Erikoisin eroottinen muistosi

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
masa

Re: Erikoisin eroottinen muistosi

Viesti Kirjoittaja masa »

Elppis kirjoitti:
masa kirjoitti:^ niin ajatteles gattaca. Enttu on sen jo tehnyt ennen sinua. :roll:
Nussinu vessapaperirullaa?
Esitellyt vehkeitään kitinän galleriassa.
ninnithequeen

Re: Erikoisin eroottinen muistosi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Varmaankin pikapano peiton alla kun tyttö leikkii viereisessä huoneessa, tahi sitten nuoruusvuosilta pikapano liikkuvassa hississä :oops:

Molemmissa: "äkkiä, ja hiljaa".
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Erikoisin eroottinen muistosi

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Gat kirjoitti: Hä?
En mieti.
En näe.
Nykyinen strategia on olla tekemisissä ihmisten kanssa IRL niin vähän kuin mahdollista, muu satuttaa. Ja pillusta että en tältä lajilta sitä saa ja se rauhoittaa. Alieneita anyone?
Täytyy sanoa, että vaikka G-miehelle on tullut itsekin vinoiltua, niin tämä tuntuu suorastaan surulliselta.

Tyypillä on kova halu läheisyyteen ja varmaan rakkauteenkin vaikkei osaakkaan muuta kuin pillusta puhua. Asenteet ja toimintatavat ovat kuitenkin huonoimmat mahdolliset onnen kokemiseen.

Luin juuri tutkimusta (niin, minä olen taas lukenut enkä ajatellut ja keksinyt kaikkea itse), jossa oli selvitetty onnekkaiden ihmisten tunnuspiirteitä Siinä löydettiin kolme merkittävää piirrettä ja koska olen samaa mieltä, niin luettelenpa ne nyt tässä:

1. Onnekkaat ihmiset luovat itselleen laajan ihmissuhdeverkon, jonka avulla löytyvät mahdollisuuksia kaikenlaisiin asioihin.
2. Onnekkaat ihmiset suhtautuvat elämään rennosti
3. Onnekkaat ihmiset ovat avoimia uusille kokemuksille

Eipä oikein vaikuta, että G olisi kovin onnekas. Varsinkin kun yleensä kehitystä tapahtuu kun ihminen liikkuu pois siltä omalta mukavauus alueelta ts välillä sattuu.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12356
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Erikoisin eroottinen muistosi

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Erikoisin oli tämä dialogi faijan kanssa:


Homeboy isälle itkua tuhertaa:
muut pojat tyttöjen kanssa kuhertaa!

Poikien puheet on vain feikkiä,
ei ne sängyssä ole saaneet leikkiä!

Mutta minäkin haluisin panna,
mutta tytöt ei mulle anna!

Jos se auttaa isän mussua,
saat käyttää mun muovitussua!
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
masa

Re: Erikoisin eroottinen muistosi

Viesti Kirjoittaja masa »

Homeboy65 kirjoitti: Jos se auttaa isän mussua,
saat käyttää mun muovitussua!
Homeboy on pumpattavan barbaran jälkeläinen?
BettyB.

Re: Erikoisin eroottinen muistosi

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

^ Selittäis kyllä ton säkenöivän järjen ja huumorintajun.
Herra Manala

Re: Erikoisin eroottinen muistosi

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Gat kirjoitti:-Treffaamani pystytisumisu jota en uskaltanut yrittää, vaikka olin mykistyneen rakastunut, yövyttyäni siellä soitti minulle aamulla koko Madonnan Albumin "Sex" (mm. Hanky Panky, I need a good spanking..) ja George Michaelin "Faith"-biisin (I want to touch your body.. but I've got to have faith ), vilkuili minua ja huokaili.

-Toinen treffaamani nainen leipoi minulle alastoman blondin näköisen kermakakun ja kutsui keskellä yötä syömään. En uskaltanut maistaa kakkua blondin tuheron kohdalta enkä leipojaakaan..
Siis miten helvetissä tällaiset tilanteet oikein PYSTYY mokaamaan? Tämä ei ole suositus tai kehoitus, vaan toteamus: Tuollaisen jälkeen olisin sinuna jo ampunut itseni valtakunnan ykkösmokaajana. Eihän tuollaisen jälkeen voi enää vihata ketään muuta kuin itseään.
Avatar
Feiz
Kitinäaddikti
Viestit: 81
Liittynyt: 27.10.2006 12:43

Re: Erikoisin eroottinen muistosi

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Herra Manala kirjoitti:
Gat kirjoitti:-Treffaamani pystytisumisu jota en uskaltanut yrittää, vaikka olin mykistyneen rakastunut, yövyttyäni siellä soitti minulle aamulla koko Madonnan Albumin "Sex" (mm. Hanky Panky, I need a good spanking..) ja George Michaelin "Faith"-biisin (I want to touch your body.. but I've got to have faith ), vilkuili minua ja huokaili.

-Toinen treffaamani nainen leipoi minulle alastoman blondin näköisen kermakakun ja kutsui keskellä yötä syömään. En uskaltanut maistaa kakkua blondin tuheron kohdalta enkä leipojaakaan..
Siis miten helvetissä tällaiset tilanteet oikein PYSTYY mokaamaan? Tämä ei ole suositus tai kehoitus, vaan toteamus: Tuollaisen jälkeen olisin sinuna jo ampunut itseni valtakunnan ykkösmokaajana. Eihän tuollaisen jälkeen voi enää vihata ketään muuta kuin itseään.
No eipä ole noissa riekoissakaan kehumista. On se nyt jumalauta jos ei saa sanaa suustaan, että nussi mua, vaan pitää soittaa jotain perkeleen lauluja tai leipoa kakkuja ja toivoa, että mies tajuaa sen viestin sieltä taustalta. Ok kyllähän noista viesteistä on herättävä, mutta tuo koko tapahtuma vaan tuo esiin sen seikan, että luuserit vetää puoleensa luusereita.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Erikoisin eroottinen muistosi

Viesti Kirjoittaja Gat »

BrianW kirjoitti: 1. Onnekkaat ihmiset luovat itselleen laajan ihmissuhdeverkon, jonka avulla löytyvät mahdollisuuksia kaikenlaisiin asioihin.
2. Onnekkaat ihmiset suhtautuvat elämään rennosti
3. Onnekkaat ihmiset ovat avoimia uusille kokemuksille

Eipä oikein vaikuta, että G olisi kovin onnekas. Varsinkin kun yleensä kehitystä tapahtuu kun ihminen liikkuu pois siltä omalta mukavauus alueelta ts välillä sattuu.
Tuo "onnekkuus" vaatisi ihan eri geenejä ja persoonallisuustyyppiä ja AITOA viihtymistä eri ympäristöissä ja erilaisten ihmisten kanssa kuin minä viihdyn.

Usko jo, että on erikseen minun rinnakkaistodellisuuteni ja sinun ja muun Kitinän Nussiva Maailma, jossa niin vapaamielisten mutta sivistyneiden kavereiden kanssa luontevasti kimppakivaillaan ja vielä videoidaan koko touhu.. tms. mitä kerran kuvailit.

Minulle todellakin vähimmän kivun tie on nyt IRL olla hakeutumatta ihmisten pariin jos ei ole ihan pakko. Pelkkää ahdistusta tuonut minulle ihmisten tapaaminen.
Herra Manala kirjoitti: Siis miten helvetissä tällaiset tilanteet oikein PYSTYY mokaamaan? Tämä ei ole suositus tai kehoitus, vaan toteamus: Tuollaisen jälkeen olisin sinuna jo ampunut itseni valtakunnan ykkösmokaajana. Eihän tuollaisen jälkeen voi enää vihata ketään muuta kuin itseään.
:roll: No nimenomaan vihaan itseäni tuollaisista. Varsinkin kun tuo levynsoittaja oli juuri se henkisesti sopiva (pystytisuinen) Ainoa Rakkauteni. Yhtä paha mokasinko homman itse vai enkö kelvannut kun kun peruutti ratkaisevaksi aikomani sovitut vapputreffit viime tingassa. Menikin dip. insinöörin kanssa :roll: Vastahan me neljä kuukautta oltiin ei-seurusteltu. No joo... liian kaukosuhteena..

Mutta se oli siis vasta ensimmäinen tapaaminen ja yö hänen luonaan, olihan niitä toinenkin yö.. vielä nihkeämpi. Mitenkä minä silloin ekalla kerralla olisin voinut luottaa, että tämä nainen, joka itse tuli puhuttelemaan minua, jonka sain vokoteltua baariin, jolle sanoin että taidan yrittää iskeä hänet, sain kiilattua itseni yöksi kämpilleen... joka aamuyöstä laski hiuksensa alas, katsoi silmiin ja hymyili, ja minä pakenin toiseen huoneeseen... ehkä oli olettanut sukupuoliyhdyntää ja mahdollisesti saattoi musiikkivalinnallaan aamulla viestittää jotain turhautumistaan :lol:

Kakkunainen taas liittyi syntymäpäivääni ja jo silloin patenttikonstiini arvuutella naisten häpykarvojen väriä. Hän oli blondi..
Joskus nämä härskipelleilyni puree, mutta ei minusta ole uskaltamaan jatkoa...

Sitä en tässä uudestaan kertonut, jota Manalakin quottina kerran käytti allekirjoituksena Kitinässä. Kolmas nainen nosti kotonaan ollessamme paitaansa pystytisunsa paljastaen ja sanoi: "Mun rinnat on kipeet". Minä hellästi koettelin, nännit olivat kovettuneet.. enkä muuta keksinyt kuin "Onko sulla menkat tulossa?"

Noinhan se meni, mutta olosuhteita en kertonut, joten ei ole ihan niin mehevä juttu kuin luulisi. Kyseessä oli nimittäin sama nainen, joka edellisillä treffeillä kaupassa käydessämme kysyi. "Onhan sulla varmasti kortsuja?" Siis naiset huom. tuollaisesta minäkin ymmärrän! :D Ja jonka sitten mallikelpoisesti viettelin (jos tuossa enää viettelyä tarvitaan), suuteloin, hiplasin ja hieman oraaliseksiä molemminpuolisesti.. mutta minulla ei Karhusta ja jännityksestä johtuen seissyt! Traagista.

Niin tuo tissijuttu tapahtui sitten seuraavilla treffeillä. Se liian juoppo nainen oli jo tullessani aika kaasussa, ja heti alkuun sanoin, että jospas tänään ei naida. Ja sitten tuo tissinnäyttö, mutta minä pysyin korkean moraalin miehenä. :D Tyhmätyhmätyhmä!! Siihen se suhde jäikin ja kohta menin huoriin kun en "mitenkään" muuten Saa :roll:
Feiz kirjoitti:No eipä ole noissa riekoissakaan kehumista. On se nyt jumalauta jos ei saa sanaa suustaan, että nussi mua, vaan pitää soittaa jotain perkeleen lauluja tai leipoa kakkuja ja toivoa, että mies tajuaa sen viestin sieltä taustalta. Ok kyllähän noista viesteistä on herättävä, mutta tuo koko tapahtuma vaan tuo esiin sen seikan, että luuserit vetää puoleensa luusereita.
On siinä se, että varmaan annan Mixed Signals. Pyrin noihin tilanteisiin, joissa nykyajan naiset, saatanan lutkat :D teoriassa saattavat olettaa jotain toimintaa, ja sitten tilanteessa olen jäykkänä väärästä päästä ja jännityksen takia ylikorrektina. Menee siinä naisillakin pasmat sekaisin. Että olenko kiinnostunut vai en.
Vähän kuin tämä loistavasta sarjakuvasta taas:
http://kvantti.tky.fi/in/72.shtml

(Äh.. koko näiden juttujen jorina on vain lohduttavaa uskottelua itselleni, että kelpaisin kun en kumminkaan..)
Viimeksi muokannut Gat, 27.03.2008 19:21. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
SikaMika

Re: Erikoisin eroottinen muistosi

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Gat kirjoitti:
-Pienenä kesäpaikassa kuulin, kun isi ja äiti paniv.. rakastelivat kun samassa huoneessa nukuttiin. Tuollaisen kai pitäisi traumauttaa loppuiäksi, minulle se toi vain turvallisuudentuntua.
Vittu mikä vuosisadan huoralutka sun mutsis onkaan. Ja faijasi täysin mulkkunsa perässä kulkeva tusinatylsimys. Mä olisin ainakin kilahtanut ihan täysillä moisesta muiden läsnäolijoiden tunteista piittaamattomuudesta ja uhkaillut loppuikäni lahdata molemmat vitun perverssit. Mut toi olisi traumatisoitunut ihan kybällä, onneksi sulle ei käynyt niin.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Erikoisin eroottinen muistosi

Viesti Kirjoittaja Gat »

SikaMika kirjoitti:...
Tilanne oli mielestäni monella tavalla ja tasolla tyystin erilainen kuin mihin arvatenkin nyt viittaat, mutta pliis ei siitä enää tässä.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
SikaMika

Re: Erikoisin eroottinen muistosi

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Gat kirjoitti:pliis ei siitä enää tässä.
Okei, kokeillaas sitten seuraavaksi tätä, tää on hieman huvittanut mua. Sä mainitsit joskus, että sun wc-paperiin liittyvä neuroosisi liittyy siihen, että teillä on kotona sun lapsuudessasi ollut likaista. Jos likaisuus on ollut noinkin traumaattista sulle, niin miksi sä elät vielä nykyisinkin ihan omasta vapaasta tahdostasi paskaisessa kopissa paskaisena?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Erikoisin eroottinen muistosi

Viesti Kirjoittaja Gat »

SikaMika kirjoitti:
Gat kirjoitti:pliis ei siitä enää tässä.
Okei, kokeillaas sitten seuraavaksi tätä, tää on hieman huvittanut mua. Sä mainitsit joskus, että sun wc-paperiin liittyvä neuroosisi liittyy siihen, että teillä on kotona sun lapsuudessasi ollut likaista. Jos likaisuus on ollut noinkin traumaattista sulle, niin miksi sä elät vielä nykyisinkin ihan omasta vapaasta tahdostasi paskaisessa kopissa paskaisena?
Ymmärsit väärin. En viitannut fyysiseen likaisuuteen vaan "kodin henkiseen likaisuuteen", joka oli muuten idiootin kallonkutistajan käyttämä termi niistä varhaisnuoruuteni pahoista perheen ajoista. Ja kyse ei ollut paskapaperista vaan käsienpesuneuroosista. Fyysinen kohtuusottaisuus kämpässä on inhimillistä, tosin minun huoneeni nyt juuri ei. Paskapaperin käyttötottumuksista täytyiskin joskus tehdä kysely täällä.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Herra Manala

Re: Erikoisin eroottinen muistosi

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Gat kirjoitti:tämä nainen, joka itse tuli puhuttelemaan minua, jonka sain vokoteltua baariin, jolle sanoin että taidan yrittää iskeä hänet, sain kiilattua itseni yöksi kämpilleen... joka aamuyöstä laski hiuksensa alas, katsoi silmiin ja hymyili, ja minä pakenin toiseen huoneeseen...
Ja kaiken tämän tein suuresta rakkaudesta? Tuntuiko se susta yhtä hyvältä kuin siitä naisesta? Paskahousu, ansaitsetkin kuolla neitsyenä (rahallasaantia ei lasketa). Yrität väkisin luoda traumoja naisille ja rikot niiden sydämiä, senkin paskiainen. Kuinkahan monta yötä tuokin itki kämmeniään vasten kysyen itseltään että mitä vikaa minussa on kun ei edes tuollaiselta irtoa.
ehkä oli olettanut sukupuoliyhdyntää ja mahdollisesti saattoi musiikkivalinnallaan aamulla viestittää jotain turhautumistaan :lol:
Hmmmmm. Mietitääs nyt kunnolla. Tosissaan...saattaa olla...voi olla joo, ehkäpä tosiaan. Sen lisäksi että yritti korjata aamulla tilanteen ja pyytää aisaa niin vitun selvästi kuin osaisi, ilman että toinen juoksisi taas kuset housussa toiseen huoneeseen.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Erikoisin eroottinen muistosi

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Gat kirjoitti:Mitenkä minä silloin ekalla kerralla olisin voinut luottaa, että tämä nainen, joka itse tuli puhuttelemaan minua, jonka sain vokoteltua baariin, jolle sanoin että taidan yrittää iskeä hänet, sain kiilattua itseni yöksi kämpilleen... joka aamuyöstä laski hiuksensa alas, katsoi silmiin ja hymyili, ja minä pakenin toiseen huoneeseen... ehkä oli olettanut sukupuoliyhdyntää ja mahdollisesti saattoi musiikkivalinnallaan aamulla viestittää jotain turhautumistaan :lol:

Kakkunainen taas liittyi syntymäpäivääni ja jo silloin patenttikonstiini arvuutella naisten häpykarvojen väriä. Hän oli blondi..
Joskus nämä härskipelleilyni puree, mutta ei minusta ole uskaltamaan jatkoa...

Sitä en tässä uudestaan kertonut, jota Manalakin quottina kerran käytti allekirjoituksena Kitinässä. Kolmas nainen nosti kotonaan ollessamme paitaansa pystytisunsa paljastaen ja sanoi: "Mun rinnat on kipeet". Minä hellästi koettelin, nännit olivat kovettuneet.. enkä muuta keksinyt kuin "Onko sulla menkat tulossa?"

Noinhan se meni, mutta olosuhteita en kertonut, joten ei ole ihan niin mehevä juttu kuin luulisi. Kyseessä oli nimittäin sama nainen, joka edellisillä treffeillä kaupassa käydessämme kysyi. "Onhan sulla varmasti kortsuja?" Siis naiset huom. tuollaisesta minäkin ymmärrän! :D Ja jonka sitten mallikelpoisesti viettelin (jos tuossa enää viettelyä tarvitaan), suuteloin, hiplasin ja hieman oraaliseksiä molemminpuolisesti.. mutta minulla ei Karhusta ja jännityksestä johtuen seissyt! Traagista.

On siinä se, että varmaan annan Mixed Signals. Pyrin noihin tilanteisiin, joissa nykyajan naiset, saatanan lutkat :D teoriassa saattavat olettaa jotain toimintaa, ja sitten tilanteessa olen jäykkänä väärästä päästä ja jännityksen takia ylikorrektina. Menee siinä naisillakin pasmat sekaisin. Että olenko kiinnostunut vai en.
Mikä sua estää ottamasta oppia "virheistäsi"? Jos olet onnistunut noissa melkein-kerroissa, niin mikset onnistuisi uudelleenkin, ja vähän paremmin?

Ei saakeli kukaan vedä hommaa kotiin ekasta kerrasta lähtien joka kerta. Ei mies eikä nainen. Ja niin kuin sinä syytät tuosta kaikesta vain itseäsi, syyttänevät nuo naisetkin jonkin verran itseään. Omasta mielestään tekivät aivan varmasti jotain väärin tai typerästi, kun homma kaatui ensimetreille.

Mutta takaisin aiheeseen. Aivan varmasti olet jo havainnut ihan itseksesikin mikä noilla kerroilla meni vikaan, joten anna ne itsellesi anteeksi, sådant är livet, ja ensi kerralla eri tavalla. Ei pieni mokailu ole mikään elämää suurempi juttu. Paras nauraa asialle ja muistaa, että aina on joku joka on mokannut pahemmin. Ja kaikki ovat mokailleet vastakkaisen sukupuolen kanssa jollain tavalla nolosti.

Vaikka sun pitäisi vielä kymmenen kertaa mokata juttu kymmenen naisen kanssa, niin se on ehkä se yhdestoista nainen jonka kanssa homma menee jokseenkin putkeen. Et sä ole muuta maailmaa ja ihmisiä kummempi eikä suhun päde eri säännöt kuin muihin. Vitun väliä jos jää joku nainen panematta! Kun naisia näyttää sinulle kuitenkin löytyvän, vaikka toisin väität, niin onnistuminen on ajan kysymys. Tosin itsestään se pimppa ei eteen tule, joten jotain muutakin pitää tehdä kuin karhutella koneella.

Semmosen salaisuuden vielä kerron, että noin niinq lähtökohtaisesti ihmiset, miehet tai naiset, eivät suhtaudu muihin vihamielisesti vaan välinpitämättömästi. Kellään tuskin on innostusta loukata ja vihata täysin vierasta ihmistä. Niin että muille ihmisille voi puhua, kommentti ohimennen, tai edes jonkinlainen kontakti. Tai jotain.

Hitto tulee olo, että pitäisi kädestä pitäen opettaa kaikki, vaikka itsekin on jokseenkin puusilmä :D
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
killkill

Re: Erikoisin eroottinen muistosi

Viesti Kirjoittaja killkill »

Juuri tästä syystä en viitsi vittu lukea koko vitun Erotiikka-osastoa enää ollenkaan: joko se on täytetty Gattacan vitun pippeli-pimppi-gallupeilla tai sitten jokainen ketju kääntyy muuten vaan puimaan Gattacan seksuaalisia frustraatioita.

Erotiikka kaukana tämän palstan ja palstalaisten "erotiikka"-keksusteluista.
NuoriDaavid

Re: Erikoisin eroottinen muistosi

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Yritäpäs nyt sinä kääntää tämä ketju takaisin raiteilleen.
Tix

Re: Erikoisin eroottinen muistosi

Viesti Kirjoittaja Tix »

killkill kirjoitti:Juuri tästä syystä en viitsi vittu lukea koko vitun Erotiikka-osastoa enää ollenkaan: joko se on täytetty Gattacan vitun pippeli-pimppi-gallupeilla tai sitten jokainen ketju kääntyy muuten vaan puimaan Gattacan seksuaalisia frustraatioita.

Erotiikka kaukana tämän palstan ja palstalaisten "erotiikka"-keksusteluista.
No, kaikki suu- ja anaaliseksikeskustelut on jo käyty ja ketään ei kiinnosta Manalan peniksen koko -gallupit.
killkill

Re: Erikoisin eroottinen muistosi

Viesti Kirjoittaja killkill »

NuoriDaavid kirjoitti:Yritäpäs nyt sinä kääntää tämä ketju takaisin raiteilleen.
Liian hapoilla toissapäiväisestä BodyPumpKiinteytys-jumppahetkestä pinkeissä trikoissa...

Vakavasti puhuen: en tiedä olenko yksin tämän asian kanssa, mutta minusta ainakin olisi joskus miellyttävää keskustella tästäkin ihmiselämään olennaisena osana kuuluvasta ilmiöstä asiallisesti, ilman ala-asteelle kuuluvia hihityksiä ja vesipäisiä pseudo-mielipidekyselyitä.

Mutta tokihan enemmistön tahdon mukaan. Jatkakaa.
NuoriDaavid

Re: Erikoisin eroottinen muistosi

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

killkill kirjoitti:
Vakavasti puhuen: en tiedä olenko yksin tämän asian kanssa, mutta minusta ainakin olisi joskus miellyttävää keskustella tästäkin ihmiselämään olennaisena osana kuuluvasta ilmiöstä asiallisesti, ilman ala-asteelle kuuluvia hihityksiä ja vesipäisiä pseudo-mielipidekyselyitä.

Mutta tokihan enemmistön tahdon mukaan. Jatkakaa.
Öö. Mitä tarkoitat? "olisi joskus miellyttävää keskustella tästäkin ihmiselämään olennaisena osana kuuluvasta ilmiöstä asiallisesti"

Aika vaikea muualla kuin netissä on tällaisistä asioista keskustella. Tuntuu aika epätodennäköiseltä (IMHO), että tuttapariskunnan kanssa näistä juteltaisiin.
killkill

Re: Erikoisin eroottinen muistosi

Viesti Kirjoittaja killkill »

NuoriDaavid kirjoitti:että tuttapariskunnan kanssa näistä juteltaisiin.
Taidamme liikkua erilaisissa piireissä.
NuoriDaavid

Re: Erikoisin eroottinen muistosi

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

killkill kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:että tuttapariskunnan kanssa näistä juteltaisiin.
Taidamme liikkua erilaisissa piireissä.
Hyvin todennäköisesti :wink:

Mutta vielä. Yllätyin postauksesi (mielestäni) aggressiivisesta sävystä ja ketjun leimaamisesta vesipäiseksi. Mitä sä kitinästä haet?
Tix

Re: Erikoisin eroottinen muistosi

Viesti Kirjoittaja Tix »

NuoriDaavid kirjoitti:
killkill kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:että tuttapariskunnan kanssa näistä juteltaisiin.
Taidamme liikkua erilaisissa piireissä.
Hyvin todennäköisesti :wink:

Mutta vielä. Yllätyin postauksesi (mielestäni) aggressiivisesta sävystä ja ketjun leimaamisesta vesipäiseksi. Mitä sä kitinästä haet?
Wtf? Brother KK on totaalisen oikeassa. Suurin osa ketjuista täällä on vesipäisiä.
NuoriDaavid

Re: Erikoisin eroottinen muistosi

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Tix kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
killkill kirjoitti:
Taidamme liikkua erilaisissa piireissä.
Hyvin todennäköisesti :wink:

Mutta vielä. Yllätyin postauksesi (mielestäni) aggressiivisesta sävystä ja ketjun leimaamisesta vesipäiseksi. Mitä sä kitinästä haet?
Wtf? Brother KK on totaalisen oikeassa. Suurin osa ketjuista täällä on vesipäisiä.
Mutta miksi laittaa pakasteherne nenään?
killkill

Re: Erikoisin eroottinen muistosi

Viesti Kirjoittaja killkill »

NuoriDaavid kirjoitti:Yllätyin postauksesi (mielestäni) aggressiivisesta sävystä ja ketjun leimaamisesta vesipäiseksi.
Kiireisen päivän keskellä mitta tuli täyteen. Lisäksi olen huomannut, että sanomisiini kiinnitetään enemmän huomiota, kun ne eÄrjähdetään.
NuoriDaavid kirjoitti:Mitä sä kitinästä haet?
Vaihtelee. Voittopuolisesti ajankulua duunipäivien taukoihin ja puuduttavuuteen.

Mutta koska tämäKÄÄN ei liity millään tavalla ketjun aiheeseen...
Vastaa Viestiin