Mä oon ihan kiva -ketju
-
- Kitisijä
Re: Mä oon ihan kiva -ketju
Zeb kirjoitti:"Noita" kuvaa varmaan paremmin kuin "kiva".
Mäkin haluun olla noita! Ne on paljon ytyisämpiä.. Posautuspommeja ja kaikkea..!Zeb kirjoitti:"Noita" kuvaa varmaan paremmin kuin "kiva".
Perustetaan noitapiiri?
sullekin vaan.Gattaca kirjoitti:Zeb kirjoitti:"Noita" kuvaa varmaan paremmin kuin "kiva".
Jep, näin teemme !HellBell kirjoitti:Mäkin haluun olla noita! Ne on paljon ytyisämpiä.. Posautuspommeja ja kaikkea..!Zeb kirjoitti:"Noita" kuvaa varmaan paremmin kuin "kiva".
Perustetaan noitapiiri?
-
- Kitisijä
Zeb ja HellBell noitapiirissä! Saanko tulla warlockiksi? Onko seksirituaaleja? Edes alastomana hyppelyä tulen yli?
Joo, sä oot alasti ja lieskat polttelee sun perskarvoja kun loikkailet nuotion yli. Mä ja HB istutaan sivussa sivistyneesti noitakaapuihin kietoutuneena ja loitsutaan.Gattaca kirjoitti:Zeb ja HellBell noitapiirissä! Saanko tulla warlockiksi? Onko seksirituaaleja? Edes alastomana hyppelyä tulen yli?
Warlockiksi vaan, mikä jottei!Gattaca kirjoitti:Zeb ja HellBell noitapiirissä! Saanko tulla warlockiksi? Onko seksirituaaleja? Edes alastomana hyppelyä tulen yli?
Ps. Hyppelemme tulten yli alastomina sitten kun keskiyö koittaa ja ilma on pimeänä taioistamme.. Kjäh!!
Zeb + minä tulimme samaan aikaan viesteinemme - mitä tämä kertoo?!
Noitapiiri tepsii jo nyt, aevan. Telepaattiset yhteydet ovat voimisssaan ja pian loitsu jos jonkinmoinen lankeaa teitin nurjien ylle.
* Menee sekoittamaan kalkkarokäärmesoppaa.. *
Noitapiiri tepsii jo nyt, aevan. Telepaattiset yhteydet ovat voimisssaan ja pian loitsu jos jonkinmoinen lankeaa teitin nurjien ylle.
* Menee sekoittamaan kalkkarokäärmesoppaa.. *
-
- Kitisijä
Kerran oli ilmoitus, jossa just tuollainen Wicca-piiri etsi Siittäjää En hakenut, teitä kahta auttaisin siinä mielelläni. Yöllä, nuotion loimutessa... vuorollaan toinen loitsuaa ja minä jaan Pyhää siementäni..
-
- Kitisijä
Huomatkaa, että minultakin TULI samaan aikaan kuin Helykällä. Taikaa!
Aika ihmelliSeksi käynyttä Wicca-meininkiä, jos tuo ilmoitusjuttu tosiaan pitää paikkansa. Tulee mieleen jotkut seksin ylipapittaret ja ylipapit sekstailemassa uskonnon/kultin nimissä.Gattaca kirjoitti:Kerran oli ilmoitus, jossa just tuollainen Wicca-piiri etsi Siittäjää En hakenut, teitä kahta auttaisin siinä mielelläni. Yöllä, nuotion loimutessa... vuorollaan toinen loitsuaa ja minä jaan Pyhää siementäni..
Meidän noitapiirissä ei siemennyksiä suvaita - me seivästämme siementäjiksi ilmoittautujat ja teemme heistä nakkimuusia.
Paree vaan kun olet kiltti warlockki, niin!
-
- Kitisijä
Sen sijaan, että kertoisin, kuinka kiva olen, haluan kertoa, että tällä palstalla on tosi monta kivaa ihmistä.
Kikkelis kokkelis.
Alkoi ihan kiinnostaa, mainitse nyt edes muutama.Keikaus kirjoitti:palstalla on tosi monta kivaa ihmistä.
Olempa utelias.
-
- Kitisijä
Empä kerrokaan.1108 kirjoitti:Alkoi ihan kiinnostaa, mainitse nyt edes muutama.Keikaus kirjoitti:palstalla on tosi monta kivaa ihmistä.
Olempa utelias.
Kikkelis kokkelis.
-
- Kitisijä
En ole kiva.
En ole varmaan koskaan ollutkaan.
Tuskin minusta koskaan sellaista tuleekaan.
Jostakin ihmeen syystä ihmiset joskus kuvittelevat, että olisin... Varmaan johtuu näyttelijänlahjoistani ja luontaisesta kyvystä esittää, että oikeasti välittäisin pe***en vertaa.
Sitäpaitsi kusipään elämä on niin paljon helpompaa
En ole varmaan koskaan ollutkaan.
Tuskin minusta koskaan sellaista tuleekaan.
Jostakin ihmeen syystä ihmiset joskus kuvittelevat, että olisin... Varmaan johtuu näyttelijänlahjoistani ja luontaisesta kyvystä esittää, että oikeasti välittäisin pe***en vertaa.
Sitäpaitsi kusipään elämä on niin paljon helpompaa
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
-
- Kitisijä
No jo on paskaa sakkia. Mä ainakin olen ihan kiva tyttö.
-
- Kitinän väärinkäyttäjä
En oo ihan kiva. Olen tosi kiva. (ja aggressiivinen pelkopurija korkealla dominassilla.... )
Mikä on tämän päivän miehen naisihanne? Ayshire lehmä: isot daisarit, mutta kylkiluut näkyy.
-
- Kitisijä
Mä oon vitun kiva.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx