Gat kirjoitti:Ei enää uusimpien postauksien listaa alhaalla.
Tai siis komppaan tämän ominaisuuden tarvetta.
Näytä uudet viestit? Nythän toi etusivu on ihan siisti.
Toimin siten, että käväisen työasioiden välissä aina välillä Kitinän etusivulla, ja aiemmassa versiossa oli tähän toimintatapaan nähden erinomaisen mukava ominaisuus, että suoraan etusivulta näkyi, mihin nimenomaisiin ketjuihin on vastikään tullut lisäkontribuutioita (ja keneltä...).
Toinen omien kitinöintitapojeni kannalta hyvä ominaisuus on aiemmin ollut se, että kun lukee Kitinää kirjautumattomana (yleensä teen näin), niin jos sitten yllättäen törmääkin niin kiinnostavaan/provosoivaan viestiin, että se kutsuu vastaamaan, niin kirjautumatonkin voi painaa suoraan vastaa- tai lainaa-nappuloita, ja vastaamaan/lainaamaan tosiaan pääsee sitten automaattisesti kirjautumistoiminnon kautta. Nyt täytyy ilmeisesti käydä erikseen kirjautumassa, ja sitten etsiä vastaus-/lainaushalun laukaissut viestiketjun paikka uudestaan?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
urpiainen kirjoitti:Nyt täytyy ilmeisesti käydä erikseen kirjautumassa, ja sitten etsiä vastaus-/lainaushalun laukaissut viestiketjun paikka uudestaan?
Ei tarvi. Just tuli kokeiltua
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
^^ & ^ Kirjautumatta ei kyllä mulla näy ainakaan kovin helposti lainaus-painike (vastaa-painike kyllä) eikä myöskään tosiaan tuo uusien viestien näyttö.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Kiukkutipu kirjoitti:No juu. Lainaus-nappulaa ei ole.
Onko nämä sellasia elämää suurempia ongelmia?
Sä et nyt selvästikään ota mun ja Urpiaisen tuskaa vakavasti
Kyllä asia on niin, että edes foorumisoftan päivitys -ketjussa ei saa puhua foorumisoftan päivitykseen liittyvistä pikku epämukavuuksista, ennen kuin sotaveteraanien asiat on saatu kuntoon!
Kyllä asia on niin, että edes foorumisoftan päivitys -ketjussa ei saa puhua foorumisoftan päivitykseen liittyvistä pikku epämukavuuksista, ennen kuin sotaveteraanien asiat on saatu kuntoon!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
^ Ihan sitä odotellessa, että ne muutamat jäljellä olevat veteraanit kupsahtaa, niin onko kellään muulla niin että kännykällä lukiessa topicin edessä oleva nuoli ei vie ruutua viestin kohdalle vaan sivun alkuun? Ketjun vikaan viestiin vievä nuoli kyllä pelaa myös kännykällä.
En ymmärrä muutenkaan, miten pyyhelämmitin-Dave tulee toimeen ilman japanilaista vessanpönttöä. Kohta minäkään en tule.
Mitvit miksi edes lukisi tätä kirjautumatta, jolloin unread posts toiminto ei ole käytössä. Vähän sama kun jättäisi kottikärrystä pyörän pois ja sitten ihmettelee kun on elämä vähän hankalaa.
Mitvit miksi edes lukisi tätä kirjautumatta, jolloin unread posts toiminto ei ole käytössä. Vähän sama kun jättäisi kottikärrystä pyörän pois ja sitten ihmettelee kun on elämä vähän hankalaa.
Nyt tajusin, miksi sitä on niin raskas työntää!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Lomailen Kitinästä ihan vaivannäköä ja alkoilua välttääkseni, mutta nyt täytyy selventää miten Kitinä on huonontunut.
Miten tuokaan onnistuu (no ei mulle toki mitenkään mutta periaatteessa) jos kuviakaan ei näe?