Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

BettyB. kirjoitti:^ Miten musta tuntuu että sä olet aina sairaana??
Sanos muuta...Tosin tässä on justiinsa taas ollu lähipiiristäkin puolet flunssassa.
BettyB.

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Vadim kirjoitti:Onko tällä foorumilla joku tervekin?
En mä teistä muista tiedä mutta minä ainakin. Ja ihan turha yrittää, mulla on neurologin todistus ettei päässäni ole mitään vikaa!
killkill

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Vihtahousu kirjoitti:kaiken lisäksi heillä on aina jotain muutakin kerrottavaa kuin työpaikkaihastuksensa =)
Jos mulla olisi yleensäkään ensimmäistäkään työkaveria - saati sellaista johon voisi ihastua - kuulisitte siitä varmasti ensimmäisenä :roll:

Tänään taas vaihteeksi nolla-päivä, eli ei mitään tekemistä. Aikani kuluksi suunnittelin yhdelle omalle www-projektille visuleiskan. Täytyy haastaa itsensä varmaan kohta ankaraan ristinolla-matsiin.
1108

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

BettyB. kirjoitti:Ja ihan turha yrittää, mulla on urologin todistus ettei päässäni ole mitään vikaa!
Siis tarkoitit "nielussani"?
BettyB.

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

1108 kirjoitti:Siis tarkoitit "nielussani"?
No siellä varsinkaan!
prosessi

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Ihana Seppelfricke! Tänään se paistoi hirvipiffejä ja parsakaali-villiriisiä, minä puolestani tein kylmän kastikkeen ilman sen apua. Mukelolle se teki muhennosta osasta parsakaalia ja villiriisiä. Piffiä mukelo ei saanut, koska sillä on vasta yksi hammas. Syöminen Seppelfricken seurassa tuntuu kyllä hieman kiusalliselta, kun se itse vain nököttää keittiön nurkassa eikä huoli mitään.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tahtoo sääliä, perkele!

Sattuu ja ketuttaa, taidan kohta silittää nokkaani nyrkillä jos se helpottaisi mahakipua.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
prosessi

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Bluntly kirjoitti:Tahtoo sääliä, perkele!
*säälii*
Rouva Numba

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Rouva Numba »

Kohta on työpäivä pulkassa. Subwayn kautta kotiin ja sitten vaihtamaan parille kukalle mullat. Ikkunoiden avaaja löytyi, että sais vihdoin pestyä nekin. Jouluvalot lähtee tänään parvekkeelta (noloa, myönnetään) ja pääsiäisruohon vois laittaa kasvamaan.
Edith

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Bluntly kirjoitti:Tahtoo sääliä, perkele!
:paijaa:

Mulla on unihiekkaa silmissä.
Stinky

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Söin liikaa karkkia. Oksettaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Okej, sääliä saatu.


Mutta entäs BJ?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Bliss

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Prkeleen digi. Maikkarin kanavat pätkii aivan vi-tus-ti. Kaikki muut näkyvät kirkkaan selkeästi.
Avatar
NomenNescio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 334
Liittynyt: 02.09.2005 15:44

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja NomenNescio »

Vihtahousu kirjoitti:kaiken lisäksi heillä on aina jotain muutakin kerrottavaa kuin työpaikkaihastuksensa =)
Uuh.. ihastus?
Kivaa, mä osaan siis ihastuakin. =)

Sanoinko missään kohtaa että puhun itse monipuolisesti? En.. vaan että Killkill ja elco ovat lemppareitani, koska he osaavat ilmoittaa asioita luovasti.

En ole edes hankkinut Facebook-profiilia koska ei vain kiinnosta paljastaa itsestäni edes harrastuksien verran puolitutuille. Miksi siis puhuisin täälläkään sen enempää siitä mitä olen tai mikä kiinnostaa?

En viitsi puhua oikeita työasioita palstalle, ku ne on luottamuksellisia.
Ei minua kiinnosta puhua siivoamisesta (ei voisi vähempää kiinnostaa kodinhoito, lapset tms) ei flunssista (en juuri ole kipeä), eikä juuri muistakaan asioista joita oikeasti ajattelen (tai ihmissuhteista, mitä minulla on) mutta nuo miehet ovat niin suloisia leluja. Jos itse olisit 5 hyvännäköisen naisen ympäröimänä työpaikallasi.. jotka hakevat huomiotasi..?

Heh, nauroin niille kerran, että miksi en pitäisi tästä työpaikasta? 5 hyvärakenteista miestä, jotka tekevät mitä pyydän, jotka kiusoittelevat minua, siinä missä minä kiusoittelen niitä. Palkka on hyvä, ja osaan työni, ja tiedän että saan asioita eteenpäin ajan kanssa. Tämä on oma leikkikenttäni, hiekkalaatikkoni.. =)

Miksi toisin palstalle muuta elämääni kuin työni paremmat puolet? Kun tietää miten vahingoniloista porukkaa tälläkin palstalla on? Kyllä se muistettaisiin..
Yleinen mielipide = Ei miljoona kärpästä voi olla väärässä; p**** on hyvää... =D
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ilahdutin miestä kuulemma suuresti. Oli jostain katsonut että Inter Milan - Liverpool alkaa klo 18, eikä saanut vuoroaan millään vaihdettua, oli itse surkeus aamulla. Nooh, kävin äsken kerran vielä tarkistamassa tilanteen, matsihan on vasta 21.45. Soitin ilouutisen miehelle ja ehdotin dinneriä ennen matsia keskustassa + sporttipubi. (Ja ei, alkoholiton linja, aamuvuoro aamusta)

Herttoniemen itsepalvelukirppis oli lakkautettu. Suunnattiin sit Mellunmäen kirppikselle, sekin oli purettu! Mitä hittoa.. Malmilta sitten löytyi itsepalvelukirppis jossa menikin melkein tunti. Löysin omaa kokoani kahdet äitiyspökät :h: 6€/kpl, bargain!

Nyt heti kohta stadiin.. jee!!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Mickey
Kitinäaddikti
Viestit: 92
Liittynyt: 22.02.2008 19:08

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Mickey »

Kävin lekurissa, joka osasi kertoa, että minulla on hiirikäsi. Teki mieli kysäistä olisiko kissaa lainaksi, mutta jätinpä sanomatta. Sain pari päivää sairaslomaa, siteen käteen, antibioottikuurin ja käskyn pysytellä erossa tietokoneista. Kuten saattaa huomata olen järjettömän tottelevainen.
killkill

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja killkill »

^ Kevyttä punttia ja kylmäpussia. Auttaa.
1108

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Pesin perkele kämpästä ikkunat ja törkkäsin kukat uuteen multaan. Vähänkö on äijämainen olo?
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Kevät on petollista aikaa. Aamulla herää valoon ja lintujen sirkutukseen. Koulussa opettaja ei varsinaisesti hauku, tehtävät menee hyvin, jaksaa. Nyt on taas pimeää ja kylmää. Väsyttää ja haluaa vaan rakkaan kainaloon turvaan.
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
NeitiNegatiivi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 196
Liittynyt: 19.02.2008 0:15
Paikkakunta: Varsinainen Suomi

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja NeitiNegatiivi »

Lauantaihin on niin kovin pitkä aika. Nyt tarvis päästä tanssimaan ja kikattelemaan juovuksissa.
Pyry-Matias

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

31 :cheer:
Bliss

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Olispa jo lauantai :]

[mainos]Kaikki joukolla lauantaina Fight Festivaliin Kisahallille[/mainos]

Mä oon se lipunmyynnin paskamainen kyylä, joka ei anna alennusta eikä jaa tutuille vapaalippuja :wink:
SikaMika

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Bliss kirjoitti:

Mä oon se lipunmyynnin paskamainen kyylä, joka ei anna alennusta eikä jaa tutuille vapaalippuja :wink:
Homo.


Siinäpä se päivä sitten menikin. Töihin, sieltä suihkun kautta improvoamaan, sitten salille ja suihkun kautta himaan. Nyt tässä sitten arvuuttelen ja äimäilen, millaisin osuuksin jaan seuraavat 6.5 tuntia kahden ruokailun, venyttelyn, lukemisen ja nukkumisen välillä. Aamu vituttaa jo etukäteen, kun tiedän, etten saa unta ihan vähään aikaan vaikka ehtisinkin nukkumaan... :roll:

Nyt vittu venyttelemään.
Bliss

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Kuuma, tikit kiristää, haavoja kirvelee, suihkuun saa mennä vasta huomenna, digidigidigi pätkii CSI:tä, puhelimen laturi on hukassa ja....

Äh.
Herra Manala

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Bliss kirjoitti:puhelimen laturi on hukassa ja....
...no panettaiskin! Mut kun olo on kuin aseksuaalilla jurristilla!
Vastaa Viestiin