Täydellinen vartalo

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Hmph.
Rouva Pupu

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Vadim kirjoitti:Tässä ketjussa puhuttiin TÄYDELLISESTÄ VARTALOSTA. Voitaisiinko palata siihen? Gattis? Anyone?
Höh. Aina kaikki kiva kielletään.

Vin Dieselillä on täydellinen vartalo, muutama tatska tekisi ihmeitä. Namz. Hyrrr. Grrr.
Aava

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja Aava »

Naisista Jennifer Garner. Todella kaunis, siro ja jäntevä kasvoiltaan ja kropaltaan.
http://www.imdb.com/media/rm4196571904/nm0004950

http://gallery.jen-garner.net/displayimage-8-8.html

http://gallery.jen-garner.net/displayim ... m=8&pos=27


Ja miehistä Ralph Fiennes, erityisesti tässä kuvassa. Aivan käsittämättömän seksikäs ja vastustamattoman komea.
http://www.starpulse.com/Actors/Fiennes ... ry/306501/
Herra Manala

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

No joko tämä:

Kuva

...tai sitten tämä:

Kuva

Can't have both. En oikein osaa päättää. Ehkä sitten kuitenkin se ensimmäinen.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21362
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Herra Manala kirjoitti:Can't have both. En oikein osaa päättää. Ehkä sitten kuitenkin se ensimmäinen.
Jep. Tatuoinnit on ällöjä.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

prosessi kirjoitti:
Vadim kirjoitti:Tämä oli selvästi taktinen puheenvuoro, onhan EW mielestään naisen vartaloon jumiutunut mies. Selvä läänitysyritys, siis!
Se lohdutti mua, muistaahan se nyt sen, että mäkin oon setan testin mukaan mies!
Aivan. Äläpä homomunkki yhtään imartele itseäsi!
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Vadim kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti::rofl: Sanoo herra Freudilaisesti Loukkaantunut. ;)

Eipä tietenkään, useimmat ovat oikein mukavia. Toistaiseksi kuitenkin siihen, että ihastun johonkuhun, on vaadittu muutakin kuin se, että hänellä ei ole ikävä luonne.
Byhyhyy! Toi täti kiusaa!
Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
Ajattelin kyllä freudilaisesti yhtä toista, en sitä yhtä. Ja olin tietysti kirjoittaa tämän freudilaisesti väärinpäin.

(Älkääkä juuri nyt tulko sanomaan, että kakkonen on ykkönen.)
No ei ole tarvetta, onhan se kaikille selvää muutenkin että hinaajat ja mallitytöt, joita sinulla näyttäisi riittävän joka sormelle, viihtyvät toistensa seurassa.
Mitähän minun pitikään sanoa. Ai niin! Jotenkin luin tätä niin, että soimasit mallien luonnetta. Tartuin tietysti hanakasti mahdollisuuteen, että minua komeammat miehet ovat ilkeitä ja tyhmiä! Puin sen tietysti vain muotoon, jossa toruin sinua etukäteen moisesta kategorisoinnista.

Omalla kohdallani ikävä luonne on ehdottomasti plussaa!
Ja lisää homoerotiikkaa! Sinuna kyllä unohtaisin sen kissannahkojen metsästämisen hyvän sään aikana, etenkin tämän huomioonottaen:
Vadim kirjoitti:On ihan tarpeeksi kiusallista tuntea vetoa hameväen edustajaan; on vaikea kuvitella kuinka kiusallista olisi tavata joku sellainen, jonka tiimoilta elämäänsä joutuisi pohtimaan hieman uusiksi.
Älä taivu! Kanna seksuaalisuutesi ylpeydellä!
prosessi

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja prosessi »

EveryWoman kirjoitti:
Vadim kirjoitti:Tartuin tietysti hanakasti mahdollisuuteen, että minua komeammat miehet ovat ilkeitä ja tyhmiä! Puin sen tietysti vain muotoon, jossa toruin sinua etukäteen moisesta kategorisoinnista.

Omalla kohdallani ikävä luonne on ehdottomasti plussaa!
Ja lisää homoerotiikkaa! Sinuna kyllä unohtaisin sen kissannahkojen metsästämisen hyvän sään aikana, etenkin tämän huomioonottaen:
Vadim kirjoitti:On ihan tarpeeksi kiusallista tuntea vetoa hameväen edustajaan; on vaikea kuvitella kuinka kiusallista olisi tavata joku sellainen, jonka tiimoilta elämäänsä joutuisi pohtimaan hieman uusiksi.
Älä taivu! Kanna seksuaalisuutesi ylpeydellä!
:D Nyt oon kyl täysin lohduttunu! Mut ongelmalliseks tää tilanne muuttuu sit taas sen takii, et toi nilkki alkaa olla niin täynnä itteensä, et siit tykkääminen on koko ajan vaan vaikeempaa. Ehkä mun täytyyki alkaa tiirailla mun naapureita, oon nähny jo pariki kiinnostusta herättävää tapausta. Ja vähänks odotan sitä, et pienvenesatama täyttyy! Ku veneilystä silleen aikuisten oikeesti tykkäävii naisii on niin äärettömän vähän, et mun markkina-arvo siel hipoo taivaita!
Viimeksi muokannut prosessi, 19.03.2008 8:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NegaDuck

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Kuva

Tuo. Erityisesti väri on täydellinen, lisäpisteitä myös tyylitajusta.
NuoriDaavid

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Aava kirjoitti:

Ja miehistä Ralph Fiennes, erityisesti tässä kuvassa. Aivan käsittämättömän seksikäs ja vastustamattoman komea.
http://www.starpulse.com/Actors/Fiennes ... ry/306501/
Vartalosta ei tuon kuvan perusteella pysty kauheasti sanomaan. Siitä oli puhe.
NuoriDaavid

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Herra Manala kirjoitti:
...tai sitten tämä:
Kumpi noista sä haluaisit olla?
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja Vadim »

EveryWoman kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Vadim kirjoitti:Tämä oli selvästi taktinen puheenvuoro, onhan EW mielestään naisen vartaloon jumiutunut mies. Selvä läänitysyritys, siis!
Se lohdutti mua, muistaahan se nyt sen, että mäkin oon setan testin mukaan mies!
Aivan. Äläpä homomunkki yhtään imartele itseäsi!
No kun kukaan muukaan ei sitä tee!
Rouva Pupu

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

NuoriDaavid kirjoitti: Kumpi noista sä haluaisit olla?
Miksei mun silmien eteen eksy koskaan pokemonia, jossa on noinkin paNtavan oloinen mies. Byäääh.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja Vadim »

EveryWoman kirjoitti:
Vadim kirjoitti:On ihan tarpeeksi kiusallista tuntea vetoa hameväen edustajaan; on vaikea kuvitella kuinka kiusallista olisi tavata joku sellainen, jonka tiimoilta elämäänsä joutuisi pohtimaan hieman uusiksi.
Älä taivu! Kanna seksuaalisuutesi ylpeydellä!
Ai homomunkeilla on sellainenkin?
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja Vadim »

prosessi kirjoitti::D Nyt oon kyl täysin lohduttunu! Mut ongelmalliseks tää tilanne muuttuu sit taas sen takii, et toi nilkki alkaa olla niin täynnä itteensä, et siit tykkääminen on koko ajan vaan vaikeempaa.
Tämä on kyllä nilkkien yleismaailmallinen ongelma, olen huomannut: mitä vähemmän heistä pitäisi pitää, sen enemmän heistä pitää. Nancy Reaganin sanoin: Just say no!
prosessi kirjoitti:Ja vähänks odotan sitä, et pienvenesatama täyttyy! Ku veneilystä silleen aikuisten oikeesti tykkäävii naisii on niin äärettömän vähän, et mun markkina-arvo siel hipoo taivaita!
Tämä kyllä pitää paikkansa. Olemme miehistöni kanssa aina etsiskelleet rantauduttuamme näitä legendaarisia purjehduskissoja, mutta saavuttuamme heitä ei ikinä näy mailla halmeilla.
BettyB.

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Hankkikaa oma ketju!! (taas)
NuoriDaavid

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vadim kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Ja vähänks odotan sitä, et pienvenesatama täyttyy! Ku veneilystä silleen aikuisten oikeesti tykkäävii naisii on niin äärettömän vähän, et mun markkina-arvo siel hipoo taivaita!
Tämä kyllä pitää paikkansa. Olemme miehistöni kanssa aina etsiskelleet rantauduttuamme näitä legendaarisia purjehduskissoja, mutta saavuttuamme heitä ei ikinä näy mailla halmeilla.
Olette olleet väärässä korttelissa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Pitkään piti miettiä. Jennifer Garner aiemmin mainituista on ihan mukava, mutta jotenkin kallistun Paris Hiltonin kannalle. Oman naaman pitäisin kyllä, Paris ei ole kovin kaunis. Kyllä, laiha rimpula ilman lihaksia.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja Vadim »

NuoriDaavid kirjoitti:
Vadim kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Ja vähänks odotan sitä, et pienvenesatama täyttyy! Ku veneilystä silleen aikuisten oikeesti tykkäävii naisii on niin äärettömän vähän, et mun markkina-arvo siel hipoo taivaita!
Tämä kyllä pitää paikkansa. Olemme miehistöni kanssa aina etsiskelleet rantauduttuamme näitä legendaarisia purjehduskissoja, mutta saavuttuamme heitä ei ikinä näy mailla halmeilla.
Olette olleet väärässä korttelissa.
Ei, kyllä me oltiin ihan oikeassa. Sitten mentiin vaan satamabaarin poikahuoriin.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja Vadim »

BettyB. kirjoitti:Hankkikaa oma ketju!! (taas)
Vai huone?
Rouva Pupu

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Vadim kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Hankkikaa oma ketju!! (taas)
Vai huone?
NiinQ siellä mitään tapahtuisi. Ootte niin jäniksiä, kato.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Rouva Pupu kirjoitti:
Vadim kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Hankkikaa oma ketju!! (taas)
Vai huone?
NiinQ siellä mitään tapahtuisi. Ootte niin jäniksiä, kato.
Tapahtuisihan siellä paljonkin! Voisin keskustella EW:n kanssa subjektiudesta ja Prossun kanssa uudenvuodenyön tapahtumista. Peräti kiihottava aatos!
Rouva Pupu

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Vadim kirjoitti: Tapahtuisihan siellä paljonkin! Voisin keskustella EW:n kanssa subjektiudesta ja Prossun kanssa uudenvuodenyön tapahtumista. Peräti kiihottava aatos!
Huoneen tuhlausta, sano :wink:
BettyB.

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Oma keskustelupalsta?
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja Vadim »

BettyB. kirjoitti:Oma keskustelupalsta?
:cry:
Vastaa Viestiin