Sairaimmat Unesi

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
BettyB.

Re: Sairaimmat Unesi

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Erään puhelun aikana muistui mieleeni että viime öisessä unessani joku todella notkea mies otti itseltään suihin. En valitettavasti enää muista kuka ko. henkilö oli, mutta ilmeisesti jooga ja pilates oli tehnyt tehtävänsä...
SikaMika

Re: Sairaimmat Unesi

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

NuoriDaavid kirjoitti:
Edith kirjoitti:Näin unta konttorin insinööreistä.
Apropoo: Kerroit, että sinulla ei ole zeksuaalisia haluja (jos muistikirjani merkinnät ovat oikein). Näetkö seksiunia?
Juurihan hän tuossa yllä sanoi, ettei näe.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18756
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Sairaimmat Unesi

Viesti Kirjoittaja Niba »

SaintJohnPerse kirjoitti:.................................
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Sairaimmat Unesi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä näin unta, että odotin kaksosia. Mieheni tuki minua. Mut yhtäkkiä siinä unessa mä aloinkin synnyttämään 2 kk liian aikasin, ja synnytin kaksi puoliksi kehittynyttä vauvaa. Muistan vaan että ne oli söpöjä. Ja räpytteli silmiään.

Seuraavaksi ne oliki kaks kissaa. Täsmälleen samanlaisia ku meijän rontit. Saivat nimekseen Pikku-Kasja ja Pikku-Sheri. Ja sit mä heräsin.

EDIT: Vaola oli mukana unessa. Muistan ajatelleeni, ettei se ny olekaan ainoa kaksosten mutsi. Voi jeesus....
Viimeksi muokannut ninnithequeen, 19.03.2008 18:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Herra Manala

Re: Sairaimmat Unesi

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Näin tossa toissayönä unta että oli joku kitinämiitti ja sieltä Vaola pyysi mua luokseen yöksi. Ei minkään zekzuaalisen zydeemin vuoksi vaan siksi koska huomenna olisi kuulemma ollut uunilohipäivä, ja Tolonen oli kuulemma aivan säälittävä vässykkä syömään uunilohta, ja minussa olisi kuulemma ollut enemmän potentiaalia hommaan.

Hmm.
ninnithequeen

Re: Sairaimmat Unesi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vaola vissiin tunkee alitajuntaan muillakin :D
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Sairaimmat Unesi

Viesti Kirjoittaja Clay »

Vähän hämmennyin aikoinaan. Ajelin autolla Turussa kauppatorin liepeillä iltasella, näin mummelin ylittämässä tietä jalkakäytävää pitkin, ja yht'äkkiä tempasin kaasun pohjaan ja keilasin mummon.

En ollut nähnyt yhtään todistajia tapahtumalle, mutta seuraavana iltana katsoessani PoliisiTVtä silminnäkijöitä ilmoittautui iso läjä, ja menin paniikkiin. Heräsin kuitenkin ennenkuin jouduin sovittamaan tekoani.
Nyt penikseni on fantastinen!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sairaimmat Unesi

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ensimmäisessä unessa vanha ratsastuksenopettajani (kulttuurisihteeri ulkoministeriöstä) oli kutsunut mut sen uudelle tallille ja sanoi että hepat on korkeatasoisia ja hyviä ratsastaa. Sain sitten jonkun 4v. yli-innokkaan päällyhyppijän jolla ei ollut edes satulaa. Olin vähällä sanoa että "paskat mä en uskalla!", mutta tajusi itsekin että olis joku helpompi tapaus ollut parempi mulle kun en ole pitkään aikaan ratsinut. Itse hyppäs hevosen selkään ja sai sen rauhoitettua, jotenkuten. Hyppäsin 10 min päästä selkään, ja koni kulki kuin unelma, jopa käveli. mitä ei suostunut tekemään opettajani kanssa. Heräsin tekstiviestiin, kerrankin kun ratsastusunessa menee jokin hyvin :evil:

Aamun uni oli hieman sekava, mutta voi helvetti soikoon... :oops:

Asuttiin / käytiin miehen kanssa koulua jossain getossa. Olin joko siinä koulussa tai sitten töissä siellä, jäi vähän epäselväksi. No enivei.. Mies oli kostanut mun broidin murhan tappamalla jonkun lyömällä selkään puukolla kesken tappelun, minä, raskaana, jäin jotenkin kiinni avunannosta. Mut passitettiin sitten johonkin low security naistenvankilaan, missä sai kulkea vapaana tiluksilla ja vieraita vastaanotettiin missä vaan.. Mies taas jakoi sellinsä jonkun kaverinsa kanssa jossain top- vankilassa. Tuli kerran vierailemaan, ja meidän piti vain halata. Loppupeleissä ruvettiin ihan kylmästi pelehtimään keskellä nurmikkoa..
Mä olin ihan masentunut; mun äiti ei ollut edes soittanut kuukauteen (soittelee muuten päivittäin), sisko eikä muut olleet käyny.. Sit mies soitti "Tuleeko sinne hymy?".. "ei.." - " Mä olen sen toka sivu ", ja sano sen vielä ylpeänä. Heräsin.


WTF.
The great club outshines the individual, always and forever.
Che

Re: Sairaimmat Unesi

Viesti Kirjoittaja Che »

Näin unta muutamasta työkaverista. Oli sellainen uni, että Freudilla saattaisi olla asiasta enemmänkin sanottavaa, mutta laitan kyseisen klipin alkoholin piikkiin.
ninnithequeen

Re: Sairaimmat Unesi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Olipahan taas uni.

Jostain syystä olin menossa kouluun, yläasteelle, ja koska oli tiistai, meillä oli kaksi ekaa tuntia liikuntaa (tämä pitää paikkansa). Olin myöhässä ja kävelin valtavaa isoa lumista mäkeä ylös ja mietin mihinpäin muut olivat menneet. No hiihtämään. Eivät olleet jättäneet minulle suksia ja mulla oli pelkät villasukat jalassa! Yhtäkkiä olin laskettelemassa Ilkka Kanervan kanssa ja mietin kuinka hyvin tuo ikäisekseen skimbaa. Viereisen kerrostalon ikkunasta putosi rottweiler. Miten se mihinkään liittyi - en tiedä.
Sitten luokkakaverini tulivat, ihmettelivät suureen ääneen mitä minä siellä tein, ja ilmoitin tulleeni kouluun. Liikunnanopettaja karjui minulle miksi olen myöhässä, ja minä karjuin takaisin että mulla on muitakin työpaikkoja kuin tämä. Hän hiljeni heti ja sanoi ymmärtävänsä...
Tässä vaiheessa olimme jostain syystä ukkini ja mummini asunnossa. Seuraava tunti oli ruotsia (oikeastikin näin oli) ja minä mietin että enkö mä jo käynyt peruskoulun, ei mun ole pakko olla täällä. Ja että eikös nuo luokkakaverit nyt ole jo lukiossa, enhän mä mennyt lukioon, ihan tyhmää olla täällä...

Jostain syystä olin hetken päästä maalaamassa vesiväreillä tyttäreni hiuksia mustiksi, hän ei halunnut ja juoksi pois paikalta. Jostain läheni bussi, ja juuri ennen kuin se osui minuun, heräsin.

Dr. Phil, help me.
killkill

Re: Sairaimmat Unesi

Viesti Kirjoittaja killkill »

masa kirjoitti:
killkill kirjoitti:^ Ai se uni? Siinä oli jotain vauvauintihommia..
Oliks sillä rebe?
Ensin saa opetella OC:llä kuten faijansakin kele.. :)
NegaDuck

Re: Sairaimmat Unesi

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Viime yönä näkemästäni unesta muistan vain kohtauksen, jossa olin kaksintaistelussa Englannin kuningattaren kanssa. Ajoimme Max Max -tyylisiä offroad-ralliautoja mutaisella kentällä ja ammuimme toisiamme raketeilla. Koko homma vaikutti ihan videopeliltä. Ammuin kuningattaren autoa ahkerasti ja tein paljon osumia, mutta kuningatar voitti silti, sillä sillä oli enemmän hitpointseja eivätkä rakettini tehneet paljoakaan vahinkoa.

Ööh... joo. :nuts:
ninnithequeen

Re: Sairaimmat Unesi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

^Muah!

Muistan eilen miettineeni yhen äärettömän ruman kellon viemistä landelle (joka saatiin joululahjaksi, joku vissiin tajunnu että kerätään kelloja, antiikkisia tosin, ei lasisia missä puinen käsi kellotauluna, huh) sen tilalle, joka on seissyt siellä landella jo vuosia samassa ajassa (joku 70-luvun kello) koska kukaan ei jaksaa vaihtaa pattereita siihen. Aina ku mennään mökin ovesta sisään ni katotaan että jahas, kello on yhtä paljon ku viime vuonna tähän aikaan :D

Näin sitte viime yönä unta että oltiin mökillä ja mä irrotin sitä vanhaa kelloa seinästä sen uuden edestä. Siinä olikin jotain ihme nappuloita, ja laitoin sen päälle, se rupesikin toimimaan! Muistan miettineeni että ei se kyllä kahta yli viis näyttänyt viime vuonna. Vaan puol neljä.
Joo. Pelattiin eilen Silent Hilliä jossa yhen tehtävän ratkaisu oli kellossa, joka näytti kahta yli viis.

Ai miten niin "oikea elämä" tunkee uniin?
NegaDuck

Re: Sairaimmat Unesi

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

ninnithequeen kirjoitti:Ai miten niin "oikea elämä" tunkee uniin?
Munkin uniini ne raketit tunkivat varmaan Myytinmurtajista, kun viime jaksossa ammuttiin niitä salamiraketteja.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Sairaimmat Unesi

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Kahden menneen viikon aikana näin kaikenlaisia kukkakaaliunia. Milloin työkaveri oli pukeutunu kukkakaaliksi ja milloin mun korvasta pomppas kukkakaali, kun puristin (finnifinni!). Välillä taas seikkaili työkaverit ja paikan hoidokitkin unissa. Kaikki duuniunet on [omalla tavallaan] painajaisia.

Viikonlopun aikana unet on muuttunu kaalimatosauvoihin sun muihin seksihärpäkkeisiin. Ei, en ole raskaana.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
ninnithequeen

Re: Sairaimmat Unesi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Olipahan taas uni viime yönä (nää on hyvä kirjottaa heti aamusta talteen, muuten ne tuppaa unohtumaan).

Ensin juhlin Vappua viime vuoden Idolssien kanssa semmosen talon pihalla, jossa asuin ala-asteikäisenä, muistan tapelleeni ukkoni kanssa (sillä oli kaksi mäyräkoiraa ja mulla vain kaksi pulloa siideriä. BB-Sauli antoi mulle kympin, jotta kävisin kiskalla ostamassa hällekin vappujuotavaa.

Yhtäkkiä olen lentokoneessa, matkalla Meksikoon, mieheni kanssa. Koko koneellinen suomalaisia turisteja nauraa mieheni punaiselle Koffin takille, koska se haisee niin pahalle, ja luulevat sen olevan erään pultsarin.
Lentomatka on aika mainio, pää alaspäin mennään ja jalkojen on oltava yhden asteen lämpötilassa koko ajan :nuts:

Muistan nähneeni koneessa kortin, jossa lukee: "Mehicoooooo"

Kun laskeudumme, näen jo koneesta että ukkoni on ehtinyt jo hevosen selkään ja on valmis lähtemään ratsastusretkelle. No enhän minä ehdi mukaan ja huudan ja raivoan. Tilaan baarista siiderin, ja siellä on vain kolmea siideriä, Perryä, tavallista ja Eevaa (öh?). Kaivan lasistani jääpaloja ja heittelen ukkoa ja hänen ratsastuksenohjaajaansa (mies) niillä. Lopulta raivostun kunnolla ja hakkaan miestäni saksilla. Ne ei vaan tunno uppoovan. Muistan elävästi sanoneeni: "Luojalle kiitos tylsistä Fiskarseista."
Mietin että vietän koko tyhmän loman ihan yksin kun mies on niin kusipää, ja sitten herään.



Mitähän hiivatin agressioita mulla on, ku pitää ukkoa oikeen saksilla hakata :o
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Sairaimmat Unesi

Viesti Kirjoittaja syttiK »

ninnithequeen kirjoitti:

pitää ukkoa oikeen saksilla hakata :o
rakkautta!<3
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
Kati
Kitisijä
Viestit: 23
Liittynyt: 12.04.2008 22:16

Re: Sairaimmat Unesi

Viesti Kirjoittaja Kati »

Pahimpia on ne joista ei pääse hereille.. ja parhaimpia ne joista ei halua herätä.. ja ne onkin sitten tosi peevoja.. ai kummat.. öööö
Helpompaa on juosta 110 metrin aidat 15 sentin koroissa kuin ymmärtää miehiä..
NegaDuck

Re: Sairaimmat Unesi

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

En tiedä onko tämä mitenkään erityisen sairas, mutta ainakin se on omituinen. Viime yöllä nähtyä siis:

Olin tutustumiskäynnillä Pakistanin uudessa pääkaupungissa (ilmeisesti joku vallankaappaus oli tapahtunut, mutta tämä taisi muutenkin olla joku ihan oma maailmansa). Ihmiset ratsastivat siellä kameleilla ja kirahveilla(!), ja autojen virkaa toimittivat maata pitkin liukuvat matot joiden päällä istuttiin. Ristiin rastiin kulki aika hataran oloisia paalujen varaan kohotettuja puisia kävelyteitä. Kaupungissa oli sekä matalia rakennuksia että korkeita pilvenpiirtäjiä, jotka kuitenkin näyttivät savesta ja hiekkakivestä rakennetuilta.

Pakistanin kuningas liikkui pitkin kaupunkia isossa, teltalla katetussa olkimatossa. Hän oli semmoinen ryppyinen turbaanipäinen vanhus, mutta vetreähkössä kunnossa. Hän kertoi maansa loistavista talousnäkymistä, ja kiinnitti kohta huomioni puusiltaan jota oltiin hakkaamassa päreiksi. Sillan sortuessa pari matto- ja kirahviratsastajaa tipahti sen mukana maahan. Kuningas selitti että kaupunki elää koko ajan, ja sillan hajottaminen ja rakentaminen uudestaan on vain osa kaupungin luonnollista kiertokulkua, ja kaiken lisäksi se tuo työllisyyttä.

Tässä vaiheessa taisin herätä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sairaimmat Unesi

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ei tämäkään niin sairas ole, mutta jumankekka mä olin tulessa!

Olin FBI-agenttina jossain tuning-showssa, autot oli KUOLATTAVIA ja multa lähti kokoajan happi keuhkoista niiden biilien takia. Toinen toistaan paremman näkösiä kaaroja kaartoi kylki kylkeen ison sillan päällä, missä meillä oli ns. stake out. Odotettiin ison kihon saapumista posseineen paikalle, jonka jälkeen mun piti mennä, olinhan näköjään under cover, juttelemaan ja hankkimaan tietoa suuresta suunnitelmasta. Kateltiin autoja, juteltiin, mun peppua puristettiin ja iskettiin silmää (tietty Vin Diesel, duh), mä olin tosi hot.

Yhdessä vaiheessa tajusin että ei helvetti, mun poliisikaveri (myös nainen) oli se pahis, ja että miten mä saan sen kiinni ilmiantamatta itseäni näille "pahiksille" mutta ah niin cooleille autoihmisille.. Alkoi kiivas takaa-ajo pitkin siltää (nyt pimeää), sain lopulta taklattua tän eukon kanveesiin, vetäsin siltä kädet selän taakse ja sanoin sille "huora, vittu sun takias sain melkein surmani" ja lähdin taluttamaan sitä sillan alla olevaa ritilätekoista kävelytietä pitkin helikopterille (!?). Kun päästiin sillan päähän, Nicolas Cage ja John Travolta tuli silla tosi siististi kopterin kanssa YHTÄKKIÄ yläpuolelta, nokka kohti meitä. Sarjatulella ne sit nitisti sen eukon siihen mun käsiin. Cage kurotti alaspäin ja käänsi kopterin vinottain, otin kädestä kiinni ja hyppäsin kopteriin ja kuittasin et ne on tosi cool.

Ja sitten heräsin, piru! Olipas makee uni :P
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Sairaimmat Unesi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Okei, tää menee jo överiks.

Näin unta että harrastin seksiä Johanna Tukiaisen kanssa. Seksi oli vielä jopa hyvää. Ja oon umpihetero, oo-oooon!

Tässäpä varsinainen liskojen yö.
Herra Manala

Re: Sairaimmat Unesi

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Vaola kirjoitti:Heh, huomasin nämä vasta nyt. Ihanaa että mua muistetaan Sairaimmat unesi-ketjussa. :D
No onhan siinä nyt jotain sairasta että kaikki tää zekzuaalizuuz regressoituu pelkäksi uuniloheksi.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23506
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Sairaimmat Unesi

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Olin jonkinlaisessa vakuutusalan tiedotustilaisuudessa, jossa esiteltiin hämähäkkien tappamia ja syömiä lemmikkieläimiä. Oli verkkoon pistettyjä (ja sisukset liutettuja ja imettyjä) sammakoita, kissoja, lintuja, hamstereitä ja lopuksi tuli tarjottimen kokoinen hämähäkki joka oli joutunut toisen hämyn uhriksi.

Oli pikkuriikkisen hankaluuksia saada uudelleen unta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
ninnithequeen

Re: Sairaimmat Unesi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä näin viime yönä unta että juuri saamamme uudet rattaat hajosivat samalla tavalla kuin edelliset. Ja sitä edelliset. Eli alaosa hajos ja renkaat sinkoili pitkiinsä.

Arvatkaa pelottaako lähteä kauppaan kokeilemaan niitä uusia :D
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Sairaimmat Unesi

Viesti Kirjoittaja swirl »

Näin unta, jossa SikaMika ja Gattis olivat valmistaneet itsestään laajan esitelmän, jotta saataisiin selville, kumpi on parempi Mies™. Mukana oli kaikki työ- ja muut todistukset, suosituskirjeitä yms. Gattaca oli käynyt suuren määrän erilaisia gourmet-kokkauskursseja vedotakseen paremmin naissukupuoleen, kuten myös ranskankursseja, koska ranskahan on rakkauden kieli. Ikävä kyllä heräsin, ennen kuin voittaja saatiin selville.
Vastaa Viestiin