Keskellä Viikkoa

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Keskellä Viikkoa

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ei päiväketjua vai?

Perkele, pitääkö ihmisen vapaapäivänä herätä näin aikasin???
ninnithequeen

Re: Keskellä Viikkoa

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

McJanne kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Perkele, pitääkö ihmisen vapaapäivänä herätä näin aikasin???
Aika vahva esitys, nousta jonkun viikonpäiväketjun tarkastamisen/luomisen tähden. Oletko säienarkkari?
Höh, mä sen takia noussut. Kuhan heräsin. Meni rytmi vallan sekasin ku koko viikonloppu herättiin viideltä Formuloitten takia, nukahin eilen kesken ekan CSI:n. Ketuttaa.

Pitäsköhän tänään mennä jo lammasostoksille? Karitsaa kiitos.
ninnithequeen

Re: Keskellä Viikkoa

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

McJanne kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Pitäsköhän tänään mennä jo lammasostoksille? Karitsaa kiitos.
Onhan ne vittumaisia ja työläitä pidettäviä, mutta vastapainoksi ei niiden lihaa kyllä pysty syömään edes aseella uhkaamalla.
Joo, pari kertaa tehty päästäisenä lammaspaistia, ja hyvää ei o tullu. Lammaskeitosta tuli herkkua. Mutsi neuvo ostamaan karitsaa, ei tuu niin sitkeetä villanmakusta sontaa kuulemma.
NegaDuck

Re: Keskellä Viikkoa

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Huomenta.

Olen jo kolmelta minua ei pitkään aikaan nähneeltä ihmiseltä kuullut että vaikutan jotenkin "rennolta". Ottaen huomioon karsean työpaineeni ja sen että terveyteni alkaa olla korttitalo jota pidän pystyssä kofeiinilla, kommentti tuntuu vähintäänkin oudolta. :think: Millä tavalla minä mahdan rennolta vaikuttaa? Rento kuin zombie?
nokkaelain

Re: Keskellä Viikkoa

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

ninnithequeen kirjoitti:Perkele, pitääkö ihmisen vapaapäivänä herätä näin aikasin???
Tai päinvastoin. Ei ole edes vapaapäivä ja olen jo tähän aikaan hereillä. Turhaan näin työpäivänä.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Keskellä Viikkoa

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Huomenta!
Sain juuri ihkun serenadin puhelimitse, se meni jotenki näin: "Sä kasvoit blondi kaunoinen, melkein mun mittoihin." 8)
Nyt kiitos vihdoin ja viimein sitä sumppia, tulispa joku päästää tästä lusimasta.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
ninnithequeen

Re: Keskellä Viikkoa

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Hyvää Synttäriä Sipsukka! :h:
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Keskellä Viikkoa

Viesti Kirjoittaja sipsi »

ninnithequeen kirjoitti:Hyvää Synttäriä Sipsukka! :h:
Kiitos! (Arvaa vaan kaks kertaa, kuka laulo ton mulle. 8) )
Tuli muuten just mieleen, että ikääntyminen on aika pelottavaa. Yks äijä tosin kerto mulle viime viikonloppuna, että mä oon vasta murrosiässä.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
milli

Re: Keskellä Viikkoa

Viesti Kirjoittaja milli »

Synttärionnittelut Sipsille!

Töissä. Haa, vielä huominen ja sitten on neljä päivää vapaata :]
ninnithequeen

Re: Keskellä Viikkoa

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

sipsi kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Hyvää Synttäriä Sipsukka! :h:
Kiitos! (Arvaa vaan kaks kertaa, kuka laulo ton mulle. 8) )
.
Ööö, ei mul tuu mieleen ku V..........nen?
nokkaelain

Re: Keskellä Viikkoa

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

1108 kirjoitti:Alkoi mennä remontti nysväyksen puolelle mutta jos tehdään niin tehdään sitten huolella, kittasin seinät 4:ään kertaan ja jos joku löytää niistä nyt yhdenkin kolon/montun niin se on käyttänyt apunaan mikroskooppia. Keittiön seinä sai aamusta sinisen maalin pintaan ja voin sanoa että nyt silmä lepää. Sävy oli napakymppi. Kuivuis kitti nyt nopsaan niin pikku hionta ja tänään pitäis saada 2 vetoa maalia pintoihin. Huomenna listotukset ja loppusiivous.

Pakko myöntää että oli tässä vaan aika saatanallinen homma.
Itse kittasin eilen seinät toiseen kertaan. Vanhat tapetit poistin jo pari viikkoa sitten mutta olin sen jälkeen kuumeesa viikon. Maanantaiaamuna kitin ollessa loppu kärsimättömänä maalasin katonkin, vaikkei edes pitänyt.

Mistään stailauksesta tässä projektissa ei kyllä ole kyse, kämpästä tulee valkoinen - oma kun ei ole. Edellisiä remontoijia olisi kyllä syytä vetää pataan; tapetin alla oli vanha tapetti, jonka päälle oli maalattu, ja ennen uutta tapetointia se oli osaksi revitty pois.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Keskellä Viikkoa

Viesti Kirjoittaja sipsi »

ninnithequeen kirjoitti:
sipsi kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Hyvää Synttäriä Sipsukka! :h:
Kiitos! (Arvaa vaan kaks kertaa, kuka laulo ton mulle. 8) )
.
Ööö, ei mul tuu mieleen ku V..........nen?
No juurikin hän. Hienosti vedetty kyllä klo 7.50 aamulla. 8)
Nyt rupeen tekee jotain järkevää. Tai sitten en.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Bliss

Re: Keskellä Viikkoa

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ninnithequeen kirjoitti:niin sitkeetä villanmakusta sontaa
Kaikkea säkin olet menny maistamaan :shock:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskellä Viikkoa

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Onnea meiltä molemmilta Sipsi :h: (tekstiviestiisi EHKÄ)

Itkin unissani koko yön miehelle ja kaikelle mitä se teki.. Ärsyttää.

McJanne - all is cool now? ;)

Ei mulla oikein muuta.. Ajattelin käydä ostamassa pari pussia salt & vinegar- sipsejä (niitä pikkasia 40g) keskustasta, ja ehkä lounastamassa jossain.

Lolita, luin eilen illalla "nopeasti ennen nukkumaanmenoa" 300 sivua :oops: Ei jäänyt täksi päiväksi paljon luettavaa. Makuuhuonekin on muuten ihan erilainen nyt; sänky käännetty ihan eri suuntaan (oli outo nukkua), pinnasänky koottu ja laitettu paikoilleen, tosin patja pitänee vielä hankkia. Iiik..
The great club outshines the individual, always and forever.
Stinky

Re: Keskellä Viikkoa

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Elppis kirjoitti: ja ehkä lounastamassa jossain.
Lounasta mun kanssa?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskellä Viikkoa

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Stinky kirjoitti:
Elppis kirjoitti: ja ehkä lounastamassa jossain.
Lounasta mun kanssa?
Voih most definately! Kerro aika ja paikka, mä ilmestyn :)
The great club outshines the individual, always and forever.
Stinky

Re: Keskellä Viikkoa

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Elppis kirjoitti:
Stinky kirjoitti:
Elppis kirjoitti: ja ehkä lounastamassa jossain.
Lounasta mun kanssa?
Voih most definately! Kerro aika ja paikka, mä ilmestyn :)
Tuut kuikuilee akkunan taa ihan millon vaan. Aika on rajallinen joten mennään johonki tähän lähelle?
Rouva Numba

Re: Keskellä Viikkoa

Viesti Kirjoittaja Rouva Numba »

nokkaelain kirjoitti: Edellisiä remontoijia olisi kyllä syytä vetää pataan.
Joo, voisin itse tehdä saman. Alkoi jo tuntua sille että kaveri oli laittanut puolipaneelit ihan kiusallaan ja kuka edes pitää niitä niin hienoina, että laittaa vapaaehtoisesti olohuoneeseensa sellaiset hirvitykset (vaaleasta saunapaneelista!).
Onneksi remppa on jo loppusuoralla. Vaikken mikään siivousfriikki olekaan niin kyllä tämä sekamelska ottaa pannuun.

Kynnet on taas kuosissa, kiitos Sairan! =)
BettyB.

Re: Keskellä Viikkoa

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Aamu aloitettu laillisella kidutuksella eli hammaskiven poistolla. Aika raikas olo. Sen lisäksi koin kuumottavia hetkiä tossa parkkihallimme edessä, niitä aiheutti kolme erityisen uljasta ratsupoliisia pienen kerrostalon kokoisine hevosineen. Harvoin on taustapeilissä niin uljas näky :h:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskellä Viikkoa

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Rouva Numba kirjoitti:
nokkaelain kirjoitti: Edellisiä remontoijia olisi kyllä syytä vetää pataan.
Joo, voisin itse tehdä saman. Alkoi jo tuntua sille että kaveri oli laittanut puolipaneelit ihan kiusallaan ja kuka edes pitää niitä niin hienoina, että laittaa vapaaehtoisesti olohuoneeseensa sellaiset hirvitykset (vaaleasta saunapaneelista!).
Onneksi remppa on jo loppusuoralla. Vaikken mikään siivousfriikki olekaan niin kyllä tämä sekamelska ottaa pannuun.

Kynnet on taas kuosissa, kiitos Sairan! =)
Heheh.. tosiremppaaja pitää kynnetkin kunnossa :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Rouva Numba

Re: Keskellä Viikkoa

Viesti Kirjoittaja Rouva Numba »

Elppis kirjoitti: Heheh.. tosiremppaaja pitää kynnetkin kunnossa :D
Joo. Tai tosiremppaaja sanoo tehneensä myös remppaa vaikka todellisuudessa ei ole juuri tehnytkään muuta kuin kitannut seinää parista kohtaa. :wink:
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskellä Viikkoa

Viesti Kirjoittaja Vadim »

NegaDuck kirjoitti:Huomenta.

Olen jo kolmelta minua ei pitkään aikaan nähneeltä ihmiseltä kuullut että vaikutan jotenkin "rennolta". Ottaen huomioon karsean työpaineeni ja sen että terveyteni alkaa olla korttitalo jota pidän pystyssä kofeiinilla, kommentti tuntuu vähintäänkin oudolta. :think: Millä tavalla minä mahdan rennolta vaikuttaa? Rento kuin zombie?
Ehkä olet saavuttanut sen muinaisille fenneille ominaisen onnellisen tilan, jossa ei saata enää mitään toivoa.
Rouva Pupu

Re: Keskellä Viikkoa

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Flunssaa pukkaa, prkl.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskellä Viikkoa

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Rouva Pupu kirjoitti:Flunssaa pukkaa, prkl.
Kuulin että joku iso seminaari olis kuljettanut teidän suunnalle sen noroviruksen. Onneksi olkoon!
The great club outshines the individual, always and forever.
prosessi

Re: Keskellä Viikkoa

Viesti Kirjoittaja prosessi »

NegaDuck kirjoitti:Huomenta.

Olen jo kolmelta minua ei pitkään aikaan nähneeltä ihmiseltä kuullut että vaikutan jotenkin "rennolta". Ottaen huomioon karsean työpaineeni ja sen että terveyteni alkaa olla korttitalo jota pidän pystyssä kofeiinilla, kommentti tuntuu vähintäänkin oudolta. :think: Millä tavalla minä mahdan rennolta vaikuttaa? Rento kuin zombie?
:D Oot vaan kato vapautunu kaikista turhista estoista, mulleki paiskasit luurin korvaan viimeks, roisto, vaikken ollu tehny mitään pahaa!
Vastaa Viestiin