Sairaimmat Unesi

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
NuoriD

Re: Sairaimmat Unesi

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

swirl kirjoitti:Näin unta, jossa SikaMika ja Gattis olivat valmistaneet itsestään laajan esitelmän, jotta saataisiin selville, kumpi on parempi Mies™. Mukana oli kaikki työ- ja muut todistukset, suosituskirjeitä yms. Gattaca oli käynyt suuren määrän erilaisia gourmet-kokkauskursseja vedotakseen paremmin naissukupuoleen, kuten myös ranskankursseja, koska ranskahan on rakkauden kieli. Ikävä kyllä heräsin, ennen kuin voittaja saatiin selville.
:D :rofl:
NuoriD

Re: Sairaimmat Unesi

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Ehkä koirakeskustelujen neekeriorjuus-sivujuonne sai aikaan seuraavaa:

Olin natsien vankina ja meitä vangittuja kidutettiin eri tavoin. Toisaalta joku esitti näkökulman, että ei pidä liian kovakourainen olla, kun työpanoksemme kärsii siitä.
Avatar
Cavallo
Elämätön Kitisijä
Viestit: 355
Liittynyt: 24.06.2010 19:45

Re: Sairaimmat Unesi

Viesti Kirjoittaja Cavallo »

Bluntly kirjoitti:Olin jonkinlaisessa vakuutusalan tiedotustilaisuudessa, jossa esiteltiin hämähäkkien tappamia ja syömiä lemmikkieläimiä.
Vakuutusala tekee olomme taas turvattomaksi, taitaa tulla uusi tuote markkinoille.

Onneksi turvallisuudentunnetta voidaan ostaa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Sairaimmat Unesi

Viesti Kirjoittaja Gat »

swirl kirjoitti:Näin unta, jossa SikaMika ja Gattis olivat valmistaneet itsestään laajan esitelmän, jotta saataisiin selville, kumpi on parempi Mies™. Mukana oli kaikki työ- ja muut todistukset, suosituskirjeitä yms. Gattaca oli käynyt suuren määrän erilaisia gourmet-kokkauskursseja vedotakseen paremmin naissukupuoleen, kuten myös ranskankursseja, koska ranskahan on rakkauden kieli. Ikävä kyllä heräsin, ennen kuin voittaja saatiin selville.
Mielenkiintoista.
Se, että unessasi olivat SikaMika ja minä ja vielä Miehinä kilpailemassa myös naisista, viitannee siihen, että Haluat meitä silleen sexuaalisesti. Ja koska unesi päähuomio oli minussa, haluat minua enemmän.

Muutenhan tuo on utopiaa..
Vaikka ranska kyll olisi ainoa romaaninen kieli, jota haluaisin osata. Ja vaikka syön einekseni suoraan paketista, joskus olen katsonut keittokirjoja että tuo voisi olla kiva harrastus. Joten ei poissuljettua sekään.

Mutta noilla detaljeilla vain yrität turhaan rationalisoida alitajuntasi alkukantaista Himoa minuun.
SikaMika

Re: Sairaimmat Unesi

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

swirl kirjoitti:Näin unta, jossa SikaMika ja Gattis olivat valmistaneet itsestään laajan esitelmän, jotta saataisiin selville, kumpi on parempi Mies™. Mukana oli kaikki työ- ja muut todistukset, suosituskirjeitä yms. Gattaca oli käynyt suuren määrän erilaisia gourmet-kokkauskursseja vedotakseen paremmin naissukupuoleen, kuten myös ranskankursseja, koska ranskahan on rakkauden kieli. Ikävä kyllä heräsin, ennen kuin voittaja saatiin selville.
Hahah! Muuten nuo kuulostaa ihan oikeilta paralympialaisilta, mutta mistä helvetistä Gattaca on saanut suosituskirjeitä?!
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12354
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sairaimmat Unesi

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

swirl kirjoitti:Näin unta, jossa SikaMika ja Gattis olivat valmistaneet itsestään laajan esitelmän, jotta saataisiin selville, kumpi on parempi Mies™. Mukana oli kaikki työ- ja muut todistukset, suosituskirjeitä yms. Gattaca oli käynyt suuren määrän erilaisia gourmet-kokkauskursseja vedotakseen paremmin naissukupuoleen, kuten myös ranskankursseja, koska ranskahan on rakkauden kieli. Ikävä kyllä heräsin, ennen kuin voittaja saatiin selville.
Tämä nauratti. :D

Homoa tuollaiset gourmet-jutut ovat, Orimattilan paroni kai sanoo... :roll:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Sairaimmat Unesi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Sairasta :h: olisi oikein kiva nähdä unta.
Sitten eniten Sairaa sisältävä uni olisi sairain.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Sairaimmat Unesi

Viesti Kirjoittaja Gat »

SikaMika kirjoitti:paralympialaisilta
Kiitos Elcolle tästä
(Varoitus naisväelle: pikkarit kostuttavaa ja uniin Tulevaa kamaa):

http://sendables.jibjab.com/view/vRbs9iKAwWgw4wik
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Sairaimmat Unesi

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Näin unta, että Jarmo Korhonen pokaili minua. :shock: Mulla on niin pahoja negaatioita keskustalaisista, että niistä alkaa tulla jo likainen fantasia.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Sairaimmat Unesi

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Nyt on joku symboliikkajuttu meneillään. Näin unta miten leikin vauvan kanssa ja pompotin tyttöä niskan päällä. Yhtäkkiä lapsi pureutui niskaani, ensin hiljaa, sitten kovemmin ja lopulta niin, että veri alkoi valua pitkin kaulaani. Aloin kiljua kivusta ja koitin ravistella lasta irti, kuitenkin varoen satuttamasta. Viimein sain vihulaisen irrotettua ja pitelin lasta kädet ojennettuina toruen ettei noin saa tehdä, äitiin sattuu. Vauva tuijotti minua silmät suurina, veri suusta valuen ja sitten, kuten elokuvissa, tummiin silmiin ja pyöreisiin kasvoihin häivähti demoninen, kylmä ja paha ilme. Aloin kirkua ja heräsin tukahdutettuun huutooni.

Onneksi tukahdutettuun, kun tuo sama kuulapää oli kymmenen sentin päässä vieressä. Kesti hetken selvitellä päätä unesta ja lakata tärisemästä. Painajaisia olen nähnyt aina mutta hyi helvetti ei enää tällaista!
Elämä kantaa, jos sen antaa
ninnithequeen

Re: Sairaimmat Unesi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tää menee jo överiks:

Näin unta että sain neloset, kaksi tyttöä ja pojan, neljäs oli kuollut. Ne plumpsahti ulos tossa meidän keittiössä, ja olivat kaikki lintuja. Ainakin yksi ruskea ja yksi mustarastas. Mietin niille jo nimetkin, hitto ku muistaisin miten utopistisia ne oli. Ja mietin miten elätän kaikki lapset.

Poika keskeytti unen itkulla, ja se jatkui näin: jokaisen haluavan tuli syödä 3 cm sitä moskaa mitä viemäröinnistä tulee, valkoista mössöä..

Sitten olin menossa Kaarle Kustaan häihin, ja haukuin Ukkokullan paskaksi koska hän vihjasi tuovansa uuden tyttöystävänsä (jota oikeasti ei ole)

Seuraavaksi katsoin televisiota kun ihmiset söi sitä valkoista mössöä.

Tota...onkohan lääkitys kohillaan?
Gaia

Re: Sairaimmat Unesi

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Mä näen toistuvasti tän saman unen, viime yönä taas...:

Ajan myöhään illalla tai aikaisin aamulla Siuntiontietä 51-tielle päin. Teiden risteyksestä aion kääntyä vasemmalle, Helsinkiin päin. Missään ei näy ketään, tie on aivan autio kumpaankin suuntaan. Sataa vettä ja on ihan pikkopimeää. Juuri kun lähden ylittämään tietä, Helsingin suunnasta tulee rekka, joka sytyttää ajovalot puoli sekuntia ennen kuin ajaa mun ja mustan 5-sarjan touring-Bemarini yli.


Vältän tuollaisen auton hankkimista...

edit. Olen kohtalaisen varma, että tulen kuolemaan auto-onnettomuudessa. Ajankohta ei tiedossa.
Gaia

Re: Sairaimmat Unesi

Viesti Kirjoittaja Gaia »

^En pidä. En myöskään ajotapaani, autoni renkaita tms.
Lähinnä tuon unen takia. Se on seurannut mua yli 15 vuotta.
Gaia

Re: Sairaimmat Unesi

Viesti Kirjoittaja Gaia »

^Ehdotuksia mitä unelle voi tehdä? :D
Mä en ainakaan ole vielä oppinut hallitsemaan niitä.

Olen myös ihan lapsesta asti nähnyt sukulaisen/perheenjäsenen/muun läheisen kuolemaa edeltävänä yönä tai pari yötä ennen sitä ihan samanlaisen unen: Kapeaa hiekkatietä pitkin ajaa neljän mustan hevosen vetämä vanhanaikainen ruumisvankkuri. On kuutamo mutta maan pinnan lähellä on sakeaa sumua, joka liikkuu.

Mitä siihen sanot?
Viimeksi muokannut Gaia, 16.11.2010 14:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Gaia

Re: Sairaimmat Unesi

Viesti Kirjoittaja Gaia »

exPertti kirjoitti:
Gaia kirjoitti:^Ehdotuksia mitä unelle voi tehdä? :D
Mä en ainakaan ole vielä oppinut hallitsemaan niitä.
Ei kun ajattelin, että voisiko siellä ihanassa alitajunnassa olla jotakin, kun se noin piinaa sinua. Jos on jo saanut sinut pohtimaan että noin se lähtö tulee jos on tullakseen. Kuulostaa kirjoitettuna aika ahdistavalta.
Varmaan siellä VOISI olla, voihan siellä olla mitä tahansa. Tietoisesti ei mitään. Mutta ei se mua häiritse. Uni on uni enkä mä sitä ihan todellakaan ajattele aktiivisesti, niin kuin en kuolemista noin yleensäkään. Tulee kun tulee.
RP

Re: Sairaimmat Unesi

Viesti Kirjoittaja RP »

No jos todella ajatellaan niin noin kuoleminen olisi varmaan paras vaihtoehto. Yllättäen ja rytinällä. Toinen vaihtoehto eli kituminen ei kuulosta houkuttelevalta.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Sairaimmat Unesi

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Näin untä, että duuniin tuli kravattipakko.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Gaia

Re: Sairaimmat Unesi

Viesti Kirjoittaja Gaia »

exPertti kirjoitti:Hengenvaarallisen Saaliin menehtynyt kapteeni
Hä?

(kuuluisko tää jotenkin tajuta heti, silleen NAPS vaan???)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Sairaimmat Unesi

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jos katsoo Jimiä tai Maxia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sairaimmat Unesi

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mä tahtoisin ensi yönä nähdä unta kun Manaaja ja So Hard pussailee :h:
The great club outshines the individual, always and forever.
So Hard

Re: Sairaimmat Unesi

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Elppis kirjoitti:Mä tahtoisin ensi yönä nähdä unta kun Manaaja ja So Hard pussailee :h:
Aika ilkee narttu.
NuoriD

Re: Sairaimmat Unesi

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Gaia kirjoitti:^Ehdotuksia mitä unelle voi tehdä? :D
Mä en ainakaan ole vielä oppinut hallitsemaan niitä.

Olen myös ihan lapsesta asti nähnyt sukulaisen/perheenjäsenen/muun läheisen kuolemaa edeltävänä yönä tai pari yötä ennen sitä ihan samanlaisen unen: Kapeaa hiekkatietä pitkin ajaa neljän mustan hevosen vetämä vanhanaikainen ruumisvankkuri. On kuutamo mutta maan pinnan lähellä on sakeaa sumua, joka liikkuu.

Mitä siihen sanot?
Sanoisin, että sinulle muodostuu vääriä muistoja. Se on hyvin yleistä ja vääriä muistoja on mahdotonta erottaa oikeista. Asiaa on tutkittu paljonkin.
Gaia

Re: Sairaimmat Unesi

Viesti Kirjoittaja Gaia »

NuoriD kirjoitti: Sanoisin, että sinulle muodostuu vääriä muistoja. Se on hyvin yleistä ja vääriä muistoja on mahdotonta erottaa oikeista. Asiaa on tutkittu paljonkin.
Voisitko avata asiaa? Miten niin muodostuu vääriä muistoja? Meinaatko, että vain luulen nähneeni muksuna tuota unta?
Tiedän, että en vain luule.
SikaMika

Re: Sairaimmat Unesi

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Bluntly kirjoitti:Näin untä, että duuniin tuli kravattipakko.
Mä olen nähnyt tuon useasti. Odottelen innolla, että se toteutuisi.
SikaMika

Re: Sairaimmat Unesi

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Gaia kirjoitti:
Voisitko avata asiaa? Miten niin muodostuu vääriä muistoja? Meinaatko, että vain luulen nähneeni muksuna tuota unta?
Tiedän, että en vain luule.
Arvelen Daven tarkoittaneen, että muistat "väärin" nähneesi kyseistä unta juuri paiviä ennen sukulaistesi kuolemaa. Eli että oikeasti näet sen randomisti, mutta yhdistät ajankohdan jäkikäteen johonkin tapahtumaan.
Vastaa Viestiin