Hasta la Buena Vista Sunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Hasta la Buena Vista Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Niba kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Jaaha, sieltä tulis sitte lätkää niinku nyt. Jotenkin ei nappaa, Suomen peli ollu ihan luokatonta.
UUsintana?
Ihan suorana. Suomi jopa johtaa.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Hasta la Buena Vista Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Bliss kirjoitti:
Niba kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Mut noin muuten, terveisiä Kalliosta.Prkl kun on joskus pitänyt mennä tekemään yhden tyypin kanssa sopimus, että ollaan Vain Ystäviä. Joskus harmittaa...

Olkaa FucKbuddyja? Se olisi aika jees? Ei sitoutumista, luomukyrsää reiästä sisään vaan? Vai etsitkö aitoa suhdetta??
Joo ei olla. Me ollaan edelleen vain ystäviä. En etsi (aitoakaan) suhdetta, saati sitten mitään reiän täytettä.

On tälläkin tätillä hauskat jutut!!
Ollaan vaan ja nautitaan
safi

Re: Hasta la Buena Vista Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja safi »

Flunssa vaan jatkuu ja alkaa jo ottaa pannuun tää pakollinen lepäily. Purin turhautumistani pesemällä ja vahaamalla pyörän. Ilma on tosin sen verran lämmin, että jos ihan lyhkäsen lenkin kävis pöristelemäs.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23504
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Hasta la Buena Vista Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Säälittävän pientä edistystä keittiöprojektissa, mutta edistystä kuitenkin.

Taidan palkita itseni tästä hyvästä kebabilla, jotta jaksaa taas painaa viikon pupunruualla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Hasta la Buena Vista Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Mähän vallan reipastuin. Oon ollu ihan kuollu koko viikonlopun, nukkunu jopa päivälläkin ja muutenkin ollu huonolla apaattisella paskatuulella. Nii joo siis, jumppasin vähän aamulla, ja äsken tultiin n. kymppikilsan pyörälenkiltä. Ihana ilma. Pannari uunisa ♥
isohaara

Re: Hasta la Buena Vista Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja isohaara »

1108 kirjoitti:Vihtahousu ja Isohaara, muistatteko sen yhden kerran jolloin saitte kantaa mut keskustasta kämpille ja mie sanoin että ei ikinä uudelleen?

Onnistuin sitten eilen kuitenkin siinä.
:paijaa: Ei me taidettu sitä lupausta kuitenkaan ees uskoa.

Sitäpaitsi se oli hyvää treeniä; seuralainen tempas samanlaiset tumut eilen. Onnistuin kyllä varmasti näyttämään tyrmäystipparaiskarilta kantaessani vetelää pirkkoa ydinkeskustassa taksitolpalle.
Tietty tosiraiskarilla olis ollut Ahmed mersun kans jo baarin eessä oottamassa...
Rouva Pupu

Re: Hasta la Buena Vista Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Viikonlopun rillutteluista selvitty ilman krapulaa, mutta ei ilman krapumässyä. Draamaa oli sitten senkin edestä.

Iltaa "piristi" kummasti erään juhlijan mustasukkainen/stalkkaava/väkivaltainen miesystävä. Lasinsiruja ja huutoahan siitä seurasi. Pupu oli kyllä valmis antamaan omaa luuvitostaan ja ykköstään maistiaisiksi.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Hasta la Buena Vista Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

isohaara kirjoitti:Sitäpaitsi se oli hyvää treeniä; seuralainen tempas samanlaiset tumut eilen. Onnistuin kyllä varmasti näyttämään tyrmäystipparaiskarilta kantaessani vetelää pirkkoa ydinkeskustassa taksitolpalle. Tietty tosiraiskarilla olis ollut Ahmed mersun kans jo baarin eessä oottamassa...
No mites iltanne jatkui noin niinku muuten? Muistutuksena että sammuneen naisen kanssa sekstaaminen on raiskaus tai ainaskin sellaisen yritys riippuen seisooko itsellään useamman promillen humalassa, myös silloin vaikka kyseessä olisikin esim. oma vaimo tai tytär.

Mut joo, kai sitä pitää mennä kohtapuoliin taas jutsuilemaan, onpahan taas tullut kaksi viikkoa taukoa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
1108

Re: Hasta la Buena Vista Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Mjääh, karpula lähti perinteisellä käristetystä Kabanossista tehdyllä makkarasoosilla ja perunamuusilla. Ohessa humahti Mäkkylän suolakurkkua aimo pamaus. Olo koheni niin hyvin että annan ruuan laskeutua ja lähden vetään fillarilla pikkulenkin.

Mutta ensiksi pläjäys Studio Julmaahuvia!
1108

Re: Hasta la Buena Vista Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Frederik Krueger kirjoitti:No mites iltanne jatkui noin niinku muuten? Muistutuksena että sammuneen naisen kanssa sekstaaminen on raiskaus tai ainaskin sellaisen yritys riippuen seisooko itsellään useamman promillen humalassa, myös silloin vaikka kyseessä olisikin esim. oma vaimo tai tytär.

Mut joo, kai sitä pitää mennä kohtapuoliin taas jutsuilemaan, onpahan taas tullut kaksi viikkoa taukoa.
Mitä jos poistaisit tunnuksesi ja sovittelisit narua kaulaan?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Hasta la Buena Vista Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Se palikka älähtää johon kalikka kalahtaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23504
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Hasta la Buena Vista Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vaihdoin sitten kebabin tunakeittoon ja lattianluuttuamiseen, pikkuvaimo minussa huutaa pääsyä hellan ja nyrkin väliin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
isohaara

Re: Hasta la Buena Vista Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Frederik Krueger kirjoitti:No mites iltanne jatkui noin niinku muuten? Muistutuksena että sammuneen naisen kanssa sekstaaminen on raiskaus tai ainaskin sellaisen yritys riippuen seisooko itsellään useamman promillen humalassa, myös silloin vaikka kyseessä olisikin esim. oma vaimo tai tytär.
Juu ei käynyt hyväkskäytöt mielessä, kun keskityin lähinnä käskyttään vessaan oksentamaan. Olo oli kuin lätkävalmentajalla, "Nyt ne sormet kurkkuun ja loppuu se valitus" :)
ninnithequeen

Re: Hasta la Buena Vista Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Pottumuussia ja lihapullakastiketta, saunaan ja lasillinen punkkua unilääkkeeks. Loistava iltasuunnitelma.
Huomenna olis taas töitä.
killkill

Re: Hasta la Buena Vista Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Kummipoika sai sitten komian ja miehekkään nimen. Oikeastaan aika kivat juhlat, satunnaisia kauhunhetkiä lukuunottamatta.

Tänään käänsin vähän kasvimaata isommaksi alkavaa perunan- ja salaatinviljelyä varten sekä annihiloin marja-aronia-pensasaidasta turhat pois.

Ei hassumpi vekkoslyytti, oikeastaan.
ninnithequeen

Re: Hasta la Buena Vista Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

killkill kirjoitti:Kummipoika sai sitten komian ja miehekkään nimen. Oikeastaan aika kivat juhlat, satunnaisia kauhunhetkiä lukuunottamatta.
Urho? Taisto? Roima?

Mitä kauhunhetkiä ristiäisissä on koettu? Putosko penska kastemaljaan?
killkill

Re: Hasta la Buena Vista Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja killkill »

ninnithequeen kirjoitti:Mitä kauhunhetkiä ristiäisissä on koettu? Putosko penska kastemaljaan?
Ei mikään noista. Katto blögistä shökeeräävät paljastukset ;)
NuoriDaavid

Re: Hasta la Buena Vista Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vaola kirjoitti:No niin. Ja täällä on tappelu päällä. :cry:

Toinen vannoo varmasti että on nyt sovittu naimisiin menosta ja kihlautumisesta, ja toinen on varma ettei varmana olla!!! Tiedä sitten onko kumpikaan varma yksityiskohdista, mutta Tolonen ei nukkunut viime yötä sohvalla, jonka johdosta minulla on aika paha aavistus tapahtumista...
Vokottelitko Tolosen esiaviolliseen seksiin lupauksella kihloihin menosta?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Hasta la Buena Vista Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Suvinen kirjoitti: Aamuyöstä taas tuli sitten raahattua eksä ihastelemaan uutta sisustusta ja juomaan pois ylijäänyttä punaviiniä. Taas. Alkaa tulla jo tavaksi, enkä nyt oikein iedä onko se hyvä vai huono juttu. Aiheesta ei taaskaan aamulla keskusteltu, ainakaan sanoin
Sanatonta "viestintää"? Stanan stana, enkö mää sanonut, että kohta odotat kaksosia? Toisaalta olen ilahtunut moraalisesta rotista jotta joku kitinäläisten "ihmissuhde" jopa kestäisi, toisaalta olen jotenkin pettynyt. Ratkaistaksesi ambivalenttisen tilanteesi ehdotan VERTAILUMATERIAALIN (Siis minun) kokeilua. Parhaassa tapauksessa ymmärrät miten hyvä valinta eksäsi sinulle on!

(Niin ja kauneus versus seksikkyysketjussa lisää psykoottista ristiriitaista väärinyritystäni)
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
ninnithequeen

Re: Hasta la Buena Vista Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Siis voi perkele, meidän Silent Hill 2 on rikki :(
Mitäs me nyt pelaillaan kaikki illat, ku telkkarista ei tuu mitään?
Bliss

Re: Hasta la Buena Vista Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ninnithequeen kirjoitti: Mitäs me nyt pelaillaan kaikki illat, ku telkkarista ei tuu mitään?
Lukekaa kirjoja?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hasta la Buena Vista Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Bliss kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Mitäs me nyt pelaillaan kaikki illat, ku telkkarista ei tuu mitään?
Lukekaa kirjoja?
UNO, korttia, roolipeli (ei leikki! :D), lähtekää kävelylle?
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Hasta la Buena Vista Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:
Bliss kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Mitäs me nyt pelaillaan kaikki illat, ku telkkarista ei tuu mitään?
Lukekaa kirjoja?
UNO, korttia, roolipeli (ei leikki! :D), lähtekää kävelylle?
Ei ny enää ainakaan kävelylle, ku tultiin just saunasta. Uno toimii aina, mutta toi tylsimys tuijottaa jotain tyhmää ohjelmaa tuol ny. Ja ysiltä tulee Amazing Race, jota se ei VOI missata. BOORING!

Sunnuntai-illat on kyllä tylsiä. Ei ees Wallanderia enää tuu.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Hasta la Buena Vista Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Suvinen kirjoitti:
Gat kirjoitti: Sanatonta "viestintää"? Stanan stana, enkö mää sanonut, että kohta odotat kaksosia? Toisaalta olen ilahtunut moraalisesta rotista jotta joku kitinäläisten "ihmissuhde" jopa kestäisi, toisaalta olen jotenkin pettynyt. Ratkaistaksesi ambivalenttisen tilanteesi ehdotan VERTAILUMATERIAALIN (Siis minun) kokeilua. Parhaassa tapauksessa ymmärrät miten hyvä valinta eksäsi sinulle on!
Kaunis ajatus, mutta tehtyäni tässä reilun vuoden ajan satunnaisia pistokokeita voin todeta, että eksä kyllä nousee kirkkaasti kärkeen vähän joka osa-alueella. Tosin muu otanta on kyllä ollut aika pientä.. äh, siis vähäistä :D
Plussapuoli reilun neljän vuoden seurustelussa oli juurikin se, että oppi tuntemaan toisen sen verran hyvin, että ihan aina ei tarvita puuduttavia pitkiä keskusteluja. Miinuksena sitten se, että kaikenlainen yllätyksellisyys kyllä puuttuu.
ÖÖÖhhh.. autokaupassakin suoritetaan KOEAJOJA, ja ollaksesi IHAN VARMA siitä KÄYTETYSTÄSI, suosittelen Suvinen että kokeilet jotain YLLÄTYKSELLISTÄ, siis MINUA. Toki olet NÄHNYT minut, joten se siitä, mutta väsykännissä viisi minuuttia vanhaa toistavat jorinani ei mielestäni vastaa sitä TAPAAMISTA jonka (varmaan platonisesti) olet täällä sanomasi mukaan HALUNNUT. Että silleen joko taidemuseoon tai mieluummin saunaan.

Edit: Ai PISTOkokeita? Ja Viimeisen vuoden ajan? Minä en edes PISTÄNYT Sinne. Se on niin väärin! Ei kelpaisi TM:n vertailutestiin!
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Tix

Re: Hasta la Buena Vista Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Tix »

Gat kirjoitti:ÖÖÖhhh.. autokaupassakin suoritetaan KOEAJOJA, ja ollaksesi IHAN VARMA siitä KÄYTETYSTÄSI, suosittelen Suvinen että kokeilet jotain YLLÄTYKSELLISTÄ, siis MINUA. Toki olet NÄHNYT minut, joten se siitä, mutta väsykännissä viisi minuuttia vanhaa toistavat jorinani ei mielestäni vastaa sitä TAPAAMISTA jonka (varmaan platonisesti) olet täällä sanomasi mukaan HALUNNUT. Että silleen joko taidemuseoon tai mieluummin saunaan.
Vielä YLLÄTYKSELLISEMPÄÄ olisi jos Suvinen kokeilisi MINUA, kun et ole edes NÄHNYT saati sitten HAISTANUT! Sen lisäksi olen tietysti parempaa VERTAILUMATERIAALIA, koska olen rutkasti kokeneempi - takana on monilukuinen määrä KOEAJOJA. Eikä G-miehen tarvitse wanhana ja wäsyneenä VAIVATA itseään! Win-Win-Win -tilanne!

Edit: Huima lupas yyveellä tulla TAPUTTAMAAN tahtia.
Vastaa Viestiin