Nainen on seksikkäimmillään?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Nainen on seksikkäimmillään:

Riisuessaan
0
Ei ääniä
Pukiessaan
0
Ei ääniä
Suihkussa
1
4%
Saunassa
1
4%
Nukkuessaan
2
7%
Herätessään
4
14%
Ruokaa laittaessaan
0
Ei ääniä
Tiskatessaan
0
Ei ääniä
Siivotessaan (sängyn alustaa peppu pystyssä)
2
7%
Hoivatessaan yhteistä lastamme
0
Ei ääniä
Ajaessaan raskaita koneita äijämäisesti
0
Ei ääniä
Ampuessaan isokaliiperisilla tai konetuliaseilla äijämäisesti
1
4%
Urheillessaan ja jumpatessaan (tiukoissa vaatteissa)
0
Ei ääniä
Nyrkkeillessään /potkiessaan /painiessaan harrasteena
1
4%
Ratsastaessaan (hevosella)
0
Ei ääniä
Ottaessaan aurinkoa (mieluiten alastomana)
1
4%
Kiukutellessaan
1
4%
Ajatellessaan (Häh, nainenko?)
2
7%
Nauraessaan (miehen jutuille)
1
4%
Lukiessaan
3
11%
Puhuessaan
0
Ei ääniä
Hiljaa ollessaan
1
4%
Kännissä
1
4%
Nettikoneen äärellä
0
Ei ääniä
Muu, mikä?
6
21%
 
Ääniä yhteensä: 28

Rouva Pupu

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

killkill kirjoitti: En vaan jaksa tajuta, miten jotkut ihmiset ottavat tämän pseudo"elämän" netissä niin saatanan vakavasti.
Mitä, aiotko seksiä tarjota?
Aava

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Aava »

Gat kirjoitti:
Aava kirjoitti:
Gat kirjoitti:Kyllä ymmärsin, että Aava ei vaan ole muilla nettifoorumeilla tottunut kohteliaisuuksiin, ja ylireagoi.


Tuota.... ylireagoin? Mihin nähden? Onko kiittäminen ylireagointia?
Näiden mielestä on.
Minä kyllä ymmärsin tuosta taannoisesta viestistäi Manalalle, että sinusta minä ylireagoin. Tuossahan sinä päättelet jostain, etten ole tottunut nettikohteliaisuuksiin, jolla ikäänkuin perustelet, miksi pidät kommenttejani ylireagoimisena. Ja jos päättelit sen jollain ihmeen tavalla vastaustavastani, vedit johtopäätöksiä aiheettomasti. Jos ymmärsin väärin, selvennä.
Gat kirjoitti: Olenko sinua vainoten vongannut tai yyveetä heittänyt?
Koska ei tunneta lainkaan, mulla ei ole hajuakaan, mitä vonkaaminen sulle käytännössä tarkoittaa. Joten en osaa sanoa. Ehkä saamani kohteliaisuudet jo olivat sitä. Välillä sanoit, ettet halua vongata, välillä epäilit, pitäisikö sittenkin... en todellakaan tiedä. Ja kuten sanoin silloin, olet kasvoton, joten se, vonkaatko vaiko et, on yhdentekevää. Ja se on sitä edelleen.

Yyveetä et ole laittanut. Itse asiassa melko suoraan esitit, että mun pitäisi laittaa sellainen sulle. Johon sitten kuittasin, etten kasvottomia nimimerkkejä missään nimessä lähesty. Varsinkaan, jos eivät edes itse viitsi lähestyä, vaikka toisaalta sitten kehuvat ja vihjailevat. Minun mittapuulla sellainen on turhan epämääräistä haluamista. No, sivuseikka, kun en siis muutenkaan ole suostunut nettiehdotteluihin, vaikka ne mieheltä ensin tulisikin.

Ja kiitos taas kohteliaisuuksista. Se siitä sitten.
Aava

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Aava »

killkill kirjoitti: En vaan jaksa tajuta, miten jotkut ihmiset ottavat tämän pseudo"elämän" netissä niin saatanan vakavasti.
:evil:
No kun se on saatana niin helvetin turhauttavaa, kun luullaan, että on sanonut enemmän mitä oikeasti on. Eikä perkele tulla edes kysymään mitään.

Alkaa joo jonkinlainen flip-over-mood vissiin valmistella tässä itseään...

Oiskohan eunukeilla ja muuten vaan steriloiduilla jokin oma keskustelufoorumi? Siellä ei taatusti ymmärrettäis suoriakaan vihjailuja. Tai sitten joku "dementtien web"... ? Kukaan ei muistais, mitä joku on joskus pupeltanut ja että mitä mikäkin sana tarkoitti. Saatana.
Bliss

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Aava kirjoitti: "dementtien web"
Buah. :D

Täällä ei ikinä pääse mikään unohtumaan kokonaan.
Sitten, kun kaikki ovat jonkun sanomiset/tekemiset unohtaneet, tulee ND pienen mustan muistikirjansa kanssa, ja leväyttää Kitinä-historian auki :P
Aava

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Aava »

Bliss kirjoitti: Täällä ei ikinä pääse mikään unohtumaan kokonaan.
Sitten, kun kaikki ovat jonkun sanomiset/tekemiset unohtaneet, tulee ND pienen mustan muistikirjansa kanssa, ja leväyttää Kitinä-historian auki :P

Jaa. Onpa "upee" järjestelmä. Pitää sit vissiin vaan :sir:
Tix

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Aava kirjoitti:
Bliss kirjoitti: Täällä ei ikinä pääse mikään unohtumaan kokonaan.
Sitten, kun kaikki ovat jonkun sanomiset/tekemiset unohtaneet, tulee ND pienen mustan muistikirjansa kanssa, ja leväyttää Kitinä-historian auki :P

Jaa. Onpa "upee" järjestelmä. Pitää sit vissiin vaan :sir:
Höps. Lähdet mukaan vain niihin kirjoitteluihin jotka itseä kiinnostaa. Jos niitä on nolla, homma on tietysti vaikeampi.
Bliss

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Tix kirjoitti: Höps. Lähdet mukaan vain niihin kirjoitteluihin jotka itseä kiinnostaa. Jos niitä on nolla, homma on tietysti vaikeampi.
Eipä ole, olen malliesimerkki siitä.
Näpyttelen aiheeseen kuin aiheeseen silkkaa bs:aa tai jotain vieläkin pahempaa kuraa :D
Rouva Pupu

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Bliss kirjoitti: Näpyttelen aiheeseen kuin aiheeseen silkkaa bs:aa tai jotain vieläkin pahempaa kuraa :D
:komp:
Bliss

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Rouva Pupu kirjoitti: :komp:
Tahton tarkennuksen. Oletko sitä mieltä, että kirjoitan kuraa, vai teetkö niin itsekin?? :D

Väsy ei tajuu (jos tää nyt muutenkaan tajuu)
Rouva Pupu

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Bliss kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti: :komp:
Tahton tarkennuksen. Oletko sitä mieltä, että kirjoitan kuraa, vai teetkö niin itsekin?? :D

Väsy ei tajuu (jos tää nyt muutenkaan tajuu)
Itsekin kirjoitan kuraa :) Luin juuri omaa viestihistoriaani eikä se kyllä mikään alyn riemuvoitto ole :lol:
Bliss

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Rouva Pupu kirjoitti:Luin juuri omaa viestihistoriaani
Mä en uskalla lukea omaani, menee yöunet :lol:
Style
Kitisijä
Viestit: 11
Liittynyt: 14.04.2008 22:49
Paikkakunta: Esbo

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Style »

"Muu, mikä?"

Mies kainalossaan.

Perustelu: Miehen (yksinkertaisesta) näkökulmasta nainen on seksikkäimmillään VARATTUNA. Tästä syystä siis miehet kasaantuvat aina yhden naisen ympärille - mitä enemmän miehiä on naisen lähettyvillä, sitä enemmän niitä siihen kasaantuu... Nyt on siis tämäkin ihmetys saatu selvennettyä. :D
elco

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja elco »

Aava kirjoitti:Siitä huolimatta joku seitsemisen tyyppiä on lähestynyt ja toiset seitsemän vaan käynyt viestittämässä ja kehumassa ulkonäköä.
Täällä? Kitinässä? Ei saatana.

Olenko mä?
elco

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja elco »

Aava kirjoitti: Oiskohan eunukeilla ja muuten vaan steriloiduilla jokin oma keskustelufoorumi?
Kerro, jos löydät niin tulen retostelemaan kivilläni ja saamisillani!
Rouva Pupu

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Buaah, veikkauksia kehiin. Miten en huomannutkaan tuota lainia.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Aava kirjoitti: Yyveetä et ole laittanut. Itse asiassa melko suoraan esitit, että mun pitäisi laittaa sellainen sulle. Johon sitten kuittasin, etten kasvottomia nimimerkkejä missään nimessä lähesty. Varsinkaan, jos eivät edes itse viitsi lähestyä, vaikka toisaalta sitten kehuvat ja vihjailevat. Minun mittapuulla sellainen on turhan epämääräistä haluamista. No, sivuseikka, kun en siis muutenkaan ole suostunut nettiehdotteluihin, vaikka ne mieheltä ensin tulisikin..
Äh.. niin taisin sanoa.
No se on sitä, että hittoako minä viestittelemään naiselle, jota en tunne, yhden kohteliaisuuden ja kiitoksen jälkeen. Liian läpinäkyvää nettivonkaamista. Tietysti minua ilahduttaa, että joku ilahtuu sanomisistani, mutta luottaakseni yhtään teoreettisiin haaveisiini että tuon edes tapaisin.. just nyt ajattelen turhautuneena aikaisemmasta ja vastoin normeja, että naisen tulisi itse antaa minulle merkki. Noinhan ei maailmassa eikä minun elämässäni ole (paitsi joo joskus :D ), mutta olen niin väsynyt tähän, että vain tuollaisesta huomiosta jaksaisin vastahuomioida.

(Niin ja (tää on siis niiqu melkein huumorii hei kaikki) SUVISENKIN kanssa olen tuota strategiaa toteuttanut, ja vaikka hän ei ole aloitteita tehnyt, on kuitenkin "arvostanut" "Tyyliäni". Ja koska ei ole vielä suoraan pakkeja antanut, pidättäydyn näkemiseni jälkeisistä yhteydenotoista koska on parempi haaveilla kuin saada pakit :D )
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Aava

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Aava »

elco kirjoitti:
Aava kirjoitti:Siitä huolimatta joku seitsemisen tyyppiä on lähestynyt ja toiset seitsemän vaan käynyt viestittämässä ja kehumassa ulkonäköä.
Täällä? Kitinässä? Ei saatana.

Olenko mä?
:D Et ole.
elco kirjoitti:
Aava kirjoitti: Oiskohan jossain joku eunukkien tai muuten vaan steriloitujen foorumi...
Kerro, jos löydät niin tulen retostelemaan kivilläni ja saamisillani!
:rofl:
(Ai että... kiitos nauruista. Tuli tarpeeseen.)

Joo ei, kyseessä oli "saldo koko nettielämäni aikana". Tarkoittaa käytännössä Cityä plus Kitinää yhteensä. Muilla foorumeilla en olekaan käynyt nolaamassa itseäni.
Viimeksi muokannut Aava, 15.04.2008 2:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Aava

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Aava »

Gat kirjoitti:... pidättäydyn näkemiseni jälkeisistä yhteydenotoista koska on parempi haaveilla kuin saada pakit :D )
Ite oon kyllä sitä mieltä, että varsinkin pakkien ja töpeksimisten jälkeen se haaveileminen ei nimenomaan ole tarpeeksi tujua sutinaa. Tympii vaan.
Aava

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Aava »

Tix kirjoitti: Lähdet mukaan vain niihin kirjoitteluihin jotka itseä kiinnostaa.

On jo käytössä. Next.

No jaa. Onhan tällainen kuitenkin kai varsin inhimillistä. Mutta vitutteleehan se.
Aava

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Aava »

Rouva Pupu kirjoitti:Buaah, veikkauksia kehiin.

:shock:
No kai täälläkin nyt hitto joku uutiskynnys on...


P.s. onko tuo avattaresi omakuva? Näytät ihan Carmen Electralta.
elco

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja elco »

Aava kirjoitti: P.s. onko tuo avattaresi omakuva? Näytät ihan Carmen Electralta.
Ja Tixkin näyttää vähän Wagnerilta.
NuoriDaavid

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

killkill kirjoitti:
Gat kirjoitti:mutta KAKSI muuta Kitinämisua on oikeasti luvannut minulle SEKSIÄ. Spekuloikaa toki, en kerro.
Pistän pannullisen kahvia tippumaan. Tätä täytyy oikeasti miettiä. Oikeasti. Vaikka menisi koko yö, mä selvitän tämän.
Onko mitään selvinnyt?
NuoriDaavid

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

elco kirjoitti:
Aava kirjoitti: P.s. onko tuo avattaresi omakuva? Näytät ihan Carmen Electralta.
Ja Tixkin näyttää vähän Wagnerilta.
Mulla ja elcolla on omakuvat.
Aava

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Aava »

NuoriDaavid kirjoitti:
elco kirjoitti:
Aava kirjoitti: P.s. onko tuo avattaresi omakuva? Näytät ihan Carmen Electralta.
Ja Tixkin näyttää vähän Wagnerilta.
Mulla ja elcolla on omakuvat.

Senkin dummyt :grr:

Noku tuo Carmenin kuva on sen verran vague, ettei voi olla varma... :mrgreen:
Ja ku oikeesti jotkut tavikset voi joskus näyttää ihan yhtä upeilta ku jotkut julkkikset. Mun kaveripiirissä on esim. yks Michelle Pfeiffer look-a-like. Todella kaunis. Miehet lakoo ihan järjestään...
NuoriDaavid

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Aava kirjoitti: Ja ku oikeesti jotkut tavikset voi joskus näyttää ihan yhtä upeilta ku jotkut julkkikset.
Sitähän mä tässä yritän selittää.
Vastaa Viestiin