Nainen on seksikkäimmillään?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Nainen on seksikkäimmillään:

Riisuessaan
0
Ei ääniä
Pukiessaan
0
Ei ääniä
Suihkussa
1
4%
Saunassa
1
4%
Nukkuessaan
2
7%
Herätessään
4
14%
Ruokaa laittaessaan
0
Ei ääniä
Tiskatessaan
0
Ei ääniä
Siivotessaan (sängyn alustaa peppu pystyssä)
2
7%
Hoivatessaan yhteistä lastamme
0
Ei ääniä
Ajaessaan raskaita koneita äijämäisesti
0
Ei ääniä
Ampuessaan isokaliiperisilla tai konetuliaseilla äijämäisesti
1
4%
Urheillessaan ja jumpatessaan (tiukoissa vaatteissa)
0
Ei ääniä
Nyrkkeillessään /potkiessaan /painiessaan harrasteena
1
4%
Ratsastaessaan (hevosella)
0
Ei ääniä
Ottaessaan aurinkoa (mieluiten alastomana)
1
4%
Kiukutellessaan
1
4%
Ajatellessaan (Häh, nainenko?)
2
7%
Nauraessaan (miehen jutuille)
1
4%
Lukiessaan
3
11%
Puhuessaan
0
Ei ääniä
Hiljaa ollessaan
1
4%
Kännissä
1
4%
Nettikoneen äärellä
0
Ei ääniä
Muu, mikä?
6
21%
 
Ääniä yhteensä: 28

Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Tix kirjoitti: Gattiis, tuu kertomaan koitko Oodin kitinämisulle loukkaavaksi?
Jossain vaiheessa tympäännyin Homeboyn vastaaviin värssyihin. Joita tuli paljon. Voi olla sama ilmiö kuin leikkivonkuissani: Tekijä ei itse ole vakavana eikä halua loukata, mutta liika on liikaa. Tuo "oodi kitinämisuille" oli kuitenkin yksittäisenä hauska, ja kyllä tuo pitää sietää. Meinasinkin jopa kiittää sinua, mutta unohtui.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Rouva Pupu silmät kiinni, seuraava teksti ei sovi silmillesi.

prosessi kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:Vai niin. Jos on esim. leimannut toisen täysin tietämättömäksi tämän erilaisen kannan takia ja ymmärtää yllättäen olleensa itse väärässä kyseisestä asiasta, siinä vaiheessa olisi sinun mielestäsi ylilyönti todeta Ai hitto, sori, olin sittenkin väärässä ja sinä oikeassa. Anteeksi että väitin ettet tiedä ollenkaan mistä puhut, koska oikeassahan sinä kaiken aikaa olit., varsinkin jos yleisölle on epäselvää kumman näkökanta oikeasti pitää paikkansa?
Tässähän puhut juuri mainitsemastani mustamaalaamisesta, et mistään virheellisen kannan esittämisestä.
Menee ohi aiheen kun takerrut asiaan liittymättömiin pikkuasioihin, mutta väännetäänpä rautalangasta. Kaksi tiedemiestä väittelee julkisesti esim. kylmäfuusion teoriasta. Kuunteleva yleisö on 70% ajasta pihalla keskustelusta ja täysin näiden kahden tiedemiehen väitösten uskottavuuden varassa.

Toinen tiedemiehistä on moneen otteeseen todennut toisen esittämän teorian olevan täysin mieletön perusteiltaan, ja esittää asiansa niin uskottavasti että yleisökin alkaa kääntyä hänen kannalleen. Jossain vaiheessa hän tajuaa kuitenkin itse olleensa täysin väärässä ja toisen teorian pitävänkin sittenkin paikkansa. Miten hänen tulisi mielestäsi korjata tilanne? Minun ehdotukseni, myöntää yleisölle että toisen esittämä kanta piti sittenkin paikkansa jolloin hän mielestäni pyytää julkisesti anteeksi omaa erheellistä kantaansa. Oliko mielestäsi mustamaalaamista että hän luuli ja väitti erheellisesti toisen teoriaa paikkansapitämättömäksi?
Käytin termiä myöntää yleisölle vain kuvatakseni oman kilven varjelijan ajattelutapaa, eli tarkoituksenani oli osoittaa sinun olleen väärässä väittäessäsi oman kilven puhdistajan ensisijaisen keinon olevan juuri julkinen anteeksipyyntö, kuten sinä väitit.
Voisiko joku suomentaa tuon lauseen minulle?

Mikä sinun mielestäsi olisi ns. oman kilven kiillottajan ensisijainen keino vastaavassa tilanteessa? En ymmärrä miten esim. yv:llä anteeksipyyntö auttaisi hänen kilvenkiillotuspyrkimyksiään, koska silloinhan katseleva yleisö ei tietäisi hänen katuneen tai "katuneen" tekojaan.

Kun Ilkka Kanerva tai Bill Clinton pyytää kansalta anteeksi törttöilyjään, mikä heidät on siihen (julkiseen anteeksipyyntöön) lähinnä ajanut? Tämä ei tietenkään tarkoita etteikö yksityisenkin anteeksipyynnön takana voisi monesti olla itsekkäät motiivit, riippuu tilanteesta.
Yleisöllä lienee omat aivot, ja he pystyvät yleensä itse päättelemään milloin toiselle osapuolelle omistetut haukkumisrunot, aggressiiviset vyön alle lyömiset ja limaiset vonkailut alkavat mennä yli
Heitä saattaa silti hyvinkin kiinnostaa, josko kyseinen ihminen on itsekin moisen huomannut.
Niin? Väitit että oman kilven kiillottaja valitsisi tässä tilanteessa ennemmin yksityisen kuin julkisen anteeksipyynnön. Miksi hän näin tekisi? Silloinhan yleisölle jäisi kuva ettei hän paljoa anteeksi pyytele, vaikka olisikin jo tehnyt niin.
Eri asia sitten on, että huomaatko itse syyllistyväsi tässä mustamaalaamiseen. Tixin runoa tuskin kukaan voi pitää minään varsinaisena haukkumisrunona, ainakin minä mielsin kokonaisuuden lähinnä hyväntahtoisuutta ja optimismia tavoittelevaksi.
Ihan sama. En käyttänyt nimiä antaessani esimerkkejä. Sovitaan sitten niin että oli hyväntahtoisuutta ja optimismia viitata leikkisästi Gattiksen ilmeiseen genitaalihygienian puutteeseen (johon Gat on toki itsekin monesti viitannut ilmeisesti provoilumielessä), "känniseen kähmimiseen", kömpelyyteen ja epätoivoisuuteen naisten parissa jne. Gat antoikin tälle jo siunauksensa joten kaikki hyvin. En sitten tiedä kuinka paljon mielipiteeseen vaikuttaa se kuka kirjoittaa, eikä niinkään mitä, mutta sehän on irrelevanttia. Pääasia että Gat tykkäsi huomionosoituksesta.
Kommentti minulle puolestaan oli vähintäänkin anteeksiannettava ja tuskin kenenkään silmissä aidosti ilkeäksi tarkoitettu, enkä minä todellakaan ole kohdellut itsekään Tixiä mitenkään erityisen kiltisti, kaikkea muuta.
En tiedä mihin kommenttiin viittaat, ilmeisesti johonkin Tixin sinulle esittämään huomioon? Teit jälleen ilmeisen omapäisesti kytköksen kirjoituksestani joihinkin todellisiin tapahtumiin. Minulla oli mielessä aivan eri osapuolet kyseistä esimerkkiä ("aggressiivinen vyön alle lyöminen") kirjoittaessani.
Lisäksi vielä tuo limaisuus, olipa rakentavasti sanottu!
Okei. Anteeksi Gattaga että implikoin sinun syyllistyneen joskus limaisiin vonkailuihin. Olin ilmeisen väärässä, ja jos olisin tiennyt kuinka loukkaava kommenttini on, olisin ehdottomasti jättänyt sen kirjoittamatta. Kaikkea hyvää sinulle, Gattaga-rakas. Voi hyvin. (/kiillottaa kilpeään).
Onko joku pissinyt mun muroihin?
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Aito_Johanna kirjoitti:Määrittele munaton ironia.
Mielelläni.

Asiaan vaikuttaisi liittyvän olennaisesti kaksi elementtiä:
1. se, että ironiassa ei ole mietittyä pointtia (vertaa vaikka Chapin linkittämään sivustahuutajan ironiaan, jonka avulla varsinainen pointti - ja hyvä sellainen - välitettiin), ja
2. se, että ironisoitavaksi valittu asia edustaa puberteettisen kapinallista ajatusmaailmaa (vastustetaan hyviäkin juttuja ihan vastustamisen itsensä vuoksi), eli ironia on tasoltaan alkeellista.
NegaDuck

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

EveryWoman kirjoitti:Asiaan vaikuttaisi liittyvän olennaisesti kaksi elementtiä:
1. se, että ironiassa ei ole mietittyä pointtia
2. se, että ironisoitavaksi valittu asia edustaa puberteettisen kapinallista ajatusmaailmaa
No sit mähän syyllistyn tohon ihan jatkuvasti.

Onneksi oon kuitenkin onnistunut pyyhkimään imagostani kaikki rippeet mistään intellektuellimaisuudesta, joten minun sortuessani se ei ole yhtä iso närkästys kun jonkun intellektuellin sortuessa munattomaan ironiaan.
prosessi

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Frederik Krueger kirjoitti:Minun ehdotukseni, myöntää yleisölle että toisen esittämä kanta piti sittenkin paikkansa jolloin hän mielestäni pyytää julkisesti anteeksi omaa erheellistä kantaansa. Oliko mielestäsi mustamaalaamista että hän luuli ja väitti erheellisesti toisen teoriaa paikkansapitämättömäksi?
Palaamme takaisin siihen, ettet ilmeisesti oikein tunne anteeksipyynnön käsitettä.
Mikä sinun mielestäsi olisi ns. oman kilven kiillottajan ensisijainen keino vastaavassa tilanteessa? En ymmärrä miten esim. yv:llä anteeksipyyntö auttaisi hänen kilvenkiillotuspyrkimyksiään, koska silloinhan katseleva yleisö ei tietäisi hänen katuneen tai "katuneen" tekojaan.
Minähän jo vastasin tuohon. Mutta täsmennetäänpä vielä: teot unohtuvat parhaiten, jos niihin ei kiinnitetä mitään erityishuomiota, esim. myöntämällä ne loukkaaviksi. Yksityisesti anteeksi pyytämällä anteeksipyynnön kohteen loukkaajaa kohtaan tuntemat negatiiviset fiilikset vähenevät, jolloin tämä itsekään ei välttämättä enää koe tarvetta "kostaa" ja olla ilkeä takaisin.
Kun Ilkka Kanerva tai Bill Clinton pyytää kansalta anteeksi törttöilyjään, mikä heidät on siihen (julkiseen anteeksipyyntöön) lähinnä ajanut?
Median edustajat. Kysyvät kerta toisensa jälkeen, että "pyydätkö kansalta anteeksi?", kunnes nämä turhautuneina vastaavat "joo, joo".
Kommentti minulle puolestaan oli vähintäänkin anteeksiannettava ja tuskin kenenkään silmissä aidosti ilkeäksi tarkoitettu, enkä minä todellakaan ole kohdellut itsekään Tixiä mitenkään erityisen kiltisti, kaikkea muuta.
En tiedä mihin kommenttiin viittaat, ilmeisesti johonkin Tixin sinulle esittämään huomioon? Teit jälleen ilmeisen omapäisesti kytköksen kirjoituksestani joihinkin todellisiin tapahtumiin. Minulla oli mielessä aivan eri osapuolet kyseistä esimerkkiä ("aggressiivinen vyön alle lyöminen") kirjoittaessani..
No olisiko tässä ketjussa esitetty minun päässäni viiraamiseen liittynyt kommentti, jonka itse kaivoit esiin vaikka se jo oli käsitelty loppuun ja korostit sen liittyvän minun parisuhdekelpaamattomuuteeni Tixille. Tarkoituksesi oli ilmeisesti tökkiä vain Tixiä, mutta siitä ei pääse mihinkään, etteikö ilkeilysi olisi kohdistunut myös minuun, muodossa "liian läski Tixille". Ja sen jälkeen vielä viitsit kritisoida muiden harjoittamaa vyön alle lyömistä. *huokaus*
Lisäksi vielä tuo limaisuus, olipa rakentavasti sanottu!
Okei. Anteeksi Gattaga että implikoin sinun syyllistyneen joskus limaisiin vonkailuihin. Olin ilmeisen väärässä, ja jos olisin tiennyt kuinka loukkaava kommenttini on, olisin ehdottomasti jättänyt sen kirjoittamatta. Kaikkea hyvää sinulle, Gattaga-rakas. Voi hyvin. (/kiillottaa kilpeään).
Tämä lainaus verrattuna Tixin runoon kertonee jotain siitä, kummalla todella olisi syytä pyytää anteeksi. Tuollainen alentuvuus on surullista.
NegaDuck

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

prosessi kirjoitti:
Kun Ilkka Kanerva tai Bill Clinton pyytää kansalta anteeksi törttöilyjään, mikä heidät on siihen (julkiseen anteeksipyyntöön) lähinnä ajanut?
Median edustajat. Kysyvät kerta toisensa jälkeen, että "pyydätkö kansalta anteeksi?", kunnes nämä turhautuneina vastaavat "joo, joo".
Veikkaanpa että media (tai tietoisuus median tavasta toimia) myös ajoi heidät kummatkin ensin valehtelemaan.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

NegaDuck kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:Asiaan vaikuttaisi liittyvän olennaisesti kaksi elementtiä:
1. se, että ironiassa ei ole mietittyä pointtia
2. se, että ironisoitavaksi valittu asia edustaa puberteettisen kapinallista ajatusmaailmaa
No sit mähän syyllistyn tohon ihan jatkuvasti.
En ole huomannut. Joskus kyllä taidat kapinoida ihan vaan kapinoimisen vuoksi, mutta päämäärätöntä ironiaa harvemmin viljelet samaan aikaan. Useimmiten se on käsittääkseni joko tai (tai sitten mä en lue sun tekstejä!).
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Frederik Krueger kirjoitti:Miten hänen tulisi mielestäsi korjata tilanne? Minun ehdotukseni, myöntää yleisölle että toisen esittämä kanta piti sittenkin paikkansa jolloin hän mielestäni pyytää julkisesti anteeksi omaa erheellistä kantaansa. Oliko mielestäsi mustamaalaamista että hän luuli ja väitti erheellisesti toisen teoriaa paikkansapitämättömäksi?
Asioiden riidellessä anteeksipyyntöjä ei tarvita, vaan riittää että yhteisymmärryksen syntyessä selkeästi kerrotaan kumpi asia voitti. Ihmisten riidellessä anteeksi pyytäminen on enemmän kuin suotavaa. Huolestuttavaa tuossa anteeksipyytämisen käsittelyssäsi on se, että vaikuttaa kuin et näkisi noilla kahdella tilanteella mitään eroa. Onko sinulle aivan sama, osoittaako keskustelukumppanisi asiapohjalta sinun olevan väärässä vai väittääkö hän sinun olevan kusipää?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

EveryWoman kirjoitti:Huolestuttavaa tuossa anteeksipyytämisen käsittelyssäsi on se, että vaikuttaa kuin et näkisi noilla kahdella tilanteella mitään eroa.
Kukas nyt syyllistykään insinöörismäiseen mustavalkoiseen jaotteluun? Harvoin ns. asiakeskustelu on täysin erossa osapuolten henkilökohtaisista tunteista. Jos tiedemiehen vuosikausia kehittämää teoriaa epäillään suoralta kädeltä huuhaaksi, ei ole epätavallista että kyseinen henkilö ottaa sen osittain myös itseensä. Utopiassa näin ei tietenkään olisi, mutta kukapa ei sortuisi silti siihen. Ei tarvitse muuta kuin seurata sinun ja urpiaisen välistä "keskustelua", tai yleensäkin kun puolustat itsetuntemusmantraasi.
Onko sinulle aivan sama, osoittaako keskustelukumppanisi asiapohjalta sinun olevan väärässä vai väittääkö hän sinun olevan kusipää?
Ei, enkä ole väittänyt että se olisi minulle aivan sama.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Rouva Pupu

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Frederik Krueger kirjoitti:Rouva Pupu silmät kiinni, seuraava teksti ei sovi silmillesi.
Hihi.
Tix

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Frederik Krueger kirjoitti:Mikä sinun mielestäsi olisi ns. oman kilven kiillottajan ensisijainen keino vastaavassa tilanteessa? En ymmärrä miten esim. yv:llä anteeksipyyntö auttaisi hänen kilvenkiillotuspyrkimyksiään, koska silloinhan katseleva yleisö ei tietäisi hänen katuneen tai "katuneen" tekojaan.
Mun on nyt vaikea päättää, oletko jollain tavalla mielenvikainen vai pyritkö nyt vain täysin pussiin ajautuneena perustelemaan omaa allekirjoittaneeseen kohdistunutta kömpelöä tölvimisyritystäsi jotenkin objektiiviseksi arvioksi. Saat kyllä itse itsesi näyttämään aika tunnevammaiselta, jos oletat pahoittelun lähtökohdaksi jonkin muun kuin sen, että jotakuta harmittaa se, että on loukannut toista. Saat 11 säälipistettä tunne-elämän vajavaisuuksista kärsivänä.
En käyttänyt nimiä antaessani esimerkkejä.
Melkoisen kiveksetön vetäisy! Lahjoitan 3 lisäsäälipistettä kilvellesi.

Enää 86 säälipistettä, niin saat jo ilmaisen nessupaketin. Sopivat mm. kilven kiilottamiseen, krokotiilinkyynelien pyyhkimiseen ja salkkarien ääressä onanoimisen roiskevahinkoihin. 200 säälipisteellä heruu jo Homien rasvattua persettä.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

prosessi kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:Minun ehdotukseni, myöntää yleisölle että toisen esittämä kanta piti sittenkin paikkansa jolloin hän mielestäni pyytää julkisesti anteeksi omaa erheellistä kantaansa. Oliko mielestäsi mustamaalaamista että hän luuli ja väitti erheellisesti toisen teoriaa paikkansapitämättömäksi?
Palaamme takaisin siihen, ettet ilmeisesti oikein tunne anteeksipyynnön käsitettä.
Takerruit jälleen pelkkään sanan ulkomuotoon etkä ottanut kantaa rautalankaesimerkkiini.
Mikä sinun mielestäsi olisi ns. oman kilven kiillottajan ensisijainen keino vastaavassa tilanteessa? En ymmärrä miten esim. yv:llä anteeksipyyntö auttaisi hänen kilvenkiillotuspyrkimyksiään, koska silloinhan katseleva yleisö ei tietäisi hänen katuneen tai "katuneen" tekojaan.
Minähän jo vastasin tuohon. Mutta täsmennetäänpä vielä: teot unohtuvat parhaiten, jos niihin ei kiinnitetä mitään erityishuomiota, esim. myöntämällä ne loukkaaviksi.
Tuoko on mielestäsi toimivampi tapa oman kilven kiillotukseen julkisen anteeksipyynnön puolesta? Kumpi tapa mielestäsi herättää yleisössä positiivisempia viboja kilven kiillottajaa kohtaan?
Kun Ilkka Kanerva tai Bill Clinton pyytää kansalta anteeksi törttöilyjään, mikä heidät on siihen (julkiseen anteeksipyyntöön) lähinnä ajanut?
Median edustajat.
Median edustajat ovat pitkälti lukijoidensa orjia (niistä uutisoidaan minkä oletetaan myyvän), ja pitivät kyseiset henkilöt omastakin aloitteestaan kosteasilmäisiä exit-lehdistötilaisuuksia.

Koska vastasit kysymykseen väärin, paljastan oikean vastauksen: he hakivat yleisön sympatiaa ja ehkä alussa jopa toivoivat pääsevänsä pinteestä kuin koira veräjästä.
No olisiko tässä ketjussa esitetty minun päässäni viiraamiseen liittynyt kommentti, jonka itse kaivoit esiin vaikka se jo oli käsitelty loppuun ja korostit sen liittyvän minun parisuhdekelpaamattomuuteeni Tixille. Tarkoituksesi oli ilmeisesti tökkiä vain Tixiä, mutta siitä ei pääse mihinkään, etteikö ilkeilysi olisi kohdistunut myös minuun, muodossa "liian läski Tixille".
Kuten arvelitkin, piikittelyni ei ollut ollenkaan kohdistettu sinuun, enkä arvannut että se loukkaisi sinua. Pyydän syvimmästi anteeksi huonoa käytöstäni.

Frederik gains Popularity +1.
Ja sen jälkeen vielä viitsit kritisoida muiden harjoittamaa vyön alle lyömistä. *huokaus*
Jostain syystä koen tarkoituksellisen vyön alle lyömisen huomattavasti pahempana kuin vahingon.
Okei. Anteeksi Gattaga että implikoin sinun syyllistyneen joskus limaisiin vonkailuihin. Olin ilmeisen väärässä, ja jos olisin tiennyt kuinka loukkaava kommenttini on, olisin ehdottomasti jättänyt sen kirjoittamatta. Kaikkea hyvää sinulle, Gattaga-rakas. Voi hyvin. (/kiillottaa kilpeään).
Tämä lainaus verrattuna Tixin runoon kertonee jotain siitä, kummalla todella olisi syytä pyytää anteeksi. Tuollainen alentuvuus on surullista.
Hetkinen? Eikö julkinen anteeksipyytäminen tarkoittanutkaan välttämättä puhtaita motiiveja? EW sanoi että minun pitäisi muuttaa ajatusmaailmaani jos epäilen että julkisen anteeksipyytämisen takana saattaa olla muuta(kin) kuin aito empatia ja huoli vastapuolen tunteista. Ilmeisesti sinunkin pitäisi?

Vielä selvennys: ketä kohtaan olin mielestäsi alentuva yllä?

Pitääpä vastaisuudessa muistaa että toisen hygienian, sosiaalisen kömpelyyden ja saamattomuuden piikittely runomuodossa on iloista optimismia siinä missä ylläolevan kaltainen, aiempaa anteeksipyytelyä matkiva, lause on loukkaavuudessaan surullista (ketä kohtaan?). Olen sinänsä yllättynyt tuosta paljastuksesta koska minä kokisin sen aivan toisin, mutta minähän vasta harjoitan sosiaalista perssilmääni.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Aava

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Aava »

Ei voi muuta sanoa kuin että tää on aivan sensaatiomaisen ihmeellinen keskustelufoorumi, eritoten tämä palsta. Kertakaikkiaan :D
masa

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja masa »

Aava kirjoitti:Ei voi muuta sanoa kuin että tää on aivan sensaatiomaisen ihmeellinen keskustelufoorumi, eritoten tämä palsta. Kertakaikkiaan :D

Onneksi olkoon. Olette juuri saavuttaneet Kitinä Zenin ensimmäisen tason. Seuraavassa tasossa nro 2 ahdistut, tasossa 3 masennut ja tasossa 4 poistat tunnuksesi. Päästäksesi tasolle 5, sinun tulee suorittaa tuo rutiini noin 10 kertaa, jolloin olet Kitinän Zen urpå master.
Korkein kitinän taso on Kitinä Admin, joka kuitenkin on vasta Kitinän toiseksi korkein taso. Kaikkein ylin taso on Quarter. Silloin olet todella, todella taivaissa ja kuutamolla.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Tix kirjoitti:Saat kyllä itse itsesi näyttämään aika tunnevammaiselta, jos oletat pahoittelun lähtökohdaksi jonkin muun kuin sen, että jotakuta harmittaa se, että on loukannut toista. Saat 11 säälipistettä tunne-elämän vajavaisuuksista kärsivänä.
Aika huonosti sä vedät. Kautta vuosien nimeltämainitsematonta Gattia(*) aggressiivisesti tölvinyt (ainakin silloin kun hän on kiusannut tarpeeksi alhaisen BMI:n omaavaa naispuolista henkilöä) ja aivan viime hetkille piikitellyt henkilö muka herää yhtäkkiä "Oho, toivottavasti en vain ole loukannut Gatin tunteita? Kylläpä nyt hävettää."? Okei, sovitaan sitten niin. Seuraavaksi herätyksen kokenee BrianW. :D

Jos oikeasti et jo aikoinaan käsittänyt suoria tölväisyjäsi loukkaaviksi (ihan ulkomuistista esim. prostituutiokeskustelussa ohimennen: "Ärsyttävää ajatella kuinka prostituoidut joutuisivat harrastamaan seksiä Gattagan kaltaisten miesten kanssa."), en taida olla ainoa "tunnevammainen". Tosin luulen että käsitit kyllä, ei kukaan niin mieleltään sokea voi olla.

Sinänsä sinun ei ehkä pitäisi ottaa tätä keskustelua liian henkilökohtaisesti, vaikka esitin yleisluontoisen epäilyni sinun ja Manalan näennäisen positiivishenkisten viestien jälkeen, jotka yllättivät monet muut. Halusin ehkä hieman näpäyttää niitä kaikkein naiivimpia ihmettelijöitä.

(*)Gat, älä suotta tule julistamaan että puolustelusi ja ymmärtämisesi on perseestä (ainakaan jos ei ole naispuolinen kitisijä). Se ei ollut ylläolevassa esimerkissä se pointti.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Rouva Pupu

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

exPertti kirjoitti: No niin...
Pertsa, mennään me leikkimään siemenilllä ja annetaan isojen poikien mittailla pippeleitään rauhassa.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Tix kirjoitti:200 säälipisteellä heruu jo Homien rasvattua persettä.
Kohde on vaihtunut? Näemmekö jossain vaiheessa julkisen kosteasilmäisen anteeksipyynnön Homeboyta kohtaan, mutta ei ennen kuin hän saa syystä tai toisesta muiden palstalaisten (lähinnä alhaisen BMI:n omaavien naisten) sääliä osakseen?

Hei, älkää viitsikö, oikeesti.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Rouva Pupu kirjoitti:
exPertti kirjoitti: No niin...
Pertsa, mennään me leikkimään siemenilllä ja annetaan isojen poikien mittailla pippeleitään rauhassa.
Olette koukussa vaikka muuta näyttelettekin.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
elco

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja elco »

[quote="Frederik Krueger"][/quote]

Kuka tämä Franz Krüger oikein on? Hemuli? Elukka? Quarter?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

elco kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:
Kuka tämä Franz Krüger oikein on? Hemuli? Elukka? Quarter?
Kyllä.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Hieman asiaa itsekseni mietittyäni, pyydän julkisesti anteeksi kaikilta joiden mieltä olen koskaan loukannut tai tulen koskaan loukkaamaan. Syvimmät anteeksipyyntöni ja osanottoni. Anteeksi.


***JACKPOT***
Onko joku pissinyt mun muroihin?
masa

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja masa »

elco kirjoitti: Kuka tämä Franz Krüger oikein on? Hemuli?
Eikai kukaan muu jaksa jankuttaa noin pitkästi kuin hemuli. Paitsi Manala.
elco

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja elco »

Frederik Krueger kirjoitti:
elco kirjoitti:
Kuka tämä Franz Krüger oikein on? Hemuli? Elukka? Quarter?
Kyllä.
Älä helvetissä! Tämähän menee jännäksi.

Hemuli on kyllä tuosta kolmiyhteydestä vähiten torvi, vaikka aika uskomaton torvi onkin, joten tokkopa olet hemuli. Vaikea valinta. Elukkaa ja Quarteria ei oikein kykene erottamaan mitenkään. Olisivatkohan ne alunperinkin olleet sama tyyppi?

Melkein toivoisin noista kuitenkin Elukkaa. Testoallergiasta toipunut juniori panomies on komedia-arvoltaan kovaa kaliiberia. Toisaalta Quarterin pokailuja ei kyllä voita mikään.

Oli miten oli: tervetuloa takaisin. Kerro, miten on tässä välillä hurissut? Kerro panojuttuja?
elco

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja elco »

masa kirjoitti:
elco kirjoitti: Kuka tämä Franz Krüger oikein on? Hemuli?
Eikai kukaan muu jaksa jankuttaa noin pitkästi kuin hemuli. Paitsi Manala.
Ei vittu jos se on sittenkin hemuli?!

Testataan: Neekerit haisee!
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

elco kirjoitti:Kerro panojuttuja?
Okei. Masa pani sutturaa, Vihtis nussi kalkkunaa. Mulla ei ole valitettavasti juuri nyt raportoitavaa.
elco kirjoitti:Testataan: Neekerit haisee!
Hyvälle!
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Vastaa Viestiin