Foorumisoftan päivitys

Ylipitona tunnettu ryhmittymä suorittaa sanallisia terrori-iskuja ohjemuodossa tähän topiciin. Ei asiaankuulumatonta urpoilua kiitos.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Foorumisoftan päivitys

Viesti Kirjoittaja aasi »

Gat kirjoitti:Luovuitko omasta systeemistä ja vaihdoit ilmaispalveluun?

Huononnus.

Vieraskielinen. Kaikki juntit eivät ymmärrä enkkua.
Sekavampi, vähemmän suoraviivainen käyttöliittymä.
Ei enää uusimpien postauksien listaa alhaalla.
Youtubet eivät näy upotettuina!
Samaa sarjaa tämä on kuin aiempikin.

Suomi on taas kielenä, vaihdoin kaikille paitsi sen mustan teeman asettaneille, siitä kun puuttuu suominapit kokonaan.

Listaus.. voi tulla tai olla tulematta.

Youtubet tavallaan toimivat, mutta eivät vanhoissa viesteissä, ja tuo on nyt hiukan entistä tiukempi linkin muodon suhteen:

Tasan ei mene muumit kanootissa.
Manaaja

Re: Foorumisoftan päivitys

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kun mustassa on sivun alalaidassa että "Return to Ylipidon mölinät" Niin saisiko siihen viereen ilman hirveää säätämistä myös "Return to Päävalikko"?

Edit: Aijoo, onhan siinä alempana kyllä Board index -nappi vähän huomaamattomampana.
Manaaja

Re: Foorumisoftan päivitys

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mustassa ei taida olla mitään olemassaolevaa linkkinappulaa kuvagalleriaan.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Foorumisoftan päivitys

Viesti Kirjoittaja aasi »

Manaaja kirjoitti:Mustassa ei taida olla mitään olemassaolevaa linkkinappulaa kuvagalleriaan.
Ei oo kuule koko kuvagalleriaa.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Manaaja

Re: Foorumisoftan päivitys

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Whoopsiedoo!
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Foorumisoftan päivitys

Viesti Kirjoittaja Gat »

aasi kirjoitti: Ei oo kuule koko kuvagalleriaa.
MITÄ VITTUA???!!!! Ei vetele! Mistä minä nyt tiedän, keitä vongata? Ja onhan siellä muutakin humaania sisältöä, minäkin ajattelin laittaa kuvia kallio"puutarhastani". (Tarkoitan todellakin kasveja, en muuta "puskaa")
Viimeksi muokannut Gat, 17.05.2012 14:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Manaaja

Re: Foorumisoftan päivitys

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ylläpitäminen palkitsee aina!
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Foorumisoftan päivitys

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Olis kiva jos sais viimeisimmät aktiiviset ketjut näkyviin tonne sivun alalaitaan.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Foorumisoftan päivitys

Viesti Kirjoittaja masa »

Aasi on masokisti.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Foorumisoftan päivitys

Viesti Kirjoittaja aasi »

masa kirjoitti:Aasi on masokisti.
Aina välillä mietin että kuka onkaan hulluin Kitinässä, enkä voi ihan varmasti sulkea itseänikään siltä listalta pois.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Foorumisoftan päivitys

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Voi meisseli. Haluan gallerian ja alpakkakuvani takaisin.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Foorumisoftan päivitys

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Hoidetaanko kuvat omaan topicciin ja esim näin?
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img3541712.jpg

Muita ehdotuksia?
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Foorumisoftan päivitys

Viesti Kirjoittaja Gat »

Yhtenä vakoilijabottina näkyi hetken "Majestic 12".
Selittää paljon. Ufot ovat siepanneet Kitinän tai Aasi on aina ollut yksi ulkoavaruuden humanoideista.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Foorumisoftan päivitys

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Voi perse. Tässä uudessakin versiossa on oijottu mutkia. Kaikki tyylimäärittelyt eivät löydy css:stä, vaan viestinkirjoituskentässä on käytetyy style-attribuuttia. Textarea:n korkeus ei ole kuin 270 pikseliä. Pitäisi saada korkeammaksi. Opera 11.50 rikkoi GreaseMonkeyn, joten en tiedä saako silläkään korjattua tätä.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Foorumisoftan päivitys

Viesti Kirjoittaja Gat »

Kuva
Manaaja

Re: Foorumisoftan päivitys

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Nauratti, mutta otetaas nyt huomioon ne tietoturva-asiatkin!!1
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Foorumisoftan päivitys

Viesti Kirjoittaja Gat »

Manaaja kirjoitti:^ Nauratti, mutta otetaas nyt huomioon ne tietoturva-asiatkin!!1
No vaikka niin. Silti minusta vaikuttaa, että monessa asiassa IT- ja varsinkin nettialalla ne välttämättömät päivitykset tuovat mukanaan myös entisten hyvien ominaisuuksien karsimista. Miksi vitussa sen pitäisi olla niin?? Kai ne voisi sinne lähdekoodiin jättääkin?

Ymmärränhän minä, ettei Aasi ole tuota koodia kirjoittanut, voi syyttää muita.
Silti sen verran että kun minä olemattomilla taidoillani nettinörtteilin duunissa, minulle oli selvää ettei keskentekoista julkaista. Ja että vanha versio korvataan vasta kun uusi on valmis. Ensin tein ihan valmiiksi ja vielä testasin eri selaimilla ja selain/käyttisyhdistelmillä. Kokeilin työkavereiden koneilla, kotikoneella, kävinpä jopa kirjaston koneilla tsekkaamassa. Sitten vasta korvasin vanhan.

Sellaistakin olen jossain nähnyt ettei johonkin foorumiin edes voinut rekkautua IE:llä. Ja jossa IE:llä vastauskaavake ponnahti ylös kun täyttyi eikä sitten nähnyt mitä itse kirjoittaa sen yli. On pelkkää elitismiä sanoa sellaiseen, että "kaikkihan" käyttävät jo muita. No ei, IE on vieläkin suuren rahvaan käyttämä, koska se on oletusselain. Kaiken pitää toimia kaikella ja vielä ilman käyttäjän vastuulle jääviä konfiguraatioita.

On muistettava Dilbert-sarjakuvan:
"Alla eräitä tyypillisiä esineitä alenevassa älykkyysjärjestyksessä:
1.) Kaalinpää
2.) Vasara
3.) Loppukäyttäjä"

Muu on snobbailua, jossa kaikesta teknisestä etevyydestään huolimatta sivuston tekijä ei ole käsittänyt että tuotteen toimivuus ihan kenenkä vaan käytössä on se pääasia.
Viimeksi muokannut Gat, 18.05.2012 10:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Manaaja

Re: Foorumisoftan päivitys

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Gat kirjoitti:Ymmärränhän minä, ettei Aasi ole tuota koodia kirjoittanut, voi syyttää muita.
Silti sen verran että kun minä olemattomilla taidoillani nettinörtteilin duunissa, minulle oli selvää ettei keskentekoista julkaista. Ja että vanha versio korvataan vasta kun uusi on valmis. Ensin tein ihan valmiiksi ja vielä testasin eri selaimilla ja selain/käyttisyhdistelmillä. Kokeilin työkavereiden koneilla, kotikoneella, kävinpä jopa kirjaston koneilla tsekkaamassa. Sitten vasta korvasin vanhan.
Et kai sä nyt oikeasti voi kuvitella että Aasikaan on se jonka pitäisi käyttää lukemattomia tunteja vapaa-ajastaan johonkin vasemman käden random harrastuspohjaisen ilmaispalstan beta-testaukseen? Tää palsta on pelannut koko historiansa ajan paremmin kuin suurin osa maksullisista ja/tai mainosrahoitteisista keskustelupalstoista. Ei siitä voi muuta kuin olla nöyrästi linkkuveitsenä ja kiitellä eikä alkaa päälle vielä vaatia kohtuuttomia.

Jos taas tosiaan tarkoitat että tämä itse phpBB-peruspohja olisi pitänyt kunnolla penkkitestata koodin julkaisijan toimesta, niin käsittääkseni tämä versio tms. on ollut yleisessä käytössä tyyliin jo vuosia, ja päivitys alkoi jo olla käytännössä pakollista tietoturva- ja muista syistä.

Lisäksi uskaltaisin arvata että sun supergattaca-sivut aikanaan eivät ole vaatineet ihan yhtä moniulotteista testaamista noin käytännössä vaikka olisit parilla eri koneella ja selain-/käyttisyhdistelmällä sen raamikkaan animaatiogiffejä vilisevän index.html:n käynytkin lataamassa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Foorumisoftan päivitys

Viesti Kirjoittaja Gat »

Manaaja kirjoitti:
Gat kirjoitti:Ymmärränhän minä, ettei Aasi ole tuota koodia kirjoittanut, voi syyttää muita.
Silti sen verran että kun minä olemattomilla taidoillani nettinörtteilin duunissa, minulle oli selvää ettei keskentekoista julkaista. Ja että vanha versio korvataan vasta kun uusi on valmis. Ensin tein ihan valmiiksi ja vielä testasin eri selaimilla ja selain/käyttisyhdistelmillä. Kokeilin työkavereiden koneilla, kotikoneella, kävinpä jopa kirjaston koneilla tsekkaamassa. Sitten vasta korvasin vanhan.
Et kai sä nyt oikeasti voi kuvitella että Aasikaan on se jonka pitäisi käyttää lukemattomia tunteja vapaa-ajastaan johonkin vasemman käden random harrastuspohjaisen ilmaispalstan beta-testaukseen? Tää palsta on pelannut koko historiansa ajan paremmin kuin suurin osa maksullisista ja/tai mainosrahoitteisista keskustelupalstoista. Ei siitä voi muuta kuin olla nöyrästi linkkuveitsenä ja kiitellä eikä alkaa päälle vielä vaatia kohtuuttomia.

Jos taas tosiaan tarkoitat että tämä itse phpBB-peruspohja olisi pitänyt kunnolla penkkitestata koodin julkaisijan toimesta, niin käsittääkseni tämä versio tms. on ollut yleisessä käytössä tyyliin jo vuosia, ja päivitys alkoi jo olla käytännössä pakollista tietoturva- ja muista syistä.

Lisäksi uskaltaisin arvata että sun supergattaca-sivut aikanaan eivät ole vaatineet ihan yhtä moniulotteista testaamista noin käytännössä vaikka olisit parilla eri koneella ja selain-/käyttisyhdistelmällä sen raamikkaan animaatiogiffejä vilisevän index.html:n käynytkin lataamassa.
No hei eipä sotketa mun ihan koskaan ekana tekemääni väärinymmärrettyä tahallisesti kitchiä ja nykyselaimilla sitäpaitsi vinoon vetävää kymmeneen vuoteen päivittämätöntä kotisivuani tähän. Sen nimittäin tein ekana jo alkeiskurssilla, ennen kuin töihin jouduin tekemään muille. Ja jos ne työsivut ei toimineet kaikkialla, valituksia tuli Siperian takaa asti. Mutta joo enhän minä mitään silloinkaan osannut, puhun periaatteista että miksi parannukset ylensä nykyään sisältävät myös hyvien ominaisuuksien karsimista ja siitä, että pitää tehdä valmiiksi ennen kuin julkaisee ja testata monipuolisesti toimiiko.

Aasin tapauksessa että juuri eilenhän Aasi laittoi meidän toivomuksestamme monta täydennystä/korjausta, vaikka luulisi sällin voineen tajuta ne itsekin ennen julkaisua. Ja ne muutokset ei varmaan vaatineet muuta kuin valmiiden parametrien säätöä, ei koko vitun koodin testausta ja uudelleenkirjoitusta.
Manaaja

Re: Foorumisoftan päivitys

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Ihan vain referenssiksi: onko kuinkakin monta isotölkkisixpäkkiä alla?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Foorumisoftan päivitys

Viesti Kirjoittaja Gat »

Manaaja kirjoitti:^ Ihan vain referenssiksi: onko kuinkakin monta isotölkkisixpäkkiä alla?
Vain yksi. Lisäksi masturboin juuri äsken.
Aika vähän typoja silti. Pahoittelen alkoholin indusoimaa agrea. Tuli vaan mieleen tästä uudistuksesta Citystä vieraannuttanut Apu Kaija. Mistä jatko-assosiaationa että edes Kitinän logo takaisin!

Edit: Anteeksi Aasi. Tiedän, että tämä on sinulle ihan palkaton sivuharrastus ja nykyään vain muutaman runkkarin takia eikä tämän takia kannata revetä. Kunhan yleisjuttuja ja urputusta laajemmista kuviosta mulla.

Taidanpa ihan muuten vaan pitää taukoa Kitinästä, pitää keskittyä muuhun kuin filosofeeraamiseen. Ei KSE, kyllä vielä vanha addiktio puree.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Foorumisoftan päivitys

Viesti Kirjoittaja Vesper »

CA Black-tyylistä puuttuu vastausnamiskat. No, väheneepähän meikäläisen osallistuminen, sillä näillä sinisävyisillä en ala.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Teppo Testaaja
Kitisijä
Viestit: 14
Liittynyt: 22.02.2006 16:21

Re: Foorumisoftan päivitys

Viesti Kirjoittaja Teppo Testaaja »

Vesper kirjoitti:CA Black-tyylistä puuttuu vastausnamiskat. No, väheneepähän meikäläisen osallistuminen, sillä näillä sinisävyisillä en ala.
Pitäis kyllä näkyä quote-nappi viestin oikeassa alalaidassa ja reply-nappi sivun vasemmassa alalaidassa, testasin juuri. Kopsasin vain englanninkieliset eilen suomenkielisten paikoille, kun ei jälkimmäisiä ollut. Jos satuit käyttämään ennen tuota, niin pitää ehkä käskeä selainta tekemään kunnon reload. Ctrl-reload tms.
Testing.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Foorumisoftan päivitys

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Teppo Testaaja kirjoitti:
Vesper kirjoitti:CA Black-tyylistä puuttuu vastausnamiskat. No, väheneepähän meikäläisen osallistuminen, sillä näillä sinisävyisillä en ala.
Pitäis kyllä näkyä quote-nappi viestin oikeassa alalaidassa ja reply-nappi sivun vasemmassa alalaidassa, testasin juuri. Kopsasin vain englanninkieliset eilen suomenkielisten paikoille, kun ei jälkimmäisiä ollut. Jos satuit käyttämään ennen tuota, niin pitää ehkä käskeä selainta tekemään kunnon reload. Ctrl-reload tms.
Näyttäis toimivan IE:lla ja FIrefoxilla, Chromella ei. Jatkan kikkailua...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Foorumisoftan päivitys

Viesti Kirjoittaja aasi »

Vesper kirjoitti:Näyttäis toimivan IE:lla ja FIrefoxilla, Chromella ei. Jatkan kikkailua...
Chromella testasin... kokeilitko ctrl tai shift - pohjassa reload-napin painamista??
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Vastaa Viestiin