Kity-Amorin palsta

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Geep

Re: Kity-Amorin palsta

Viesti Kirjoittaja Geep »

Gat kirjoitti:Mutta nyt kaduttaa se hirmuinen vaivannäkö (ja minun tapauksessa ympäri maata ajeleminenkin treffeille), kun vaivannäkö ja stressi ei ollut missään suhteessa (olemattomaan) tulokseen.
Nii, senkin ajan ois voinu kaataa karhua ja tuprutella.

Blissin pointtia ei voi olla tajuamatta, mutta paineista ei (me) välttämättä tiedetä yhtään mitään. Siis asian tiimoilta paineista. Oletan, että on todella hankala saada itseään enää siihen tilaan, joka sallisi sellaisen "avoimin mielin treffeille lähdön" jos on takana liikaa pettymyksiä.
Bliss

Re: Kity-Amorin palsta

Viesti Kirjoittaja Bliss »

^^Mulla ei IKINÄ ole ollut minkäänlaista ilmoitusta missään deittipalvelussa ja silti olen tavannut ihmisiä. Ehkä siinä on sitten se syy, miksi olen tavannut niitä täysijärkisiä :D
edit: enkä ole myöskään lähettänyt yhtäkään vastausta muiden deitti-ilmoituksiin
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Kity-Amorin palsta

Viesti Kirjoittaja huima »

Bliss kirjoitti:^^Mulla ei IKINÄ ole ollut minkäänlaista ilmoitusta missään deittipalvelussa ja silti olen tavannut ihmisiä. Ehkä siinä on sitten se syy, miksi olen tavannut niitä täysijärkisiä :D
Sä oletkin hottis tsiksi.
NegaDuck

Re: Kity-Amorin palsta

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

^^ Onko se jotenkin yllättävää että kauniin naisen ei tarvi turvautua deittinettiin?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kity-Amorin palsta

Viesti Kirjoittaja Gat »

Nii no, ne treffini itse asiassa menivät niin, että käytännölssä se oli kamupohjaista seuranpitoa, useitakin päiviä (ja öitä) putkeen. Minusta se oli helpottavaakin, koska pelkään ja arkailen sexuaalista aloitteentekoa niin kovin.

Silti on syytä epäillä, että niiltäkin treffaamiltani naisilta saivat pillua tai herkemmin parisuhteen aikaiseksi juuri ne treffattavat, jotka kävivät melko pian käsiksi ja sitten hömps hömps.

Siis minun ongelmani ei ole, että treffeillä olisin pillunkiilto silmissä, vaan että pillunkiiltoa en uskalla vilautella.
Viimeksi muokannut Gat, 04.09.2008 11:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
NuoriDaavid

Re: Kity-Amorin palsta

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Bliss kirjoitti:^^Mulla ei IKINÄ ole ollut minkäänlaista ilmoitusta missään deittipalvelussa ja silti olen tavannut ihmisiä.
On tietysti hyvä asia, että ihmiskunta on pystynyt parinmuodostukseen ja lisääntymiseen jo ennen internjettiä.

Kyllä mä ymmärrän sun "ilman taka-ajatuksia" deittailun.

Mutta. Usko pois, kevyt ilman taka-ajatuksia deittailu on helpompaa kaunille naiselle kuin tavis miehelle.

Kaunis (ei toki liian kaunis) nainen on siitä onnellisessa asemassa, että tyrkyttäjiä riittää.
Bliss

Re: Kity-Amorin palsta

Viesti Kirjoittaja Bliss »

^^^Kauneus on subjektiivista.
Tai jos Se Juttu onkin siinä, että mulla ei vaan ole mitään pakottavaa tarvetta deittailla? :D
Kiinnostavien ihmisten kanssa on kiva käydä kahvilla, oli ne tyypit sitten miehiä tai naisia.
Over and out.
NegaDuck

Re: Kity-Amorin palsta

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Bliss kirjoitti:Tai jos Se Juttu onkin siinä, että mulla ei vaan ole mitään pakottavaa tarvetta deittailla? :D
Niin? Sehän tulee just siitä huojentavasta tietoisuudesta että jos koskaan tekee mieli pariutua, se tapahtuu ihan helposti, eikä sen kanssa pähkäilyyn tarvitse uhrata henkisiä voimavaroja.

Kyllähän mäkin käyn kahvilla / bissellä / sidulla mielenkiintoisten tyyppien kanssa, ja voivat ne olla naisiakin, mutta kun potentiaalisesti kiinnostava nainen sanoo "eksä osaa olla mun kaa ilman et sä ajattelet pariutumista?" niin menee ponnisteluksi. Ja mieluummin sitten käyn kahvillajne sellaisten kanssa, joiden kanssa oleminen ei vaadi ponnisteluja.

Onko tämä näkökulma täysin uuno?
Viimeksi muokannut NegaDuck, 04.09.2008 11:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NuoriDaavid

Re: Kity-Amorin palsta

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Bliss kirjoitti:^^^Kauneus on subjektiivista.
.
Tuohan on väärä käsitys.

Kauneus on pitkälti objektiivista.

Keskimäärin samoja ihmisiä pidetään yleisesti kauniina ja toisia rumina ja pariutuminen tapahtuu saman tasoisten kesken.

Olen ennenkin kertonut tutkimuksesta, jossa otettiin oikeita häävalokuvia, otettiin niistä miehet ja naiset erilleen ja sitten miehet rankkasivat naiset ulkonäön mukaan naiset rankkasivat miehet.

Todettiin, että kun kumpikin sukupuoli lajiteltiin ulkonäön mukaan, se vastasi myös todellista paritumisjärjestystä.

Kauniit olivat pariutuneet kauniiden kanssa ja rumat rumien kanssa. Se on tietysti luonnollista.
Pyry-Matias

Re: Kity-Amorin palsta

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Bliss kirjoitti: että eikö niille jo sovituille (netti)treffeille voi lähteä enempi avoimin mielin odottamatta mitään sen kummempaa tapahtuvaksi:D
Ymmärrän nyt mitä haet. Oletan, että tarkoitat sitä lähtöasennetta, ettei yritä liikaa, antaa tilanteen viedä, ottaa asian rennosti. Niinku positiivisella asenteella. jos jotain tapahtuu, niin sitten tapahtuu. Blaaah...
elco

Re: Kity-Amorin palsta

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriDaavid kirjoitti: Olen ennenkin kertonut tutkimuksesta, jossa otettiin oikeita häävalokuvia, otettiin niistä miehet ja naiset erilleen ja sitten miehet runkkasivat naiset ulkonäön mukaan naiset rankkasivat miehet.
Noin se menee.
Bliss

Re: Kity-Amorin palsta

Viesti Kirjoittaja Bliss »

NegaDuck kirjoitti: jos koskaan tekee mieli pariutua, se tapahtuu ihan helposti
No nimenomaan niin se ei ole.
Ei mullakaan ole mitään pariutumista vastaan, mutta kun en halua ottaa siitä yhtä stressinaihetta lisää. Mitä enemmän tässä kuluu aikaa, sitä vaikeampaa se tulee olemaan kaikin puolin.
Geep

Re: Kity-Amorin palsta

Viesti Kirjoittaja Geep »

Pyry-Matias kirjoitti:-- Oletan, että tarkoitat sitä lähtöasennetta, ettei yritä liikaa, antaa tilanteen viedä, ottaa asian rennosti. Niinku positiivisella asenteella. jos jotain tapahtuu, niin sitten tapahtuu. Blaaah...
Naisnäkökulmasta... On tosi vaikea kuvitella kiinnostuvansa ja saavansa sen perhosfiiliksen vatsanpohjalle jos deitin asenne huokuu mitään muuta kuin juuri tuota. Ilman sitä blaaaaaah-lisää. :wink:
elco

Re: Kity-Amorin palsta

Viesti Kirjoittaja elco »

Siis kun nettideitille mennään niin sinne mennään yksittäinen hikikarpalo ohimolla änkyttämään, josko tästä nyt tulisi parisuhde vai ei. Ja jos ei tule pillua niin sitten suututaan. Tietty.
Bliss

Re: Kity-Amorin palsta

Viesti Kirjoittaja Bliss »

elco kirjoitti:Siis kun nettideitille mennään niin sinne mennään yksittäinen hikikarpalo ohimolla änkyttämään, josko tästä nyt tulisi parisuhde vai ei. Ja jos ei tule pillua niin sitten suututaan. Tietty.
Älä unohda sitä osaa, että deittikumppania pommitetaan vähintään parikymmentä kertaa päivässä sähköpostilla/tekstiviesteillä/puheluilla ainakin kolme viikkoa tapaamisen jälkeen. Siis jos sai pakit.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Kity-Amorin palsta

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Bliss kirjoitti:Jotkut taitavat olla tahallaan tajuamatta mitä mä tarkoitan, tai sitten ilmaisen asiani jokseenkin sekavasti. (en ihmettelis tätä)
En tarkoittanut kaverisuhteen luomista (välttämättä), vaan että eikö niille jo sovituille (netti)treffeille voi lähteä enempi avoimin mielin odottamatta mitään sen kummempaa tapahtuvaksi. Tai antaa olla. Onneks on edes muutamia tyyppejä jotka tietävät tasan tarkkaan mitä tarkoitan :D
Lyhyemmin pointtisi kai siis on: älä ota paineita äläkä ole epätoivoinen. Temppu onkin siinä miten pääsee kyseiseen xenmäiseen rauhallisuuden tilaan missä tavoitteista on luovuttu eikä lopputuloksella ole väliä.

Tutkimusten ja tilastojen mukaan paras tapa rentouttaa itsensä deittitapaamista varten on olla jo valmiiksi varattu. Kun tietää kotona olevan lämmin syli odottamassa, on tapaamisessa huomattavasti rauhallisempi ja luonnollisempi koska tietää ettei mahdollinen epäonnistuminen vituta yhtä paljon.

En kannata tuota kuitenkaan moraalis-eettisten ja kiinnijäämisriskin takia. Parempi tapa olisi olla kiinnostumaton seurustelusta tai seksistä ylipäätään, mistä automaattisesti seuraa ettei lopputuloksella ole enää merkitystä. Tässä on vain se haittapuoli että jos ei ole erityistä tavoitetta deittien suhteen, halu lähteä deiteille laskee kuin lehmänhäntä. Kukas sen lehmänhännän nostaisi ellei lehmä itse?
Viimeksi muokannut Frederik Krueger, 04.09.2008 11:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Pyry-Matias

Re: Kity-Amorin palsta

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

elco kirjoitti:Ja jos ei tule pillua niin sitten suututaan. Tietty.
Haluisin tähdentää, että kyllä nainenkin saa suuttua, jos ei saa heti ekoilla kuudestilaukeavaa. Siis pitää suuttua.

Mainio kallupin aihio olisikin, koska minä nainen viimeksi itkin vuolaasti, kun en saanut jortikkaa.
NegaDuck

Re: Kity-Amorin palsta

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

elco kirjoitti:Siis kun nettideitille mennään niin sinne mennään yksittäinen hikikarpalo ohimolla änkyttämään, josko tästä nyt tulisi parisuhde vai ei. Ja jos ei tule pillua niin sitten suututaan. Tietty.
Just noihan mun treffini menee. :lol:
Bliss

Re: Kity-Amorin palsta

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Frederik Krueger kirjoitti: Lyhyemmin pointtisi kai siis on: älä ota paineita äläkä ole epätoivoinen. Temppu onkin siinä miten pääsee kyseiseen xenmäiseen rauhallisuuden tilaan missä tavoitteista on luovuttu eikä lopputuloksella ole väliä.
Kiitos tiivistyksestä :)
Kyseiseen tilaan pääsee olemalla ensin tyytyväinen itseensä ja olemisensa tilaan riippumatta siitä onko parisuhdetta olemassa tai edes näköpiirissä.
Vaatii varmaan vähän muokkausta moneen pikku ajatusmaailmaan, mutta hei, ihan itsekseenkin voi olla tyytyväinen elämäänsä.
Geep

Re: Kity-Amorin palsta

Viesti Kirjoittaja Geep »

Tämä onkin hyvä ketju avautua. Kävin minäkin nettideitillä (on siitä vähän aikaa) ja silleen mielestäni sallitusti pillunkuvat jo silmissä. Mut ei irronnu ei, prkl, en vaan sytyttäny tarpeeks. Tää kiukutti ja masens ihan kauheesti koska koin itteni oikeesti aika superhehkeeks just treffiaikaan. En lähteny myöhemmin leffaseuraks kun tylsyyksissään pyyteli. Saamarin nartut! Olen kyllä toipumaan päin.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kity-Amorin palsta

Viesti Kirjoittaja Gat »

Geep kirjoitti:
Blissin pointtia ei voi olla tajuamatta, mutta paineista ei (me) välttämättä tiedetä yhtään mitään. Siis asian tiimoilta paineista. Oletan, että on todella hankala saada itseään enää siihen tilaan, joka sallisi sellaisen "avoimin mielin treffeille lähdön" jos on takana liikaa pettymyksiä.
Lisäksi ilmeisesti pääkaupunkilaisille ja muiden isojen kaupunkien asukkaille ei mene jakeluun, että tämän nettideittailun tein pikkukaupungista käsin. Täältä baarista en tietenkään ketään löytänyt, siitäkin olen raportoinut toisaalta. Ei ole just minulle target rich environment.

Deitti-ilmoituksista saatoin sitten valikoida potentiaalisesti kiinnostavia naisia, paljon paremin kuin näkemällä pelkän minihameensa baarissa. Joten ajattelin, että tämäpä hyvä zydemi.

Mutta oleellista mun tapauksessa taas, että TÄÄLLÄ ei ollut koskaan yhtään nettideittinaista! Nyt voi ollakin, mutta ne kiinnostavat, joihin ajattelin yhteyden luoda myös henkisellä puolella, asuivat silloin ja varmaan nytkin kaikki vitun kaukana!

Ja kun matkustin Varkaudesta Hesaan, Ouluun, Tampereelle, tai edes Kuopioon, Mikkeliin ja Jyväskylään.. niin jo se matkan pituus ja vaiva korosti molemmin puolin sitä, että tämä ei ole vain yleistä satutaan-nyt-tapaamaan sosiaalisuutta ja eipä toisaalta taida suhdettakaan tulla kun näin kaukana asutaan.

SAMASSA kaupungissa olevien kohteiden kanssa olisi voinut muuten-vain-kamuilla pitempäänkin, tavata kuin sattumalta joskus, nyt se minulla oli matkojen takia vain yksi tapaaminen, mikä oli omiaan korostamaan asian suhteellista ja myös "suhteellista" vakavuutta.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
NuoriDaavid

Re: Kity-Amorin palsta

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Bliss kirjoitti: Vaatii varmaan vähän muokkausta moneen pikku ajatusmaailmaan, mutta hei, ihan itsekseenkin voi olla tyytyväinen elämäänsä.
Etkös sä ole se, jolla on se kestovitutus?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Kity-Amorin palsta

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Gat kirjoitti:Minä olen epäsosiaalinen ihminen ja ylpeä siitä.
En usko, koska kerran vingut naisten seuraa. Jos olisit oikeasti epäsosiaalinen, et vinkuisi etkä kokisi kaipuuta.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Bliss

Re: Kity-Amorin palsta

Viesti Kirjoittaja Bliss »

NuoriDaavid kirjoitti:
Bliss kirjoitti: Vaatii varmaan vähän muokkausta moneen pikku ajatusmaailmaan, mutta hei, ihan itsekseenkin voi olla tyytyväinen elämäänsä.
Etkös sä ole se, jolla on se kestovitutus?
Jotkut lukevat rivien välistä, toiset taas kirjain kerrallaan sen, mitä on kirjoitettu. Kumpiinkohan sinä kuulut? ;)
NuoriDaavid

Re: Kity-Amorin palsta

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Bliss kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Bliss kirjoitti: Vaatii varmaan vähän muokkausta moneen pikku ajatusmaailmaan, mutta hei, ihan itsekseenkin voi olla tyytyväinen elämäänsä.
Etkös sä ole se, jolla on se kestovitutus?
Jotkut lukevat rivien välistä, toiset taas kirjain kerrallaan sen, mitä on kirjoitettu. Kumpiinkohan sinä kuulut? ;)
Pakkohan sen on olla totta, mikä kitinässä lukee.
Vastaa Viestiin