?[/EI OLE PERVOA]
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Torstaipäivä.

Viesti Kirjoittaja saira »

^Sopii kyllä. Ilmoilen vaikka kun saan työt tehtyä ni sovitaan tarkemmin. Hyvä tietää muuten nyt menosta niin ilmoitan likan hoitopaikkaan aamulla, et haen sit aiemmin päivällä pois.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Torstaipäivä.

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Hoopo olo. Himputisti hommia, muttei saa mitään tehtyä. Kiinnostus kaikkeen niin lähellä nollaa kuin pystyy.

Salillekkin pitäisi mennä, mutta maha kuplii miehekkäästi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Pyry-Matias

Re: Torstaipäivä.

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Täytyy kömpiä vielä tuonne pimeyteen hiihtämään. Innostuib graindaan tauon jälkeen nettipokeria ja...no... Väijytään nyt urkka pois alta.
SikaMika

Re: Torstaipäivä.

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Hoplaa!

Kirjoitin viimein sen perkeleen lopputyösuunnitelmani puhtaaksi, olisi näköjään seuraava esittelyaika ensi tiistaina. Silloin sinne siis, sano.

Perkele, mistä mä saan Overkillin "Within your eyes" -biisiin GuitarPro-tabulatuurit? Auttakaa, arvon apinat! Google ei sellaisia löydä, ja mä olen liian laiska ja lahjaton vääntääkseni ne itse. Etsin tähän hätään nyt sitten jotain muuta ja printtaan ne uudella hienolla masiinallani pihalle. Löysin tänään muuten siihen sopivia värikasetteja, saan jatkossakin hoitaa tulostukseni ilmaiseksi, yippee! Sitten salaatille ja Tudorille, soon moi ja hei!
prosessi

Re: Torstaipäivä.

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Huomenna alkaisi sitten muuttoprojekti. Aika rasittavaa.
elco

Re: Torstaipäivä.

Viesti Kirjoittaja elco »

Perkeleellisen kylmä aamu: 16C. Plussaa sentään.
NuoriDaavid

Re: Torstaipäivä.

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

elco kirjoitti:Perkeleellisen kylmä aamu: 16C. Plussaa sentään.
Onko asunnoissa toimiva lämmitys?
elco

Re: Torstaipäivä.

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriDaavid kirjoitti:
elco kirjoitti:Perkeleellisen kylmä aamu: 16C. Plussaa sentään.
Onko asunnoissa toimiva lämmitys?
Ei ole eikä ilmastointia. Asunto on moderni ja pitää lämmön ihan hyvin: ainakin kesällä oli ihan siedettävää.

Muttei se toki mitään suomistandardia ole: talvella on eittämättä kylmä.
Pyry-Matias

Re: Torstaipäivä.

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Kaupissa oli lentokeli. Lumi ei pöllynnyt mutta maisema vaihtui.
Zeb

Re: Torstaipäivä.

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Jatketaan marmatusteemalla. Viikon sana!
Vastaa Viestiin