Hitto näitä hintoja, ketju

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
BettyB.

Re: Hitto näitä hintoja, ketju

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Mäkin muistan ne ajat kun Chap oli vielä hauska. Mm. vongatessaan "tyttöjä" chatissa, haukkuen samalla chatin muita uroita vongattavalle privaviestein. Tai kyllä olla euroaikaa.
Chap

Re: Hitto näitä hintoja, ketju

Viesti Kirjoittaja Chap »

BettyB. kirjoitti:Mäkin muistan ne ajat kun Chap oli vielä hauska. Mm. vongatessaan "tyttöjä" chatissa, haukkuen samalla chatin muita uroita vongattavalle privaviestein. Tai kyllä olla euroaikaa.
Oho, taisit todella suuttua tosta mcd-läpästä. Myönnetään nyt sitten kaiken kitinän kuullen: vokottelin jokunen vuosi sitten flirttipuistossa salanimellä ollutta BettyB:tä ja haukuin privaviestin (tyyliin älä välitä tosta, kaveri on idiootti) muistaakseni RAM13:sta, mutta voi olla, että samalla kammalla vedin yli jonkun muunkin. Pyysin jo aikoinaan yv:llä, että et levittelisi tätä asiaa sen yhden(?) kerran jälkeen kun niin teit. Pikemmin olen chatissa vokottelija kuin selkään puukottava juorukello.
Pyry-Matias

Re: Hitto näitä hintoja, ketju

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Chap kirjoitti:Oho, taisit todella suuttua tosta mcd-läpästä. Myönnetään nyt sitten kaiken kitinän kuullen: vokottelin jokunen vuosi sitten flirttipuistossa salanimellä ollutta BettyB:tä ja haukuin privaviestin (tyyliin älä välitä tosta, kaveri on idiootti) muistaakseni RAM13:sta, mutta voi olla, että samalla kammalla vedin yli jonkun muunkin. Pyysin jo aikoinaan yv:llä, että et levittelisi tätä asiaa sen yhden(?) kerran jälkeen kun niin teit. Pikemmin olen chatissa vokottelija kuin selkään puukottava juorukello.
Sullon ollu hurja nuoruus. Oli tää muuten ennen vai jälkeen suonensisäisten?
BettyB.

Re: Hitto näitä hintoja, ketju

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Chap kirjoitti:Oho, taisit todella suuttua tosta mcd-läpästä.
Oho, taisit tosiaan suuttua tosta chat-läpästä. Olen käsittääkseni jo tehnyt useassakin ketjussa selväksi etten koe kovin hauskoina näitä työhöni liittyviä asioita, silti koit tarpeelliseksi aloittaa "vittuilun".
En ala nyt edes oikomaan tota sun yyvee-osuutta, mun osalta asia on tässä. Mutta Chap kultaseni, sä kerjäsit tätä.
Chap

Re: Hitto näitä hintoja, ketju

Viesti Kirjoittaja Chap »

BettyB. kirjoitti:
Chap kirjoitti:Oho, taisit todella suuttua tosta mcd-läpästä.
Oho, taisit tosiaan suuttua tosta chat-läpästä. Olen käsittääkseni jo tehnyt useassakin ketjussa selväksi etten koe kovin hauskoina näitä työhöni liittyviä asioita, silti koit tarpeelliseksi aloittaa "vittuilun".
En ala nyt edes oikomaan tota sun yyvee-osuutta, mun osalta asia on tässä. Mutta Chap kultaseni, sä kerjäsit tätä.
Okei, en tajunnut, että se oli noin arka paikka. Pyydän anteeksi aiheuttamaani mielipahaa.
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Hitto näitä hintoja, ketju

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Kyllä sitä Kitinästä oppii aina uutta. Betty on siis joku purilaistenkäristäjä ja Chappi on joku sorryass homonpoikanen. On tää kyllä jengiä, on tää kyllä jengä.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Bhven

Re: Hitto näitä hintoja, ketju

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Crowbar kirjoitti:on tää kyllä jengä.
on
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Hitto näitä hintoja, ketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Hämärästi muistelen, että 1,5 oikeaa rahaa riitti kahviin ja munkkiin kasikympin ekana vuonna kämäsellä huoltsikalla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hitto näitä hintoja, ketju

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mitä helvettiä?! Viime viikolla maksoi litran appelsiinimehu prismassa 0,65€, nyt se oli 0,90€. Johan on..
The great club outshines the individual, always and forever.
Bliss

Re: Hitto näitä hintoja, ketju

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Suvinen kirjoitti:Mun muistiini kahvi oli halvimmillaan 5mk/kuppi, ja mä olen sentään maalta.
Juuri ennen €uroaikaa (2001 syksyllä) täällä "maalla" nyhdettiin kahvista 3,50 :)
(vähän suositummassa kahvipaikassa samankokoinen kupillinen maksoi sen vitosen)
HomonKulli
Kitisijä
Viestit: 14
Liittynyt: 05.10.2005 19:43
Paikkakunta: Hki

Re: Hitto näitä hintoja, ketju

Viesti Kirjoittaja HomonKulli »

BettyB. kirjoitti:Olen käsittääkseni jo tehnyt useassakin ketjussa selväksi etten koe kovin hauskoina näitä työhöni liittyviä asioita, silti koit tarpeelliseksi aloittaa "vittuilun".
Hei Betty, take a chill pill. Chap taisi vain mainita purilaisten hinnannousun käyttäen sanaa roskaruoka. Bettyä ei mainittu. Miten sitä voi pitää sinuun kohdistuvana vittuiluna?
Faggot to end all faggers.
BettyB.

Re: Hitto näitä hintoja, ketju

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

HomonKulli kirjoitti: Miten sitä voi pitää sinuun kohdistuvana vittuiluna?
Hei HomonKulli, opettelepa laskemaan yksi plus kaksi.
Chap

Re: Hitto näitä hintoja, ketju

Viesti Kirjoittaja Chap »

HomonKulli kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Olen käsittääkseni jo tehnyt useassakin ketjussa selväksi etten koe kovin hauskoina näitä työhöni liittyviä asioita, silti koit tarpeelliseksi aloittaa "vittuilun".
Hei Betty, take a chill pill. Chap taisi vain mainita purilaisten hinnannousun käyttäen sanaa roskaruoka. Bettyä ei mainittu. Miten sitä voi pitää sinuun kohdistuvana vittuiluna?
Eiköhän tämä asia ole loppuun käsitelty. Miten tällaiset asiat kokee on kuitenkin hyvin subjektiivista kamaa. Minusta Betty on toiminut minua kohtaan Väärin(tm) ja toisinpäin kävi harvinaisen selväksi, että hän kokee oman toimintansa täysin oikeutetuksi, koska minä olen tehnyt Väärin(tm).
Bliss

Re: Hitto näitä hintoja, ketju

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Chap kirjoitti:Muistan kun markka-aikaan big mac maksoi 4 markkaa... jne
Tämä ei nyt ole vittuilua mihinkään suuntaan, mutta joitakin vuosia sitten yhdellä kurssilla puhuttiin pitkät jutut "Big Mac -indeksistä", ts. verrattiin eri maiden hintoja ko. tuotteelle - se kun peilasi loistavasti kyseisen maan muutakin hintatasoa. Tjtn.

Ei tästä aiheesta sen enmpää, pompsahti vaan mieleen.
BettyB.

Re: Hitto näitä hintoja, ketju

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Chap kirjoitti:Minusta Betty on toiminut minua kohtaan Väärin(tm) ja toisinpäin kävi harvinaisen selväksi, että hän kokee oman toimintansa täysin oikeutetuksi, koska minä olen tehnyt Väärin(tm).
Niin. Minusta tämä oli suoranaista vittuilua, ja vastasin samalla mitalla. Väitehän ei ollut edes todenperäinen. Jollen aivan väärin muista, BigMac maksoi Suomeen rantauduttuaan n. 12,90mk.

Jos keskustelussa olisi tuotu esille esim. tämä, olisi tämäkin episodi jäänyt näkemättä.
Viimeksi muokannut BettyB., 15.04.2008 12:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Chap

Re: Hitto näitä hintoja, ketju

Viesti Kirjoittaja Chap »

Bliss kirjoitti:
Chap kirjoitti:Muistan kun markka-aikaan big mac maksoi 4 markkaa... jne
Tämä ei nyt ole vittuilua mihinkään suuntaan, mutta joitakin vuosia sitten yhdellä kurssilla puhuttiin pitkät jutut "Big Mac -indeksistä", ts. verrattiin eri maiden hintoja ko. tuotteelle - se kun peilasi loistavasti kyseisen maan muutakin hintatasoa. Tjtn.

Ei tästä aiheesta sen enmpää, pompsahti vaan mieleen.
The economist lehdellä on ns. big mac -indeksi, jolla enemmän huumorimielessä vertaillaan eri maiden hintatasoja. Sveitsi taitaa olla kallein maa ja Kiina edullisin.
BettyB.

Re: Hitto näitä hintoja, ketju

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Chap kirjoitti: enemmän huumorimielessä vertaillaan eri maiden hintatasoja.
The Economist's Big Mac index seeks to make exchange-rate theory more digestible. It is arguably the world's most accurate financial indicator to be based on a fast-food item.

Lainaus suoraan The Economistin sivuilta.
Chap

Re: Hitto näitä hintoja, ketju

Viesti Kirjoittaja Chap »

BettyB. kirjoitti:
Chap kirjoitti: enemmän huumorimielessä vertaillaan eri maiden hintatasoja.
The Economist's Big Mac index seeks to make exchange-rate theory more digestible. It is arguably the world's most accurate financial indicator to be based on a fast-food item.

Lainaus suoraan The Economistin sivuilta.
Oliko tämän lainauksen tarkoitus osoittaa, että kyseessä ei ole huumorimielessä laadittu mittari?
BettyB.

Re: Hitto näitä hintoja, ketju

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Chap kirjoitti:Oliko tämän lainauksen tarkoitus osoittaa, että kyseessä ei ole huumorimielessä laadittu mittari?
Ihan miten sulle parhaiten sopii.
Chap

Re: Hitto näitä hintoja, ketju

Viesti Kirjoittaja Chap »

BettyB. kirjoitti:
Chap kirjoitti:Oliko tämän lainauksen tarkoitus osoittaa, että kyseessä ei ole huumorimielessä laadittu mittari?
Ihan miten sulle parhaiten sopii.
Vastaus kysymykseen olisi sopinut hyvin. Jäin vaan miettimään kun lainaus kertoi yhtä, ja kursivoinnit toista.
NuoriDaavid

Re: Hitto näitä hintoja, ketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Chap kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:
Chap kirjoitti:Oliko tämän lainauksen tarkoitus osoittaa, että kyseessä ei ole huumorimielessä laadittu mittari?
Ihan miten sulle parhaiten sopii.
Vastaus kysymykseen olisi sopinut hyvin. Jäin vaan miettimään kun lainaus kertoi yhtä, ja kursivoinnit toista.
Hankkikaa huone! (chatin privahuone nyt ensin)
Pyry-Matias

Re: Hitto näitä hintoja, ketju

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Bluntly kirjoitti:Hämärästi muistelen, että 1,5 oikeaa rahaa riitti kahviin ja munkkiin kasikympin ekana vuonna kämäsellä huoltsikalla.
Näin. Mutta maksoi kuitenkin. Eikö tässä ollut nimenomaan tarkoitus kärjistää? Niinhän kaikki tekevät.
NuoriDaavid

Re: Hitto näitä hintoja, ketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

NuoriDaavid

Re: Hitto näitä hintoja, ketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Kuva

lähde
Eli vuonna 2007 reaaliansiot jopa laskivat ja nämä superpalkankorotukset vain taistelevat pään pitämisessä pinnalla? Menikö oikein?

Ja tätä vaan markkinoitiin historiallisen suurina korotuksina. Jotenkin arvattavaa täytyy sanoa.
Mielestäni tuon mukaan yhdellä vuosineljänneksellä 2007 reaaliansiot laskivat. Kolmella nousivat, kumulatiivisesti jää plussan puolelle, eiks nii?
NuoriDaavid

Re: Hitto näitä hintoja, ketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vastaa Viestiin