Kitinän kovin vittuilija

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Kuka on Kitinän kovin vittuilija?

Niba
0
Ei ääniä
Suvinen
1
3%
Gattaca
0
Ei ääniä
Rouva Pupu
0
Ei ääniä
Tix
2
5%
Vadim
8
20%
BettyB
2
5%
1108
1
3%
Vihtahousu
1
3%
SikaMika
0
Ei ääniä
Crowbar
5
13%
masa
0
Ei ääniä
Lilo
1
3%
elco
4
10%
nexie
0
Ei ääniä
Urpiainen
1
3%
Chap
1
3%
Zeb
0
Ei ääniä
Prosessi
1
3%
Herra Manala
4
10%
Aito_Johanna
0
Ei ääniä
Yönmustaritari
1
3%
safi
3
8%
Geep
0
Ei ääniä
Joku muu
4
10%
 
Ääniä yhteensä: 40

Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinän kovin vittuilija

Viesti Kirjoittaja Vadim »

prosessi kirjoitti:
Vadim kirjoitti:Olen hämmentynyt tuloksista, enkä ole vielä edes äänestänyt.
Oot kuiteski äänestäny jo viis kertaa, kaikilla rinnakkaisnikeilläsi!
Vai tarkoititko rinnakkaispersoonillani?
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinän kovin vittuilija

Viesti Kirjoittaja Vadim »

EveryWoman kirjoitti: Ainoa kitinäläinen, joka i) saa minut oikeasti tuntemaan tuskaa ja ärsyyntymään, ja ii) on lisäksi tehnyt niin Kitinässä.

Henkilökohtaista mielipidettä tässä kai kysyttiin. En mitenkään osaa arvioida, kuka mahtaisi olla kitinäläisten näkökulmasta keskimäärin eniten raivostuttamiskykyinen, ja tuskinpa osaa kukaan muukaan.
Olen tästä kyllä kovin pahoillani, koska en ole kyllä tarkoittanut aiheuttaa sinulle tuskaa ja ärsyyntymistä. En tiedä miten voin hyvittää nämä pahat tekoni, mutta voisin kyllä aloittaa anteeksipyynnöllä. Anteeksi siis!
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinän kovin vittuilija

Viesti Kirjoittaja Vadim »

prosessi kirjoitti:Noh tuota, kyllähän Vadim harrastaa hyvinkin henkilöönkäyvää kommentointia, erityisesti tehdessään tulkintoja EW:n ajatusmaailmasta. Mutta koska se perustuu ensisijaisesti filosofeihin ja filosofisiin termeihin viittaamisiin, menevät piikit tietenkin suurimmalta osalta lukijoista ohi.
Mitkä ihmeen piikit? Mitä pahaa on siinä, että on kartesiolainen formalisti?
Pyry-Matias

Re: Kitinän kovin vittuilija

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Tix kirjoitti:Kyse on vain siitä, että unohtui vain määritellä mikä on vittuilua.
Tää on niin kitinää. Mutta Chapin moka, paska epämääräinen kyselöinti. Tee parempi, mutta empäs tee.
BettyB.

Re: Kitinän kovin vittuilija

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Hei ette ala nyt perumaan ku oon kerrankin saanu ääniä!! Enkä koskaan edes vittuile! ;)
prosessi

Re: Kitinän kovin vittuilija

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Vadim kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Vadim kirjoitti:Olen hämmentynyt tuloksista, enkä ole vielä edes äänestänyt.
Oot kuiteski äänestäny jo viis kertaa, kaikilla rinnakkaisnikeilläsi!
Vai tarkoititko rinnakkaispersoonillani?
Vain, jos niillä on omat nikit. Muuten tekniikka asettaa omat rajoituksensa multiäänestykselle.
prosessi

Re: Kitinän kovin vittuilija

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Vadim kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Noh tuota, kyllähän Vadim harrastaa hyvinkin henkilöönkäyvää kommentointia, erityisesti tehdessään tulkintoja EW:n ajatusmaailmasta. Mutta koska se perustuu ensisijaisesti filosofeihin ja filosofisiin termeihin viittaamisiin, menevät piikit tietenkin suurimmalta osalta lukijoista ohi.
Mitkä ihmeen piikit? Mitä pahaa on siinä, että on kartesiolainen formalisti?
Ei kai siinä itsessään mitään pahaa olekaan, mutta jos tulee määritellyksi sellaiseksi vaikkei sellainen olekaan, ja jos itse vielä kokee tuollaisen ajattelutavan epätarkoituksenmukaiseksi, niin saattaahan siitä ärtyä. Etkä sinä voi olla tietämätön siitä, että EW ärtyy, sen verran monta kertaa sitä on tapahtunut. Haluaisin muuten tietää mikä minä sinusta olen.
mustanikki

Re: Kitinän kovin vittuilija

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Miten on mahdollista ettei urpiainen ollut saanut yhtään ääntä? Palstahenkilö jonka kanssa väittelemistä jopa Elco, Crowbar, Manala ja Tix selvästi välttelevät ja pelkäävät. Elco yrittää joskus vähän panna vastaan mutta heittää takaisin hermostunutta läppää.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Kitinän kovin vittuilija

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

elco kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti: Ainoa kitinäläinen, joka i) saa minut oikeasti tuntemaan tuskaa ja ärsyyntymään
Tokihan noin, mutta nyt puhutaan vittuilemisesta.
Chapin määritelmä:
1. Kenen kanssa et lähtisi nokittelemaan? (näitä ei löydy),
2. Kenen pilkan peitsi viiltää syvimmältä ja katkaisee vastustajan selkärangan? (Vadimin pilkka ei sentään katkaise selkärankaa, mutta viiltää ihan oikeasti), ja
3. Kuka saa aikaiseksi tuskaa, jota voi tuntea vain internetissä? (minä en tunne internetissä mitään erilaista tuskaa kuin muualla, mutta jos siitä tuskasta puhutaan niin Vadim).

Ja tarkoitan tietenkin tarkoituksella aiheutettua tuskaa ja ärsyyntyneisyyttä (= vittuilu), enkä teidän junttimaista maailmantuskaanne, joka syntyy siitä havainnosta että maailmassa on myös erilaisia ihmisiä kuin te itse.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Kitinän kovin vittuilija

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Vadim kirjoitti:Mitä pahaa on siinä, että on kartesiolainen formalisti?
:maanantai:
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Kitinän kovin vittuilija

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Stadinperska on aika pelottava.

Jos joutuisin väittelemään fonttikoon 108 kanssa siten että jokainen kirjain on eri värinen niin turpaan tulisi. Kuolisin aivoverenvuotoon. Joten en alkais.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Kitinän kovin vittuilija

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Vadim kirjoitti:Olen tästä kyllä kovin pahoillani, koska en ole kyllä tarkoittanut aiheuttaa sinulle tuskaa ja ärsyyntymistä. En tiedä miten voin hyvittää nämä pahat tekoni, mutta voisin kyllä aloittaa anteeksipyynnöllä. Anteeksi siis!
Kenen sivupersoonasi kanssa minulla on kunnia keskustella?
Pyry-Matias

Re: Kitinän kovin vittuilija

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

EveryWoman kirjoitti:...enkä teidän junttimaista maailmantuskaanne, joka syntyy siitä havainnosta että maailmassa on myös erilaisia ihmisiä kuin te itse.
Musta tää oli hauska.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Kitinän kovin vittuilija

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Pyry-Matias kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:...enkä teidän junttimaista maailmantuskaanne, joka syntyy siitä havainnosta että maailmassa on myös erilaisia ihmisiä kuin te itse.
Musta tää oli hauska.
Niin miustakin. EW on söpö kun se ottaa vähän kierroksia.
Rouva Pupu

Re: Kitinän kovin vittuilija

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Mylwin kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:...enkä teidän junttimaista maailmantuskaanne, joka syntyy siitä havainnosta että maailmassa on myös erilaisia ihmisiä kuin te itse.
Musta tää oli hauska.
Niin miustakin. EW on söpö kun se ottaa vähän kierroksia.
:krooh:
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Kitinän kovin vittuilija

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

EveryWoman kirjoitti:
elco kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti: Ainoa kitinäläinen, joka i) saa minut oikeasti tuntemaan tuskaa ja ärsyyntymään
Tokihan noin, mutta nyt puhutaan vittuilemisesta.
Chapin määritelmä:
1. Kenen kanssa et lähtisi nokittelemaan? (näitä ei löydy),
2. Kenen pilkan peitsi viiltää syvimmältä ja katkaisee vastustajan selkärangan? (Vadimin pilkka ei sentään katkaise selkärankaa, mutta viiltää ihan oikeasti), ja
3. Kuka saa aikaiseksi tuskaa, jota voi tuntea vain internetissä? (minä en tunne internetissä mitään erilaista tuskaa kuin muualla, mutta jos siitä tuskasta puhutaan niin Vadim).
Joko olet päätynyt lopputulokseen miksi juuri Vadimin pilkka kolahtaa, vai onko se liian itsestäänselvää?
Avatar
Mickey
Kitinäaddikti
Viestit: 92
Liittynyt: 22.02.2008 19:08

Re: Kitinän kovin vittuilija

Viesti Kirjoittaja Mickey »

Mylwin kirjoitti: Joko olet päätynyt lopputulokseen miksi juuri Vadimin pilkka kolahtaa, vai onko se liian itsestäänselvää?
Itse asiassa tämä kiinnostaa minuakin.
Chap

Re: Kitinän kovin vittuilija

Viesti Kirjoittaja Chap »

Pyry-Matias kirjoitti:
Tix kirjoitti:Kyse on vain siitä, että unohtui vain määritellä mikä on vittuilua.
Tää on niin kitinää. Mutta Chapin moka, paska epämääräinen kyselöinti.
Panettelua ja parjausta. Minä olen ainoa kitinäläinen, joka onnistunut määrittelemään arvottoman arvonluonnin ja näin ollen saanut EW:n laatulihaleiman. Tämä on Hyvä(tm) kysely.
Pyry-Matias

Re: Kitinän kovin vittuilija

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Chap kirjoitti:saanut EW:n laatulihaleiman.
Priima sonni, joka liukastui naudan paskaan 8)
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Kitinän kovin vittuilija

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Mylwin kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:...enkä teidän junttimaista maailmantuskaanne, joka syntyy siitä havainnosta että maailmassa on myös erilaisia ihmisiä kuin te itse.
Musta tää oli hauska.
Niin miustakin. EW on söpö kun se ottaa vähän kierroksia.
Pitäkää ihmeessä huvinne, mutta itse pysyn edelleen alkuperäisessä väitteessäni. Tai no tarkennetaanpa sitä vielä: kierroksiani Kitinässä ovat nostattaneet Vadim, urpiainen, Gattaca, Manala, ja Snapa - ja tahallisesti ainoastaan ensin mainittu.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Kitinän kovin vittuilija

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Mylwin kirjoitti:Joko olet päätynyt lopputulokseen miksi juuri Vadimin pilkka kolahtaa, vai onko se liian itsestäänselvää?
On.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Kitinän kovin vittuilija

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Suvinen kirjoitti:Edit: ellei EW sitten teititellyt Elcoa, mutta tokihan silloin olisi käyttänyt isoa alkukirjainta :P
Te = elco ja SikaMika.
Herra Manala

Re: Kitinän kovin vittuilija

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Pyry-Matias kirjoitti:Priima sonni, joka liukastui naudan paskaan 8)
Oho, jätkä on selkeesti Kitinän laadukkain vittuilija.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Kitinän kovin vittuilija

Viesti Kirjoittaja aasi »

Tekisi mieli laskea että kuinka monta kertaa kukakin on sortunut varastamaan tikkarin lapselta vittuilussaan.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
ninnithequeen

Re: Kitinän kovin vittuilija

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

aasi kirjoitti:Tekisi mieli laskea että kuinka monta kertaa kukakin on sortunut varastamaan tikkarin lapselta vittuilussaan.
Sä voisit muuten olla se kaikista pahin vittuilija, irrotat vaan piuhat seinästä.
Vastaa Viestiin