Kity-Amorin palsta

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Stinky

Re: Kity-Amorin palsta

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Herra Manala kirjoitti: Keneen tahansa hottikseen tutustuttaessa paneminen on päällimmäisenä mielessä. Homman juju on vain se miten hyvin ne primitiiviset vaistot ja halut saa peitettyä ylemmillä aivotoiminnoilla.
Eihän niitä haluja peittää tarvitse, niitä ei vaan tarvitse toteuttaa. Kyllä siitä naaraallekkin tulee kiva fiilis jos huomaa toisen pitävän haluttavana.
Herra Manala

Re: Kity-Amorin palsta

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Stinky kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Keneen tahansa hottikseen tutustuttaessa paneminen on päällimmäisenä mielessä. Homman juju on vain se miten hyvin ne primitiiviset vaistot ja halut saa peitettyä ylemmillä aivotoiminnoilla.
Eihän niitä haluja peittää tarvitse, niitä ei vaan tarvitse toteuttaa. Kyllä siitä naaraallekkin tulee kiva fiilis jos huomaa toisen pitävän haluttavana.
Niin siis pointtinahan on vihjailla ja näyttää että sellaisia tunteita ja haluja kyllä on, mutta että suoraselkäisyydellään ja herrasmiesmäisyydellään sellaiset kyllä pystyy pistämään aisoihin, paitsi tietenkään ei nyt ihan kokonaankaan koska nainen on niin poskettoman vastustamaton ja mies vain tuntee lähes pakonomaista tarvetta yhtyä häneen kuin luolamies. (Eli menee loppupeleissä aivot mutkalla tiskille tilaamaan sen lonkeron tietämättä mitä tehdä.)
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Kity-Amorin palsta

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Stinky kirjoitti:Eihän niitä haluja peittää tarvitse, niitä ei vaan tarvitse toteuttaa. Kyllä siitä naaraallekkin tulee kiva fiilis jos huomaa toisen pitävän haluttavana.
EXACTLY!
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Stinky

Re: Kity-Amorin palsta

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Manala, hyvä korjaus :wink:
NuoriDaavid

Re: Kity-Amorin palsta

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

elco kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti: Ihastumiseen tarvittiin yksitoista sanaa.
:) Voisitko kertoa, mitkä ne 11 sanaa olivat?
Versio 1:
Kaiken merkityksen unohtaa helposti, mutta sen muistaa uudelleen vasta liian myöhään.

Versio 2:
Herkkyys ja viisaus löytyvät kaikista, mutta kaikki eivät niitä kykene löytämään.
3.0 Kaipaus on kuin kaivon vesi, jonka näkee, mutta ei ylety juomaan

4.0 Olen italialainen aatelinen, Armanin malli ja filosofian tohtori. Määrittele ikuinen rakkaus.

5.0 Unohda mitä haluat, niin saat paljon enemmän, kuin voit koskaan kuvitella.
NegaDuck

Re: Kity-Amorin palsta

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Herra Manala kirjoitti:No ne naiset on olleet tyhmiä. Sun ei tarvitse olla.
Saanko mä ainakin itkeä kuukauden ja kantaa ikikaunaa paskamaista naissukupuolta kohtaan?
elco

Re: Kity-Amorin palsta

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriDaavid kirjoitti:
elco kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
:) Voisitko kertoa, mitkä ne 11 sanaa olivat?
Versio 1:
Kaiken merkityksen unohtaa helposti, mutta sen muistaa uudelleen vasta liian myöhään.

Versio 2:
Herkkyys ja viisaus löytyvät kaikista, mutta kaikki eivät niitä kykene löytämään.
3.0 Kaipaus on kuin kaivon vesi, jonka näkee, mutta ei ylety juomaan

4.0 Olen italialainen aatelinen, Armanin malli ja filosofian tohtori. Määrittele ikuinen rakkaus.

5.0 Unohda mitä haluat, niin saat paljon enemmän, kuin voit koskaan kuvitella.
Tee sata lisää niin koodaan sellaisen generaattorin, johon EW:t rakastuvat internetissä.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kity-Amorin palsta

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

huima kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: :) Voisitko kertoa, mitkä ne 11 sanaa olivat?
Katsele Stadinarskan viestiarkistoa.
Ilmoittaudun palvelukseen!

Mitäs Huima? Oliksä jonkinlainen antitukijani vai kenties ystävällinen sielu. Jotenkin tunnen ettei kaikki ollut hyvin. Mutta nythän meillä on kaikki hyvin, jookosta!

Mutta tarjoan sulle LÄMMINTÄ kouraa ja tervetuloa Kitinätukijakseni!

Stadinarskan palsta on avoin rehellinen ja luotettava palsta kaikille mies- ja naismussukoille.

Kiitän

Stadinarska
Huiman mukava
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Kity-Amorin palsta

Viesti Kirjoittaja BrianW »

NegaDuck kirjoitti: Ei nettideittailu toimi.
Mulla on kyllä ihan eri kokemus ja näkemys. Itselläni oli kaksi pitkähköä ja oikein miellyttävää suhdetta, jotka tapasin deittinetin kautta. Molemmat ovat edelleen hyviä ystäviäni ja myös keskenään kavereita. Yhtä hyvää toimittajakaveriani autoin tekemään ilmoituksen ja hän on ollut naimisissa nyt jo monta vuotta. Tunnen myös useita muita, jotka ovat tätä kautta löytäneet itselleen kumppanin.

Tottahan siinäkin hommassa ihmisiä pitää tavata eikä aina heti natsaa mutta ainakin jonkinlaista esikarsintaa voi harrastaa, eikä tarvitse roikkua baarissa kännisten ihmisten seassa.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kity-Amorin palsta

Viesti Kirjoittaja Gat »

BrianW kirjoitti:
NegaDuck kirjoitti: Ei nettideittailu toimi.
Mulla on kyllä ihan eri kokemus ja näkemys. Itselläni oli kaksi pitkähköä ja oikein miellyttävää suhdetta, jotka tapasin deittinetin kautta. Molemmat ovat edelleen hyviä ystäviäni ja myös keskenään kavereita. Yhtä hyvää toimittajakaveriani autoin tekemään ilmoituksen ja hän on ollut naimisissa nyt jo monta vuotta. Tunnen myös useita muita, jotka ovat tätä kautta löytäneet itselleen kumppanin.
Sori, ärsyttää tuo sinun(kin) happylucky-maailma.
Joskus epäilen, että syy nettideittimenestykseen (ja miksei baaripokausmenestykseenkin) on, että nämä ihmiset ovat paitsi tietysti minua alfempia, myös jotenkin värittömiä ja persoonattomia, kaikki tavallaan samaa porukkaa jo valmiiksi. Mutta ah niin ihmisrakkaita ja sosiaalisia, että ei ole niin välii kuka löytyy, kunhan toinenkin on niin ihanan sosiaalinen (ja pantava tietysti). Niinhän se Big Brother-ihmisilläkin toimii. Sellainen sosialisuuden palvonta on minusta äklöttävä tyhjä itseisarvo. Marco Bjuuurström.

Itselläni oli nettideittailussa silloin aikoinaan sellainenkin pikku erityisongelma, jota ei ole pääkaupunkiseudulla ja isommissa kaupungeissa. Tästä savon pikkukaupungista EI ollut nettideitti-ilmoituksia. Minun täytyi sitten hakea koko maasta, ja silloin joskus löytyi jonkinverran kiinnostavia misuja. Itse treffejä haittasi ja ilman muuta jatkon teki melkein mahdottomaksi, jos välimatkaa oli 80-400 kilometria. Aloitapa siinä suhdetta tai edes treffaa enemmän kuin sen yhden kerran. No, välimatkoista johtuen sentään usein yövyinkin naisten kotona, parikin yötä joissain paikoissa :D

Joten baarit (joista kai täkäläiset parinsa löytää) ei mulle käy, nettideitit ei käy. Se siitä.

Sitten on ihan fakta, että nettideitit ovat naisten hallitsema systeemi. Ainoastaan alfaa ihanan sosiaalista supliikkimiestä ei haittaa, että naiset saavat valtavasti vastauksia. Ja yleensä valikoivat varsinaisiksi treffattavaksikin useita, kenties jopa kymmenkunta miestä. Ja että ne tilanteet ovat kuin työpaikkahaastatteluja: siinä lyhyessä ajassa pitäisi vakuuttaa valitsemaan just minut. Jaa tottakai se alfa supliikkimies Saa silloinkin pillua ellei peräti rrakkautta ja puolison, kehuu nettideittisysteemiä, eikä ollenkaan huomaa, että 90-99 % muista miehiistä jää siinä pelissä vain oma kalu käteen. Jopa pitkällisen meileitse tutustumisen ja jonkinlaisen tykästymisenkin jälkeen. Go to Hell, Hymypoika.

Vähäarvoisen "uroksen" näkökulmasta tehdystä "Ilman Naista" -sarjakuvasta:

(ylileveät kuvat voi venyttää sivua, sori. Edit: siksi vaihdoinkin pelkkiin linkkeihin, paskat)

(Naisten vastausmääristä):
http://kvantti.tky.fi/in/91.shtml

(Tosiasiat kun vastailija olen esim minä :D )
http://kvantti.tky.fi/in/47.shtml
Viimeksi muokannut Gat, 04.09.2008 10:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
NegaDuck

Re: Kity-Amorin palsta

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

BrianW kirjoitti:Tottahan siinäkin hommassa ihmisiä pitää tavata eikä aina heti natsaa mutta ainakin jonkinlaista esikarsintaa voi harrastaa, eikä tarvitse roikkua baarissa kännisten ihmisten seassa.
Esikarsintaa. Hmm.... miten sitä oikein tehdään? :think: Ai niin joo, unohdin että minulla ei ole mitään mistä karsia. :o

Eli minulla nettideittailu on aina ollut sitä että joko A) vastaan naisen ilmoitukseen, enkä saa koskaan vastausta, B) laitan ilmoituksen, johon ei tule koskaan vastausta, tai parhaassa tapauksessa C) ilmoitukseeni tulee vastaus, johon vastaan, ja sen jälkeen ei tule enää vastausta. Yleensä "olenko minä oikeasti näin vastenmielinen?" -fiilis valtaa lopulta pään, masennun pahasti, ja mieluummin olen kokonaan nettideittaamatta.

Niin, eli minun olisi pitänyt sano "Ei nettideittailu toimi, ei ainakaan minulla."

Minun pitäisi kai ensin opetella terve itsekorostuksen ja itsekehun taito. Ja oppia olemaan pitämättä ihmisiä, jotka harjoittavat tervettä itsekorostusta, omahyväisinä kusipäinä.
NuoriDaavid

Re: Kity-Amorin palsta

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Gat kirjoitti:, että 90-99 % muista miehiistä jää siinä pelissä vain oma kalu käteen.
Tuo ei oikein voi pitää paikkansa, koska suurin osa ihmisistä pariutuu mies-nais-pariksi.

Ymmärtänet, että se ei olisi mahdollista, jos suurin osa miehistä ei kelpaisi.

Sullekin olisi ottaja. Ongelma on vain se, että sun ottaja ei kelpaa sulle. Syytä siis itseäsi.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kity-Amorin palsta

Viesti Kirjoittaja Gat »

NuoriDaavid kirjoitti:
Gat kirjoitti:, että 90-99 % muista miehiistä jää siinä pelissä vain oma kalu käteen.
Tuo ei oikein voi pitää paikkansa, koska suurin osa ihmisistä pariutuu mies-nais-pariksi..
Tarkoitin nimenomaan nettideittiskeneä. Joissa samalla naisella on monta nettideittimeilailijaa ja myös treffattavaa valittavana. Itse asiassa paljon suurempi tunku kuin edes baareissa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
NuoriDaavid

Re: Kity-Amorin palsta

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Gat kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Gat kirjoitti:, että 90-99 % muista miehiistä jää siinä pelissä vain oma kalu käteen.
Tuo ei oikein voi pitää paikkansa, koska suurin osa ihmisistä pariutuu mies-nais-pariksi..
Tarkoitin nimenomaan nettideittiskeneä. Joissa samalla naisella on monta nettideittimeilailijaa ja myös treffattavaa valittavana. Itse asiassa paljon suurempi tunku kuin edes baareissa.
En ole koskaan nettideittannut, mutta mahtaako se nyt lopulta kauheasti poiketa irl-hommelista? Kyllähän irl:kin aloitteen tekeminen on paljolti miehen vastuulla. Lähes joka nainen saa barissa ehdotuksia ja karsii sitten niistä.
Bliss

Re: Kity-Amorin palsta

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Muutamalla edellä kirjoittaneella taitaa suurin pulma olla nimenomaan se deittailun idea. Eli siis... deittailu tarkoittaa vain ja ainoastaan epätoivoista parinmuodostuksen yritystä/saman peiton alle päätymistä. Ei toimi!!

Miksi ei voisi tavata ("deittailla") ihan pelkästään tapaamisen ilosta? Ei ihmisten tapaamisessa tarvitse aina olla jotain taka-ajatuksia. Sitä (kai) pettyykin paljon harvemmin, kun ei aseta tavoitetta taivaisiin :)
Pyry-Matias

Re: Kity-Amorin palsta

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Bliss kirjoitti:Ei ihmisten tapaamisessa tarvitse aina olla jotain taka-ajatuksia.
Niinno. Itse en pidä keskimäärin riittävästi naisista, jotta pelkkä hyvä seura riittäisi. En näe tuossa itse asiassa mitään mielenkiintoista ja tavoiteltavaa. Joko siis sinkkuna haluaisin pimppaa kerran, vakihoidon tai/ja seurustelukumppanin. Tässä iässä sitä paitsi mikään kevyt hengailu ei kiinnostaisi. Poikien kanssa nyt vaan on keskimäärin kivempaa.
NegaDuck

Re: Kity-Amorin palsta

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Pyry-Matias kirjoitti:Itse en pidä keskimäärin riittävästi naisista, jotta pelkkä hyvä seura riittäisi.
Joskus kiinnostuksen kohteet ja kaikki osuvat niin harvinaisen hyvin yhteen, että pelkkä seurakin riittää (mulla on yks tällanen naispuolinen kaveri). Mutta ei sekään välttämättä niitä taka-ajatuksia poista.
Pyry-Matias

Re: Kity-Amorin palsta

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

NegaDuck kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:Itse en pidä keskimäärin riittävästi naisista, jotta pelkkä hyvä seura riittäisi.
Joskus kiinnostuksen kohteet ja kaikki osuvat niin harvinaisen hyvin yhteen, että pelkkä seurakin riittää (mulla on yks tällanen naispuolinen kaveri). Mutta ei sekään välttämättä niitä taka-ajatuksia poista.
Edellä kirjoittamani olisi lähtökohtani treffailulle. Se ei sinänsä poissulje tai edes hyljeksi mahdollisuutta naispuolisen pelkästään kaverin löytämisestä, mutta ensisijaista se ei kuitenkaan ole.
NegaDuck

Re: Kity-Amorin palsta

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Niin, ja ainoa syy miksen vonkaa sitä mun kaveritapaustani on se että hän on jo kihloissa.

(Just niin. Yhyy. Kaikki viety.)
Bliss

Re: Kity-Amorin palsta

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Pyry-Matias kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Ei ihmisten tapaamisessa tarvitse aina olla jotain taka-ajatuksia.
Niinno. Itse en pidä ...
Niinno. Sä nyt et kuulunut siihen ryhmään, jota tarkoitin ja taidat jopa olla vakisuhteessa.
Kaikki ei tietenkään toimi kaikilla, mutta epätoivo paistaa läpi varsin kirkkaasti surkeista deittaajista. Sellaisia ei vaan tavata toista kertaa. Tai tietysti jos vastapuolella on yhtä kipeä hinku parisuhteeseen, niin mikäs siinä sitten :D

Itse kuitenkin tykkään tavata ihmisiä ihan muuten vaan, ilman sitä "deitti"pakkoa. Joskus joku tapaaminen voi johtaa johonkin muuhun. Ehkä. Sometimes, somewhere, when you least expect... hymyile, olet piilokamerassa.
En mä esittänyt omaa näkemystäni ainoana oikeana totuutena, vaan vaihtoehtona.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Kity-Amorin palsta

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Pyry-Matias kirjoitti: Itse en pidä keskimäärin riittävästi naisista. Poikien kanssa nyt vaan on keskimäärin kivempaa.
Homo!1!!!
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
NuoriDaavid

Re: Kity-Amorin palsta

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Pyry-Matias kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Ei ihmisten tapaamisessa tarvitse aina olla jotain taka-ajatuksia.
Niinno. Itse en pidä keskimäärin riittävästi naisista, jotta pelkkä hyvä seura riittäisi. En näe tuossa itse asiassa mitään mielenkiintoista ja tavoiteltavaa. Joko siis sinkkuna haluaisin pimppaa kerran, vakihoidon tai/ja seurustelukumppanin. Tässä iässä sitä paitsi mikään kevyt hengailu ei kiinnostaisi. Poikien kanssa nyt vaan on keskimäärin kivempaa.
Komppaan tätä. Keskiverto mies ja keskiverto nainen luullakseni ovat kaveriseuraa hakiessaan mielummin oman sukupuolensa seurassa.

Jaskaa väittää muuta.
NegaDuck

Re: Kity-Amorin palsta

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Bliss kirjoitti:epätoivo paistaa läpi varsin kirkkaasti surkeista deittaajista. Sellaisia ei vaan tavata toista kertaa.
No ni, tää on varmaan se selitys munkin nettideittimenestykselleni. Se tuntuu kiroukselta joka ei lähde millään pois, sillä huono deittimenestys vain pahentaa epätoivoa, joka surkeuttaa deittimenestystä entisestään, jne. Ja kun vastauksia tulee niin vähän, niin jokaiseen deittiin pitää tarrata kuin hukkuva oljenkorteen. Eihän semmoisessa ole mitään järkeä.

Taas yksi syy miksi olen välttänyt deittailua kuin ruttoa. Todellisuus vain tulee liian ikävästi päin naamaa, ja mieluummin olen ilman.
Bliss

Re: Kity-Amorin palsta

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Jotkut taitavat olla tahallaan tajuamatta mitä mä tarkoitan, tai sitten ilmaisen asiani jokseenkin sekavasti. (en ihmettelis tätä)
En tarkoittanut kaverisuhteen luomista (välttämättä), vaan että eikö niille jo sovituille (netti)treffeille voi lähteä enempi avoimin mielin odottamatta mitään sen kummempaa tapahtuvaksi. Tai antaa olla. Onneks on edes muutamia tyyppejä jotka tietävät tasan tarkkaan mitä tarkoitan :D
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kity-Amorin palsta

Viesti Kirjoittaja Gat »

Bliss kirjoitti:Muutamalla edellä kirjoittaneella taitaa suurin pulma olla nimenomaan se deittailun idea. Eli siis... deittailu tarkoittaa vain ja ainoastaan epätoivoista parinmuodostuksen yritystä/saman peiton alle päätymistä. Ei toimi!!

Miksi ei voisi tavata ("deittailla") ihan pelkästään tapaamisen ilosta? Ei ihmisten tapaamisessa tarvitse aina olla jotain taka-ajatuksia. Sitä (kai) pettyykin paljon harvemmin, kun ei aseta tavoitetta taivaisiin :)
Minä olen epäsosiaalinen ihminen ja ylpeä siitä. En saa mitään kiksejä baarijorinoistakaankaan. Sisällyksetöntä sellainen sosiaalisuus, en käsitä miksi se on monille niin tärkeää.

Lisäksi nettideittiskene tosiaan on parinmuodostuksen hakua, muutenhan sieltä etsisivät naiset naisia ja miehet miehiä yhtä paljon kuin vastakkaista sukupuolta. Niinhän ei ole.

Joten jos en tosiaankaan etsi miespuolisia ystäviä deittipalstoilta, vanhoja kavereitani juuri ja juuri yleensä siedän jos ollenkaan, niin enköhän minä sitä sexuaalisuutta ja parinmuodostusrakkautta nettideiteistä hakenut.

Toisin kuin Negaduck, minä kyllä sain vastauksia vastauksiini ja toisinpäin. Ja Treffejäkin. Mutta nyt kaduttaa se hirmuinen vaivannäkö (meilien laatiminen, joidenkin kanssa pitkäänkin, ja minun tapauksessani ympäri maata ajeleminenkin treffeille), kun vaivannäkö ja stressi ei ollut missään suhteessa (olemattomaan) tulokseen.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Vastaa Viestiin