Nainen on seksikkäimmillään?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Nainen on seksikkäimmillään:

Riisuessaan
0
Ei ääniä
Pukiessaan
0
Ei ääniä
Suihkussa
1
4%
Saunassa
1
4%
Nukkuessaan
2
7%
Herätessään
4
14%
Ruokaa laittaessaan
0
Ei ääniä
Tiskatessaan
0
Ei ääniä
Siivotessaan (sängyn alustaa peppu pystyssä)
2
7%
Hoivatessaan yhteistä lastamme
0
Ei ääniä
Ajaessaan raskaita koneita äijämäisesti
0
Ei ääniä
Ampuessaan isokaliiperisilla tai konetuliaseilla äijämäisesti
1
4%
Urheillessaan ja jumpatessaan (tiukoissa vaatteissa)
0
Ei ääniä
Nyrkkeillessään /potkiessaan /painiessaan harrasteena
1
4%
Ratsastaessaan (hevosella)
0
Ei ääniä
Ottaessaan aurinkoa (mieluiten alastomana)
1
4%
Kiukutellessaan
1
4%
Ajatellessaan (Häh, nainenko?)
2
7%
Nauraessaan (miehen jutuille)
1
4%
Lukiessaan
3
11%
Puhuessaan
0
Ei ääniä
Hiljaa ollessaan
1
4%
Kännissä
1
4%
Nettikoneen äärellä
0
Ei ääniä
Muu, mikä?
6
21%
 
Ääniä yhteensä: 28

Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Gat »

BrianW kirjoitti: Entäpä perusteltu vastaus esittämäänii kysymykseen ?
Ajattelen mitä ajattelen, ja ei se muutu. Mutta kun selvästi et halua että sellaisia alan "moralisoimaan" niin jospas sitten en tässä ketjussa siitä enempää sanokaan. Mitäpä se hyödyttäisi, kulttuuriero on ja pysyy.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Che

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Che »

Nainen on seksikkäimmillään tietenkin piereskellessään, kaivaessaan nenäänsä ja raapiessaan vanhan viinan hajuisena genitaalejaan sohvalla. Ihan ilmeinen vastaus ja silti puuttui vastausvaihtoehdoista!
elco

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja elco »

Gat kirjoitti: ja se ristiinnussinta on täällä vakioilmiö. Minusta se on shokeeraavaa.
Se on sinusta shokeeraavaa ainoastaan siksi, että sinua ei kukaan huoli leikkiin mukaan.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Gat »

elco kirjoitti:
Gat kirjoitti: ja se ristiinnussinta on täällä vakioilmiö. Minusta se on shokeeraavaa.
Se on sinusta shokeeraavaa ainoastaan siksi, että sinua ei kukaan huoli leikkiin mukaan.
Shokeeraavaa koska se on niin kevyttä verrattuna minun niihin puuhiin laittamaan pelonsekaiseen arvostukseen ja jopa vakavuuteen, uskokaa tai älkää. Liian helppo saanti vie pyhyyden saamiselta :D

Briankin aina jaksaa selittää, että olen mukamas vain "katkera".
Nyt krapula-aamuna olen huono keksimään analogiaa tai vertausta, ja seuraava onkin huono, mitta koettakaa löytää pointti:

Tämä on niinkuin kamppailujajeja harrastava ja ihmisentappotekniikoita harjoitteva tyyppi tai sotilas tai kamppailusta yleensä kiinnostunut paheksuisi roomalaisia gladiaattorinäytöksiä, joissa ihmisiä tapetaan heppoisin perustein. Ja sitten tyypille sanottaisiin, että lälllällää, olet vaan katkera kun et itse pääse katsomaan leijonille syöttämistä ja sinusta itsestäsi ei kumminkaan olisi gladiaattoriksi ja olet tekopyhä kun itsekin ihmisiä vahingoittamaan opettelet. Mutta mahtaako se olla ihan niin?

Eli liian helposti kuvittelette oman maailmanne niin itsestäänselväksi, että sitä vieroksuvan (vaikka tässä tapauksessa seksiäkin haluavan siis) täytyy olla vain katkera. Tai jos on niinpäin, että naista saa vain teidän kulttuurinne miiteissä ja baareissa ja yökerhoissa.. se on vähän sama minulle kuin ruokaa saisi vain seisomalla korviaan myöten paskassa. Ei se nälkä sinänsä ole sitten sen kulttuurin kadehtimista suoraan.
Viimeksi muokannut Gat, 05.04.2008 13:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

10 Kitinäpistettä vetoa että Aava on seuraava flippaaja joka suuttuu aiheettomasti G-miehen lemmenuteluista.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

EveryWoman kirjoitti:Jos Gattacaa kohdellaan täällä maineensa mukaisesti silloinkin kun hän itse ei käyttäydy mainettaan myötäillen, se on suurempi karhunpalvelus hänelle kuin ehkä arvaattekaan.
Samaa voisi sanoa siitä että Gattacaa arvioidaan tuolla tavalla. Vähän niinkuin puhuttaisiin jostain urposta lapsesta kun se on läsnä.

"Joo, meidän Santeri on vähän tuollainen lihava, älkää antako sille kakkua."
elco

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja elco »

Gat kirjoitti: Eli liian helposti kuvittelette oman maailmanne niin itsestäänselväksi, että sitä vieroksuvan (vaikka tässä tapauksessa seksiäkin haluavan siis) täytyy olla vain katkera.
Meinasin pistää jo edelliseen postiini tämän, mutten sitten pannut. Pannaan se tähän nyt sitten...

Mikä "te"? Tässä on taas se sama vanha hulluutesi, että me kaikki muut täällä olemme yksi ihminen tai tiivis ryhmä. Jos joku tästä 40-50 ihmisen vakkaripossesta eroaa niin kyseessä on nykynuorison turmelus, kun ei enää olla yhdessä hautaan saakka, vaikka kuinka vituiksi menisi. Jos joku pääsee pukille niin saatanan lutkat pilaavat pyhyyden. Jos joku täällä panee jotakuta täällä niin ristiinnussitaan.

En minä ole täällä koskaan ketään pannut. Olen seurustellut ei-kitinäläisen kanssa nyt neljä vuotta ja hyvin menee edelleen - kiitos vaan kysymästä. Pitäisiköhän tässä olla jotenkin katkera, ettei ole tullut pillua kuin yhdeltä neljään vuoteen?

Ihmissuhteiden puute ja juominen on pehmittänyt pääsi. Olet niin syvällä tuplastandardeissasi ja itsepetoksessasi, ettet näe ulos.
Aava

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Aava »

NegaDuck kirjoitti: kehaisu
:shock:
Näihin ei ikinä totu. Ja näihin tottumattomana en osaa muuta sanoakaan kuin että: Kiitoksia.
elco

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja elco »

Gat kirjoitti: Eli liian helposti kuvittelette oman maailmanne niin itsestäänselväksi, että sitä vieroksuvan (vaikka tässä tapauksessa seksiäkin haluavan siis) täytyy olla vain katkera.
Etkö olisi halunnut panna niitä, joita olet vongannut?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Gat »

elco kirjoitti:
Gat kirjoitti: Eli liian helposti kuvittelette oman maailmanne niin itsestäänselväksi, että sitä vieroksuvan (vaikka tässä tapauksessa seksiäkin haluavan siis) täytyy olla vain katkera.
Etkö olisi halunnut panna niitä, joita olet vongannut?
Toki olisin halunnut panna heitä :D
Mutta onko tosiaan syntynyt vaikutelma, että kun olen leikkivonkuuta netissä heittänyt, olen oikeasti niin tyhmä että tuolla keinoin tai niiden naisten kanssa sen mitenkään saavuttaisin? Xiberiallekin joskus muistaakseni flirttiä heitin, toivottavasti Xiberia ei kuvittele että tein sen totisella tavoitteella päästä pöksyihinsä ja luulin vielä leikkivonkuulla sen saavuttavani? No ei helevetti.

Privaatimmin olen sitten joihinkin tosi harvoihin yhteyttä joskus ottanut, niissä viesteissä mielestäni asiallisemmin. Ja ne taas eivät niin tarkaan korreloi julkivonkukohteideni kanssa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Aava

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Aava »

Mylwin kirjoitti:10 Kitinäpistettä vetoa että Aava on seuraava flippaaja joka suuttuu aiheettomasti G-miehen lemmenuteluista.

Tämä minut vallannut varsin voimakas hämmennys tästä kaikesta saamastani huomiosta on ollut kuin jokin mikä-lie asenteellinen musta-aukko: se imee about kaikki muut asenteet siten, että jäljelle jää vain se kohtuullisen invalidisoiva hämmennys. On vain hämmennystä. Jos esim. näen jossain sanan "combustion", luen sen "confusion"...

Minusta onkin viimeaikoina muovautunut tuon confused -hymiön orgaaninen inkarnaatio.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja nexie »

Aava kirjoitti:
Tämä minut vallannut varsin voimakas hämmennys tästä kaikesta saamastani huomiosta (...)
No worries mate. Kitinähistorian ikiliikkuja tässä vain toistaa hetken lainalaisuuksiaan. Jos hermosi vain kestävät tämän siirtymäriitin ajan, pelin henki kirkastuu ja hämmennys laantuu kyllä varmasti.
Don't Panic!
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Gat kirjoitti:
BrianW kirjoitti: Entäpä perusteltu vastaus esittämäänii kysymykseen ?
Ajattelen mitä ajattelen, ja ei se muutu. Mutta kun selvästi et halua että sellaisia alan "moralisoimaan" niin jospas sitten en tässä ketjussa siitä enempää sanokaan. Mitäpä se hyödyttäisi, kulttuuriero on ja pysyy.
No mutta. Nythän sinä alat muistuttaa, tätä palstalla vaikuttanut ja jonka nickiä en maitse, uskovaishihhulia. Tyyliin uskon mitä uskon ja te olette väärässä, , vaikken pysty kantaani perustelemaan.

Jo aiemmin kysyin minkälainen se sinun ihannekultturisi on mutta eipä ole vastausta näkynyt siihenkään. Tuo analogia juttu oli minusta aika huono. Ei se minua ainakaan valistanut minkälainen maailmakuvasi sitten oikein on.

Mutta, jos joskus satut Helsinkiin ja aikaa on, niin ehkäpä palaamme asiaan lupaamieni oluiden äärellä. Olet nimittäin ainoa Kitinä-ihminen jonka olemassaoloa olen aidosti epäillyt. Olen ajatellut ettei tuollaista voi olla olemassa, vaikka sittemin taidettiin muutama sana vaihtaa kun Keikku sinulle soitti, joten uskottava kai on.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
NegaDuck

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Aava kirjoitti:Näihin ei ikinä totu. Ja näihin tottumattomana en osaa muuta sanoakaan kuin että: Kiitoksia.
No olepa hyvä. Mutta pare tottua noihin ja tajuta että muitakin kehujia kyllä löytyy - ettei pikku kehaisulla joku joutiainen onnistu tekemään suhun tyrmäysvaikutusta. (Ellet sitten oikeasti halua että niin tapahtuu) Useimmat helsinkiläisnaiset ovat niin tottuneita joka puolelta satavaan vonkausimartelulääpintään että ne ropisevat hedän päältään kuin vesi ankan selästä.
Tix

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Gat kirjoitti:rant
Kieltäydyit jo vastaamasta, että mitä haittaa siitä oletusta ristiinnussimisesta on. Perustelit vastaamattomuuttasi sillä, että et halua moralisoida.

Kuitenkin oman kertomasi perusteella oma isäsi on ollut mitä pahin huoripukki, pettäjä ja ristiinnussija ja tämä tapahtui jo silloin wanhoina hywinä aikoina kun oli naimisissa siweän pystytisumisuäiteesi kanssa. Minua hämmentää jatkuvasti, että ihailet vanhempiaisi ja otat heidän ajatusmaailmansa niin kritiikittä vastaan, vaikka pahempaa tuplastandardia taitaa saada hakea kuin oman isukkisi näkemykset nuorison rappiosta.

Miksi toisiaan riijaavat ja toisinaan nussiskelevat nuoret ihmiset, jotka eivät sitä tehdessään loukkaa ketään, ovat pahempia kuin tuplastandardi-isukki? Moralisoinnistasi puuttuu täydellisesti johdonmukaisuus, semminkin kun jokainen joka lukee juttujasi tajuaa, että mikään ei miellyttäisi sinua enemmän kuin se että saisit olla niinkuin muutkin, ristiinnussia ja lutkailla. Mutta kun et osaa.
Aava

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Aava »

NegaDuck kirjoitti: ...ettei pikku kehaisulla joku onnistu tekemään suhun tyrmäysvaikutusta. (Ellet sitten oikeasti halua että niin tapahtuu)
Ei. Kuten olen tullut jo todenneeksi aiemmin, en juuri loppufinaaleissa arvosta verbaalista kuorruttamista, varsinkaan netissä. Hämilleen sellainenkin silti saa - lähinnä kai siksi, etten itse viitsisi netissäkään jauhaa sellaisesta paskaa päin toisen naamaa. Ja on silti tietenkin olemassa puhetyylejä, jotka viehättävät enemmän kuin toiset. Ja siis sen tuollaiset kehaisevat sanat siis kyllä tekevät, että siitä menee hetkeksi lukkoon. Mutta sehän nyt on aivan eri juttu kuin tyrmätyksi tuleminen. Koko olemus voi tyrmätä, mutta siis sekin ennemminkin silloin, jos puhuu vähän, koska sillon jää tilaa tulkita ihmistä muuten kuin antaa hänen sanojensa olla pääasiallisin informaatioreitti. Ja siis netissähän olemuskäsitys on suuruusluokkaa kvarkit.

Jooeikyllä teot ja olemus painaa aina lujempaa.
SikaMika

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

EveryWoman kirjoitti: Jokainen ihminen voi muuttua.
Tietenkin voi, vaikkei Gat ihan tarkalleen omien sanojensa mukaan olekaan ihminen. Muutokseen tarvitaan ensinnäkin halu muuttua ja sen jälkeen konkreettisia muutoksen suuntaisia tekoja. Pystytkö antamaan esimerkkejä tapauksen Gat kontekstissa signaaleista tämän tyyppiseen toimintaan, sillä minä en ole sellaisia havainnut?
NegaDuck

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Aava kirjoitti: Ja siis netissähän olemuskäsitys on suuruusluokkaa kvarkit.
Jepu. Valokuva netissä saattaa nostaa sen jopa molekyylitasolle, mutta kuvassa näkyy vain pysähtynyt hetki, joka ei vielä kovin hyvin heijastele henkilön olemusta.
Aava

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Aava »

NegaDuck kirjoitti: Valokuva netissä saattaa nostaa sen jopa molekyylitasolle, mutta kuvassa näkyy vain pysähtynyt hetki, joka ei vielä kovin hyvin heijastele henkilön olemusta.
Tismalleen.
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Aava kirjoitti:
NegaDuck kirjoitti: kehaisu
:shock:
Näihin ei ikinä totu. Ja näihin tottumattomana en osaa muuta sanoakaan kuin että: Kiitoksia.
Että niinkö, öh? Että ja tuota ja notta niinkö, että niinkö, öh?

Hyvä neiti, osoitatte jopa palstasta karaistuneelle lähes ennen näkemätöntä kykyä olla puhdas mielipuoli, jonka mitä ilmeisemmin pitäisi astua kehään Bob Sapin kanssa tai muutoin vain olla itselleen rehellinen ja mennä kauppatorille harjaamaan hampaitaan omalla ulosteellaan.

Oikeasti, get a grip. Keikaus is back!
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Aava

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Aava »

Joskus, kun joku "puhuu" mulle ja mä en tajua juuri yhtään, mitä se toinen selittää, lopputulemana tulee tuntuva "taidan olla vähän dummy" -olo.. ja nyt se tuli taas :oops:
Eli se confusion vaan kasvaa eksponentiaalisesti... Yhyy.

Ja Crowbar, jos vielä jatkossa joskus palkitset mua kommenteillasi, älä puhu metaforien kautta vaan mahdollisimman suoraan. Ellei tarkoituksesi sitten ole alunperin, että pointtisi jää tajuamatta. Olen erittäin yksinkertainen ihminen. Mitä tahansa kuka tahansa kirjoittaakin rivien väleihin, se on mun henk.koht. luonnonlaki, että ne jää tajuamatta.

Eli tiivistelmänä: :oops: :? :nuts:
Crowbar kirjoitti: Hyvä neiti, osoitatte jopa palstasta karaistuneelle lähes ennen näkemätöntä kykyä olla puhdas mielipuoli
Miten niin?
Crowbar kirjoitti:, jonka mitä ilmeisemmin pitäisi astua kehään Bob Sapin kanssa tai muutoin vain olla itselleen rehellinen


:nuts:
Jaa. Että olen muutaman "vasemman suoran" tarpeessa? Ja missä minä nyt en ole ollut itselleni rehellinen?
Crowbar kirjoitti: ja mennä kauppatorille harjaamaan hampaitaan omalla ulosteellaan.
:nuts:
En tajunnu tästä mittään.
Crowbar kirjoitti: Oikeasti, get a grip. Keikaus is back!


Mistä nyt pitäisi saada ote? Ja mitä on "keikaus"?
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

elco kirjoitti:vanha hulluutesi
Vanha?

G-kekmies täytyy joko hyväksyä sellaisenaan tai sitten ei. Meinasitteko että se alkaa löytämään itseään Kitinän palstapostailuiden perustella?
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Crowbar kirjoitti: Oikeasti, get a grip. Keikaus is back!
Hiljaa, paviaani.
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Mylwin kirjoitti:
Crowbar kirjoitti: Oikeasti, get a grip. Keikaus is back!
Hiljaa, paviaani.
Ammu lapsi.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Aava kirjoitti:
:nuts:
En tajunnu tästä mittään.
Tarkoitin tätä: http://kitina.net/album_page.php?pic_id=5818
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Vastaa Viestiin