Meidän gangsterintaltuttaja

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Pertzi motivoituu, koska

Pertzi haaveilee Lucianosta
4
20%
Pertzin tyttöystävä jätti
1
5%
Pertzi käyttää puristavia, tanga-mallisia alushousuja
5
25%
Pertzi tsekkaa efektit
3
15%
Pertzi hymisee partaansa
3
15%
Pertzi edustaa älykkyyden olemusta
4
20%
 
Ääniä yhteensä: 20

HellBell

Re: Meidän gangsterintaltuttaja

Viesti Kirjoittaja HellBell »

SingleMalt kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Kerro ny, pliide? .
Emmä. Emmie kehtaa.. Tai no. Sä olet vaan ylpeä daamistasi, ja se näkyy :lol: Puollustat häntä, kuin terrieri luutaan. Mutta niinhän miehen pitääkin.
Näin on ja nyt sydäntä tähän väliin. Tapaus on sinetöity täten
:h: :in. Aamen.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Meidän gangsterintaltuttaja

Viesti Kirjoittaja Ann »

HellBell kirjoitti:
SingleMalt kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Kerro ny, pliide? .
Emmä. Emmie kehtaa.. Tai no. Sä olet vaan ylpeä daamistasi, ja se näkyy :lol: Puollustat häntä, kuin terrieri luutaan. Mutta niinhän miehen pitääkin.
Näin on ja nyt sydäntä tähän väliin. Tapaus on sinetöity täten
:h: :in. Aamen.
Kyllä tämä aihe nyt vielä yhden gallupin/ketjun ansaitsee.
Rotan aivot valtasivat pääni.
HellBell

Re: Meidän gangsterintaltuttaja

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Ann kirjoitti:
Kyllä tämä aihe nyt vielä yhden gallupin/ketjun ansaitsee.
Senkin Jekkumieli!
nypari

Re: Meidän gangsterintaltuttaja

Viesti Kirjoittaja nypari »

Joo lopetetaan tähän. Mulla on ainakin sellanen harmoninen konsensus syämessäin, syvä respect kaikille, ugh!
PerttiMakimaa

Re: Meidän gangsterintaltuttaja

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

pertzi kirjoitti:
slam kirjoitti: Pertti Presedentiksi!
Jätän kunnian kaimalleni PerttiMäkimaalle. Mulle sopii paremmin taustalla olevan vaikuttajan rooli.
Pysy sinä vaan ihan omalla tontillasi ja koetahan Houdini pyristellä tästä omin voimin irti.

Minä en ole availlut mitään yhden ihmisen arviointiketjuja.
killkill

Re: Meidän gangsterintaltuttaja

Viesti Kirjoittaja killkill »

SingleMalt kirjoitti:Mä kyllä uskon, että keksin parempaakin tekemistä, kuin netissä roikumisen ja sättäämisen siinä vaiheessa.
Käykää enemmän ulkona, perkeleet.
AarneAnkka

Re: Meidän gangsterintaltuttaja

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Elppis kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Total Recall - fani ?
Öö, en..? Onko siinä joku tuollainen juttu?
Kolmetissinen nainen
Ai. Luulin että viittasit Arskan tisseihin. Tai siihen kohtaan leffaa jossa valittiin virtuaalikumppanin olemus kolmesta vaihtoehdosta. Arska valitsi mielestäni tyhmästi.

Mutta Kityn säpinän kunniaksihan minäkin edelleen esitän kitkerää vaikkei mun yhtään tarttis. Sillä kun on, kattokaas, viihdearvoa. :D
Herra Manala

Re: Meidän gangsterintaltuttaja

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

SingleMalt kirjoitti:Tai no. Sä olet vaan ylpeä daamistasi, ja se näkyy :lol:
Luulisin että on ihan tervehenkistä suhteessa kuin suhteessa omata edes jonkinnäköistä arvostusta suhteen toistakin osapuolta kohtaan. Siihen en osaa ottaa kantaa, miten negatiivisena sen näkyminen sitten pitäisi muka tulkita.

Tämä mainitsemani (itse)ironiamittarisi epäkunto koski juurikin tätä pienehköä vivahde-eroa, että tulkitset kaiken automaattisesti ylpistelyksi, puzznuzzailuksi ja vastaaviksi tosi ikäviksi mulleioo-jutuiksi. Jos tämän kaltaisen ketjun avaaminen ei sisällä mielestäsi pätkääkään itseironiaa niin katso huviksesi 5 sekuntia vasemmalla nököttävää avataria, ja mieti sen jälkeen uudelleen.

Joka tapauksessa perustuen siihen että olen seurustellut koko kity-foorumin olemassaoloajan, uskon että osanottosi tähän ketjuun olisi ollut hieman toisenlainen, jos olisit vieläkin elänyt minun suhteeni sinkkustatus-luulossa. Luulisi tuon seikan jo yksinään kertovan sen, etten minä liene niitä palstan pahimpia puzznuzzailijoita, jos asian hahmottamisessa meni noinkin kauan.
SingleMalt

Re: Meidän gangsterintaltuttaja

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Herra Manala kirjoitti:..
Voi herranen aika. Ei tähän olemitään sanottavaa. Et kai sä nyt noin lujaa nokkiisi ottanut?
Herra Manala

Re: Meidän gangsterintaltuttaja

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

SingleMalt kirjoitti:Et kai sä nyt noin lujaa nokkiisi ottanut?
En ottanut pätkääkään. Ajattelin vain kohteliaasti, että parantumisesi alkaa siitä kun tiedostat omat mielenhäiriösi. :mrgreen:
Patz

Re: Meidän gangsterintaltuttaja

Viesti Kirjoittaja Patz »

SingleMalt kirjoitti:
Kysy Patzilta. Se ainakin selvisi hengissä.. kai?
Syväanalyysi: SM on komea, mukava ja erittäin herrasmiesmäisesti käyttäytyvä mieshenkilö, jolla ei luulisi olevan vaikeuksia löytää sitä omaakin puznuzzattavaa mikäli näin haluaisi. Olette siis kaikki totaalisen väärässä analyyseissänne. Se, ettei jonkun nettipersoona vastaa todellista persoonaa, lienee ennemminkin sääntö kuin poikkeus.

Aion myös tässä postauksessa kompata SM:n kommentteja ns. kybällä.

Se, että jotkut henkilöt (kyllä, teitä ON monia) ovat seurustelunsa jälkeen muuttaneet myös palstakäyttäytymistään, ei pidä välittömästi tulkita negatiivisena asiana. Jos se toinen limanvaihtopuolisko seuraa samaa palstaa, jää luonnostaankin pois mm. parisuhdeasioiden setviminen palstalla (poikkeuksiakin on). Lisäksi yleensä tapahtuu seuraavaa: a)puoliskon kasvojen pelastaminen/komppaus/perässä hiihtäminen topikista toiseen/muu ritarimainen käytös b)kun aletaan saamaan pimppiä/pippeliä säännöllisesti, tietty kitkeryys ja katkeruus katoaa ja maailmaa katsellaankin vaaleanpunaisten lasien läpi.

Innolla odottelen ensimmäisiä palstaeroja, ei niinkään että toivoisin kellekään söpöstelypariskunnalle huonoa, vaan ainoastaan siksi, että näen a) poistuuko molemmat osapuolet palstalta (kasvonsa menettäneinä) b)toinen poistuu toisen jäädessä mustamaalaamaan exää c)kumpikaan ei poistu ja kaikki parisuhteen likaämpärit kaadetaan muiden kityläisten luettaviksi d)loput runkkarit jakautuvat leireihin, joissa kompataan sitä suosikkiexää ja panetellaan toista (jossain tapauksessa pannaan sitä yksin jätettyä...)

Voisin jaaritella aiheesta metritolkulla palstantäytettä, jääköön nyt väliin...

Ja peeäs: SM, aletaaks pussailee? :mrgreen:
SingleMalt

Re: Meidän gangsterintaltuttaja

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Herra Manala kirjoitti: parantumisesi alkaa siitä kun tiedostat omat mielenhäiriösi.
Höpö höpö. Täällähän ne vaan lisääntyy. Foliohatut kaikille päähän pikkujouluissa.
SingleMalt

Re: Meidän gangsterintaltuttaja

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Patz kirjoitti:Ja peeäs: SM, aletaaks pussailee?
:oops: :oops:

"Herra mun reiteni!" sanoisi äitini.

Kiitos kaunis Patz. Täällä päässä vallan punastuttiin..
Patz

Re: Meidän gangsterintaltuttaja

Viesti Kirjoittaja Patz »

SingleMalt kirjoitti:
Patz kirjoitti:Ja peeäs: SM, aletaaks pussailee?
:oops: :oops:

"Herra mun reiteni!" sanoisi äitini.

Kiitos kaunis Patz. Täällä päässä vallan punastuttiin..
Siis annoiks sä mulle kauniisti rukkaset???!!
SingleMalt

Re: Meidän gangsterintaltuttaja

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Patz kirjoitti:Siis annoiks sä mulle kauniisti rukkaset???!!
Mites muuten mun yltiömulkkumainen persoona pysyisi yllä? :piru:


Ei toki, pussaillaan vaan, mutta piilossa muilta. Muuten me ollaan jäävejä kiusaamaan vaaleanpunaisia pareja. :wink:
PerttiMakimaa

Re: Meidän gangsterintaltuttaja

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

SingleMalt kirjoitti:Ei toki, pussaillaan vaan, mutta piilossa muilta.
Minä olisin kyllä iloinen jos patsi + hienolaatuinen skottiviski päättäisivät laittaa hynttyyt yhteen.

Karkeasti ajatellen enemmän heitä tuntematta tuo voisi vaikka toimia. Ja rakkautta tässä maailmassa ei koskaan voi olla liikaa.

:gee: :h:
AarneAnkka

Re: Meidän gangsterintaltuttaja

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Se olis miullekin suuren suuri helpotus, kun voisin siirtää Patzin tissejä kohtaan tuntemani eläimellisen himon käsiteltyjen asioiden komeroon, tietäen että joku on nyt antamassa niille niiden ansaitsemaa huomiota. Go SM & Patz! :cheer: :gee: :cheer:

(Pieni haikea huokaus tuon aivan uskomattoman luonnonlahjakkuuden perään)

Kyllä, tämä autistinen aivopieru tuli suoraan alitajunnastani. Mutta sertifioidusti tunnevammaisena mulla on oikeus aivopiereskellä, right? :D
Herra Manala

Re: Meidän gangsterintaltuttaja

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Voisittexte SM ja Patz niinku hankkii huoneen, tai jotai?

Toi teidän ketjusta ketjuun toisen perässäjuokseminen, jatkuva komppaaminen ja usein toistuva palstachattipuzznuzzailu on niinku hei tosi ällöö jo.
SingleMalt

Re: Meidän gangsterintaltuttaja

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

HA! Tämä on ihan selvästi epätoivoinen harhautusyritys huomion kiinnittämiseksi mualle, kuvottavista henutteluistanne. Ei muuten onnistu. Kestäkää ja kärsikää, kuin ensimmäistä penetraatiota harjoittaessanne.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Meidän gangsterintaltuttaja

Viesti Kirjoittaja Elppis »

SingleMalt kirjoitti:Kestäkää ja kärsikää, kuin ensimmäistä penetraatiota harjoittaessanne.
Voi kuule, se oli nopeeta.
The great club outshines the individual, always and forever.
Vastaa Viestiin