Täydellinen vartalo

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
BettyB.

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Vaihtoehtoisesti bannia kaikkiin muihin paitsi asiakeskusteluihin.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja Vadim »

BettyB. kirjoitti:Vaihtoehtoisesti bannia kaikkiin muihin paitsi asiakeskusteluihin.
Oot aika hottis kun olet niin julma.
elco

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja elco »

Vadim kirjoitti: Tämä kyllä pitää paikkansa. Olemme miehistöni kanssa aina etsiskelleet rantauduttuamme näitä legendaarisia purjehduskissoja, mutta saavuttuamme heitä ei ikinä näy mailla halmeilla.
Ei pitäisi enää yllättyä epäpätevyydestäsi, mutta aina vaan onnistut limboamaan uusia ulottuvuuksia.

Vaihtoehdot:
1) vaihda miehistö
2) käske miehistön vaihtaa päällikkö
3) myy vene

Suosittelen aloittamaan kolmosesta ja siirtymään sitten kakkoseen.
BettyB.

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Vadim kirjoitti:Oot aika hottis kun olet niin julma.
No mä olen aina, ei voi mitään.

Kävis mulle tämänkin tytön kroppa, vaikka tässä kuvassa onkin turhan aliravintun näköinen...

Kuva
elco

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja elco »

BettyB. kirjoitti:Vaihtoehtoisesti bannia kaikkiin muihin paitsi asiakeskusteluihin.
Kaikkialle muualle paitsi ikiliikkujiin.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Ja notkeutta minulle samalla, kiitos!


Kuva
Viimeksi muokannut Kreitsu, 19.03.2008 11:07. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja Vadim »

elco kirjoitti:Ei pitäisi enää yllättyä epäpätevyydestäsi, mutta aina vaan onnistut limboamaan uusia ulottuvuuksia.

Vaihtoehdot:
1) vaihda miehistö
2) käske miehistön vaihtaa päällikkö
3) myy vene

Suosittelen aloittamaan kolmosesta ja siirtymään sitten kakkoseen.
Onnistun ylittämään aina kaikki odotukset.

Oivia neuvoja kaikki, mutta miehistö on tätä nykyä tyypillisesti nainutta ja usein lapsellistakin, joten vaikka he itse saattaisivat ehkä ollakin pettyneitä lopputulokseen, heidän justiinansa säilyvät leppoisampina tällä nykyjärjestelmällä.
Geep

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja Geep »

^ Niin upea, että unohtaisit kumin? Jösses.
Rouva Pupu

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

exPertti kirjoitti: Jessica Simpsonko se siinä? Joo, jos puolisoni muuttuisi ensi yönä Jessicaksi olisi minulla takuulla uusia vauvauutisia piakkoin.

Upea.
Luen tämän nyt niin, että puolisosi kärsii tällä hetkellä pippelin puutteesta.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Kertokaas nyt, miten te saatte nuo kuvat näkyviin suoraan viestiin. En vaan osaa. :x
BettyB.

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Jessicahan se. Yritin myös etsiä Gwenin kuvaa, mutten löytänyt mistään sopivaa. Hänen kanssaan voisin vaihtaa osia koska tahansa. Siis vartalon. Osia.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

exPertti kirjoitti:
Kreitsu kirjoitti:Kertokaas nyt, miten te saatte nuo kuvat näkyviin suoraan viestiin. En vaan osaa. :x
Lainaa viesti, jossa on kuva ja katso mallia.
Kiitos, juuri väärät "sitaatit" onnistuin heittämään aiemmin.
Rouva Pupu

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

exPertti kirjoitti: Älä lue rivien välistä kun kehun kaunista naisvartaloa. :)
Mahdotonta. Ei onnistu. Puss!
BettyB.

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Voi kääk, meinasin unohtaa yhden superkropan! Panisin!

Kuva
Rouva Pupu

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

exPertti kirjoitti: Taidan seuraavaksi arvella, että sinä kärsit pippelin puutteesta. Tai sitten pippelistä (mistä minä tiedän millainen Thorin vasara teillä siellä kotona on). :D
Höhö. Olet kuitenkin oikeassa, kärsin tällä hetkellä pippelin puutteesta vaikka olenkin saanut tässä jo viikon päivät nautiskella päivittäin. Kato, nälkä kasvaa syödessä.
NuoriDaavid

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vaikka tämä onkin aika erilainen, kun ensiksi valitsemani, niin tämä kävisi myös

Alexander Karelin

Kuva
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

[quote="BettyB."]Voi kääk, meinasin unohtaa yhden superkropan! Panisin!

http://www.salmahayekclub.com/salma-hay ... s//100.jpg
[quote]

Vähän pienemmät rinnat voisi olla. Muuten ihan ok.

Edit. En jaksa vääntää quoteja paikalleen.
sanctus

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja sanctus »

No sehän on tietenkin At the drive-inin ja the Mars Voltan Cedric Bixler-Zavala. Tuo päälle kolmekymppinen falsettilaulaja, jonka kehoon alkaa jo kertyä iän tuoman arvokkuuden mukaista kevyttä keskivartalon kuhmua.

Kuva
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

prosessi kirjoitti::D Nyt oon kyl täysin lohduttunu! Mut ongelmalliseks tää tilanne muuttuu sit taas sen takii, et toi nilkki alkaa olla niin täynnä itteensä, et siit tykkääminen on koko ajan vaan vaikeempaa.
Totta. Aletaax olee? :D
Aava

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja Aava »

NuoriDaavid kirjoitti:
Aava kirjoitti:
Ja miehistä Ralph Fiennes, erityisesti tässä kuvassa. Aivan käsittämättömän seksikäs ja vastustamattoman komea.
http://www.starpulse.com/Actors/Fiennes ... ry/306501/
Vartalosta ei tuon kuvan perusteella pysty kauheasti sanomaan. Siitä oli puhe.
Niinno... aivan tarpeeksi informaatiota mulle. Mun mielestä kropan muoto näkyy varsin riittävässä määrin vaatteidenkin läpi.

Tai ehkä mulla on sitten jokin hankalaoireisempi taipumus riisua ihmisiä silmilläni.... :jouden:
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Aava kirjoitti:Niinno... aivan tarpeeksi informaatiota mulle. Mun mielestä kropan muoto näkyy varsin riittävässä määrin vaatteidenkin läpi.

Tai ehkä mulla on sitten jokin hankalaoireisempi taipumus riisua ihmisiä silmilläni.... :jouden:
Tai sitten ihastelusi kohteena on kuitenkin enemmän asenne ja persoonallisuudesta kumpuava olemus kuin se pelkkä vartalo. Kuvittelepa, että vaikka Tony Halmeella olisi samanlainen kroppa kuin Fiennesillä. Sykähdyttääkö?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja Gat »

Suvinen kirjoitti: Kauhean lihaksikas ei ole se ihanne mulla ainakaan, mielummin kapoinen, jäntevä ja siro. .
Niinhän sinä oletkin. :h:
Suvinen kirjoitti: tissit vaan saisi olla puolet pienemmät. Ehkä ne joku päivä onkin.
Se onkin ainoa kohta, jota sinussa kritisoin. Mutta ei ne nyt liian jäteiltä näyttäneet, ja olen suvaitsevainen. Olisipa kiva jos mieleesi olisi tullut miettiä alastonkelpoisuuttasi minun silmissäni :D (Minulla on taas jälkilöylynä haaveiluvaihe päällä, ja se jatkuu ja jatkuu jos ja kun en ota yhteyttä lopulliset pakit saadakseni :D )

Krhmmhhh..
Ketjun aiheeseen.
Siinäpä viehättävä neitonen:
http://hosted.met-art.com/Full_met-art_ ... pa=1549026

Ja joskus pedofiilinvaistoni vievät minut tämmöisiiin pitkäkoipisiin tammavarsoihin:
http://www.artnudegalleries.com/hotlesb ... index.html
prosessi

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Vadim kirjoitti:
prosessi kirjoitti::D Nyt oon kyl täysin lohduttunu! Mut ongelmalliseks tää tilanne muuttuu sit taas sen takii, et toi nilkki alkaa olla niin täynnä itteensä, et siit tykkääminen on koko ajan vaan vaikeempaa.
Tämä on kyllä nilkkien yleismaailmallinen ongelma, olen huomannut: mitä vähemmän heistä pitäisi pitää, sen enemmän heistä pitää. Nancy Reaganin sanoin: Just say no!
Ei mulla oo ollu sellasta ongelmaa, etten mä vois lakata pitämästä nilkeistä. Oon kato mielenhallinnan mestari. Pitäminen vaan on hauskempaa ku pitämättömyys, joten katson nilkkiyttäkin parhaani mukaan läpi sormien.
prosessi kirjoitti:Ja vähänks odotan sitä, et pienvenesatama täyttyy! Ku veneilystä silleen aikuisten oikeesti tykkäävii naisii on niin äärettömän vähän, et mun markkina-arvo siel hipoo taivaita!
Tämä kyllä pitää paikkansa. Olemme miehistöni kanssa aina etsiskelleet rantauduttuamme näitä legendaarisia purjehduskissoja, mutta saavuttuamme heitä ei ikinä näy mailla halmeilla.
Jos meitä on vaan yks, ja mähän oon ollu metsässä piilossa aika monta vuotta.
prosessi

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja prosessi »

EveryWoman kirjoitti:
prosessi kirjoitti::D Nyt oon kyl täysin lohduttunu! Mut ongelmalliseks tää tilanne muuttuu sit taas sen takii, et toi nilkki alkaa olla niin täynnä itteensä, et siit tykkääminen on koko ajan vaan vaikeempaa.
Totta. Aletaax olee? :D
:D Joo. Millon pidetään ne viime syksynä suunnitellut häät?
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

prosessi kirjoitti:Millon pidetään ne viime syksynä suunnitellut häät?
Heti jos Easyn kanssa tulee bänksit.
Vastaa Viestiin