Laatta-Lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Laatta-Lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tämä ei ole todellista: sanoin äsken broidille puhelimessa että mä en lähe mihinkään, ellei mua haeta (ja että mun tupakit on loppu) ja herra vastas ettei hänellä ole autoa. Mutta hänen kaverillaan on hänen autonsa, ja ny se kaveri nakitettiin hakemaan mua kotoota asti :lol:

Oijoi. Mitähän näistäki bileistä tulee. Mutsille ja faijalle klo 15 viimestään ja kaikki pikkuvelivelihein kaverit (skinit) paikalla....Voi luoja.

Jätkä on muuttanu jo pois kotoa, mutta bileet pitää järjestää isin ja äidin luona. Intresting...
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Laatta-Lauantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

1108 kirjoitti:VH1 Classic
Jos tänään otetaan olusta, ei oo epäilystäkään mikä kanava täällä peuhaa! Silkkaa kasarihelmee, uuh!!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
ninnithequeen

Re: Laatta-Lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

^Suvinen: mä olisin tullut jo hulluks, ellen ulos pääsisi. Luojan kiitos on hyvä mies. Jonka oletkin tavannut ;)

Hermo pettää taatusti siinä vaiheessa, että sä oikeen odotat jotain, ja sit ei pystykään menemään/tulemaan. Mutta sitähän se on. Olen minäkin kuumeisen lapsen vieressä hammasta purrut ku harmittaa, mutta tärkeimmät asiat ensin.
Avatar
Mickey
Kitinäaddikti
Viestit: 92
Liittynyt: 22.02.2008 19:08

Re: Laatta-Lauantai

Viesti Kirjoittaja Mickey »

En saa tehtyä töitä tänään lainkaan ja istuskelen täällä ihan turhaan, joten katson parhaaksi liueta kotiin.
aimohaiku

Re: Laatta-Lauantai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Hellurei!

Kaupunkireissu on tehty.

Noi HKL:n kuskit on kyllä oikeita asiakaspalvelun ammattilaisia. "Miska" oli jo liikkeessä, kun suomen kieltä taitamaton matkustaja yrittää ostaa matkalipun kuljettajalta. Nainen yrittää antaa rahaa kuljettajalle, jonka ilmekään ei värähdä. Ajon aikana ei myydä lippuja, mutta kai sen nyt voi kertoa matkustajalle. Nainen tietysti hämmentyy moisesta kohtelusta, jättää rahat kuljettajan pöydälle ja siirtyy istumaan. Seuraavalla pysäkillä kuski tulostaa lipun ja kuuluttaa kaiuttimen välityksellä "että nyt olis lippu noudettavissa". Onneksi joku matkustajista kertoo naiselle englanniksi, mistä on kysymys ja nainen noutaa lipun. Kuin itänaapurissa konsanaan. Welcome to Finland! :D
Rouva Pupu

Re: Laatta-Lauantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Aion juhlistaa naistenpäivää kokkaamalla miehelle lihapullia ja perunamuussia. Päivän erotiikka kiintiö on vasta puolessa välissä.
1108

Re: Laatta-Lauantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Rouva Pupu kirjoitti:Aion juhlistaa naistenpäivää kokkaamalla miehelle lihapullia ja perunamuussia.
Nuuh... Vien vaimon http://www.plevna.fi syömään ja taidan tempasta perinteisen: Plevnan makkarapannu Valurautapannullinen paistettua bratwurstia, thüringerwurstia, yrttijuustomakkara ja pieniä ryynimakkaroita sekä pekonisipuli-perunaa. Kylkeen olutta ja kotisinappia.

Sohvalta kuului murahdus että: Valkosipulifriikin päiväuni 150 g ulkofilepihvi, kynsilaukkavoita, valkosipuliperunaa, valkosipulihilloketta sekä Plevnan haudutetut juurekset. sinne.
Rouva Pupu

Re: Laatta-Lauantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

1108 kirjoitti: Nuuh... Vien vaimon http://www.plevna.fi syömään ja taidan tempasta perinteisen: Plevnan makkarapannu Valurautapannullinen paistettua bratwurstia, thüringerwurstia, yrttijuustomakkara ja pieniä ryynimakkaroita sekä pekonisipuli-perunaa. Kylkeen olutta ja kotisinappia.

Sohvalta kuului murahdus että: Valkosipulifriikin päiväuni 150 g ulkofilepihvi, kynsilaukkavoita, valkosipuliperunaa, valkosipulihilloketta sekä Plevnan haudutetut juurekset. sinne.
Romanttista :) Mä sain naistenpäivähemmottelua eilen etukäteen kanuunasta kärsien :h: Ihan parhautta! Ruokaa ja orgazmoja. Onko parempaa, öö ei.
1108

Re: Laatta-Lauantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Hih, ei näemmä kun vieläkin tulet kahdesti.
Geep

Re: Laatta-Lauantai

Viesti Kirjoittaja Geep »

Suvinen kirjoitti:Voi äiti noita nuoria äitejä..
Kelaa ku ois vanha. Ei jaksais yhtään paremmin ainakaan. Nih.
killkill

Re: Laatta-Lauantai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Suvinen kirjoitti:tähti rintaan on jo hankittu..
Kannattaa laittaa tähdet molempiin. Silloin ei haittaa, vaikka toisen hukkaisi :jouden:
Geep kirjoitti:Kelaa ku ois vanha. Ei jaksais yhtään paremmin ainakaan.
Mikäli selviän hengissä seuraavista 2.5 vuodesta, aion kirjoittaa kirjan "1001 Syytä Hankkia Lapset Viimeistään Kolmikymppisenä"
Viimeksi muokannut killkill, 08.03.2008 13:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Laatta-Lauantai

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Suvinen kirjoitti:
killkill kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:tähti rintaan on jo hankittu..
Kannattaa laittaa tähdet molempiin. Silloin ei haittaa, vaikka toisen hukkaisi :jouden:
No mä yritin ehdottaa tämmöistä, mutta työkaverit ei lämmenneet ajatukselle. Varsinkaan kun tähdet laitetaan kiinni hakaneuloilla *ouch*
Kumpaakohan sukupuolta nämä työkaverit olivat?

Sitä paitsi, ei kai niitä hakaneuloja nyt ihon lävitse sentään tarvitse työntää.
killkill

Re: Laatta-Lauantai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Suvinen kirjoitti:No mä yritin ehdottaa tämmöistä, mutta työkaverit ei lämmenneet ajatukselle
Mä istuin kolme minuuttia, tuijotin ruutua yrittäen sorvata jotain älykästä, nokkelaa ja flirttailevaa vastausta tähän... mutten keksinyt yhtään mitään. Yllättäen. Pitäisi varmaan hoitaa itsensä jollekin kurssille aiheesta "Näin Heität Hyvää 2Mielistä Läbänderiä Keksustelupalsztalla".

No, armeijassakin opetettiin että "pääasia että yrittäminen näkyy". Näkyyhän?
Viimeksi muokannut killkill, 08.03.2008 14:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
killkill

Re: Laatta-Lauantai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Suvinen kirjoitti:..halpa kortti ...
... ja huono sikäli, että Picassokin maalasi ja teki lapsia vielä 70-vuotiaanakin. Tosin mä olen maalannut 39 vuoden ikään mennessä vasta yhden """taulun""", mutta onhan tässä vielä aikaa opetella :D
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Laatta-Lauantai

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

Ei kai tuo sheriffintähti rinnassa mikään paha olis. Tulee heti mieleen inttikaveri, joka päätti näyttää yksiköiden välisen skaban jälkeen voittajalta saunassakin ja ompeli hihamerkin käsivarteensa kiinni. :?
1108

Re: Laatta-Lauantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Olette vain huonoja :o *hitlerkortti*
Geep

Re: Laatta-Lauantai

Viesti Kirjoittaja Geep »

Suvinen kirjoitti:No mut vanhoilla pitäis olla jo järkeä suhtautua tyynemmin tommosiin, niinkus. Tai en tiiä. Eikö kolmekymppinen ole jo aika vanha?
Joo kolmekymppinen on kyllä jo vanha. 8)

Mä oon meillä se, joka vinkuu ja valittaa jaksamisten suhteen (taas tänään kai tässäkin ketjussa) ja mies vaan on ja elää silleen "vähänkö nää lapset vaan rikastuttaa meidän elämää, ihkuu!". Sano tossa just kun kotiutu kauppakeskuksen ryysiksestä molempien penskojen kanssa, että tehdään seuraava skidi vasta 10 vuoden päästä. Mitääh, munhan pitäis olla opiskelemassa jo sillon hei kai eikö?

Taas näitä päiviä kun pelkkä tissin liiveistä kaivaminen tuottaa vaikeuksia. Ei jaksa iik ääk yyh!!11
ninnithequeen

Re: Laatta-Lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Käkä, joku broidin skinikavereista on nyt kehällä, siis tulossa hakemaan mua, eikä hajuukaan kuka :D
Geep

Re: Laatta-Lauantai

Viesti Kirjoittaja Geep »

Skinit vois lopettaa.
Geep

Re: Laatta-Lauantai

Viesti Kirjoittaja Geep »

Joo, meen nukkuu et jaksan olla naisellinen illalla lasten mentyä nukkumaan. Tarttee panostaa. Viikkiksen loppuja!
killkill

Re: Laatta-Lauantai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Geep kirjoitti:Taas näitä päiviä kun pelkkä tissin liiveistä kaivaminen tuottaa vaikeuksia. Ei jaksa iik ääk yyh!!11
Tuo on kyllä sellainen vaiva, josta mä en tule ikinä kärsimään. Aina on jaksanut :)
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Laatta-Lauantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

No herrajumala, kyllähän kolmekymmentä täyttänyt nainen on ikiwanha! Biologinen kello tikittää. Kohta jo maho. Ei luulisi uskaltavan noin vanhan akan baareihin tai kohta elokuvateattereihinkaan mennä. Meinaan pikkukaupungissa leffassakaan ei näy yhtään yli 25-vuotiasta paitsi minä.
Minunkin äiteeni oli jo 32 kun minut poiki. Ja syntyikin tämmönen vajakki kun vanhana alkoi. Suvisenkin kantsis nyt tajuta realiteetit. :D
Suvinen kirjoitti: Nyt riittää hiekkisleikit; menen ninneilemään (eli pesemään pyykkiä).
Pikkareita ja rintsikoita???
Kerran treffasin misua, jonka kylppärin lattialla oli kasa pesemättömiä alusvaatteita. Että olinkin silloin niin tyhmä ja ujo, etten tajunnut nuuhkia niitä!! Olisin edes hajulle päässyt.
Rouva Numba

Re: Laatta-Lauantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Numba »

Hyvää akkainpäivää!

Kävin kampaajalla ja leikkautin hiuksia, uus kiva malli. Kaupungilta tarttui mukaan vähän keväisiä jutskia kotiin (pääsiäisjuttuja). Ajattelin laittaa rairuohon itämään, ensimmäistä kertaa muuten kun olen omillani.

Illalla sitten ravinteliin syömään ja vähän hippaamaan.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Laatta-Lauantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Suvinen kirjoitti:Kuuluuko ton sheriffintähden olla oikealla vai vasemmalla puolella??
Sydämen päällä pysäyttää Coltin luodin tai sitten ei.

Karate Kid kolmonen alkaa neljän jälkeen. Hillary Swank, ah, (wankwank)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Laatta-Lauantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Nyt olen, ihan yksin, ollut joka ikisessä mahdollisessa asennossa meidän sängyllä viiden tunnin aikana. Särkee niin pirusti jalkoihin ja selkään ettei uni tule, masuasukki piehtaroi ihan innoissaan (perkeikkeles, just niin että kun saa hyvän asennon, niin rumba alkaa).

Miehet on tehnyt äijätöitä koko päivän rempattavalla asunnolla. Kohta mä saan ne tänne katsomaan futista ja tekemään mulle ruokaa :h: Taidan hätistellä miehen ulos ko. kavereiden kanssa illalla että saan katsoa Animal Planetia ihan rauhassa kaiken namin kera :twisted:
The great club outshines the individual, always and forever.
Vastaa Viestiin