Hasta la Buena Vista Sunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Hasta la Buena Vista Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Disney mannekiini Will "John Doe" Smith keikkuu elävissä kuvissa jotka ovat ainoastaan turruttavia uusintoja! Ei puutu kuin tympeä Wild Wild West..
Viimeksi muokannut Niba, 20.04.2008 2:44. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Hasta la Buena Vista Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti:Kyllä voi pieni ihminen olla huppelissa.

Miten mä sain tän tietokoneen auki: en tajua itsekään.
Ja mä en tajua miksi en saa kiinni tätä masiinaa, pelkkää venäläistä lainaa kaikki tämäkin..
Pyyhin Netikettiin..
Bliss

Re: Hasta la Buena Vista Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Kiitos ja anteeks kaikille niille, jotka lähettivät mulle tektiviestejä/soittivat/yrittivät soittaa lauantai-iltapäivällä.
Tekstarit tulevat mun puhelimeen jostain syystä 3-4 tunnin viiveellä ja puhelut ei ollenkaan. Otollinen hetki puhelimelle hajota :?

Mut noin muuten, terveisiä Kalliosta.Prkl kun on joskus pitänyt mennä tekemään yhden tyypin kanssa sopimus, että ollaan Vain Ystäviä. Joskus harmittaa...
Aito_Johanna

Re: Hasta la Buena Vista Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

No moi. Harvoin oon yöllä viikonpäiväketjussa, mut olkoon tämä sellainen kerta.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Hasta la Buena Vista Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Hasta la Buena Vista Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Aito_Johanna kirjoitti:No moi. Harvoin oon yöllä viikonpäiväketjussa, mut olkoon tämä sellainen kerta.
Tälläsillä nukkumisajoilla alkaa kohta kansankynttilän liekki jo vähän lepattamaan?
Taidan kaataa sen viskin alas kurkusta jonka mittasin lasiin jo aikaa sitten, flunssa ja kurkkukipu.. :cry:

Ohos! Laitoin williin kalkkunaan täytteeksi Russiania, not bad!
Pyyhin Netikettiin..
Herra Manala

Re: Hasta la Buena Vista Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Aito_Johanna kirjoitti:No moi. Harvoin oon yöllä viikonpäiväketjussa, mut olkoon tämä sellainen kerta.
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Hasta la Buena Vista Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja huima »

Bliss kirjoitti:Mut noin muuten, terveisiä Kalliosta.Prkl kun on joskus pitänyt mennä tekemään yhden tyypin kanssa sopimus, että ollaan Vain Ystäviä. Joskus harmittaa...
No daah!

Sano sille että halua olla enää ystävä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Hasta la Buena Vista Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

huima kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Mut noin muuten, terveisiä Kalliosta.Prkl kun on joskus pitänyt mennä tekemään yhden tyypin kanssa sopimus, että ollaan Vain Ystäviä. Joskus harmittaa...
No daah!

Sano sille että halua olla enää ystävä.
Olkaa FucKbuddyja? Se olisi aika jees? Ei sitoutumista, luomukyrsää reiästä sisään vaan? Vai etsitkö aitoa suhdetta??
Lapsillahan on jo isä? Anteeksi jos soitin?
Pyyhin Netikettiin..
Vihtahousu

Re: Hasta la Buena Vista Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Huomenta! Eka Tpk. Taas töisä, eilen ei mennyt kuin 15.30-21.15, mutta tunnit puolille öin. Vimosia rutistuksia, torstaista etiäpäin sitten palkallista (sairas)lomaa.
Bliss

Re: Hasta la Buena Vista Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Niba kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Mut noin muuten, terveisiä Kalliosta.Prkl kun on joskus pitänyt mennä tekemään yhden tyypin kanssa sopimus, että ollaan Vain Ystäviä. Joskus harmittaa...

Olkaa FucKbuddyja? Se olisi aika jees? Ei sitoutumista, luomukyrsää reiästä sisään vaan? Vai etsitkö aitoa suhdetta??
Joo ei olla. Me ollaan edelleen vain ystäviä. En etsi (aitoakaan) suhdetta, saati sitten mitään reiän täytettä.
NegaDuck

Re: Hasta la Buena Vista Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Huomenia, nuhailu jatkuu. Kai sitä ny ainakin kävelyllä vois käydä ku on nuin nätti ilma ulkona.
Enttu

Re: Hasta la Buena Vista Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Enttu »

kyllä tuntuu pahalta,reilu 4kk sitten itse olin vastaavan turistibussin kyydissä,
joka nyt Espanjan aurinkorannikolla joutui onnettomuuteen,tosin päiväaikaan
9 kuollutta ja 38 loukkaantunutta :shock:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hasta la Buena Vista Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Miehelle tuli eilen vähän huono olo :twisted: Ei mulle, kokis on hyvää! Liverpool onneksi voitti, suomi sukkas ja pahasti.

Tein aamupalaksi mannapuuroa ja mansikoita+viinimarjoja, namz.. Yövieras söi innoissaan, isäntä näyttää vieläkin "ottavan kiinni univelkaansa". Kohta hakemaan astianpesukone! :h: Orjuus on ohi.

Nyt korvasta kiinni äijää ja suihku päälle *vilkuti*
The great club outshines the individual, always and forever.
Mulli75

Re: Hasta la Buena Vista Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Rullaluistimeni missäköhän ne on kellarikomerossa tavaravuoren alla, toivottavasti ei. Kohta vois lähteä luistelemaan kun on tarkistanut rullaluistimien kunnon ja ehkä rasvannut laakerit.
ninnithequeen

Re: Hasta la Buena Vista Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Pientä krapulanpoikasta puskee. Muksulla naapurissa kaverin synttärit kohta, saa pari tuntia siis levätä rauhassa. Nyt kuitenkin oikeen vahvaa kaffetta, kiitos.
BettyB.

Re: Hasta la Buena Vista Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Sain vihdoin noi levyt järkättyä. Nyt vituttaa kun huomasin kaksien levynkansien ja yhden levyn (kannet löytyy) kadonneen. En tiedä miten pitäis levyt merkata, ettei ne yhteisissä kemutuksissa katoais parempiin levysoittimiin... Perkele!

Äh, meen mittailemaan pihatuoleja, jos sais niihin pehmusteet ommeltua ennen ens kesää.
Vihtahousu

Re: Hasta la Buena Vista Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Jääha! Ai tässä niinku menee vielä joku kahdeksan tuntia röissä. No tilipäivänä on sit kivempaa. Voisko joku (ei Niba) tulla topless-tarjoilemaan bisseä mulle tuonne ulos kun siellä on vähän lämmin?
ninnithequeen

Re: Hasta la Buena Vista Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jaaha, sieltä tulis sitte lätkää niinku nyt. Jotenkin ei nappaa, Suomen peli ollu ihan luokatonta.
BettyB.

Re: Hasta la Buena Vista Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Töitä vältelläkseni olen levyjen järkkäämisen lisäksi haravoinut koko pihan, istuttanut kukkasipulit, tyhjennellyt kaikki viimevuotiset kukka-astiat, koonnut grillin, polttanut muurikan käyttökuntoon ja ylipäätään siivonnut terassin ja "etupihan". Seuraavana ohjelmanumerossa grillailua, siideriä ja ehkä sitten niitä töitä. Pakko tehdä, muuten olen huomenna todella kusessa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Hasta la Buena Vista Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti:Jaaha, sieltä tulis sitte lätkää niinku nyt. Jotenkin ei nappaa, Suomen peli ollu ihan luokatonta.
UUsintana?
Dumis kirjoitti: tissikaljaa?
En uskonut nännien voimaan, mutta ilmeisesti teknisesti toimivat kuitenkin ilman kemikaaleja?
Pyyhin Netikettiin..
1108

Re: Hasta la Buena Vista Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Vihtahousu ja Isohaara, muistatteko sen yhden kerran jolloin saitte kantaa mut keskustasta kämpille ja mie sanoin että ei ikinä uudelleen?

Onnistuin sitten eilen kuitenkin siinä.
NegaDuck

Re: Hasta la Buena Vista Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Kävelyltä palatessani näin kauheimman ohituksen ikinä. Nelikkotien mutkassa lähti maansiirtorekka(!) vauhdilla ohittamaan traktoria kohdassa, jossa oli risteys ja saarekkeellinen ylityspaikka. Ohitus siis tapahtui saareke kiertämällä. Hullu. :shock: Jos edempänä olevan mutkan takaa olis tullu auto vastaan (ja ne tulevat aika vauhdilla sieltä koska vielä edempänä on alamäki), olis tullu ikävää jälkeä.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Hasta la Buena Vista Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Ei vittu. Huomenna pitäs mennä kopistelemaan kantapäitä prikaatin komentajan eteen ja olo on kuin joku olis hakannut viinalekalla kolme tuntia päähän. Mukava marinadintuoksu.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Vihtahousu

Re: Hasta la Buena Vista Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

1108 kirjoitti:Vihtahousu ja Isohaara, muistatteko sen yhden kerran jolloin saitte kantaa mut keskustasta kämpille ja mie sanoin että ei ikinä uudelleen?

Onnistuin sitten eilen kuitenkin siinä.
Kyl mää sen muistan että kahtena peräkkäisenä iltana roudattiin sut cäbillä cotia, mutta emmä muista mitään "ei ikinä"-juttua, tai sitten sitä kuulee niin paljon ettei aivot enää rekisteröi moista... tai sitten olin itekin ihan naamat :roll:
Vastaa Viestiin