Täydellinen vartalo

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
prosessi

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja prosessi »

BettyB. kirjoitti:
Vadim kirjoitti:superhottiksista tyhjäpäistä
Oho, mullahan vois olla mahkuja!
:cry: *on mustasukkainen*
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

prosessi kirjoitti: :cry: *on mustasukkainen*
Älä sure, superhottikset tyhjäpäät ovat vain homouden peittelemiseksi rakennettu kulissi. :)
prosessi

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja prosessi »

EveryWoman kirjoitti:
prosessi kirjoitti: :cry: *on mustasukkainen*
Älä sure, superhottikset tyhjäpäät ovat vain homouden peittelemiseksi rakennettu kulissi. :)
:D No siinä tapauksessa. Mut toisaalta elcon kaa kilpaileminenki voi olla aika haasteellista, ku luulen et elcossa on enemmän miestä ku mussa.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

prosessi kirjoitti::D No siinä tapauksessa. Mut toisaalta elcon kaa kilpaileminenki voi olla aika haasteellista, ku luulen et elcossa on enemmän miestä ku mussa.
Ei kaikki homot pidä miesmäisistä miehistä!
mustanikki
Kitisijä
Viestit: 9
Liittynyt: 17.03.2008 20:10

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Tämä lienee aika lähellä yleistä miesihannetta.

Kuva
prosessi

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja prosessi »

EveryWoman kirjoitti:
prosessi kirjoitti::D No siinä tapauksessa. Mut toisaalta elcon kaa kilpaileminenki voi olla aika haasteellista, ku luulen et elcossa on enemmän miestä ku mussa.
Ei kaikki homot pidä miesmäisistä miehistä!
*helpotuksen huokaus* Mut se kyl kuulemma kaatelee kylmää vettä mun niskaan! Hmmm... ...toisaalta se ei haluu joutua mun noreen... Se ei selvästikään osaa päättää. Ihme venkoilija, melkeen vois luulla lakimieheks!
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Aiheesta: täydellisyydestä on tietenkin aivan turha puhua kauneusaiheiden yhteydessä, mutta jos kysytään millainen itse haluaisin olla, niin Marilyn Monroe paksuimpina aikoinaan miinus jonkin verran kuppikokoa sykähdyttää kyllä. Rakastan etenkin paksuja ja pehmeitä dinosaurus-mallisia käsivarsia (semmoisia siis, jotka on aika lyhyet ja paksuimmillaan kainalon kohdalla)! Suuret rinnat siinä vieressä vetävät huomion ikävästi niistä pois.

*lähtee etsimään kuvaa*
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja Gat »

mustanikki kirjoitti:Tämä lienee aika lähellä yleistä miesihannetta.
Ylläpito saisi jäljittää ja bannata minun kuvani luvatta julkaisseen IP:n
(tarkemmin katsoen pilini taitaa olla pienempi)
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

EveryWoman kirjoitti:*lähtee etsimään kuvaa*
Löytyi! Eikä nuo tissitkään tuossa asussa yhtään pahalta näytä. :)

Kuva
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

NuoriDaavid kirjoitti:Carlson twins
Hyi yök, mikä luonne!
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja Gat »

EveryWoman kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Carlson twins
Hyi yök, mikä luonne!
Ei hassumpia, varsinkin kuvassa oikeanpuoleisen melkein Häpyyn asti alas vedetyt housut, heterosti (juujuu) nam. Muuten luustoltaan niin laihamallia, että jopa minä voisin tuon saavuttaa.. eikun treenaamaan.
BettyB.

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Gat kirjoitti:Muuten luustoltaan niin laihamallia, että jopa minä voisin
tuon saavuttaa.. eikun treenaamaan.
Toi sun luustoon vetoaminen on kyllä niin koomista. Pitäisköhän munkin alkaa kutsumaan itseäni läskin sijaan "isoluiseksi", saattaisin jopa uskoa.

Kyllä se lihas siihen päälle kasvaa, oli luusto mitä mallia tahansa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja Gat »

BettyB. kirjoitti:
Gat kirjoitti:Muuten luustoltaan niin laihamallia, että jopa minä voisin
tuon saavuttaa.. eikun treenaamaan.
Toi sun luustoon vetoaminen on kyllä niin koomista. Pitäisköhän munkin alkaa kutsumaan itseäni läskin sijaan "isoluiseksi", saattaisin jopa uskoa.

Kyllä se lihas siihen päälle kasvaa, oli luusto mitä mallia tahansa.
Ei pidä paikkaansa. Esimerkiksi tyypillisellä suomalaisella miehellä, siis "nallekarhutyypillä" on samassakin pituudessa kuin minulla suhteessa lyhyemmät jalat ja isompi ylävartalo. Kuin minulla leptosomi-asteenikolla. Siis ovat isompia vaikka yhtä pitkiä. Kuten gorilla on ihmistä kaksi kertaa isompi vaikka kahdella jalalla samanpituinen. Ihmisillä synnynnäisillä atleetti- saati pyknikkomalleilla on lisäksi synnynnäisesti jo luustoltaan suurempi rintakehä. Sellaiset mun 185 sentin pituudessa painaa ihan treenaamattakin ja ilman liikoja läskejä jotain 80-90 kiloa, minä pelkkiä raajoja oleva (Kehtaanko sanoakaan) nyt 67 kiloa. Vain hirmutreeneillä olen päässyt yli 70 kiloon joskus (ja silloin näytän melkein lihaksikkaalta), mutta joku 80 kiloa minulla onnistuisi vain steroideilla.
BettyB.

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Sillä lukemalla mikä siellä vaa'assa keikkuu ei ole mitään merkitystä vaan sillä kuvalla mikä sieltä peilistä näkyy. Ja jos nyt väität minulle ettet pysty kasvattamaan lihasmassaa koska luustosi on tietyn tyyppinen, olet väärässä.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja Gat »

BettyB. kirjoitti:Sillä lukemalla mikä siellä vaa'assa keikkuu ei ole mitään merkitystä vaan sillä kuvalla mikä sieltä peilistä näkyy. Ja jos nyt väität minulle ettet pysty kasvattamaan lihasmassaa koska luustosi on tietyn tyyppinen, olet väärässä.
Totta helvetissä pystyn kasvattamaan lihasmassaa ja saavuttamaan erittäin liikkuvan ja kestävän kunnon. Mutta ikinä en ole yhtä iso kuin samanpituinen normaalimies.

Nyt minulla lopultakin taas alkoi kunnonkohotusohjelma. Kotikonstein. Leuanvetoa, punnerrusta, vatsalihaksia.. soutulaitetta jota voi myös työntää.. käsipainot.. weiderin powertwister (saa haukkua mutta hyvä mulle).. bullworker isometrisenä.. kuntopyörä aerobisena. Koetan syödäkin, vaikeeta, muu ei auta kuin kananmuna ja kaakaota kerran tunnissa.

Mutta tämä alkoi kun pelkäsin joutuvani riisumaan paitani SUVISEN läsnäollessa :D Turha pelko ja toive, mutta onneksi kuntoilu ei siihen lopahtanut.
BettyB.

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Hyvä että lisäsit ton syömisen, satsaa oikeesti siihen nyt kunnolla kun kerran varaakin on. Mene vaikka kysymään hyvät ohjeet joltain ammattilaiselta tai pähkäile fiksuna miehenä itse, interknetin ihmeellinen maailma on oiva apuri.

Tsemppiä!
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja Gat »

BettyB. kirjoitti:Hyvä että lisäsit ton syömisen, satsaa oikeesti siihen nyt kunnolla kun kerran varaakin on. Mene vaikka kysymään hyvät ohjeet joltain ammattilaiselta tai pähkäile fiksuna miehenä itse, interknetin ihmeellinen maailma on oiva apuri.

Tsemppiä!
Kiitos.
Soija on halpaa :lol:
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21495
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Daavidin carlssonit eivät oikein iske. Lepotilassa esiin piirtyviä lihaksia en pidä esteettisinä miehillä enkä naisilla. Hieman rasvaisempi kroppa, hieman pienemmällä yläkropan lihasmassalla olisi sulavalinjaisempi. Tuo daavidista väännetty patsaskin on enemmän anatomian tutkielma kuin ideaalitila.

Tässä on omaan makuuni täydellinen määrä rasvaa. Lihaksista saa käsityksen, mutta koko kroppa ei ole pelkkää perunapeltoa. Huolisin.
Kuva
BettyB.

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

sivustahuutaja kirjoitti: Huolisin.
Panisin!!
NuoriDaavid

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

EveryWoman kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Carlson twins
Hyi yök, mikä luonne!
Häh? Viittaatko minuun vai carlsonin veljeksiin ja viittaat kumpaan tahansa, niin perustele!
NegaDuck

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Gat kirjoitti:Nyt minulla lopultakin taas alkoi kunnonkohotusohjelma. Kotikonstein.
Varaudu sitten siihen että hommaan voi mennä vuosi jos toinenkin, muutenkin kuin kotikonstein.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja Gat »

NegaDuck kirjoitti:
Gat kirjoitti:Nyt minulla lopultakin taas alkoi kunnonkohotusohjelma. Kotikonstein.
Varaudu sitten siihen että hommaan voi mennä vuosi jos toinenkin, muutenkin kuin kotikonstein.
Massan puolesta kyllä hitaasti, mutta tältä muumiotasolta kunto nousee aina alkuun varsin nopeasti, ainakin minulla. Eniten varon ettei luontainen lyöntinopeuteni kärsi :D
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

NuoriDaavid kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Carlson twins
Hyi yök, mikä luonne!
Häh? Viittaatko minuun vai carlsonin veljeksiin ja viittaat kumpaan tahansa, niin perustele!
No siis, kuten jo monesti sanottua, minä pidän ihanan näköisenä lähes minkälaista ulkokuorta tahansa jos tyyppi on luonteeltaan täysosuma, eli periaatteessa tuokin vartalomalli menettelisi. Sen sijaan en pysty parhaalla tahdollanikaan kuvittelemaan, että minun täysosumana pitämäni herra suostuisi poseeraamaan tuollaisessa kuvassa tuolla tavalla (edes rahasta), tai että hänestä olisi hyvä idea nähdä vaivaa moisen lihaskollaasin saavuttamisen eteen. Ja koska ilman vaivannäköä (tai terveydestä huolehtimiseen tähtäävään liikuntaan keskittymällä) ei tuollaista jälkeä käsittääkseni synny, niin tuomioni on ankara!
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Kuva

Kävis mulle. Ja naamavärkki myös.
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
NeitiNegatiivi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 196
Liittynyt: 19.02.2008 0:15
Paikkakunta: Varsinainen Suomi

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja NeitiNegatiivi »

Vaikea valita J.Lo:n ja Beyonceen välillä, tosin Scarlett on myös aika ihana...
Miehen kropasta. Pitkähköt urheilulliset saa pään kääntymään, tosin ei saa olla niin paljoa pituutta ettei ylety varpistamalla pussamaan. Vilkkuvat silmät ja miehekäs ääni saa jalat tutisemaan.