Munaketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Edith

Munaketju

Viesti Kirjoittaja Edith »

Perinteinen munaketju on taas täällä ja muistuttaa uusien ja vanhojen pääsiäismunien arvostelun tärkeydestä. Mikä on suosikkipääsiäismunasi ja miksi? Onko maku tärkein? Mitä merkkaavat kääreen kuviointi ja sisältä löytyvä yllätys?

Itse suosin edelleen Kindereitä, vaikka olenkin sitä mieltä, että tänä vuonna yllätykset ovat olleet liian vaikeasti koottavia. Neljän Kinderin lisäksi olen tänä sesonkina syönyt myös yhden Muumi-merkkisen munan, jonka suklaa ei ollut kuitenkaan läheskään yhtä hyvää kuin Kindereissä. Plussana oli kuitenkin yksiosainen ei-koottava yllätys, jollaiseksi minulle sattui kiva poliisihemuli.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Munaketju

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Kinder on minunkin suosikki. Tosin kokemusta kovin monesta munasta ei ole. Olen sillä tavalla vanhanaikainen, että pidättäydyn mieluummin tutussa ja turvallisessa munassa.

Tänä vuonna en ole vielä munaa vetänyt, mutta ainakin viime vuonna osasin koota Kinderin yllätyksen.
milli

Re: Munaketju

Viesti Kirjoittaja milli »

Kinder kans. Ostin kyllä yhden prinsessamunan sormuksen toivossa. Tietääkö kukaan, onko niitä sormuksia tänäkin vuonna?
elco

Re: Munaketju

Viesti Kirjoittaja elco »

Tavoite on maalata krokotiilin munat Kakadussa. Kun iltalehdessä seisoo ensi viikolla: "kroko söi suomalaisen!" niin tiedätte kysyä, että niin niin mutta minkä väriset munat sillä krokolla on.
Che

Re: Munaketju

Viesti Kirjoittaja Che »

Fazer Mignon.
Bliss

Re: Munaketju

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Kuva
Riittävästi suklaata! ;)

Muksulle ostin pussillisen Kindereitä.
masa

Re: Munaketju

Viesti Kirjoittaja masa »

Mun omat munat on mun suosikkejani. Ne ovat viimeaikoina olleet varsin iloisella ja aktiivisella päällä. Tällä hetkelläkin ne odottavat innosta tykyttäen morsmaikkua töistä palaavaksi ja palavat halusta päästä heilumaan rytmikkäästi morsmaikkuni pakaroita vasten. Ihqudaa.
Rouva Pupu

Re: Munaketju

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

masa kirjoitti:Mun omat munat on mun suosikkejani. Ne ovat viimeaikoina olleet varsin iloisella ja aktiivisella päällä. Tällä hetkelläkin ne odottavat innosta tykyttäen morsmaikkua töistä palaavaksi ja palavat halusta päästä heilumaan rytmikkäästi morsmaikkuni pakaroita vasten. Ihqudaa.
Kosinta siis sattu kohdalle?
masa

Re: Munaketju

Viesti Kirjoittaja masa »

Rouva Pupu kirjoitti: Kosinta siis sattu kohdalle?
Ei sattunut.
Rouva Pupu

Re: Munaketju

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

masa kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti: Kosinta siis sattu kohdalle?
Ei sattunut.
Fundeerasin nimittäin tuota morsmaikku sanaa niinQ.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Munaketju

Viesti Kirjoittaja Niba »

Valmistaudun töissä huomiseen Pietarin matkaan. St.Petersburgi times luettu. Liittyiskö Putin nuoriin? ei ne varmaan suomipoikaa ota, kuulemma Pietarilaiset ykkää suomalaisista, mutta mutta pietarilaisista tykkääminen kortilla viime kerran erään ravintolan alkuruoka maksoi koko illallisen hinnan. Eikä kyseessä ollut gourmee paikka.
Pyyhin Netikettiin..
NuoriDaavid

Re: Munaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Niba kirjoitti:Valmistaudun töissä huomiseen Pietarin matkaan. St.Petersburgi times luettu. Liittyiskö Putin nuoriin? ei ne varmaan suomipoikaa ota, kuulemma Pietarilaiset ykkää suomalaisista, mutta mutta pietarilaisista tykkääminen kortilla viime kerran erään ravintolan alkuruoka maksoi koko illallisen hinnan. Eikä kyseessä ollut gourmee paikka.
Muista käyttää kondomia.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Munaketju

Viesti Kirjoittaja Niba »

NuoriDaavid kirjoitti:
Niba kirjoitti:Valmistaudun töissä huomiseen Pietarin matkaan. St.Petersburgi times luettu. Liittyiskö Putin nuoriin? ei ne varmaan suomipoikaa ota, kuulemma Pietarilaiset ykkää suomalaisista, mutta mutta pietarilaisista tykkääminen kortilla viime kerran erään ravintolan alkuruoka maksoi koko illallisen hinnan. Eikä kyseessä ollut gourmee paikka.
Muista käyttää kondomia.
NOH! Kun ottaa tarpeeksi nuoren niin ei varmaan vielä kontaminoitunut! :twisted:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Munaketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Niba kirjoitti:NOH! Kun ottaa tarpeeksi nuoren niin ei varmaan vielä kontaminoitunut! :twisted:
Kannattaa vongata kaupungin kalleimmassa yökerhossa niitä nuoria typyjä, joiden pöydän lähistöllä norkoilee pari kerrostalon kokoista kaveria.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Herra Manala

Re: Munaketju

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Toistaseks oon kokeillut kinderiä, kyöpelivuorta ja uniceffin munaa lapselle - pääsiäismunaa. Viimeksimainittu oli ihan kauheinta skeidaa suklaansa puolesta, kyöpeli oli iso mutta keskinkertainen. Ei oo kinderin voittanutta. Siitä tulee aina ihanan lapsekas fiilis.
NuoriDaavid

Re: Munaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Bluntly kirjoitti:
Niba kirjoitti:NOH! Kun ottaa tarpeeksi nuoren niin ei varmaan vielä kontaminoitunut! :twisted:
Kannattaa vongata kaupungin kalleimmassa yökerhossa niitä nuoria typyjä, joiden pöydän lähistöllä norkoilee pari kerrostalon kokoista kaveria.
Kuva
Rouva Pupu

Re: Munaketju

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

En nauti suklaisia munia pääsiäisenä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Munaketju

Viesti Kirjoittaja Lolita »

milli kirjoitti:Ostin kyllä yhden prinsessamunan sormuksen toivossa. Tietääkö kukaan, onko niitä sormuksia tänäkin vuonna?
Pitää käydä ravistelemassa kaupassa. Mulla on kehittynyt korva niille sormusmunille, viime vuonnakin meni kaikki nappiin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
BettyB.

Re: Munaketju

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Mignon. Ja kaikki Lindtin munat.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Munaketju

Viesti Kirjoittaja Lilo »

BettyB. kirjoitti:Mignon. Ja kaikki Lindtin munat.
Mä komppaan tätä.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
BettyB.

Re: Munaketju

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

^ Söin just Lindtin tipun. Oli lievä pettymys.
ninnithequeen

Re: Munaketju

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Oman miehen munan jälkeen Kinder.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Munaketju

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Halvan pienet maitosuklaamunat :h: Ihanaa mössöä täynnä, bitesize!
The great club outshines the individual, always and forever.
SikaMika

Re: Munaketju

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Niba kirjoitti:viime kerran erään ravintolan alkuruoka maksoi koko illallisen hinnan.
Eli joko söit pelkän alkuruoan tai sitten loppuruoka oli todella huokea - omalla pallogrillilläkö kenties kiehautettu kasaan.

En mä mitään munia syö, mutta Mignonmulkku oli suosikkini kakarana.
NuoriDaavid

Re: Munaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

SikaMika kirjoitti:
Niba kirjoitti:viime kerran erään ravintolan alkuruoka maksoi koko illallisen hinnan.
Eli joko söit pelkän alkuruoan tai sitten loppuruoka oli todella huokea - omalla pallogrillilläkö kenties kiehautettu kasaan.
:lol:
Vastaa Viestiin