Kitinän erikoisin?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Mylwin kirjoitti:Minä.
*ttu omit mun vastauksen!!
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

EveryWoman kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:Minä.
*ttu omit mun vastauksen!!
Ei siinä lukenut sun nimee.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Mylwin kirjoitti:Ei siinä lukenut sun nimee.
Ei tarttekaan. Ettekö te tiedä kuka minä olen?

*nyreissään ilmiselvästä tavismaineestaan*
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

EveryWoman kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:Ei siinä lukenut sun nimee.
Ei tarttekaan. Ettekö te tiedä kuka minä olen?

*nyreissään ilmiselvästä tavismaineestaan*
Ootko sä se jolle Kanerva lähetti niitä viestejä? Näytä tissit!
Avatar
Mickey
Kitinäaddikti
Viestit: 92
Liittynyt: 22.02.2008 19:08

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja Mickey »

Ei ole pistänyt silmiin vielä kuin yksi "erikoisempi" tapaus, joka ei näytä osaavan kirjoittaa normaalilla fontilla tai ilman värejä. Tyyli kai se on sekin, mutta jostakin syystä ei aiheuta minussa ainakaan mitenkään erityisen positiivisia assosiaatioita.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Mylwin kirjoitti:Ootko sä se jolle Kanerva lähetti niitä viestejä? Näytä tissit!
Valitan, vaikka yhdennäköisyys onkin kieltämättä silmiinpistävä (oikeesti, oon ihan kriisissä tästä). Pitäisköhän vielä tukka blondata; näyttäisin ihan samanlaiselta punakalta porsaalta!

Lupaan kuiteski harkita jos lähetät mulle ekaks 200 tekstaria, hinta muutama k€ /kpl. *siirtyy väsäämään palvelunumeroa*
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

EveryWoman kirjoitti:Valitan, vaikka yhdennäköisyys onkin kieltämättä silmiinpistävä (oikeesti, oon ihan kriisissä tästä). Pitäisköhän vielä tukka blondata; näyttäisin ihan samanlaiselta punakalta porsaalta!
Ei sillä ole väliä (ilmeisesti) jos näyttää ne tissit.
Lupaan kuiteski harkita jos lähetät mulle ekaks 200 tekstaria, hinta muutama k€ /kpl. *siirtyy väsäämään palvelunumeroa*
Paan firman kännykästä niin saadaan uusi lööppi aikaiseksi. Mie kirjoitan kirjan aiheesta.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Symppaan EWtä vain rajoitetusti ja se syystä että on kertonut omaavansa A-kupin tisut eikä käytä rintsikoita kesäisin.
Aito_Johanna

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Gat kirjoitti:tisut
Olen jo aiemmin pyytänyt sinua luopumaan misu-sanan käytöstä, mutta voisitko luopua tisu-sanasta saman tien? "Misu jolla on tisut" - kai tuon nyt omakin korvasi kuulee, ettei se ole aikuisen miehen puhetta? :laatta:
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Aito_Johanna kirjoitti:
Gat kirjoitti:tisut
Olen jo aiemmin pyytänyt sinua luopumaan misu-sanan käytöstä, mutta voisitko luopua tisu-sanasta saman tien? "Misu jolla on tisut" - kai tuon nyt omakin korvasi kuulee, ettei se ole aikuisen miehen puhetta? :laatta:
Misu! Tisu! Tisumisu! Pystytisumisu!! Minusta söpön melodista.
Äh.. koetan.. mi.. ti... ei vaan nainen ja naisen rinnat. O.K?
Saanko puhua mi.. ei vaan naisten pepuista vai mikä on kielenhuollon suosittelema sana?
BettyB.

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Gat kirjoitti:Saanko puhua mi.. ei vaan naisten pepuista vai mikä on kielenhuollon suosittelema sana?
Tarakka.
NegaDuck

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

... ja jos haluat kuulosta kultturellilta, niin derriére.
Aito_Johanna

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Gat kirjoitti: Minusta söpön melodista.
No niinpä. Tässä taas yksi syy huonoon menestykseesi naismarkkinoilla.
Aito_Johanna

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

McJanne kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:
Gat kirjoitti: Minusta söpön melodista.
No niinpä. Tässä taas yksi syy huonoon menestykseesi naismarkkinoilla.
, musta kylki molemmilla.
:?:
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Gat kirjoitti:
Stadinarska.
Ensin luulin, että on ovela provo. Nyt alan uskoa, että on vain umpihullu eikä edes viihdyttävällä tavalla.
..
Hemmetti sua vanha Poikuus! KALMANKATKUINEN katkeruus suorastaan pursuaa huultesi tai lantaisten varpaittesi välistä!

Peruuta tämä mielipide koska olemme ystäviä Kitinässä. Peruuta se heti! Muuten Stadinarska on hyvin hyvin vihainen!
Katkeruutesi KIRPOAA saamattomuudesta! Siis tuo oli kaksimielinen. Olet saamaton naisenhankinnassa ja siksi saamaton! EIKS OLLU MAHTAVAA!!

Naura heti sinä Gatti!! NAURA!!!

Suvisen asia ahdistaa sinua kun hän saattaa pitää Stadinarskasta!! Heheeee! Huhuuu!

Sitten yksi juttu kaikille paljastettakoon Poikuudesta! MINÄ HELLAPYSKOLOOKINA sanoisin varmasti että olet itse provo. KUKA TAHANSA mies saa jos hiukankin näkee vaivaa. Kaikkein parhaiten saavat suoraviivaiset junttimaiset miehet, kuten sinäkin kyllä olet! Siis omalle tasolleen löytyy aina naisia. Itse olet Poikuus toki erikoinen ja älykäskin, mutta olet ainakin minulle liian läpinäkyvän näyttelevä! Sinun ei tosiaankaan tarvi olla puutteessa jos niin hiukankin haluat!
Ethän edes myönnä pitäväsi rimaa korkealla! Olet näyttelijä!!!
helsingissä on paljon naisia ja pienen pieni vaiva riittää saaman sitä seuraa, mutta suurongelma on kyllä tasokkaan vapaan naisen saaminen vaimoksi. Itselläni rima on korkealla tasolla ja olen ollut onnellinen onnistuessani tässä periaatteessa.

Älä silti ole kateellinen. Sovitaan et Mussukka tykkää sinusta enemmän niin voit nukkua sammalvuoteellasi!
Olen tietenkin kauhuissani jos tosiaan olet koskettanna Mussukan olkapäitä! Se muuten oli sikamainen temppu, hyväkäs!!!

Ai muut?
Täällä on paljon aika erikoisia tyyppejä, mutta kirjoittaessa kaikki muuttuu erikoisemmaksi kuin onkaan!

Olen ihan varma, että tulisin hyvin toimeen suurimman osan Kitinäimmeisistä, kanssa. Ainoastaan voisi suuri haaste olla hyvin suoraviivaiset, ajattelemattomat, hieman perässäkulkijat naiset.
Miehet, vaikka ovatkin olleet minulle typeriä, ovat aina silti livenä reiluja, ja uskon, että tulisin miesten kanssa hyvin toimeen!
Sitten täällä on aikapaljon populisteja jotka toisaalta koettavat olla kovin erityisiä ja erilaisia. He ovat tietenkin ärsyttäviä, ja haluavatkin olla. Ymmärrättehän sen? Hyi minua kun olin besserwisser. Minä haukun itseäni nyt!

Minä luulen, että pärjäisin elämässä kaikkein parhaiten erään raikkaan, mutkattoman ihmisen kanssa täällä, MUTTA tulisin MYÖS erinomaisesti toimeen erään vaikeahkon Kitinänaisen kanssa, jolla on minuun selkeä ja hänelle käsittämätön viha-rakkaussuhde!
Olisin varma hänen mielipiteittensä takia että olisin täsmämies hänelle ja tekisin hänet onnelliseksi. Hän ei ehkä tiedä sitä, eikä usko. Mutta näin se hyvinkin todennäköisesti on, sen tiedän! Minulla on häneen erityiset ja erikoisen vahvat ns. sukulaissielu-tunteet!

MUTTA mitä väliä nyt kun olen kyllä sidottu ja edelläoleva suhde olisi tietenkin hyvin haastava, mutta palava...

Sen verran tunnustan, että tulisin loistavasti toimeen Tixin kanssa!

Maailma on perin kummallista!


Nukkukaa hyvin

STADIN TUUR
tavallinen täysin hullu ja viisas provo, mutta hirvee, typerä ja kiltti pee
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja Niba »

tää kaikki on niin tasappaksua, ei jaksa tollaseen keskittyä ollenkaan! 8)
Pyyhin Netikettiin..
Zeb

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Suvinen kirjoitti:Prosessia ja EW:a minäkin äänestäisin.
Mä en taas tajuu tätä hommaa. Valitsit ehkä just ne kaksi naispuolista ihmistä joiden jutuista minä olen eniten sisältöä ja osoitusta ajatustoiminnasta löytänyt. Ei sillä että kaikesta olisin samaa mieltä. Kyllä mä toki monen muunkin jutuista tykkään, mutta ne on yleensä pintapuolisempia, kuten varmaan omanikin. Ihmettelen toisaalta miten jotkut jaksavat käydä maratonkeskusteluja netissä puiden toisen sanankäänteitä. Siihenhän menee jo aikaakin ihan tolkuttomasti. Ainoa omituinen juttu näissä kahdessa tämä panostamisen määrä.
elco

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja elco »

Zeb kirjoitti:Kyllä mä toki monen muunkin jutuista tykkään, mutta ne on yleensä pintapuolisempia,
Pintapuolisuus on Jumalan Lahja, jos verrataan siihen, että ensin on vaan pakko määritellä palloa 5000 sanalla ennen kun voidaan puhua tenniksestä kuntoilumuotona.
Zeb

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

elco kirjoitti:Pintapuolisuus on Jumalan Lahja, jos verrataan siihen, että ensin on vaan pakko määritellä palloa 5000 sanalla ennen kun voidaan puhua tenniksestä kuntoilumuotona.
Kiittäkäämme siis Jumalaa yhdessä! Aamen!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Zeb kirjoitti:
elco kirjoitti:Pintapuolisuus on Jumalan Lahja, jos verrataan siihen, että ensin on vaan pakko määritellä palloa 5000 sanalla ennen kun voidaan puhua tenniksestä kuntoilumuotona.
Kiittäkäämme siis Jumalaa yhdessä! Aamen!
Jumalat voidaan hylätä tässäkin tapauksessa koska ne eivät ole edes vaihtoehto.
Pyyhin Netikettiin..
Pyry-Matias

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Eikö erikoisuuden ja omituisuuden pitäisi olla neutraaleja? Siis ei uhkia vaan haasteita.
BettyB.

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Pyry-Matias kirjoitti:Siis ei uhkia vaan haasteita.
Uhka on vaan kauniimpi sana ongelmalle.
Pyry-Matias

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

BettyB. kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:Siis ei uhkia vaan haasteita.
Uhka on vaan kauniimpi sana ongelmalle.
Tuntuu, että erikoisena pitäminen on suuri loukkaus sinänsä. Miksi näin on?
BettyB.

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Minä ainakin olisin otettu jos minua pidettäisiin "hiukan erikoisena", vaikka se yleensä negatiiviselle kalskahtaakin. Perus pullamössöä on ihan tarpeeksi ympärillä.
Pyry-Matias

Re: Kitinän erikoisin?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Itse myös pitäisin enemmän ansiona kuin vaikkapa vittuiluna sitä, että olen erikoinen. Tavallaan erikoinen olisi hieman sama asia kuin erityinen. Lähtökohtaisesti kun huonoin vaihtoehto on jättää kaikki kylmäksi.
Vastaa Viestiin