Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
1108

Re: Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Piti lähteä siivoaan auto ja vaihtaan kesänakit alle, jumituin kassomaan Nikke Knatterton:ia sohvalle. Johtopäätös: Sarjassa näkyy tissejä tarpeeksi.
Rouva Pupu

Re: Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Lucas Jackson kirjoitti:Wassap?!
Nothing. Just chillin', killin'...
Lucas Jackson

Re: Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viesti Kirjoittaja Lucas Jackson »

Rouva Pupu kirjoitti:Nothing. Just chillin', killin'...
Sama vika. Niin paljon duunia, ettei oikein tiedä mistä aloittaa, joten en aloita. Aloitan vasta huomenna. Sopiiko?!
Vihtahousu

Re: Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Panettais!
Lucas Jackson

Re: Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viesti Kirjoittaja Lucas Jackson »

Vihtahousu kirjoitti:Panettais!
Pysyvä olotila. Voiskohan SA:lta tilata pakkaseen muutaman sata litraa jarrua? En siis tietenkään tarkoita lauttasaaren ihmepoikaa.
Rouva Pupu

Re: Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Lucas Jackson kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Nothing. Just chillin', killin'...
Sama vika. Niin paljon duunia, ettei oikein tiedä mistä aloittaa, joten en aloita. Aloitan vasta huomenna. Sopiiko?!
Sopii, sulla on nyt parempaa tekemistä :napu:
Lucas Jackson

Re: Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viesti Kirjoittaja Lucas Jackson »

Rouva Pupu kirjoitti:Sopii, sulla on nyt parempaa tekemistä :napu:
Ai niin. Sorry! Ajatus ehti jo karata naisinsinööriin...
Rouva Pupu

Re: Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Lucas Jackson kirjoitti: Ai niin. Sorry! Ajatus ehti jo karata naisinsinööriin...
:kele:
Herra Manala

Re: Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

NegaDuck kirjoitti:Yumankekkula. Meinas mennä autosta nokka sököksi kun lähdin uimahallin parkkialueelta. Sinne oli kääntymässä rekka joka oikaisi risteyksessä mutkan suoraksi ja pyyhkäisi todella läheltä. Olisin ansainnut saada töötätä vihaisesti, mutta olin sen verran säikähtänyt etten saanut sitä tehdyksi.
Ymmmh. Jos ammattiautoilija tietää autonsa etäisyydet ja käännöksissä vaaditut säteet, ja sitten vetää sinäänsä lähempää kuin mihin sä olet omine turvamarginaaleinesi tottunut, muttei aiheuta vääntynyttä peltiä tai vaaratilanteita, mitä/ketä se torven huudattaminen auttaa tai hyödyttää?

Siinä missä sä tykkäät kenties pitää metrin turvamarginaalia muihin autoihin ja esteisiin, isoilla autoilla työkseen ajelevat vetelevät rutiininomaisesti isommillakin vauhdeilla turvallisesti paikoista joissa marginaalit ovat kymmenen sentin luokkaa.
NegaDuck

Re: Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Herra Manala kirjoitti:Siinä missä sä tykkäät kenties pitää metrin turvamarginaalia muihin autoihin ja esteisiin, isoilla autoilla työkseen ajelevat vetelevät rutiininomaisesti isommillakin vauhdeilla turvallisesti paikoista joissa marginaalit ovat kymmenen sentin luokkaa.
Normaalisti minun pitäisi kyetä kääntymään T-risteyksessä oikealle välittämättä oikealta tulevasta rekasta, joka on kääntymässä vasemmalle ( = sinne mistä minä olen tulossa), sillä molemmat ovat omilla kaistoillaan. Jos olisin nyt kääntynyt oikealle rekasta välittämättä, olisi autoni joutunut ryömimään rekan alta. Jouduin lukkojarruttamaan ennen kuin auton nokka oli edes tulossa tienhaaraan. Rekka oli lyhyt kokoluokkaa pieni tavararekka, ja sen olisi pitänyt kääntyä risteyksen keskikohta kiertäen.

Siinä sitä rutiininomaista ammattiautoilua sulle.

Ja viimeks mun Twingoani kolhi samanlaisella rekalla toinen marginaaleista tietoinen rutiiniammattilainen.
Viimeksi muokannut NegaDuck, 21.04.2008 15:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Stinky

Re: Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Laiskottaa eikä työnteko maita. Mut karkit maistuu sitäkin enemmän. Örf.
Hittolainen, huomenna jatkohaastattelu. En mä edes haluais uutta duunia vaikka aina tästä nykyisestä valitankin :?
Jos saisinkin sen uuden duunin ja sanoisin nykyiselle pomolle et jäänkin tänne jos saan palkankorotuksen jne jne *haaveilee*
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Stinky kirjoitti: Jos saisinkin sen uuden duunin ja sanoisin nykyiselle pomolle et jäänkin tänne jos saan palkankorotuksen jne jne *haaveilee*
No et edes! Sun pomo on ääliö, se ei tule palkankorotuksella muuttumaan.
The great club outshines the individual, always and forever.
Herra Manala

Re: Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

NegaDuck kirjoitti:...rekasta välittämättä, olisi autoni joutunut ryömimään rekan alta... ...Rekka oli lyhyt kokoluokkaa pieni tavararekka...

Siinä sitä rutiininomaista ammattiautoilua sulle.
Puhut jatkuvasti rekasta (eilenkin maansiirtorekasta???), vaikka ilmeisesti puhut nyt kuitenkin (umpi)kuorma-autoista tässä? Rekka on ajoneuvoyhdistelmä, jossa on vetävän osan lisäksi yksi tai useampi (nivelletty) perävaunuosa. Kuorma-auto on taas auto, jossa on kuormaosa saman kantavan alusrakenteen päällä kuin hyttikin, ilman mitään perävaunuja tai nivellyksiä. Ihan erilaisia autoja hallittavuutensa ja kääntösäteidensä ym. kanssa.

Ikävä homma, jos on rekka tullut vähän keskikohtaa ylittäen. Kuitenkin, näkisin itse näin että kun on isompia autoja samoissa risteyksissä kääntyilemässä, niin pienemmän auton kuljettajallakin on jonkinnäköinen vastuu sujuvoittaa liikennettä antamalla tilaa kankeammille ja enemmän tilaa vaativille autoille, eikä tunkea nokka terhakkaana aina ensimmäisenä itse sinne keskelle risteystä kärkkymään. Myös tuollaisessa tilanteessa missä kuorma-auto on kääntymässä sieltä suunnasta, minne olet itse kääntymässä.

Nämä tilanteet ovat kaikista parhaiten huomattavissa bussien kanssa: Kun bussi on kääntymässä vastakkaisesta suunnasta oikealle, joutuu se ottamaan ylitystensä takia koukkausta vastaantulevien kaistalta. Eikä dillet osaa millään antaa tilaa, vaan vetävät autonsa jonoon sinne risteykseen, niin että bussi ei mahdu kääntymään. Ja sama sitten mainitsemasi tilanne missä bussi on kääntymässä vasemmalle risteyksen yli, pitkän akselivälinsä, leveytensä ja ylityksensä vuoksi sen perä "jättää" pidempään vastaantulevien kaistan puolelta. Tätä ei muut autoilijat osaa ottaa tietenkään huomioon vaan vetelevät aina minäminäminä-asenteella risteyksen keulille, niin että ison auton kuljettaja joutuu sinäänsä tekemään ihan turhaa työtä yrittämällä kääntää 15-metristä tonnikalaa 90-asteen kulmissa henkilöautoille suunnitelluista risteyksistä. Ja sitten mussutetaan tätä sontaa että OLISI PITÄNYT KIERTÄÄ RISTEYKSEN KESKIPISTE NIINKUIN MINÄ SIELLÄ AUTOKOULUSSAKIN TEIN OHJEISTETUSTI NISSAN MICRALLA.

Tiedätkö kun sellaisen auton taittaminen risteyksen keskipisteen toiselta puolelta ei ole ihan sama asia kuin Civicillä? Vähän joustavuutta, perkele. Jos sua vastaan tulee kuorma-auto, anna sille tilaa jarruttamalla hyvissä ajoin äläkä ryysää risteykseen kattelemaan että lähteekö autostas etukulma kun sen takafillarit joutuu tulemaan pätkän sun kaistan puolelta.
Viimeksi muokannut Herra Manala, 21.04.2008 15:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NegaDuck

Re: Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Herra Manala kirjoitti:ajoneuvoyhdistelmä
Whatever, lyhyt eli ei paljon pakua pidempi ajoneuvo oli kuitenkin kyseessä. Jos se olisi ollut bussi, niin tietenkin olisin antanut tilaa. Jos itse olisit ollut samassa tilanteessa olisit aivan varmana älähtänyt itsekin. Kyse ei meinaan ollut mistään ihan pienestä keskikohdan ylityksestä. Tie on lisäksi risteyksen kohdalla hieman leveämpi, sillä kummallakin suunnalla on vähän matkan päässä keskisaareke, joten rekalla, korjaan, pienellä katetulla kuorma-autolla oli mainiosti tilaa kääntyä.
Viimeksi muokannut NegaDuck, 21.04.2008 16:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Elppis kirjoitti:
No et edes! Sun pomo on ääliö, se ei tule palkankorotuksella muuttumaan.
Joo, sitäpaitsi ääliöpomot ei tajua ansaituista palkankorotuksista yhtään mitään. (Mulla tuli muuten just neljä vuotta täyteen siivousfirmassa, tosi super.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Stinky

Re: Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Elppis kirjoitti:
Stinky kirjoitti: Jos saisinkin sen uuden duunin ja sanoisin nykyiselle pomolle et jäänkin tänne jos saan palkankorotuksen jne jne *haaveilee*
No et edes! Sun pomo on ääliö, se ei tule palkankorotuksella muuttumaan.
Pus.
Mut ei sitä tiedä että saanko edes sen paikan. Palkankorotusta saa silti vongata :]
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viesti Kirjoittaja swirl »

Meille ilmoitettiin nyt jo pikkujoulujen ajankohta ja paikka... melko aikaisin kyllä ovat liikkellä!

Harmittaa, mies ei saanutkaan duunista vapaata, joten all expenses paid -risteily jääkin sitten väliin :(
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23462
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ajatuksena oli mennä salille tänään, mutta taidanmkin hiippailla stokkalle. Mitään en tietenkään osta, mutta tapan tehokkaasti aikaa ja tiirailen tipuja.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

Elppis kirjoitti:Superhero movie vois olla katsomisen arvoinen, samoin Street Kings.
killkill kirjoitti:Michel Gondryn "Be Kind, Rewind". Itsellä näkemättä, mutta lukenut positiivisia arvioita - lisäksi idea vaikuttaa hykerryttävän pöljähauskalta.
Kiitoksia, pistetään pussiin ja arvotaan. Ite pähkäilin näiden lisäks Rollareita ja Ramboa...
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18748
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viesti Kirjoittaja Niba »

swirl kirjoitti:Meille ilmoitettiin nyt jo pikkujoulujen ajankohta ja paikka... melko aikaisin kyllä ovat liikkellä!

Harmittaa, mies ei saanutkaan duunista vapaata, joten all expenses paid -risteily jääkin sitten väliin :(
Ei voi jättää..voiko? voi..
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kotonassa jo, ihanaa. Ukolla kohta parturi, sillä jäi tukka autonoven väliin äsken, että hyvä että on parturi tilattuna jo :D

Jonku pitäs siivota mut mä oon ihan poikki nyt, sori vaan. Pari koneellista pyöritän mutta thats it, huomenna vapaa ni ehtii puunaamaan kämppää sitte.

Ja miten mä jaksan valvoa Täydellisiin Naisiin asti tänään, voi ääk.
NegaDuck

Re: Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Oho, onks kello jo näin paljon? Aika hyvin nakittomalta päivältä. Eikä oo ees näläkä vielä, vaikka yleensä tähän aikaan jo on. Pitäisköhän lähteä alta pois ennen kuin nakki napsahtaa...
BettyB.

Re: Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Lucas Jackson kirjoitti:Wassap?!
Kulta! :h:

Mun tekis mieli mennä tänään leffaan. Taidan sen myös tehdä :] Aukeis jo se Jumbon uus teatteri, olisin superonnellinen!

Edit: ai täällä oli muillakin leffasuunnitelmia, kääk, nyt kuulostan ihan stalkkerille!
Viimeksi muokannut BettyB., 21.04.2008 16:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

^Tosta tuli mieleen, joku väitti että Lippulaivaan tulee keilahalli, pitääkö paikkansa? MIHIN sinne muka? Joku teistä nykyepsoolaisista varmaan tietää?

Kävin ite tänään siel pyörähtämässä mutta en kyllä keksi mihin ne semmosen tunkis.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Aargh, munhan piti kans mennä leffaan. (Kirjotan tän silläkin uhalla, että vaikutan stalkkerilta. 8) ) Kohtahan menee hyvät lahjalipukkeet ihan hukkaan.. Typerää.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Vastaa Viestiin